Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Очікувана вартість
12 421,91 UAH
UA-2020-05-05-001958-b 6e486ae4de914ff8b3c964ab571649c3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Папазова

+380983675385 oolll7@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №7 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031500
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Леваневського, 7
Контактна особа: Ольга Папазова
+380983675385
oolll7@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Проведення періодичного профілактичного медичного огляду
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Леваневського, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Тендерна документація

05 травня 2020 13:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 12 421,91
UAH
05 травня 2020 13:39

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 14:38
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 13:11
Повідомлення МЕДОСМОТР.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 13:02
ДОП.СОГЛ.МЕДОСМОТР.pdf зміни до договору
19 листопада 2020 13:02
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 10:59
МЕДОСМОТР(1).PDF зміни до договору
12 серпня 2020 10:58
Електронний підпис зміни до договору
26 травня 2020 12:01
Медосмотр.PDF зміни до договору
26 травня 2020 11:58
Електронний підпис укладений
05 травня 2020 13:44
Договір(1) МЕДОСМОТР.PDF укладений
05 травня 2020 13:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): При викладані закупівлі UA-2020-05-05-001958-b Послуги лікувальних закладів та супутні послуги за кодом ДК 021:2015: 85110000-3 у кількості 3 послуги в системі ProZorro, було помилково вказано кількість 1 послуга, замість 3 послуги.
Номер договору про закупівлю: № 104о
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол технічної помилки № 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 3657,19грн (три тисячі шістсот п'ятдесят сім грн, 19 коп.) Загальна сума Договору складає 16079,10грн(шістнадцять тисяч сімдесят дев'ять грн, 10 коп)
Номер договору про закупівлю: № 104о
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми Договору
Номер договору про закупівлю: № 104о
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 421,91
UAH