Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво мереж водопостачання та водонапірної башти по вул.П.Мирного, провул.П.Мирного, вул.Алеї та туп.Алеї в смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Очікувана вартість
2 151 542,00 UAH
UA-2020-05-05-001736-a f9966b01aff94ac49576ce8cac7dae13
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бедрак Інна Миколаївна

+380432585232 stryzhavka@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Стрижавська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04330007
Вебсайт: https://stryzhavska-rada.gov.ua/
Місцезнаходження: 23210, Україна , Вінницька обл., Стрижавка, вулиця 40-річчя Перемоги, 7
Контактна особа: Бедрак Інна Миколаївна
+380432585232
stryzhavka@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 14:57
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 15:02
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 15:02
Початок аукціону: 22 травня 2020 12:41
Очікувана вартість: 2 151 542,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 758,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10757 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Нове будівництво мереж водопостачання та водонапірної башти по вул.П.Мирного, провул.П.Мирного, вул.Алеї та туп.Алеї в смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23210, Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, вул.П.Мирного, провул.П.Мирного, вул.Алеї та туп.Алеї
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 7 Робочі 20
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 80

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 травня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 12:17
в1дом1сть_ресурс1в.xls
05 травня 2020 14:57
tender_документ.doc
13 травня 2020 12:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 14:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 травня 2020 12:17
в1дом1сть_ресурс1в.xls
05 травня 2020 14:57
tender_документ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

про проектне обгрунтування
Дата подання: 08 травня 2020 11:42
Дата відповіді: 13 травня 2020 09:42
Просимо повідомити категорію складності об'єкта
Відповідь: СС2
Обгрунтування машин і механізмів, матеріалів і обладнання
Дата подання: 11 травня 2020 09:14
Дата відповіді: 13 травня 2020 12:06
Чим обгрутоване використання екскаватора з обємом ковша 0,4м3 для прокладання труб до 100мм в діаметрі? якщо це проект то просимо надати затверджену експертизою та замовником відомість ресурсів без вказівки розцінок. Те саме нелогічне зварювання поліетиленових деталей а деталі стоять сталеві в технічному завданні- то які ж все таки деталі? незрозуміло. Якщо в населеному пункті є інші мережі (газ,телефон)- як врахована ручна доробка грунту при перетені з ними? те саме з доробкою грунту після роботи екскаватора- потрібна зачистка траншеї по технології виконанння робіт- її в тех завданні немає Якщо в склад водонапірної башти має входити насосна станція- то потрібна її пусконаладка так як це обладнання. Про це нічого не сказано в технічному завданні. То чи має входити насосна станція в проект чи ні , якщо так- які характеристики?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, повідомляємо Вам, що проектно-кошторисна документація по даному проекту будівництва має позитивний експертний висновок проведеної комплексної експертизи проекту. В зв’язку з тим, що присутнє співфінансування за рахунок коштів мешканців, було прийнято найоптимальніші технічні рішення з точки зору економії коштів населення. В поставлених запитаннях відсутні відношення до розділу та пункту технічного завдання. Зазначаємо, що відповідно умов тендерної документації з кресленнями та проектно-кошторисною документацією, відповідно до яких виконуватимуться роботи, можна ознайомитись у приміщенні Замовника (Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, вул..40-річчя Перемоги,7) за наявності відповідного письмового звернення.
Щодо проектних рішень
Дата подання: 11 травня 2020 09:19
Дата відповіді: 13 травня 2020 12:12
Виходячи з вище зазанаених питань.Просимо надати електронну версію проекту вцілому та технічних рішень обвязок в колодязях для якісного складання тендерної пропозиції
Відповідь: В нашому розпорядженні, як замовника проекту, відсутній будь-який програмний комплекс для розрахунку кошторисів, тому електронної версії документації надати не маємо можливості. Відомість ресурсів на Ваше прохання буде дозавантажено в систему.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-05-001736-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Вінбурвод, Код ЄДРПОУ:36063505
Дата подання: 02 червня 2020 12:55
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішенням тендерного комітету Замовника №3 від 28.05.2020. відхилено пропозицію ПП «Вінбурвод» .
Вважаємо, що Замовником неправомірно, всупереч Закону та вимогам тендерної документації надане таке повідомлення з наступних підстав.

