Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Шевченківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Кілійської міської ради, Одеської області по вул. 8 березня, будинок 3 в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області». Корегування.
Очікувана вартість
12 397 454,20 UAH
UA-2020-05-05-003572-b fb9cf5fc3cca4df7a7ae57ca8393b697
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2020 14:35
Оскарження умов закупівлі: до 25 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 травня 2020 14:35
Початок аукціону: 01 червня 2020 13:18
Очікувана вартість: 12 397 454,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 61 987,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61987.2 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт Шевченківського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №2 Кілійської міської ради, Одеської області по вул. 8 березня, будинок 3 в с. Шевченкове, Кілійського району, Одеської області». Корегування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68332, Україна, Одеська область, село Шевченкове Кілійський район, вулиця 8 березня, будинок 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 травня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:31
Зміни.doc
18 травня 2020 10:07
план фінансування.pdf
18 травня 2020 10:07
Додаток 5.pdf
18 травня 2020 10:07
Додаток 3.pdf
18 травня 2020 10:07
Додаток 8.pdf
18 травня 2020 10:07
Додаток 1.pdf
18 травня 2020 10:07
ТД школа.pdf
18 травня 2020 10:06
Додаток 4.pdf
18 травня 2020 10:06
зміни до ТД.pdf
18 травня 2020 10:06
Додаток 6.pdf
18 травня 2020 10:06
Додаток 2.pdf
18 травня 2020 10:06
додаток 7.pdf
18 травня 2020 10:06
Календарний графік.pdf
13 травня 2020 21:51
Зміни 13.05.2020.docx
21 травня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 21:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 14:31
Зміни.doc
18 травня 2020 10:07
план фінансування.pdf
05 травня 2020 16:34
План фінансування.docx
18 травня 2020 10:07
Додаток 5.pdf
05 травня 2020 16:34
ДОДАТОК 5.pdf
18 травня 2020 10:07
Додаток 3.pdf
05 травня 2020 17:48
ДОДАТОК 3.docx
18 травня 2020 10:07
Додаток 8.pdf
05 травня 2020 16:34
ДОДАТОК 8.docx
18 травня 2020 10:07
Додаток 1.pdf
05 травня 2020 16:34
ДОДАТОК 1.docx
18 травня 2020 10:07
ТД школа.pdf
13 травня 2020 21:51
ТД_Шевченкове.doc
05 травня 2020 16:34
ТД_амбулаторії Шевченкове.doc
18 травня 2020 10:06
Додаток 4.pdf
05 травня 2020 16:34
ДОДАТОК 4.pdf
18 травня 2020 10:06
зміни до ТД.pdf
18 травня 2020 10:06
Додаток 6.pdf
05 травня 2020 16:34
ДОДАТОК 6.pdf
18 травня 2020 10:06
Додаток 2.pdf
13 травня 2020 21:51
ДОДАТОК 2 Шевченкове.docx
05 травня 2020 16:34
ДОДАТОК 2.docx
18 травня 2020 10:06
додаток 7.pdf
05 травня 2020 16:34
ДОДАТОК 7.docx
18 травня 2020 10:06
Календарний графік.pdf
05 травня 2020 16:34
Графік до договору.docx
13 травня 2020 21:51
Зміни 13.05.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

