Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
2 030 698,00 UAH
UA-2020-05-05-002524-a 01ff5653d9ba49f5ad5619308e1872f0
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 18:12
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 19:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 11:14
Очікувана вартість: 2 030 698,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 900,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплекти
Комп’ютерне обладнання для початкових класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, м.Харків, за адресою закладів загальної середньої освіти Московського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником після отримання Товару за накладною в термін до 20 (двадцяти) банківських днів з моменту її підписання шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 18:35
ТД КОМП НУШ 2020 зі ЗМІНАМИ.doc
13 травня 2020 18:32
КІНЦЕВИЙ СТРОК ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.doc
13 травня 2020 18:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.doc
05 травня 2020 18:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
05 травня 2020 18:12
ТД КОМП НУШ 2020.doc
05 травня 2020 18:12
ОГОЛОШЕННЯ.docx
13 травня 2020 18:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 18:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 18:35
ТД КОМП НУШ 2020 зі ЗМІНАМИ.doc
13 травня 2020 18:32
ТД КОМП НУШ 2020 зі ЗМІНАМИ.doc
13 травня 2020 18:32
КІНЦЕВИЙ СТРОК ПОДАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ.doc
13 травня 2020 18:32
ПЕРЕЛІК ЗМІН 1.doc
05 травня 2020 18:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
05 травня 2020 18:12
ТД КОМП НУШ 2020.doc
05 травня 2020 18:12
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 07 травня 2020 10:57
Дата відповіді: 13 травня 2020 17:10
Добрий день! Шановний замовник, у Додатку 6 Тендерної документації, вимагається: "Ноутбук HP 250 G7 (7QK46ES) або еквівалент: Разъемы и порты ввода-вывода 2 x USB 3.1 (5 Гбит/с) / 1 x USB 2.0 / HDMI / LAN (RJ-45)". Чи будете Ви розглядати пропозицію Учасника, який запропонує, ноутбук з іншими портами та роз'ємами та додатково укомплектованим USB-хабом, що в підсумку буде задовольняти дані вимоги?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо вам, що умовами тендерної документації передбачено надання кожним учасником еквівалент по відношенню до предмету закупівлі. Головне, щоб цей еквівалент не був гіршим, а ніж бажає придбати замовник.
Що стосується : «ввода-вывода 2 x USB 3.1 (5 Гбит/с) / 1 x USB 2.0 / HDMI / LAN (RJ-45)". Чи будете Ви розглядати пропозицію Учасника, який запропонує, ноутбук з іншими портами та роз'ємами та додатково укомплектованим USB-хабом» - просимо уточнити, які самі "інші порти" Ви маєте на увазі?
Уточнення
Дата подання: 07 травня 2020 11:53
Дата відповіді: 13 травня 2020 12:32
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Так при постачанні предмету закупівлі нам потрібно монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.
Кінцева дата поставки
Дата подання: 08 травня 2020 18:55
Дата відповіді: 13 травня 2020 17:11
Шановний замовник, підскажіть, будь ласка, кінцеву дату поставки, бо в тендерній документації вказана 01 серпня 2020 року, а у проекті договору (Додаток 4) вказана 31 серпня 2020 року. Дякую.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вам, що кінцевим строком поставки є 01 серпня 2020 року. До документації надані відповідні зміни. Дякуємо за запитання.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-05-002524-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 08 травня 2020 16:24
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено вимогу, яка значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників, проте тендерна документація містить вимогу: «Всі повідомлені Учасником працівники повинні мати стаж роботи за вказаними спеціальностями (професіями) не менше трьох місяців на посаді, що займає на останньому місці роботи.
Кількість працівників кожної із вказаних вище професій повинна бути не меншою за кількість одиниць автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі;
б) медичні довідки водіїв щодо придатності до керування транспортним засобом.
в) щодо всіх вказаних працівників: трудові книжки всіх вказаних працівників (перша сторінка та сторінка з останнім записом про прийняття на роботу) та/або зареєстровані/незареєстровані в Центрі зайнятості трудові договори та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, які підтверджують трудові відносини між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі;
г) податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку за четвертий квартал 2019 рік, з позначками отримання контролюючим органом або з наданням відповідного підтверджуючого документу, згідно порядку підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку. Даний податковий розрахунок має містити дані про вказаних в таблиці п. “а)” працівників..» Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні транспортні засоби, також законодавчо відсутній обов’язок суб’єкта господарювання мати у підпорядкуванні працівників, що будуть здійснювати перевезення вантажу, як то водії, задля укладання договорів поставки. Враховуючи, що Учасники користуються своїм правом здійснювати поставку товарів із залученням транспортних компаній на підставі укладеного договору на перевезення із відповідною транспортною організацією, встановлена вимога є надмірно специфічною і вказує на спроби Замовника штучно звузити коло потенційних учасників торгів. Надання подібних документів є просто неможливим тими учасниками, які користуються послугами перевезення і не мають трудових відносин з водіями цих транспортних засобів, а таким чином не мають права вимагати таких документів як медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом. Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги, враховуючи, що предметом закупівлі є саме товар, а не окремі послуги з перевезення вантажів.Перевезення товару – є супутньою послугою. Товар, що є предметом закупівлі, не є таким до якого законодавством встановлено вимоги як для спецiальних чи небезпечних вантажiв. Просимо зважати на той факт, що відповідальність при укладеннi договору з Замовником, в тому числi за дії iнших осiб, при виконаннi зобов'язання несе саме переможець процедури закупiвлi. Таким чином, встановлена Замовником в тендерній документації вимога суперечить принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності.


Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.

Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

Крім того, аналіз попередніх закупівель Управління освіти Харкова вказує на те, що саме ці умови прописані під кількох конкретних учасників ФОПів, яких щоразу визначають переможцями. Також використовуються підставні учасники ФОПи, що навмисно не подають відповідні документи, а створюють штучну компанію для того, щоб аукціон точно міг відбутися. Таким чином наявна корупційна складова, попередня змова і відсутня можливість реальної конкуренції.
Лист з відповідною інформацією та аналізом попередніх закупівель буде направлено до Держаудит Служби України з метою перевірки на наявність корупційних схем.

На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом усунення дискримінаційної вимоги встановленої до учасників та товарів. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 травня 2020 17:37
Шановний Учаснику!
Відповідно до п.2. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:» у тому числі «..наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)..».
Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 Закону, «один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним..»
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання товару. Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінаційними, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання товару до освітніх закладів.
Наявність в штаті осіб, придатних керувати транспортним засобом, в кореспонденції з іншими вимогами, як-то: наявність матеріально технічної бази, наявність персоналу, транспортних засобів - є запорукою успішного виконання поставки товару. Також, звертаємо Вашу увагу на те, що у Розділі ІІІ пункті 5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону ) тендерної документації, розміщено вимоги щодо можливості перевезення предмету закупівлі із залученням іншого суб’єкта господарювання (перевізних кампаній).
Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників
закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо з дітьми, і основним завданням Замовника в даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання товару із збереженням всіх якісних характеристик в повному обсязі, і, відповідно, подальше ефективне забезпечення навчального процесу.
Дякуємо за запитання.
Номер вимоги: UA-2020-05-05-002524-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М.", Код ЄДРПОУ:24095427
Дата подання: 28 травня 2020 13:59
Не відповідає кваліфікаційним вимогам
Шановний Замовник, у зв’язку з прийнятим необґрунтованим рішенням у закупівлі UA-2020-05-05-002524-a, за предметом «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)»,а також керуючись ч. 4 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року, вимагаємо надати інформацію про пропозицію переможця торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ», у тому числі вказати її переваги порівняно з пропозиціями інших учасників.
При наданні відповіді просимо пояснити:
- як розцінюються недоліки, що містяться у тендерній пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ»;
- чому вони не були враховані при прийнятті рішення Замовником.
Серед недоліків можна виділити наступні:
1. Відповідно до ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Товариство з обмеженою відповідальністю «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ» у складі тендерної пропозиції надає Протокол загальних зборів від 03.02.2020 року, однак у ньому зазначається, що директору надаються повноваження на підпис договорів строком на один рік. Проте, Протокол загальних зборів, що формується на підставі положень ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року, має прийматися по кожному конкретному правочину окремо, оскільки необхідність його складання залежить від вартості чистих активів підприємства, які відомі з останньої затвердженої фінансової звітності, а як відомо фінансова звітність формується щоквартально, а не один раз на рік.
З огляду на викладене, загальними зборами Товариства з обмеженою відповідальністю «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ» не надано згоди на підписання тендерної пропозиції і договору, у разі визнання учасника переможцем, чим порушено вимоги ч. 2 ст. 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» № 2275-VIII від 06.02.2018 року.
Крім того, Протокол загальних зборів від 03.02.2020 року надано у вигулі копії, однак на ньому відсутній підпис та печатка підприємства.
2. Відповідно до п. 7 Розділу №1 Тендерної документації усі документи, що мають відношення до пропозиції відкритих торгів та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Товариство з обмеженою відповідальністю «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ» надало трудову книжку Бондар Петра Михайловича з інформацією на російській мові, без перекладу на українську мову, чим порушило вимогу п. 7 Розділу №1 Тендерної документації.
Таким чином, пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ» не відповідає вимогам Тендерної документації, а у зв’язку з цим підлягає відхиленню.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 червня 2020 16:30
Доброго дня.
Щодо переваги пропозиції переможця торгів (код закупівліUA-2020-05-05-002524-a, за предметом «ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)») Товариства з обмеженою відповідальністю «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ», порівняно з пропозиціями інших учасників повідомляємо наступне.
Пропозиція ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ» автоматично визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція.
Відповідно до розгляду тендерної пропозиції ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ», тендерний комітет Управління освіти адміністрації Московського району (далі – Тендерний комітет), не має підстав застосувати статтю 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «Відхилення тендерних пропозицій»

Щодо недоліків повідомляємо наступне
1. Тендерною документацією Замовника, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 162 від 13.05.2020 р.), не вимагалось надання Учасниками згоди від Засновників Товариства відповідно до статті 44 Закон України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 № 2275-VIII (далі-Закон).
2. Відповідно до п. 7 Розділу №1 Тендерної документації Усі документи, що мають відношення до пропозиції відкритих торгів та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою та можуть мати автентичний переклад на інші мови, що використовуються у міжнародній торгівлі. Так як трудова книжка Бондар Петра Михайловича була розпочата не у Учасника, тендерний комітет вважає що надані документи складалися у відповідності до норм діючого на той момент законодавства та Учасник ніяким чином не міг впливати на їх складання. При цьому, ТОВ «М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ», дотримався вимог Документації та норм діючого законодавства про державну мову, а саме: останні записи про працевлаштування працівників у трудових книжках зроблені українською мовою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 1 842 000,00
UAH з ПДВ
1 648 198,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М." 1 845 720,00
UAH з ПДВ
1 662 282,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +" 1 980 000,00
UAH з ПДВ
1 756 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА" 1 993 410,00
UAH з ПДВ
1 756 890,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ 1 845 000,00
UAH з ПДВ
1 770 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 15:46
Електронний підпис
28 травня 2020 15:45
public_doc.pdf
28 травня 2020 15:45
public_doc.p7s
28 травня 2020 15:45
Dovidka_20133682210000413091.pdf.p7s
28 травня 2020 15:45
Dovidka_20133682210000413091.pdf
20 травня 2020 16:45
Електронний підпис
20 травня 2020 16:39
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 14:39
Електронний підпис
20 травня 2020 14:37
7 Аналогічний договір 2.pdf
20 травня 2020 14:37
17 Копії паспорту.pdf
20 травня 2020 14:37
3 Дислокація.pdf
20 травня 2020 14:37
6 Аналогічний договір 1.pdf
20 травня 2020 14:37
2 Проект договору.pdf
20 травня 2020 14:37
1 Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 14:37
19 Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 14:37
15 Наказ.pdf
20 травня 2020 14:37
18 Витяг ЄДР.pdf
20 травня 2020 14:37
8 Довідка МВС.pdf
20 травня 2020 14:37
16 Рішення.pdf
20 травня 2020 14:37
14 Статут.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 18:03
Електронний підпис
20 травня 2020 18:01
Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦВУЗАВТОМАТИКА"

ФОП ПОЗНЯК РУСЛАН ВІТАЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 1 648 198,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 12:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 травня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
1 648 198,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:43
Кінець періоду оскарження: 27 червня 2020 00:00
Дата відміни: 27 червня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Виявлені певні невідповідності технічних характеристик предмету закупівлі вимогам законодавства.
Документи:
16 червня 2020 15:42
Електронний підпис
16 червня 2020 14:56
Протокол