Згідно рішення Замовника, підставою для відхилення було те, що на думку Замовника:
1. Учасником, ПП «Вінбурвод», не виконані умови тендерної документації, що містяться в частині 4 п.1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції», де зазначено, що «Після проведеного аукціону, учасник-переможець (учасник, що проходить етап кваліфікації) до 12 годин наступного робочого дня надає спочатку через електронну систему, а в подальшому у складі паперового комплекту документів, перераховану за результатами кошторисну документацію у вищезазначеному складі цього пункту»

ПП «Вінбурвод» надав підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва, а саме скановані документи, сформовані у файли PDF- підсумкова відомість ресурсів, розрахунки інших витрат до договірної ціни, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок вартості машин і механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат до об’єкту, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунок кошторисного прибутку.
З початком дії змін до закону України «про публічні закупівлі», встановлені в системі Prozorro обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Тобто, у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця.
Таким чином, ПП Вінбурвод виконав умови тендерної документації, що містяться в розділі ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції»

2. ПП «Вінбурвод» не виконав кваліфікаційний критерій відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Довідка №44 від 19.05.2020 про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати при виконанні робіт містить посилання на копії договорів оренди №02/20 від 02.03.2020 р. №15 від 01.03.2019 р., №12 від 28.12.2018 р., №14 від 01.03.2019, №10 від 28.12.2018 р., укладені з громадянином Москаленко Олександром Вікторовичем, які на думку, тендерного комітету повинні були б завірені нотаріально.


ПП «Вінбурвод» надав підтверджуючі документи щодо використання обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається при виконанні робіт в повному обсязі.
Вимоги, щодо завірених нотаріально договорів чи інших документів у тендерній документації не було.
Відповідно до п.9 ст.26 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п.16 ст.26 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей»

ПП «Вінбурвод» не отримував від Замовника повідомлення про невідповідності в інформації та/або документах, що були подані у тендерній пропозиції.


Нагадуємо, що п.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені принципи здійснення закупівель, а саме:
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО
1. Розглянути ВИМОГУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ПП «Вінбурвод»
3. Надати відповідь згідно до вимог чинного законодавства
У випадку безпідставної та/або необґрунтованої відмови в задоволені вимоги, учасник залишає за собою право на подання скарги до органу оскарження АМКУ та органів Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2020 15:13
ПП «Вінбурвод»