договір
Дата подання: 07 травня 2020 15:26
Дата відповіді: 07 травня 2020 15:51
Відповідно до розділу VI п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» в проекті договору передбачено здійснення попередньої оплати. Чи є можливим підписання договору без попередньої оплати, а здійснювати оплату згідно плану фінансування та та проміжних актів? Якщо так, як подавати проект договору? А також цікавить до якого класу наслідків належить об’єкт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у розділі VI п. 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» тендерної документації зазначено: "2. Замовник має право передбачати в договорі про закупівлю здійснення попередньої оплати відповідно до вимог законодавства". Згідно Додатку 8 (проект Договору) до тендерної документації зазначено, що "Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт.Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу." , також "Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень.
У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт".
Класс наслідків :СС2
Лист-згода
Дата подання: 11 травня 2020 16:10
Дата відповіді: 11 травня 2020 18:08
Просимо надати роз'яснення щодо вимоги надання документу: У складі пропозицї надається дозвіл від учасника замовнику на обробку наданих персональних даних, всіх осіб чиї персональні дані розкрито у пропозиції учасника з відовідним переліком. В якому форматі має надаватися такий дозвіл? Які дані повинні бути в ньому зазначені? У пропозиції можут бути зазначені персональні дані різних осіб, наприклад, посадової особи, що поставила підпис на ліцензію Учасника, або підписанта банківської гарантії? На всіх таких осіб має надаватися дозвіл? Чи потрібен він мати підпис таких осіб, або тільки підпис посадової особи Учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, лист-згода надається в довільній формі з відповідним переліком осіб чиї дані розкрито у тендерній пропозиції. Окремо додається лист-згода у довільній формі на обробку персональних даних учасника, який підписав документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, дату народженя, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).
Документи, що не подаються
Дата подання: 11 травня 2020 16:23
Дата відповіді: 11 травня 2020 19:44
Просим надати роз'яснення щодо вимоги: - документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції від учасників не залежно від організаціїної форми та статусу учасника (фізична особа, фізична особа підприємець, юридична особа, учасник-нерезидент), але не передбачені чинним законодавством України для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі своєї тендерної пропозиції, про що такий учасник (із зазначенням свого статусу) повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції із зазначенням переліку, включаючи обґрунтування та причини неподання документів та інформації; Якщо Учасник надає всі документи, чи потрібно надавати якісь документи щодо цього пункту? Яким чином необхідно зазначити відповідну інформацію у Тендерній пропозиції, це має бути лист, довідка? Якщо Учасник є юридичною особою, про що достовірно зазначено інформацію, чи потрібно у такому випадку подавати документи-пояснення щодо ненадання документів, які вимагаються для фізичних осіб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, обгрунтування та причини неподання документів додається в довільній формі за підписом Учасника. Зазвичай Учасники подають окремим листом перелік документів , які подаються у складі тендерної пропозиції. Це не є вимогою, а для зручності як для Учасника , так і для Замовника. Якщо Учасник є юридичною особою, достатньо однієї довідки , де зазначається причина неподання документів , обгрунтування та перелік документів, які Учасник не подає у складі тендерної пропозиції.
Документи переможця
Дата подання: 11 травня 2020 16:27
Дата відповіді: 11 травня 2020 19:56
Відповідно до вимог документації, Переможець надає документ, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу – переможця торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Просимо внести зміни у цю частину, адже відповідно до ч.5 ст.17: Замовник не вимагає документального пiдтвердження публiчноi iнформацii, що оприлюднена у формi вiдкритих даних згiдно iз Законом Украiни ''Про доступ до публiчноi iнформацii" та./або мiститься у вiдкритих единих державних реєстрах, доступ до яких є вiльним, або публiчноi iнформацii, що е доступною в електроннiй системi закупiвель. Зазначений реєстр є вільним для доступу Замовника, отже Учасник не зобов'язаний надавати відповідний документ на підтвердження зазначеної інформації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, яка надається УЧАСНИКАМИ у довільній формі або за примірною формою (Додаток 2 до тендерної документації). Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті
Довідка про технічні, якісні характеристики
Дата подання: 11 травня 2020 16:29
Дата відповіді: 11 травня 2020 20:03
Відповідно до вимог ТД, учасник надає інформацію в довільній формі про якість матеріалів, що будуть застосовуватись при виконанні робіт (зносостійкість, термін служби, екологічна чистота). Що саме має бути зазначено в цій довідці? Вона подається у форматі листа-згода, чи гарантії?
Відповідь: Шановний учаснику, у р. ІІІ п.6 тендерної документації зазначено наступне "Способом документального підтвердження учасником застосовування зазначених вище заходів із захисту довкілля під час виконання робіт є довідка, складена учасником у довільній формі, в якій учасник гарантує застосування цих заходів". З прикладами надання аналогіних довідок можно ознайомитись на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та на сайті Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Інформація про податки
Дата подання: 11 травня 2020 16:30
Дата відповіді: 11 травня 2020 20:10
Відповідно до вимог ТД, учасник подає довідку в якій зазначає перелік всіх податків, що ним сплачуються. Чи мається тут на увазі податок ПДВ, або необхідно зазначити взагалі всі податки, включаючи військовий збір, єдиний внесок, податок на прибуток, тощо?
Відповідь: Шановний учаснику, у тендерній документації зазначено, що "учасник у складі пропозиції подає довідку в якій зазначає перелік всіх податків, що ним сплачуються", тому, якщо Учасником сплачується військовий збір, податок на прибуток та інше, необхідно зазначити.
Забезпечення пропозиції
Дата подання: 11 травня 2020 16:34
Дата відповіді: 11 травня 2020 20:16
Відповідно до вимог ТД, зазначено, що Відповідно до частини 1 статті 547 Цивільного кодексу України (далі – ЦКУ) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною 1 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Відповідно до частини 2 статті 207 ЦКУ правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Просим надати роз'яснення, чи має Учасник подавати якісь документи відповідно до цього пункту, та які саме, якщо так?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, зазначена Вами інформація з тендерної документації пояснює порядок надання забезпечення тендерної пропозиції, а саме банківської гарантії. У п.2 р.ІІІ тендерної жокументації визначен перелік документів , необхідних до подання у складі тендерної пропозиції.
Інформація по статті 17
Дата подання: 11 травня 2020 16:39
Дата відповіді: 11 травня 2020 20:20
Чи можливе надання однієї зведеної довідки з прописаними окремими пунктами статті 17?
Відповідь: Шановний учаснику, у Додатку 2 до тендерної документації наведена примірна форма надання такої інформації.
Кошторис
Дата подання: 11 травня 2020 16:41
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:29
Які коефіціенти, передбачені кошторисним програмним комплексом, доцільно використовувати при складанні кошторису? Чи буде експлуатуватися будівля, під час виконання робіт?
Відповідь: Шановний учаснику, як вже зазанчалося у тендерній документації, при визначені ціни тендерної пропозиції або її складових визначається ціна з урахуванням ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та з урахуванням інших обов’язкових податків та зборів згідно з чинним законодавством України, учасник у складі пропозиції подає довідку в якій зазначає перелік всіх податків, що ним сплачуються. Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкова відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Документи, що підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально - технічної бази:
Дата подання: 11 травня 2020 16:45
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:15
Чи потрібно зазначити у такій довідці ручний інструмент, інвентар, тощо? Якщо так, то чи потрібно надавати на такий інструмент підтверджуючі документи? Відповідно до вимог Додатку 1, необхідне надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів і будівельної техніки, тобто на машини, механізми, тощо. Чи правильно ми розуміємо умови Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації зазначається, що потрібно зазначити наявність в учасника торгів обладнання та матеріально-технічної бази, які будуть безпосередньо залученні при виконанні даних робіт та в повному обсязі відображені у підсумковій відомості матеріальних ресурсів учасника, згідно Таблиці № 1.

