Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV) 24300000-7 « Основні органічні та неорганічні хімічні речовини» (Наркотичні засоби) (6 найменувань)
Очікувана вартість
351 090,00 UAH
UA-2020-05-05-001740-b 656e2778231b466b8eac69b92c9fb823
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Засядьвовк

+380974812478 ncrlplan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 26137707
Місцезнаходження: 51208, Україна , Дніпропетровська обл., м. Новомосковськ, вул. Гетьманська, 238
Контактна особа: Людмила Засядьвовк
+380974812478
ncrlplan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 13:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 12:54
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 12:54
Початок аукціону: 22 травня 2020 14:31
Очікувана вартість: 351 090,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 755,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24300000-7: Основні органічні та неорганічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 ампула
Промедол (TRIMEPERIDINE)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51208, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Гетьманська,238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24300000-7 — Основні органічні та неорганічні хімічні речовини
340 ампула
Морфін (MORPHINE)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51208, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Гетьманська,238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24300000-7 — Основні органічні та неорганічні хімічні речовини
750 ампула
Сибазон (DIAZEPAM)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51208, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Гетьманська,238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24300000-7 — Основні органічні та неорганічні хімічні речовини
2100 ампула
Фентаніл (FENTANYL)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51208, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Гетьманська,238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24300000-7 — Основні органічні та неорганічні хімічні речовини
320 ампула
Натрію оксибутират (NATRII OXYBUTYRATIS)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51208, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Гетьманська,238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24300000-7 — Основні органічні та неорганічні хімічні речовини
120 ампула
Кетамін (KETAMINE)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51208, Україна, Дніпропетровська область, м.Новомосковськ, вул.Гетьманська,238
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24300000-7 — Основні органічні та неорганічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 травня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 13:02
Протокол.doc
05 травня 2020 13:02
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-13-000005 ● c96278d7eb8240e0ba1d885bb70fd494
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 серпня 2020 12:41
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

12.08.2020 № 161

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.08.2020 № 161
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

3 UA-2020-05-05-001740-b 05.05.2020 Комунальне підприємство "Новомосковська центральна регіональна лікарня інтенсивного лікування" (код за ЄДРПОУ 26137707) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

інформація про усунення порушень у прикріпленому файлі

2020-09-08 10:10:06


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання інформування про проведену процедуру відкритих торгів встановлено порушення пункту восьмого частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пунктів 2,11, 14 частини другої статті 22 Закону, частини другої статті 24 Закону, статті 31 та статті 32 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ" 348 590,00
UAH
348 590,00
UAH
Документи
ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ" 351 090,00
UAH
351 090,00
UAH
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 12:27
Документи переможця.pdf
27 травня 2020 12:27
МВС 27.05.20.pdf
13 травня 2020 10:13
ГЛ ціни.pdf
13 травня 2020 10:13
Довідка бенефеціар.pdf
13 травня 2020 10:13
Кваліфікаційні вимоги.pdf
13 травня 2020 10:13
Статут новий.pdf
13 травня 2020 10:13
Гарантійні листи.pdf
13 травня 2020 10:13
Захист довкілля.pdf
13 травня 2020 10:13
Інструкції.pdf
13 травня 2020 10:13
Кетамін.pdf
13 травня 2020 10:13
Морфин амп.pdf
13 травня 2020 10:13
Натрія оксибутират.pdf
13 травня 2020 10:13
Промедол.pdf
13 травня 2020 10:13
Сибазон амп.pdf
13 травня 2020 10:13
Технічні вимоги.pdf
13 травня 2020 10:13
Фентанил.pdf
13 травня 2020 10:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

19 травня 2020 09:47
Пропозиція.pdf
19 травня 2020 09:47
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"

ТОВ "ДНІПРОФАРМАЦІЯ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 11:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#01976358
348 590,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 09:49
д.у 10 до дог 62.349М Фармація.pdf зміни до договору
27 січня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:04
ду8 62.349 від 11.06.20.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:02
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 10:38
7 от 15.12.20.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:37
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 13:16
ду 6 до дог 62349М.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 11:16
д.уг 5 від 11.09.20 дог.62.349.М.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 11:15
Електронний підпис зміни до договору
05 серпня 2020 09:50
д.уг.4 від 04.08.20 дог.62.349.М.pdf зміни до договору
05 серпня 2020 09:48
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2020 13:58
д.уг.3 від 26.06 дог.62.349.М.docx зміни до договору
26 червня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2020 14:20
д.у.2 від 11.06 дог 62.349.М.docx зміни до договору
19 червня 2020 14:20
Електронний підпис зміни до договору
16 червня 2020 14:59
д.уг.1 від 11.06 дог.62.349.М.docx зміни до договору
16 червня 2020 14:57
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 11:08
протокол №30.docx укладений
15 червня 2020 11:02
Електронний підпис укладений
15 червня 2020 10:29
дог.62.349.М від 11.06.20.docx укладений
15 червня 2020 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): замовник здійснює оплату товару на підставі накладної на умовах відстрочки платежу на термін не більше 30 банківських днів з моменту поставки товару.
Номер договору про закупівлю: 62/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна конкретної назви закупівлі
Номер договору про закупівлю: 62/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 62/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ПДВ
Номер договору про закупівлю: 62/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі ,зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків на підставі Положення ЗУ №530- ІХ від 17.03.2020 р.,Постанови КМУ від 20.03.20р. (зі змінами), Постанови КМУ №225 від 20.03.20р.( COVID-19)
Номер договору про закупівлю: 62/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити суму договору на 6124,40 грн.
Номер договору про закупівлю: 62/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшити на 60430,41
Номер договору про закупівлю: 62/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовжити на 20%
Номер договору про закупівлю: 62/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 20% продовження 53818,18
Номер договору про закупівлю: 62/349-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 348 590,00
UAH (в тому числі ПДВ 22 804,95 UAH)