Стрижавська селищна рада на вимогу від 02.06.2020р. ID: UA-2020-05-05-001736-a.a1 повідомляє, що зауваження ПП «Вінбурвод» та вимоги скасувати рішення тендерного комітету Стрижавської селищної ради щодо дискваліфікації ПП «Вінбурвод» є безпідставними, з наступних причин:
1. Щодо технічних можливостей системи Prozorro, то роз’яснення з приводу обмежень на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі, зявилось на порталі Prozorro в рубриці «Офіційні новини» 14 травня 2020 року. Не ознайомившись із таким функціональним обмеженням системи, тендерним комітетом було відхилено тендерну пропозицію учасника на цій підставі, про що тендерний комітет визнає, що в тендерній документації, оприлюдненій 05 травня 2020 року, такої вимоги не потрібно було встановлювати.
2. Щодо підтвердження кваліфікаційного критерію відповідно ст.16 Закону «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації надати документи, що підтверджують право власності або користування або залучення обладнання, будівельних машин і механізмів (в тому числі копії: договорів оренди, договорів про співпрацю або договорів користування чи надання послуг). У будь-якому випадку, Учасник повинен підтвердити документально наявність матеріально технічної бази на кожну одиницю техніки зазначеній в своїй тендерній пропозиції.
Тендерною пропозицією Учасника є інформація про ціну, за яку він погоджується виконати роботи по об`єкту будівництва, що є предметом закупівлі. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, що є предметом закупівлі та які визначені в технічній, якісній та кількісній характеристиці предмета закупівлі. При цьому, в підтвердження поданої цінової пропозиції (договірної ціни) Учасник надає підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва з урахуванням змін та доповнень та вимог тендерної документації, що містяться в п.1 розділу ІІІ Підготовка тендерної пропозиції , а саме та в тому числі Відомість ресурсів, Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, з розрахунком вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки. У підсумковій відомості ресурсів, що була надана ПП «Вінбурвод» зазначено кількість машино-годин, розрахунок та вартість застосування будівельних машин і механізмів. При цьому Учасник у своїй довідці №44 від 19.05.2020р. про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт не зазначив та не підтвердив наявність у нього достатньої кількості техніки, що включена до розрахунку. Наприклад, бульдозери, автогудронатори, автогрейдери, асфальтоукладальники, котки дорожні. Такий факт вказує на неспроможність Учасника виконати об’єм робіт згідно технічного завдання, що викладене в додатку 4 до тендерної документації та створює ризики для Замовника якісного та вчасного виконання робіт Учасником. При цьому, включення до розрахунку договірної ціни використання техніки, яку планувалось Учасником залучити згідно договорів оренди №№02/20 від 02.03.2020р.; 15 від 01.03.2019р.; 12 від 28.12.2018р.; 14 від 01.03.2019р.; 10 від 28.12.2018р., укладені з громадянином Москаленко Олександром Вікторовичем без їх нотаріального посвідчення, як того вимагає ст.799 ЦКУ, (копії було надано у складі тендерної пропозиції, файл: Договора_ акти прийому-передачі_ тех.пасп. ТЗ.pdf) не має правових підстав та робить такі договори нікчемними, тобто такими, що не мають юридичної сили (ч. 1 ст. 220 ЦКУ). Відсутність нотаріального посвідчення договору оренди транспортного засобу робить його недійсним, тобто такий договір не створює юридичних наслідків, крім наслідків, пов’язаних із його недійсністю (ст. 216 ЦКУ). А отже, не можуть розглядатись Замовником як підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Щодо виправлення за 24 години невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у своїй тендерній пропозиції, то інформація та/або документи, які підлягали б виправленню, в даному випадку на підтвердження наявності в ПП «Вінбурвод» достатньої кількості техніки, що включена до розрахунку (наприклад: бульдозери, автогудронатори, автогрейдери, асфальтоукладальники, котки дорожні) взагалі не були подані в складі тендерної пропозиції, а отже, виправляти не було що.
На підставі вищевикладеного, Стрижавська селищна рада залишає за собою право кваліфікації учасників та визначення переможця закупівлі, вимогу ПП «Вінбурвод» від 02.06.2020р. ID: UA-2020-05-05-001736-a.a1 вважає безпідставною та залишає без змін рішення тендерного комітету Стрижавської селищної ради згідно протоколу №3 від 28.05.2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-05-05-001736-a.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Вінбурвод, Код ЄДРПОУ:36063505
Дата подання: 02 червня 2020 13:05
порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Приватне підприємство «Вінбурдор» код ЄДРПОУ 36063505 є учасником закупівлі, яку проводилаСтрижавська селищна рада (далі - Замовник) через систему закупівель «Рrozorro», а саме по предмету закупівлі: Нове будівництво мереж водопостачання та водонапірної башти по вул.П.Мирного, провул.П.Мирного, вул.Алеї та туп.Алеї в смт.Стрижавка Вінницького району Вінницької області
Класифікація за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23210, Україна, Вінницька область, смт.Стрижавка, вул.П.Мирного, провул.П.Мирного, вул.Алеї та туп.Алеї
Ідентифікатор закупівлі:UA-2020-05-05-0025531736-а .
На розгляд по вищевказанійзакупівлібуло подано ціновіпропозиції:
ПП Вінбурвод
ТОВ "Немирів ВОД-СЕРВІС",
ТОВ "ГАРАНТ+",
ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс»
Мале колективне підприємство «ГАЗМОНТАЖ»

Рішенням тендерного комітету Замовника №3 від 28.05.2020. відхилено пропозицію ПП Вінбурвод .
Вважаємо, що Замовником неправомірно, всупереч Закону та вимогам тендерної документації надане таке повідомлення з наступних підстав.

Згідно рішення Замовника, підставою для відхилення було те, що на думку Замовника:
1. Учасником, ПП Вінбурвод, не виконані умови тендерної документації, що містяться в частині 4 п.1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції», де зазначено, що «Після проведеного аукціону, учасник-переможець (учасник, що проходить етап кваліфікації) до 12 годин наступного робочого дня надає спочатку через електронну систему, а в подальшому у складі паперового комплекту документів, перераховану за результатами кошторисну документацію у вищезазначеному складі цього пункту»

ПП Вінбурвод надав підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва, а саме скановані документи, сформовані у файли PDF- підсумкова відомість ресурсів, розрахунки інших витрат до договірної ціни, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок вартості машин і механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат до об’єкту, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунок кошторисного прибутку.
З початком дії змін до закону України «про публічні закупівлі», встановлені в системі Prozorro обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі.Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Тобто, у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця.
Таким чином, ПП Вінбурвод виконав умовитендерної документації, що містяться в розділі ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції»

2. ПП Вінбурвод не виконав кваліфікаційний критерій відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Довідка №44 від 19.05.2020 про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати при виконанні робіт містить посилання на копії договорів оренди №02/20 від 02.03.2020 р. №15 від 01.03.2019 р., №12 від 28.12.2018 р., №14 від 01.03.2019, №10 від 28.12.2018 р., укладені з громадянином Москаленко Олександром Вікторовичем, які на думку, тендерного комітету повинні були б завірені нотаріально.