Для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів, всіх вказаних у Таблиці 1, до довідки додаються:

- у разі, якщо техніка є власною надаються скановані оригінали свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів і будівельної техніки, тощо.

Примірна форма Додатку 2 по статті 17
Дата подання: 11 травня 2020 16:51
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:10
Просимо надати роз'яснення, якщо Учасник не мав договорів із Замовником, чи має він подавати інформацію відповідно до примірної форми, зазначеної у Додатку 2, щодо сплати штрафів, гарантії вжиття заходів, тощо?
Відповідь: Шановний учаснику, вимоги статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" є обов'язковими для участі у закупівлі. Стаття 17. Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі

1. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо:

1) замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;

2) відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;

3) службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;

4) суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;

5) фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

6) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;

7) тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;

8) учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;

9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів);

10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);

11) учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції";

12) службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;

13) учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника.

2. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.

Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.

Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.

3. Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.

4. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті.

5. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.

6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.

Виходячи з вищезазначеного , Учасник процедури закупівлі на свій розсуд вирішує які документи/довідки/листи/тощо буде надавати у складі своєї тендерної пропозиції.
Додаток 4
Дата подання: 11 травня 2020 16:54
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:03
Просимо надати Додаток 4 до Тендерної документації (а саме, форму Тендерної пропозиції) у вигляді документи, з можливістю копіювання тексту, наприклад, у форматі WORD. Наданий документ Додаток 4, зроблений у вигляді скан-копії, яку неможливо скопіювати, хоча Учасник повинен повністю повторити форму документу.
Відповідь: Шановний учаснику, на даний час в системі закупівлі немає вимог до формату файлів Замовника. Передбачено, що Замовник самостійно вирішує яким форматом йому зручніше підгружати окремі файли. Але, Замовник обов'язково розгляне Ваше звернення.
Додатки 5 та 6
Дата подання: 11 травня 2020 16:56
Дата відповіді: 13 травня 2020 23:39
Просимо надати Додатки 5 та 6 до Тендерної документації (а саме, форму Відомості про Учасника та форму Інформація про субпідрядника) у вигляді документи, з можливістю копіювання тексту, наприклад, у форматі WORD. Надані наразі документи (Додатки 5,6), зроблені у вигляді скан-копій, які неможливо скопіювати, хоча Учасник повинен повністю повторити форми вказаних документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, на даний час в системі закупівлі немає вимог до формату файлів Замовника. Передбачено, що Замовник самостійно вирішує яким форматом йому зручніше підгружати окремі файли. Але, Замовник обов'язково розгляне Ваше звернення.
Субпідрядник
Дата подання: 11 травня 2020 17:02
Дата відповіді: 13 травня 2020 23:53
Чи правильно ми розуміємо, що при залученні субпідрядника в обсязі менше ніж 20% від обсягу закупівлі - надавати будь які документи? Якщо так, то які? Ані в Тендерній документації, ані в Додатку 6 жодної інформації щодо такої ситуації не зазначено.
Відповідь: Шановний учаснику, усі вимоги зазначані у тендерній документації. Якщо таких вимог не зазначено , Учасник має право за бажанням надати будь-яку додаткову інформацію.
Довідка від власника техніки
Дата подання: 11 травня 2020 17:04
Дата відповіді: 13 травня 2020 23:47
Просимо роз'яснити вимогу: надати довідку-підтвердження від власника транспортних засобів (машин) та будівельної техніки, щодо дійсності зазначеного договору та зобов'язання надати вказану техніку для виконання робіт за договором з переліком всіх одиниць визначених договором) із зазначенням об'єкту на який надаватиметься техніка. Якщо Учасник має такий договір, та надає його у складі пропозиції - це і є підтвердженням дійсності зазначеного договору, адже в ньому вказані строки дії, умови, перелік техніки, тощо. В умовах діючого на поточний момент в Україні карантину, можливість отримати таку довідку може бути значно ускладнена, адже власник техніки може тимчасово не здійснювати свою діяльність. При цьому, якщо Техніка передана Учаснику, то ніщо не заважає останньому використовувати ії на тих об'єктах, на яких потрібно. Просимо прибрати вимогу про надання довідки-підтвердження з урахуванням того, что станом на 11.05.2020 в країні подовжується складна епідеміологічна ситуація, та отримання подібних документів може бути ускладнене.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, існують різні види передачі даних. Наприклад, якщо це стосується вищезазначеної довідки, її можна отримати через електрону пошту у форматі pdf кольорова сканкопія. Або поштою, яка навіть в умовах карантину працює у звичайному режимі.
Рівень заробітної плати
Дата подання: 11 травня 2020 17:04
Дата відповіді: 14 травня 2020 00:02
Який рівень заробітної плати доцільно використовувати при складанні кошторису?
Відповідь: Шановний учаснику, у п.6 р.ІІІ тендерної документації зазначено : "Розрахунок договірної ціни, локальні кошториси та відомості ресурсів (або підсумкова відомість ресурсів), виконується відповідно до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»."
Графік фінансування
Дата подання: 11 травня 2020 17:17
Дата відповіді: 13 травня 2020 23:24
Серед Додатків до проекту Договору наявний Графік фінансування. Чи потрібно надавати його у складі Тендерної пропозиції?
Відповідь: Шановний учаснику, у тендерній документації йдеться про Календарний графік виконання робіт (Додаток 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток 3 до Договору). Якщо Ви мали наувазі один із приведених документів, тоді їх наявність у складі тендерної пропозиції обов'язкове. Відповідно Додатку 8 тендерної документації , до Договору додаються Додатки, які є його невід'ємною частиною. Також у Додатку 8 тендерної документації зазначено: "в проекті договору про закупівлю робіт учасникам необхідно заповнити всі пункти договору, що передбачено замовником для заповнення, окрім номеру договору, дати договору, ціни договору та іншого, що стосується вартості окремих складових робіт, всі інші пункти підлягають заповненню". Оскільки Додатки 2 і 3 Договору є складовою договору, необхідно їх заповнити та подати у складі тендерної пропозиції.
Копії документів
Дата подання: 11 травня 2020 17:26
Дата відповіді: 13 травня 2020 23:11
Просимо надати пояснення, якщо щодо конкретного документу не зазначено вид, у якому його потрібно надати (оригінал чи копія), в якому вигляді буде доцільно його надати? Та просимо надати роз'яснення як завіряти копії документів, яке завірення буде таким, що відповідатиме вимогам Замовника?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до умов тендерної документації Документи повинні бути кольоровими сканкопіями та подані одним або декількома файлами у форматі - «pdf» Розмір файлу не повинен перевищувати 50Mb, всі документи які входять до складу пропозиції учасника повинні бути гарної якості та вільно читатись, у випадку поганої якості документа або його частини замовник має право відхилити таку пропозицію, а документ вважати не поданим.
Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи, у разі наявності вказаного вище замовник має право відхилити проозицію такого учасника.
Правила засвідчення копій документів, визначені Національним стандартом України «Державна уніфікована система документації. Уніфікована система організаційно-розпорядчої документації. Вимоги до оформлювання документів ДСТУ 4163-2003», затвердженим наказом Держспоживстандарту від 7.04.2003 №55, Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджені наказом Міністерства юстиції від 18.06.2015 №1000/5, інструкції з діловодства в окремих органах державної влади (місцевого самоврядування) та інші нормативно-правові акти.
Серед іншого відповідно до п.8 розд.10 зазначених правил копія набуває юридичної сили лише в разі її засвідчення в установленому порядку.
Напис про засвідчення копії складається зі слів «Згідно з оригіналом», назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів (ініціалу імені) та прізвища, дати засвідчення копії.
Напис про засвідчення копії скріплюється відбитком печатки відповідного структурного підрозділу установи або печатки «Для копій».
У випадках, визначених законодавством, копії документів засвідчуються відбитком печатки установи.
На лицьовому боці у верхньому правому куті першого аркуша документа проставляється відмітка «Копія».
Оскільки під засвідченням копії документа слід розуміти саме засвідчення відповідності копії оригіналу відповідного документа, відсутність на копії напису про її засвідчення «Згідно з оригіналом» чи в іншому словесному виразі дає підстави вважати її такою, що не посвідчена в установленому порядку.
Невідповідність суми забезпечення
Дата подання: 11 травня 2020 17:32
Дата відповіді: 13 травня 2020 22:19
У Тендерній документації зазначено: Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 61987,27 (шістдесят одна тисяча дев’ятсот вісімдесят сім гривень двадцять сім копійок) грн. Натомість в оголошенні до закупівлі за посиленням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-05-003572-b зазначена інша сума забезпечення, а саме: 61 987,20 UAH (20 копійок замість 27 копійок). Просимо внести відповідні зміни та встановити коректну суму забезпечення, яка буде відповідати оголошенню про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, дуже вдячні за Вашу пильність . Помилка буде виправлена
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-05-003572-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія", Код ЄДРПОУ:42846419
Дата подання: 08 травня 2020 15:17
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 18:09
Вимогу ТОВ Строй Імперія задовільнити частково.
А саме, ч.1 вимоги залишити без розгляду. Згідно ч.6 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі" , переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2,3,5,6,8,12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Відповідно у п.2 ч.1 ст.17 Закону України "Про закупівлю" зазначено, що замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедури закупівлі та зобов язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо відомості про юридичну особу , яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов язані з корупцією правопорушення. Тому, вимога Замовника, яка зазначена у ч.5 р.ІІІ тендерної документації "надання ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів документу, що визначений відповідними актами чинного законодавства України, який підтверджує, що відомості про юридичну особу-ПЕРЕМОЖЦЯ торгів, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні абопов язані з корупцією правопорушеня", є законною, не суперечить вимогам чинного законодавства України та не порушує вимог ЗаконуУкраїни "Про публічні закупівлі".
Частини 2,3,4,5 та 7 даної вимоги задовільнити та внести зміни у тендерну документацію.
Частину 6 даної вимоги залишити безрозгляду та залишити без змін, оскільки дана вимога Замовника не порушує вимоги чинного законодавства України.
Номер вимоги: UA-2020-05-05-003572-b.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд", Код ЄДРПОУ:01035845
Дата подання: 10 червня 2020 12:03
1-ДФ належить іншої компанії
надана копія звіту 1-ДФ належить іншої компанії, ТОВ «Інтер Норм» , що не відповідає Тендерному завданню.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 23:09
відповідно до вимог тендерної документації копія звіту 1-ДФ надається на підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі". Відповідно до положень цього закону та вимог тендерної документації відповідність кваліфікаційним критеріям може підтверджуватись як безпосередньо учасником, так і залученим субпідрядником. Компанія ТОВ "Інтер-Норм" залучена учасником як субпідрядна, що підтверджується відповідною довідкою, тому надання копії звіту 1-ДФ цієї компанії відповідає вимогам тендерної документації та Закону України "Про публічні закупівлі".

