Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології, географії
Equipment for physics, chemistry, biology, geography
Очікувана вартість
3 950 000,00 UAH
UA-2020-05-05-002571-a 6b22ba5e26fc4b3d83e8f8a00af386fe
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуляк Олег Іванович

380948585854 35075848@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 35075848
Місцезнаходження: 01004, Україна , м. Київ обл., м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд.3
Контактна особа: Шуляк Олег Іванович
380948585854
35075848@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: UE "KYIV EDUCATIONAL AGENCY"
National ID: 35075848
Contact point: Shuliak Oleh
380948585854
35075848@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 травня 2020 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 25 травня 2020 19:35
Оскарження умов закупівлі: до 31 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 червня 2020 19:35
Початок аукціону: 24 червня 2020 13:00
Очікувана вартість: 3 950 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 118500 UAH
Publication date: 05 травня 2020 19:23
Enquiries until: 25 травня 2020 19:35
Complaints submission until: до 31 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 червня 2020 19:35

Information

Estimated total value: 3 950 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 19 750 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39290000-1: Фурнітура різна


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1232 штуки
Обладнання для кабінетів фізики, хімії, біології, географії за кодом СРV за ДК 021:2015-39294000-9 «Демонстраційні апаратура та обладнання»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03065, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги, 38а
ДК 021:2015: 39294000-9 — Демонстраційні апаратура та обладнання

Equipment for physics, chemistry, biology, geography classrooms according to the CPV code according to DK 021: 2015-39294000-9 "Demonstration apparatus and equipment"
CPV: 39294000-9
Період постачання: по 17 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 травня 2020 10:32
Зміни .docx
27 травня 2020 10:31
ТД Навчальне обладнання європ. торги зі змінами.pdf
05 травня 2020 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 10:32
Зміни .docx
27 травня 2020 10:31
ТД Навчальне обладнання європ. торги зі змінами.pdf
05 травня 2020 19:24
ТД Обладнання фіз, хім, біолог, геогр європ. торги.pdf
05 травня 2020 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-05-002571-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ГРОМАДСЬКА СПІЛКА "МІЖРЕГІОНАЛЬНА ПРАВОЗАХИСНА АСОЦІАЦІЯ СПРИЯННЯ БІЗНЕСУ", Код ЄДРПОУ:39922410
Дата подання: 24 травня 2020 21:52
Вимога відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі"
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме вказати технічні характеристики відповідно до діючих наказів МОН.
Вимоги до предмета закупівлі не відповідають вимогам діючого Наказу МОН №1036. Наприклад, «Аналогово-цифровий перетворювач» повинен мати частоту замірів не менше 100 000 на секунду, що не відповідає діючому наказу МОН. Таким чином жодна пропозиція не буде відповідати вимогам замовника тому що на ринку не існує шкільних перетворювачів, які можуть забезпечити таку частоту замірів.
Таким чином вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести вимоги до актуальних наказів МОН.

Також вимагаємо внести зміни та виключити вимогу надання «копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на цифрові вимірювальні комп'ютерні комплекси, виданого Міністерством освіти і науки України або його уповноваженим органом».
Станом на 24 травня 2020 року та з дати публікації оголошення «Інститут модернізації змісту освіти» не проводить засідань для надання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам. У тому числі це пов’язано з карантинними заходами. Таким чином участь в закупівлі зможуть прийняти тільки учасники, які заздалегідь отримали такі свідоцтва, що є дискримінацією та порушує принципи здійснення публічних закупівель.
Вимагаємо викючити дану вимогу з тендерної документації.
У разі не задоволення нашої законної вимоги, ми будемо вимушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2020 19:56
1. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі, відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів). При цьому, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Крім того, слід зазначити, що у Наказі «Про затвердження Змін до Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів» від 14.07.2017 № 1036 зазначено мінімальні характеристики до обладнання, а необхідні технічні характеристики предмета закупівлі замовник визначає самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
В зв’язку з тим, що на ринку є шкільні перетворювачі з частотою замірів не меншою ніж та, що вимагається тендерною документацією, дана вимога не є дискримінаційною та у жодному разі не звужує коло потенційних Учасників для участі у закупівлі.
Замовником чітко зазначено технічні характеристики до предмету закупівлі. Учасник може запропонувати продукцію, що за своїми характеристиками буде не гіршою ніж та, що вимагається тендерною документацією.

2. Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Згідно п.3 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, відповідності предмета закупівлі технічним, якісним характеристикам.
Комп'ютерна техніка разом з комп'ютерними програмами, що входять до її складу та використовуються у навчальному процесі загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладів, є засобами навчання і повинні відповідати всім загальним вимогам до засобів навчання (відповідність навчальним програмам, вимогам безпеки тощо). Особливу увагу слід звертати на відповідність комп'ютерних програм вимогам законодавства про авторське право.
Крім того, засоби комп'ютерної техніки повинні мати технічні характеристики, які забезпечують виконання навчальних комп'ютерних програм, рекомендованих Міністерством для використання у навчальному процесі.
Підтвердженням відповідності комп'ютерної техніки зазначеним вимогам є Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам.
Свідоцтво надається відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 17.06.2008 р. N 537 "Про затвердження Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України".
Дана вимога не є дискримінаційною та у жодному разі не звужує коло потенційних Учасників для участі у закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-05-002571-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА", Код ЄДРПОУ:2644604867
Дата подання: 29 травня 2020 16:46
Скарга
Дискримінаційні умови
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 03 червня 2020 15:06
Рішення від 02.06.2020 №10818.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 14:12
Рішення від 12.06.2020 №11651.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 23:29

Документи подані скаржником

29 травня 2020 13:23
Доказ лист.pdf
29 травня 2020 13:23
Скарга Шелест.pdf.p7s
29 травня 2020 13:23
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

03 червня 2020 14:12
Рішення від 02.06.2020 №10818.pdf
17 червня 2020 23:29
Рішення від 12.06.2020 №11651.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 червня 2020
UA-2020-05-05-002571-a6b22ba5e26fc4b3d83e8f8a00af386fe
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "ОСВІТНЯ АГЕНЦІЯ МІСТА КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 35075848
Місцезнаходження: 01004, Україна, м. Київ обл., м. Київ, бульвар Тараса Шевченка, буд.3
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:46
Електронний підпис
25 червня 2020 14:46
Електронний підпис
25 червня 2020 14:38
public_doc.pdf
25 червня 2020 14:38
public_doc.p7s
25 червня 2020 14:38
Dovidka_20167842670740216278.pdf
25 червня 2020 14:38
Dovidka_20167842670740216278.pdf.p7s
25 червня 2020 10:24
Електронний підпис
25 червня 2020 10:24
Електронний підпис
25 червня 2020 10:10
Електронний підпис
25 червня 2020 10:10
Електронний підпис
25 червня 2020 10:09
Електронний підпис
25 червня 2020 10:09
Електронний підпис
03 червня 2020 17:00
Електронний підпис
03 червня 2020 17:00
Електронний підпис
03 червня 2020 16:58
Пропозиція.pdf

Документи

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ФОП "ШЕЛЕСТ МАРГАРИТА ВАСИЛІВНА"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 червня 2020 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення" 3 927 960,00
UAH з ПДВ
3 829 488,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 3 939 456,00
UAH з ПДВ
3 899 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 червня 2020 14:46
Електронний підпис
25 червня 2020 14:46
Електронний підпис
25 червня 2020 14:38
public_doc.pdf
25 червня 2020 14:38
public_doc.p7s
25 червня 2020 14:38
Dovidka_20167842670740216278.pdf
25 червня 2020 14:38
Dovidka_20167842670740216278.pdf.p7s
25 червня 2020 10:24
Електронний підпис
25 червня 2020 10:24
Електронний підпис
25 червня 2020 10:10
Електронний підпис
25 червня 2020 10:10
Електронний підпис
25 червня 2020 10:09
Електронний підпис
25 червня 2020 10:09
Електронний підпис
03 червня 2020 17:00
Електронний підпис
03 червня 2020 17:00
Електронний підпис
03 червня 2020 16:58
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 21:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Технологічні ІТ Рішення"
#42116114
3 829 488,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 12:49
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 14:50
Договір 060994.pdf укладений
06 липня 2020 14:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 829 488,00
UAH (в тому числі ПДВ 638 248,00 UAH)