Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво пішохідного фонтану на Привокзальній площі м. Подільськ, Одеської області
Очікувана вартість
2 440 427,80 UAH
UA-2020-05-05-001896-b 8ec53ebb177f4638b09709b937c52ec4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Голуб Олена Михайлівна

+380486223596 ukgbkot@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунального господарства та будівництва Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26419311
Вебсайт: http://kotovsk-city.gov.ua
Місцезнаходження: 66300, Україна , Одеська обл., Подільськ, проспект Шевченка, 7-А
Контактна особа: Голуб Олена Михайлівна
+380486223596
ukgbkot@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 00:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 12:08
Очікувана вартість: 2 440 427,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 202,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12202.14 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво пішохідного фонтану на Привокзальній площі м. Подільськ, Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, м. Подільськ, проспект Шевченка (Привокзальна площа)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може надавати Підряднику попередню оплату (аванс) на виконання робіт по ОБ’ЄКТУ Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Остаточні розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються у місячний термін після виконання Підрядником і прийняття Замовником всіх передбачених Договором робіт, та підписання Акта готовності об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 13:28
Креслення.pdf
05 травня 2020 13:28
ДОДАТОК_3_ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ_.docx
05 травня 2020 13:28
ДОДАТОК_2_ТЕХНIЧНА_СПЕЦИФIКАЦIЯ.docx
05 травня 2020 13:28
ДОДАТОК_1_ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ_2020.docx
05 травня 2020 13:28
ТЕНДЕРНА_ДОКУМЕНТАЦIЯ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" 2 440 427,80
UAH з ПДВ
2 426 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ" 2 426 304,00
UAH з ПДВ
2 426 304,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 червня 2020 14:41
Електронний підпис
03 червня 2020 14:39
3.imd
01 червня 2020 18:51
Електронний підпис
29 травня 2020 15:49
Електронний підпис
25 травня 2020 15:40
Електронний підпис
25 травня 2020 15:37
Накл. Ковалівка.pdf
25 травня 2020 15:37
Акт Ковалівка.pdf
20 травня 2020 21:26
Електронний підпис
20 травня 2020 21:24
2.1 Кваліфікація 2.pdf
20 травня 2020 21:24
2.4 Субпідрядник.pdf
20 травня 2020 21:24
2.2 Працівники.pdf
20 травня 2020 21:23
2. Кваліфікація 1.pdf
20 травня 2020 21:03
Рейтинг_Скан.pdf
20 травня 2020 21:03
Лiцензiя.zip
20 травня 2020 21:03
IMG_0002.pdf
20 травня 2020 21:03
Ліцензія_скан.pdf
20 травня 2020 21:03
Довіреність_скан.pdf
20 травня 2020 21:03
Довiренiсть_Рижий.zip
20 травня 2020 21:03
Рейтинг.zip
20 травня 2020 21:03
Гарантия_3283.zip
20 травня 2020 21:03
3. Технічна частина.pdf
20 травня 2020 21:03
3.1 Технічна частина.imd
20 травня 2020 21:02
5. Інші документи.pdf
20 травня 2020 20:57
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 16:21
Електронний підпис
20 травня 2020 16:16
Протокол НР.7Z
20 травня 2020 16:16
Витяг із Статуту.7z
20 травня 2020 16:16
Банківська ліцензія.7z
20 травня 2020 16:16
Лист для клієнтів.7z
20 травня 2020 16:16
Наказ Фролова Ю.М.7Z
20 травня 2020 16:16
Гарантія 4144-20.7z
20 травня 2020 16:16
5.1 Статут.pdf
20 травня 2020 16:16
6.2 Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 16:16
4.2 Креслення.pdf
20 травня 2020 16:16
4.4 Календарний графік.pdf
20 травня 2020 16:16
2.3-1 Копія договору.zip
20 травня 2020 16:16
2.2-2 Трудові.zip
20 травня 2020 16:16
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРҐО-ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ"
#40856650
Переможець 2 426 000,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 12:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2020 15:08

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 ст. 29 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) При розгляді тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАСТРОЙ» буде залучено субпідрядну організацію - Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІОН УКРАЇНА». При розгляді наданих документів в електронній системі закупівель, щодо субпідрядника, було надано копію договору будівельного підряду № 07/02-2020-2 від 07 лютого 2020 року ТОВ «ДІОН УКРАЇНА» з ПСП «АГРОФІРМА СВІТАНОК», а копії актів приймання передачі виконаних робіт по виконанню цього договору не надано. 2) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності в пп. 7.2. п.7. Розділу III. де вказано: У разі залучення субпідрядних організацій учасник повинен надати довідку, у якій має бути зазначено інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ субпідрядника, види робіт, які доручатимуться йому на виконання. Разом з довідкою учасник має надати оригінал листа від субпідрядника про згоду на виконання робіт, що будуть йому доручені. Окрім того, в складі пропозиції має міститися лист від субпідрядника адресований Замовнику з інформацією про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт; наявність працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід та які можуть бути залучені до виконання робіт а також про наявність досвіду виконання аналогічних договорів у відповідності до умов цієї тендерної документації (на підтвердження зазначеної інформації - надати копію аналогічного договору субпідрядника). 3) Товариство з обмеженою відповідальністю «ТЕТРАСТРОЙ» повинен подати шляхом завантаження через електронну систему закупівель акти приймання передачі виконаних робіт ТОВ «ДІОН УКРАЇНА» з ПСП «АГРОФІРМА СВІТАНОК» щодо договору будівельного підряду № 07/02-2020-2 від 07 лютого 2020 року. Згідно ч. 9 ст. 26 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» протягом 24 години з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ"
#40856650
2 426 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:45
Акт виконаних робіт укладений
22 вересня 2020 11:42
Акт виконаних робіт укладений
22 вересня 2020 11:42
Акт виконаних робіт укладений
22 вересня 2020 11:42
Акт виконаних робіт укладений
22 вересня 2020 11:42
Акт виконаних робіт укладений
22 вересня 2020 11:42
Електронний підпис укладений
22 вересня 2020 11:23
Додаткова угода № 3 зміни до договору
22 вересня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:55
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
18 червня 2020 16:54
Електронний підпис укладений
18 червня 2020 16:43
Додаткова угода № 1 зміни до договору
18 червня 2020 16:41
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 11:49
Інші додатки укладений
15 червня 2020 11:48
Договір з додатками укладений
15 червня 2020 11:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з актуалізацією нормативно - правового акту, не пов'язаний зі зміною істотних умов Договору
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із погодженням та затвердженням Сторонами Плану фінансування робіт та Титулу об’єкта будівництва.
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з фактичним та достроковим виконанням робіт
Номер договору про закупівлю: 363
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 408 310,74
UAH (в тому числі ПДВ 401 385,12 UAH)