ПП Вінбурвод надав підтверджуючі документи щодо використання обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається при виконанні робіт в повному обсязі.
Вимоги, щодо завірених нотаріально договорів чи інших документів у тендерній документації не було.
Відповідно до п.9 ст.26 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до п.16 ст.26 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей»

ПП Вінбурводне отримував від Замовника повідомлення про невідповідності в інформації та/або документах, що були подані у тендерній пропозиції.


Нагадуємо, що п.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлені принципи здійснення закупівель, а саме:
Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищевикладене та керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО
1. Розглянути ВИМОГУ про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Скасувати своє рішення щодо дискваліфікації ПП Вінбурвод
3. Надати відповідь згідно до вимог чинного законодавства
У випадку безпідставної та/або необґрунтованої відмови в задоволені вимоги, учасник залишає за собою право на подання скарги до органу оскарження АМКУ та органів Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 02 червня 2020 13:07
Причина: повторне звернення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-05-001736-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП Вінбурвод, Код ЄДРПОУ:36063505
Дата подання: 04 червня 2020 15:37
Скарга про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Рішенням тендерного комітету Стрижавської селищної ради (надалі по тексту -Замовник) №3 від 28.05.2020. відхилено пропозицію ПП Вінбурвод . За результатами розгляду тендерної пропозиції, одностайним рішенням тендерного комітету пропозиція скаржника була відхилена, оскільки не відповідала умовам тендерної документації, а саме: 1. Учасником, ПП Вінбурвод, не виконані умови тендерної документації, що містяться в частині 4 п.1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції», де зазначено, що «Після проведеного аукціону, учасник-переможець (учасник, що проходить етап кваліфікації) до 12 годин наступного робочого дня надає спочатку через електронну систему, а в подальшому у складі паперового комплекту документів, перераховану за результатами кошторисну документацію у вищезазначеному складі цього пункту» 2. ПП Вінбурвод не виконав кваліфікаційний критерій відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Довідка №44 від 19.05.2020 про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати при виконанні робіт містить посилання на копії договорів оренди №02/20 від 02.03.2020 р. №15 від 01.03.2019 р., №12 від 28.12.2018 р., №14 від 01.03.2019, №10 від 28.12.2018 р., укладені з громадянином Москаленко Олександром Вікторовичем, які на думку, тендерного комітету повинні були б завірені нотаріально. Приватне підприємство «Вінбурвод» не погоджується з прийнятим рішенням тендерного комітету, щодо відхилення його тендерної пропозиції та вважає його незаконним та таким, що винесено з грубим порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог тендерної документації, виходячи з наступного: Згідно рішення Замовника, підставою для відхилення було те, що на думку Замовника: Учасником, ПП Вінбурвод, не виконані умови тендерної документації, що містяться в частині 4 п.1 розділу ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції», де зазначено, що «Після проведеного аукціону, учасник-переможець (учасник, що проходить етап кваліфікації) до 12 годин наступного робочого дня надає спочатку через електронну систему, а в подальшому у складі паперового комплекту документів, перераховану за результатами кошторисну документацію у вищезазначеному складі цього пункту» ПП Вінбурвод надав підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Правил визначення вартості будівництва, а саме скановані документи, сформовані у файли PDF- підсумкова відомість ресурсів, розрахунки інших витрат до договірної ціни, розрахунок адміністративних витрат, розрахунок вартості машин і механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат до об’єкту, розрахунок загальновиробничих витрат, розрахунок заробітної плати, розрахунок кошторисного прибутку. З початком дії змін до закону України «про публічні закупівлі», встановлені в системі Prozorro обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. Згідно з Законом України “Про публічні закупівлі” тендерна пропозиція має бути подана на етапі подання тендерної пропозиції. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Тобто, у Учасника процедури закупівлі відсутня технічна можливість підвантажити документи після аукціону та до визначення Переможця. Таким чином, ПП Вінбурвод виконав умови тендерної документації, що містяться в розділі ІІІ «Підготовка тендерної пропозиції» 2. ПП Вінбурвод не виконав кваліфікаційний критерій відповідно до ст.16 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Довідка №44 від 19.05.2020 про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати при виконанні робіт містить посилання на копії договорів оренди №02/20 від 02.03.2020 р. №15 від 01.03.2019 р., №12 від 28.12.2018 р., №14 від 01.03.2019, №10 від 28.12.2018 р., укладені з громадянином Москаленко Олександром Вікторовичем, які на думку, тендерного комітету повинні були б завірені нотаріально. ПП Вінбурвод надав підтверджуючі документи щодо використання обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається при виконанні робіт в повному обсязі. Вимоги, щодо завірених нотаріально договорів чи інших документів у тендерній документації не було. Відповідно до п.9 ст.26 «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п.16 ст.26 «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей» ПП Вінбурвод не отримував від Замовника повідомлення про невідповідності в інформації та/або документах, що були подані у тендерній пропозиції. Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Вважаю, що права та законні інтереси ПП «Вінбурвод» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення Пропозиції Скаржника та рішення про визначення Переможця Процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 18 Закону, ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до свого провадження; 2. Зобов’язати Стрижавську селищну раду скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «Вінбурвод» код ЄДРПОУ: 36063505
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 18:26
Рішення від 09.06.2020 №11217.pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 18:25
Рішення від 18.06.2020 №12075.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 20:42
Коментар замовника щодо усунення порушення: тендерним комітетом прийняте рішення (протокол №5 від 30.06.2020р.) щодо скасування протоколу №3 від 28.05.2020р.про відхилення тендерної пропозиції ПП Вінбурвод
Дата виконання рішення замовником: 30 червня 2020 12:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 травня 2020 13:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Вінбурвод 1 565 860,00
UAH з ПДВ
1 412 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Немирів ВОД-СЕРВІС" 1 672 324,26
UAH з ПДВ
1 414 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" 1 970 000,00
UAH з ПДВ
1 434 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГАРАНТ+" 2 101 466,00
UAH з ПДВ
1 435 000,00
UAH з ПДВ
Документи
МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЗМОНТАЖ" 2 090 843,04
UAH з ПДВ
1 437 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 11:02
Електронний підпис
06 липня 2020 10:59
Пояснювальна записка
06 липня 2020 10:59
Календарний графік
06 липня 2020 10:59
Договірна ціна
06 липня 2020 10:58
Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17
06 липня 2020 10:58
Довідка п. 8 ч. 1 ст. 17
06 липня 2020 10:58
Довідка п. 3 ч. 1 ст. 17
06 липня 2020 10:58
Довідка п. 2 ч. 1 ст. 17
01 липня 2020 11:29
Електронний підпис
21 травня 2020 11:01
Електронний підпис
21 травня 2020 10:29
Пояснювальна записка.PDF
21 травня 2020 10:29
локальний кошторис.PDF
21 травня 2020 10:29
Лист (проект договору).PDF
21 травня 2020 10:29
договірна ціна.PDF
21 травня 2020 10:29
Довідка (дозвіл).PDF
20 травня 2020 18:33
статутні документи ч.2.pdf
20 травня 2020 18:33
статутні документи ч.1.pdf
20 травня 2020 18:33
Ліцензія оригінал.PDF
20 травня 2020 18:33
Ліцензія банка.pdf
20 травня 2020 18:33
Лист-відгук КЕВ.PDF
20 травня 2020 18:33
КЕВ. договір_ КБ-2_ КБ-3.pdf
20 травня 2020 18:33
Звіт ЄСВ.PDF
20 травня 2020 18:33
Довіреність банка.pdf
20 травня 2020 18:33
Довідка частина 2 ст. 17.PDF
20 травня 2020 18:33
Довідка пункт 9 ч.1 ст. 17.PDF
20 травня 2020 18:33
Довідка пункт 8 ч.1 ст. 17.PDF
20 травня 2020 18:33
Довідка пункт 6 ч.1 ст. 17.PDF
20 травня 2020 18:33
Банківська гарантія.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 22:28
Електронний підпис
20 травня 2020 22:23
54 реєстр документів.pdf
20 травня 2020 22:23
51 проект договору.pdf
20 травня 2020 22:23
46 лист по демпінгу.pdf
20 травня 2020 22:23
45 протокол зборів.pdf
20 травня 2020 22:23
44 лист пояснення.pdf
20 травня 2020 22:23
43 Декларація.pdf
20 травня 2020 22:23
42 Ліцензія ВОД.pdf
20 травня 2020 22:23
41 лист - згода.pdf
20 травня 2020 22:23
40 Звіт ЄСВ.pdf
20 травня 2020 22:23
39 Банківська гарантія.7z
20 травня 2020 22:23
38 виписка ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 22:23
37 Копія статуту.pdf
20 травня 2020 22:23
36 витяг.pdf
20 травня 2020 22:23
30 технічне завдання.pdf
20 травня 2020 22:23
26 календарний графік.pdf
20 травня 2020 22:23
24 локальний кошторис.pdf
20 травня 2020 22:22
7.imd
20 травня 2020 22:22
3 інвентарні картки.pdf
20 травня 2020 22:22
1 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 14:52
Електронний підпис
21 травня 2020 14:49
Листи підтвердження.pdf
21 травня 2020 14:32
підтвердження 1.pdf
21 травня 2020 14:19
платідне доручення.pdf
21 травня 2020 14:19
виписка з рахунку.pdf
21 травня 2020 14:17
gar_7137 (1).pdf
21 травня 2020 14:17
0000001835552295.1.0.pdf
21 травня 2020 14:17
0000001835548602.1.0.pdf
21 травня 2020 14:16
25.1.1. Ліцензія Учасника.pdf
21 травня 2020 14:15
23.3. Ліцензія Аквабуд 1.pdf
21 травня 2020 14:15
19.2. Відомість ресурсів.pdf
21 травня 2020 14:15
18.4. Локальний кошторис.pdf
21 травня 2020 14:15
18.3. Календарний графік.pdf
21 травня 2020 14:15
18.2. Договірна ціна.pdf
21 травня 2020 14:15
16. Технічне завдання.pdf
21 травня 2020 14:14
5. Довідка (працівники).pdf
21 травня 2020 14:13
2. Довідка (обладнання).pdf
21 травня 2020 14:13
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 10:35
Електронний підпис
21 травня 2020 09:59
Лiцензiя.pdf
21 травня 2020 09:59
договiр_оренди_2.pdf
21 травня 2020 09:59
договiр_оренди_1.pdf
21 травня 2020 09:58
Fwd_ ГАРАНТ_ __ 10581.zip
21 травня 2020 09:58
r_32_ДЦ_ССР.pdf
21 травня 2020 09:58
r_31_СД_ССР прибуток.pdf
21 травня 2020 09:58
r_31_СД_ССР адмін.pdf
21 травня 2020 09:58
32_ДЦ_ССР_5.pdf
21 травня 2020 09:58
32_ДЦ_ССР_4.pdf
21 травня 2020 09:58
32_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
21 травня 2020 09:58
32_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
21 травня 2020 09:58
32_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
21 травня 2020 09:58
32_ДЦ_ВРОБ_2-1.pdf
21 травня 2020 09:58
техталон.pdf
21 травня 2020 09:58
Статут ТОВ Гарант _.pdf
21 травня 2020 09:58
Свідоцтво.pdf
21 травня 2020 09:58
Свідоцтво 2.pdf
21 травня 2020 09:58
Паспорт Крохмаль.pdf
21 травня 2020 09:58
Листи згоди.pdf
21 травня 2020 09:58
Календарний.pdf
21 травня 2020 09:58
док суб підряд.pdf
21 травня 2020 09:58
Довідки.pdf
21 травня 2020 09:58
Гарантійні листи.pdf
21 травня 2020 09:58
Відгук Ярославка.pdf
21 травня 2020 09:58
Витяг з ЄДР.pdf
21 травня 2020 09:58
Аналогічний договір.pdf
21 травня 2020 09:58
4638_1_ПД_КБ3К.pdf
21 травня 2020 09:58
4638_1_2-1_ПД_КБ2в_2.pdf
21 травня 2020 09:58
1-ДФ.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 14:40
Електронний підпис
21 травня 2020 14:33
Статут.rar
21 травня 2020 14:33
Захист довкілля.pdf
21 травня 2020 14:33
Дозволи та ліцензія (2).rar
21 травня 2020 14:33
Лист згода Договір.pdf
21 травня 2020 14:33
Довідка субпідрядник.pdf
21 травня 2020 14:33
203779_ГР_1475_10575.zip
21 травня 2020 14:33
vupuska.zip
21 травня 2020 14:33
Bankivska Licenzia.zip
21 травня 2020 14:33
Dovidka pro nazvu.zip
21 травня 2020 14:33
Dovirenist_Savchenko.zip
21 травня 2020 14:33
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
21 травня 2020 14:33
пункт13 ч. 1 ст 17.pdf
21 травня 2020 14:33
пункт 12 ч. 1 ст. 17.pdf
21 травня 2020 14:33
пункт 11 ч. 1 ст. 17.pdf
21 травня 2020 14:33
пункт 10ч. 1 ст. 17.pdf
21 травня 2020 14:33
пункт 9 ч1 ст 17.pdf
21 травня 2020 14:33
пункт 8 ч. 1 ст. 17.pdf
21 травня 2020 14:33
пункт 6 ч. 1 ст 17.pdf
21 травня 2020 14:33
пункт 4 ч1 ст 17.pdf
21 травня 2020 14:33
пункт 3ч. 1 ст. 17.pdf
21 травня 2020 14:33
пункт 2ч. 1 ст 17.pdf
21 травня 2020 14:33
Договори 16 аркушів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Вінбурвод

ТОВ "Немирів ВОД-СЕРВІС"

ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"

ТОВ "ГАРАНТ+"

МАЛЕ КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЗМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП Вінбурвод
#36063505
Рішення скасоване 1 412 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:17
ТОВ "Немирів ВОД-СЕРВІС"
#42799846
Рішення скасоване 1 414 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:17
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
#35651353
Рішення скасоване 1 434 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 15:17
ПП Вінбурвод
#36063505
Переможець 1 412 000,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 10:06
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 12:55

Документи

28 травня 2020 15:32
Електронний підпис
28 травня 2020 15:31
протокол 3.PDF

Документи

01 червня 2020 10:29
Електронний підпис
01 червня 2020 10:27
протокол 4.PDF

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час вивчення документів тендерної пропозиції учасникаПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО«Вінбурвод» (код ЄДРПОУ 36063505)було встановлено невідповідності в інформації про підтвердження кваліфікації учасника, а саме: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутність нотаріального посвідчення договорів оренди техніки, будівельних машин та механізмів №№02/20 від 02.03.2020р.; 15 від 01.03.2019р.; 12 від 28.12.2018р.; 14 від 01.03.2019р.; 10 від 28.12.2018р., укладені з громадянином Москаленко Олександром Вікторовичем. 1.2. Невідповідність інформації, зазначеній в довідці №44 від 19.05.2020р. про основні типи обладнання, будівельні машини і механізми, що передбачається використовувати для виконання робіт та даним, зазначеним в підсумковій відомості ресурсів щодо залучення бульдозерів, автогудронаторів, автогрейдерів, асфальтоукладальника, котків дорожніх. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 3 частини 1 додатку 2 до тендерної документації 2.2. Пункт 6 частини 1 додатку 2 до тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Відповідно ст.799 ЦКУ Учаснику подати нотаріально посвідченні договори оренди техніки, будівельних машин та механізмів №№02/20 від 02.03.2020р.; 15 від 01.03.2019р.; 12 від 28.12.2018р.; 14 від 01.03.2019р.; 10 від 28.12.2018р., укладені з громадянином Москаленко Олександром Вікторовичем. 3.2. Нова інформаційна довідка, яка містить інформацію про обладнання, будівельні машини і механізми (із зазначенням марок, типів, моделей, кількості одиниць, року випуску), необхідного для виконання умов договору, з наданням документів, що підтверджують право власності або користування або залучення, інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризаційних цінностей, або договір оренди, або договір купівлі-продажу, або договір про співпрацю, або договір користування чи надання послуг)* * підтвердження інформації в довідці здійснити відповідно частини 1 додатку 2 до тендерної документації На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати виправлені (уточнені) документи щодо підтвердження наявності в учасника основних типів обладнання, будівельнихмашин і механізмів, що передбачається використовувати для виконання робіт по предмету закупівлі. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Вінбурвод
#36063505
1 412 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 19:07
дод_угода.PDF зміни до договору
05 січня 2021 19:02
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 18:15
договір укладений
14 липня 2020 18:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт в звязку з реорганізаційними процесами в дозвільній сфері
Номер договору про закупівлю: 51
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML