Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прання медичної білизни
Очікувана вартість
452 000,00 UAH
UA-2020-05-05-001704-a 057f6dc2c9f44933bf2309ca4f22d583
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мороз Юрій Андрійович

380322368989 lrfpkldc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Львівський регіональний фтизіопульмонологічний клінічний лікувально-діагностичний центр»
Код ЄДРПОУ: 01998147
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Зелена, буд. 477
Контактна особа: Мороз Юрій Андрійович
380322368989
lrfpkldc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 14:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 15:28
Очікувана вартість: 452 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:98310000-9: Послуги з прання і сухого чищення


Мова підготовки тендерної пропозиції: українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16147 кілограми
Послуги з прання медичної білизни
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79066, Україна, Львівська область, Львів, вул. Зелена, 477
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 98310000-9 — Послуги з прання і сухого чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 16:26
Перелік змін.docx
20 травня 2020 16:26
Тендерна документація нова редакція.doc
05 травня 2020 14:53
Технічна специфікація прання.docx
05 травня 2020 14:52
Проект договору.docx
20 травня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 16:26
Перелік змін.docx
20 травня 2020 16:26
Тендерна документація нова редакція.doc
05 травня 2020 14:53
Тендерна документація.doc
05 травня 2020 14:53
Технічна специфікація прання.docx
05 травня 2020 14:52
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 15:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН" 451 308,65
UAH з ПДВ
451 308,65
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Дрінь Ірина Ігорівна" 452 000,00
UAH з ПДВ
452 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 17:26
3.документи 3.pdf
11 червня 2020 17:26
2. документи 2.pdf
11 червня 2020 17:26
1.документи.pdf
20 травня 2020 12:22
Електронний підпис
20 травня 2020 11:17
7.технічне завдання.rar
20 травня 2020 11:17
6.Інші документи.pdf
20 травня 2020 11:17
4.Документи щодо ст.16.pdf
20 травня 2020 11:17
3.Документи щодо ст.17.pdf
20 травня 2020 11:17
2.Договір.pdf
20 травня 2020 11:17
1.Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

21 травня 2020 08:43
36_термін_доставки.pdf
21 травня 2020 08:43
34_гарантія_перепрання.pdf
21 травня 2020 08:43
18_довкілля.pdf
21 травня 2020 08:43
17_істотні_умови.pdf
21 травня 2020 08:43
14_єдиний_податок.pdf
21 травня 2020 08:43
12_витяг_ЄДРПОУ.pdf
21 травня 2020 08:43
11_паспорт+код_ІДР.pdf
21 травня 2020 08:43
10_довідка_ст17.pdf
21 травня 2020 08:43
09_відгук_МКЛ.pdf
21 травня 2020 08:43
08_дог_МКЛ.pdf
21 травня 2020 08:43
07_відгук_ЯРМ.pdf
21 травня 2020 08:43
06_дог_ярмолик.pdf
21 травня 2020 08:43
05_довідка_договори.pdf
21 травня 2020 08:43
04_довідка_працівники.pdf
21 травня 2020 08:43
03_мат-техн.база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"

ФОП "Дрінь Ірина Ігорівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"
#37288660
Переможець 451 308,65
UAH з ПДВ
02 червня 2020 13:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 червня 2020 13:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ФІРМА "МЕДКЛІН"
#37288660
451 308,65
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 16:45
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 16:37
20% прання 02-05-2021 16-34-08.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 16:36
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 15:03
Пролонгація прання 12-31-2020 14-57-12.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:03
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 14:58
Пролонгація прання 12-31-2020 14-57-12.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:35
Зменшення прання 12-31-2020 13-32-32.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:33
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 15:38
Прання 06-19-2020 11-32-08.pdf укладений
19 червня 2020 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п. 3.2. Договору про закупівлю дійшли згоди зменшити ціну Договору на: 25199,72грн. (Двадцять п`ять тисяч сто дев`яносто дев`ять гривень 72 копiйки). У зв’язку із чим п. 3.1. розділу 3. Договору викласти у наступні редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 426108,93 грн без ПДВ (Чотириста двадцять шiсть тисяч сто вiсiм гривень 93 копiйки)»
Номер договору про закупівлю: 1704
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «Медклін» далі (Виконавець), в особі директора Іванія Олега Сергійовича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони, разом - Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: Відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 10.1. розділу 10 даного договору викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 березня 2021 року». Вартість договору буде визначено сторонами після отримання відповідних кошторисних призначень Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1704
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. Відповідно до п. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 10.1. розділу 10 даного договору викласти у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання його сторонами і діє до 31 березня 2021 року». 2. Вартість договору буде визначено сторонами після отримання відповідних кошторисних призначень Замовника.
Номер договору про закупівлю: 1704
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» сторони вирішили продовжити дію Договору про закупівлю № 1704 від 18.06.2020р. на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, а саме на суму: 85221,79грн без ПДВ ( Вiсiмдесят п'ять тисяч двісті двадцять одна гривня 79 копiйок) Викласти в новій редакції пункт 3.1. Ціна цього договору становить: 511330,72грн без ПДВ (П’ятсот одинадцять тисяч триста тридцять гривень 72 копійки).
Номер договору про закупівлю: 1704
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 511 330,72
UAH