Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
3 812,00 UAH
UA-2020-05-05-003116-b aa310b91477d43a29828b701c9335347
Закупівля без використання електронної системи    е-Каталог    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Кучма

+380971659997 irc2019gp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 13 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР ГОРІШНЬОПЛАВНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42863921
Місцезнаходження: 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Добровольського, буд. 63
Контактна особа: Тетяна Кучма
+380971659997
irc2019gp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 пачка
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку UPM CryStal PRO80 А4, 80 г/м² 500 арк., білий)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

13 травня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПАПІРТОРГ»
#30194866
Переможець 3 812,00
UAH з ПДВ
13 травня 2020 11:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 10:54
Електронний підпис укладений
13 травня 2020 11:25
договір 24.pdf укладений
13 травня 2020 11:22

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку UPM CryStal PRO80 А4, 80 г/м² 500 арк., білий) 50 пачка 76,24
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 812,00
UAH (в тому числі ПДВ 635,33 UAH)