Документи подані скаржником

08 травня 2020 15:16
Вымога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-05-003572-b.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОРСУК НАЗАР СЕРГІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3406905512
Вимоги Замовника
Шановний замовнику! Вивчивши Вашу затверджену тендерну документацію (зміни до тендерної документації) встановлено низку дискримінаційних вимог до учасників та невідповідність її Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції яка діє з 19 квітня 2020 року). Нижче наводимо обґрунтування та аргументи, якими ми як потенційний учасник керувався: 1. Щодо працівників: Вами встановлена вимога у наявності робітників у кількості 50 осіб. Перш за все просимо Вас надати документальне підтвердження, яким Ви керувалися під час встановлення даної вимоги (наприклад – розрахунок чи додаток до експертного звіту, або лис від проектної організації). Крім того, яка професія/спеціальність повинна бути працівників: чи влаштує Вас 4 бухгалтера + 15 менеджерів з продажу а розвитку підприємства + 1 виконроб + 5 водіїв + 1 директор + 1 головний бухгалтер + 4 газоелектрозварника. Загальна кількість даних працівників буде відповідати Вашій вимозі. Чи за даних підстав тендерна пропозиція буде відхилена уповноваженою особою Замовника? 2. Вами вимагається те, що учасник повинен здійснити розрахунки в програмному комплексі АВК. Інформуємо, що на сьогоднішній день існує інші програмні комплекси, які здійснюють розрахунки та взаємодіють з програмним комплексом АВК. Таким чином Ви спонукаєте учасника на здійснення додаткових фінансових витрат стосовно закупівлі іншого програмного комплексу такого як АВК. Вам потрібно внести зміни в цій частині з метою приведення її у відповідність. Наголошуємо, що встановлення дискримінаційних вимог до учасників карається штрафом згідно статті 164-14 КУАПа. У разі ігнорування даної вимоги вимушені будемо звернутися до державної аудиторської служби (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи) 3. Просимо Вас зазначити до якого класу наслідків (відповідальності) належить даний об’єкт? 4. Згідно Вашого технічного завдання зазначені роботи як близкавкозахист, який підлягає ліцензуванню. Просимо Вас повідомити чи потрібно учаснику в складі його тендерної пропозиції надати ліцензію щодо даного виду робіт. Ми розуміємо, що ліцензія в будівництві не передбачає цього. 5. Просимо Вас повідомити чому у додатку №8 до тендерної документації Вами наведені підстави для внесення змін до істотних умов договору з посиланням на норму статті 36 Закону, який втратив чинність? 6. Вами встановлена вимога щодо наявності матеріально – технічної бази, зокрема у наявності автокрану та навантажувача. Просимо Вас конкретизувати масу даних транспортних засобів шляхом внесення змін до тендерної документації. 7. Щодо досвіду у виконанні аналогічного договору. Інформуємо, що на сьогоднішній день нами виконано капітальний ремонт приватної школи. Таким чином Вами встановлено дискримінаційні вимоги. Наголошуємо, що встановлення дискримінаційних вимог до учасників карається штрафом згідно статті 164-14 КУАПа. У разі ігнорування даної вимоги вимушені будемо звернутися до державної аудиторської служби (центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи). 8. Звертаємо Вашу увагу на те, що на сьогоднішній день пунктом 11 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, яка діє з 19.04.2020) в оголошенні замовник зазначає розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях. Чому в оприлюдненому оголошенні UA-2020-05-05-003572-b зазначено крок пониження 0,10%. Чи не вбачаєте і в цьому порушення. Шановна уповноважена особа звертаємося до Вас щодо приведення Вашої тендерної документації у відповідність діючому законодавству та вилучення дискримінаційних вимог. Додатково зазначаємо, що документація містить інші порушення. Дякуємо. Перепрошуємо за надані незручності. Зробимо закупівлі вдалими.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-05-05-003572-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія", Код ЄДРПОУ:42846419
Дата подання: 15 червня 2020 20:10
Скарга
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель на дії (рішення) Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 18 червня 2020 18:35
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управління капітального будівництва Одеської обласної державної адміністрації звітує про виконання рішення АМКУ №12548-р/пк-пз від 24.06.2020 року
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2020 14:36

Документи подані скаржником

19 травня 2020 21:02
Шановний замовнику.docx

Документи подані скаржником

15 червня 2020 17:59
Скарга.pdf

Документи подані замовником

22 червня 2020 08:47
Запит UA-2020-05-05-003572-b.docx
23 червня 2020 15:07
SCAN0010.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 червня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія" 11 001 292,73
UAH з ПДВ
10 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Петрушин Станіслав Валерійович 12 335 466,93
UAH з ПДВ
10 999 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ" 12 045 792,19
UAH з ПДВ
11 983 804,92
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" 12 232 973,34
UAH з ПДВ
12 044 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 11:32
Електронний підпис
29 травня 2020 10:55
ТП 12.pdf
29 травня 2020 10:54
розрахунки_№1-4.pdf
29 травня 2020 10:54
ПВ_Рес._стр_9-16.pdf
29 травня 2020 10:54
ПВ_Рес._стр1-8.pdf
29 травня 2020 10:54
пояснювал_на_записка.pdf
29 травня 2020 10:54
ЛК_на_буд_роб_№2-1-2.pdf
29 травня 2020 10:54
ОК_№2-1.pdf
29 травня 2020 10:54
ЛК_на_прид._меблiв_№2-1-3.pdf
29 травня 2020 10:54
дц.pdf
29 травня 2020 10:54
Трудові.pdf
29 травня 2020 10:54
МТБ довідка.pdf
29 травня 2020 10:54
Договор мтб Велес.pdf
29 травня 2020 10:54
працівники.pdf
29 травня 2020 10:54
Статут_Лисай.pdf
29 травня 2020 10:54
Паспорт код.pdf
29 травня 2020 10:54
статистика.pdf
29 травня 2020 10:54
ПДВ.pdf
29 травня 2020 10:54
строк дії пропозиції.pdf
29 травня 2020 10:54
опис__№1.pdf
29 травня 2020 10:54
опис_№2_корегування.pdf
29 травня 2020 10:54
Ліцензія.pdf
29 травня 2020 10:54
не залуч. субпідряд.pdf
29 травня 2020 10:54
Наказ штатка.pdf
29 травня 2020 10:54
Лист-згода.pdf
29 травня 2020 10:54
лист динамічна ціна.pdf
29 травня 2020 10:54
Наказ_директор_Лисай.pdf
29 травня 2020 10:54
додаток 3 (2).pdf
29 травня 2020 10:54
згода.pdf
29 травня 2020 10:54
згода персон.дан.2 шт.pdf
29 травня 2020 10:54
довідка субпідр.pdf
29 травня 2020 10:54
Довідка опис.pdf
29 травня 2020 10:54
довідка аналог. догов..pdf
29 травня 2020 10:54
Довідка довкілля.pdf
29 травня 2020 10:53
гарантійний лист.pdf
29 травня 2020 10:53
Довідка вик. в строки.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 21:36
Електронний підпис
28 травня 2020 21:36
Електронний підпис
28 травня 2020 21:31
петрушин выписка стр.1.jpeg
28 травня 2020 21:31
Петрушин выписка стр.2.jpeg

Публічні документи

16 липня 2020 15:19
Електронний підпис
16 липня 2020 15:18
ДЦ Ш після аукціону.PDF
16 липня 2020 15:18
Довiдка_МВС_Соболeв.PDF
07 липня 2020 17:23
Електронний підпис
15 червня 2020 17:44
Електронний підпис
15 червня 2020 17:43
ДЦ Ш після аукціону.PDF
12 червня 2020 16:10
Електронний підпис
12 червня 2020 15:43
Електронний підпис
12 червня 2020 15:42
Ст._17_ч._1_п.12.PDF
12 червня 2020 15:42
Довiдка_МВС_2.PDF
12 червня 2020 15:42
Довiдка_ДПС.PDF
29 травня 2020 14:22
Електронний підпис
29 травня 2020 14:09
Електронний підпис
29 травня 2020 14:09
Реeстр.PDF
29 травня 2020 14:09
План_фiнансування.PDF
29 травня 2020 14:09
2.9 формальні помилки.PDF
29 травня 2020 14:09
2.8 пропозиція.PDF
29 травня 2020 14:08
2.4 Дозвiл_ПД.PDF
29 травня 2020 14:08
2.3 обробка даних.PDF
29 травня 2020 14:08
2.24 працівники.PDF
29 травня 2020 14:08
2.23 мтб.PDF
29 травня 2020 14:08
2.21 без авансу.PDF
29 травня 2020 14:08
2.20 обмеження.PDF
29 травня 2020 14:08
2.2 про печатку.PDF
29 травня 2020 14:08
2.17 стаття 17.PDF
29 травня 2020 14:08
2.16 проект договору.PDF
29 травня 2020 14:08
2.15 про порядок оплати.PDF
29 травня 2020 14:08
2.14 Про санкції.PDF
29 травня 2020 14:08
2.12 Довкілля.PDF
29 травня 2020 14:08
2.11 строк дії.PDF
29 травня 2020 14:08
2.1.1 Додаток 3.PDF
29 травня 2020 14:08
2.1 теххарактеристики.PDF
29 травня 2020 14:08
1.9.1 витяг ПДВ.PDF
29 травня 2020 14:08
1.8 Рішення модельний.pdf
29 травня 2020 14:08
1.7 відомості єдрпоу.pdf
29 травня 2020 14:08
1.6 ІСО.PDF
29 травня 2020 14:08
1.4-5 Забезпечення.zip
29 травня 2020 14:08
1.3 Паспорт.PDF
29 травня 2020 14:08
1.2 Протокол+наказ.pdf
29 травня 2020 14:08
1.18 Відгук.PDF
29 травня 2020 14:07
1.16-17 Договор КБ2 КБ3.zip
29 травня 2020 14:07
1.14 1ДФ.PDF
29 травня 2020 14:07
1.13 Оренда МТБ.pdf
29 травня 2020 14:07
1.10 Ліцензія.PDF
29 травня 2020 14:07
1.1.2 Ліцензія на АВК 20.PDF
29 травня 2020 14:07
1.1 Кошторис.rar

Публічні документи

29 травня 2020 11:54
Електронний підпис
29 травня 2020 09:42
Електронний підпис
29 травня 2020 09:39
Технічна частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"

ФОП Петрушин Станіслав Валерійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ"

ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"
#42846419
Рішення скасоване 10 000 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:34
ФОП Петрушин Станіслав Валерійович
#3302614755
Рішення скасоване 10 999 999,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ"
#43112414
Рішення скасоване 11 983 804,92
UAH з ПДВ
03 липня 2020 14:34
Товариство з Обмеженою Відповідальністю "Строй Імперія"
#42846419
Відхилено 10 000 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 11:05
ФОП Петрушин Станіслав Валерійович
#3302614755
Відхилено 10 999 999,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 11:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ"
#43112414
Переможець 11 983 804,92
UAH з ПДВ
07 липня 2020 22:10
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 липня 2020 21:43

Документи

04 червня 2020 16:24
Електронний підпис

Документи

05 червня 2020 17:59
Електронний підпис

Документи

06 липня 2020 11:05
Електронний підпис

Документи

06 липня 2020 11:11
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Додаток 1 тендерної документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Відповідно до пункту 2 додатку 1 Документації учасником надається довідка про наявність робітників відповідної кваліфікації (зокрема, а не виключно: інженер з проектно-кошторисної роботи, головний інженер, виконроб, електромонтажник, монтажник, електрозварювальник), які мають необхідні знання та досвід, які будуть безпосередньо залучені до виконання робіт на об’єкті Замовника. Учасник має підтвердити наявність працівників в кількості, якої достатньо для виконання робіт, що є предметом закупівлі у встановлений строк (не менше 50 працівників). На підтвердження наданої інформації учасник має надати довідку форми 1-ДФ за останній звітній період разом із квитанцією про її подання. У складі пропозиції Учасника міститься: - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації від 26.05.2020 №26-05-0024, в якій міститься інформація про 23 працівників, а також зазначається, що наведений перелік працівників не є вичерпним. На підприємстві наявні працівники в кількості, якої достатньо для виконання робіт, що є предметом закупівлі у встановлений строк ( не менше 50 працівників). Для підтвердження наявності працівників у складі пропозиції надано форму 1-ДФ. При необхідності для виконання договору будуть залучені додаткові фахівці; - Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку ТОВ «ІНТЕР-НОРМ» за 1 квартал 2020 року та квитанція №2. Разом з тим, довідка про наявність працівників не містить інформації, передбаченої додатком 1 Документації саме щодо не менше, ніж 50 працівників. Учасник має право виправити невідповідність протягом 24 годин»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 22:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА СТОУНБУДІНВЕСТ"
#43112414
11 983 804,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2022 16:14
ДУ №8 від 28.01.2022 Дог.№42.pdf зміни до договору
28 січня 2022 16:12
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2021 16:01
Договір №42 ДУ №7 від 07.07.2021.PDF зміни до договору
07 липня 2021 16:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:14
Д.У. № 6 до Договору № 42.PDF зміни до договору
30 грудня 2020 13:13
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:27
Д.У. № 5 до Договору № 42 від 22 Липня 2020 р..PDF зміни до договору
10 грудня 2020 15:26
Електронний підпис зміни до договору
09 листопада 2020 14:11
Договір №42 ДУ №4 від 09.11.2020.PDF зміни до договору
09 листопада 2020 14:09
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 10:48
SCAN0005.PDF зміни до договору
04 листопада 2020 10:46
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2020 14:22
SCAN0004.PDF зміни до договору
20 жовтня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2020 15:00
Договір №42 ДУ №2 від 10.09.2020.PDF зміни до договору
10 вересня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 11:23
Договір №42 ДУ №1 від 02.09.2020.PDF зміни до договору
02 вересня 2020 11:22
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 18:01
Договір №42 від 22.07.2020.PDF укладений
22 липня 2020 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни в Розділ 16 "Юридичні адреси сторін" та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Анулувати додаткову угоду №1 та внести зміни у розділ 16 та викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін до преамбули договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження строку дії Договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Анулювати Додаткову угоду №6 від 30.12.2020 2. Внести зміни до п.5.2 Договору 3. Внести зміни до п.12.1 Договору 4. Внести зміни до преамбули Договору 5. Внести зміни в Додаток №2 до Договору 6. Внести зміни в Додаток №3 до Договору 7. Внести зміни до розділу 16 Договору.
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до п.12.1 р.12 Договору
Номер договору про закупівлю: 42
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML