Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Волинської області Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ км 154+000 - км 185+600 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182: 2011 Services for current minor repairs of public roads of state importance of Volyn region T-03-02 Pischa - Shatsk - Lyuboml - Volodymyr-Volynskyi - Pavlivka - Gorokhiv - Berestechko - Kozyn - / M-06 / km 154 + 000 - km 185 + 600 (separate sections) (45233142-6 Road repair)
Очікувана вартість
8 716 948,00 UAH
UA-2020-05-05-001618-a a6d4d836fca146529a2407c6022cb91d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Руслан

380507833341 VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна , Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Контактна особа: Пилипчук Руслан
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Roads Service in Volyn Region
National ID: 25908960
Contact point: Pilipchuk Ruslan Vladimirovich
380507833341
VOLYNSAD@UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 05 травня 2020 14:41
Звернення за роз’ясненнями: до 26 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 15:25
Очікувана вартість: 8 716 948,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 87 169,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 05 травня 2020 14:41
Enquiries until: 26 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 01 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 8 716 948 UAH including VAT
Minimal lowering step: 87 169 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ГБН Г.1-218-182:2011 Послуги з поточного дрібного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Волинської області Т-03-02 Піща - Шацьк - Любомль - Володимир-Волинський - Павлівка - Горохів - Берестечко - Козин - /М-06/ км 154+000 - км185+600 (окремими ділянками) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182: 2011 Services for current minor repairs of public roads of state importance of Volyn region T-03-02 Pischa - Shatsk - Lyuboml - Volodymyr-Volynskyi - Pavlivka - Gorokhiv - Berestechko - Kozyn - / M-06 / km 154 + 000 - km 185 + 600 (separate sections) (45233142-6 Road repair)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Аванс 10 Календарні 30
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 травня 2020 22:19
Дата відповіді: 26 травня 2020 14:20
Доброго вечора! Замовником вимагається підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. За змістом тендерної документації (п.4 Додатку №2) «Аналогічним договором за предметом закупівлі слід вважати договір(и) надання послуг на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього, поточного дрібного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі». Встановлене Замовником обмеження щодо видів та категорії автомобільних доріг, виконання ремонту на яких вважатиметься належним підтвердженням відповідності цьому кваліфікаційному критерію значно обмежує конкуренцію, оскільки учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт, що виконувались на автомобільних дорогах загального користування місцевого значення не мають можливості взяти участь за цим предметом закупівлі. Так, відповідно до ст.ст.5,8 Закону України «Про автомобільні дороги» автомобільні догори державного значення та автомобільні дороги місцевого значення відносяться до одного виду автомобільних доріг – Автомобільні дороги загального користування. Відповідно до встановлених державних норм та стандартів технологія виконання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, в тому числі за технічними і якісними характеристиками, є аналогічною до виконання робіт з поточного ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення в незалежності від категорії автомобільної дороги. Отже, вищезазначена вимога/умова щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність досвіду виконання аналогічного договору, в частині виду та категорії автомобільних (лише автомобільні дороги загального користування державного значення (міжнародні, національні чи регіональні) І, ІІ чи ІІІ категорії)) є такою, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Такою ж є позиція Антимонопольного комітету України, зокрема викладена в рішеннях № 7688-р/пк-пз від 22.04.2020, № 5735-р/пк-пз від 25.03.2020 та інших. Зважаючи на викладене, прошу усунути таку дискримінаційну умову шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу відхилено.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 травня 2020 22:24
Дата відповіді: 26 травня 2020 14:20
Добрий вечір. Замовником вимагається підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.За змістом тендерної документації (п.4 Додатку №2) "Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 50% від загальної ціни договору". Встановлена Замовником вимога щодо відсотку виконання аналогічного договору обмежує конкуренцію, оскільки учасники, які мають досвід виконання аналогічних робіт з відсотком виконання того чи іншого договору меншим 50% не мають можливості взяти участь за цим предметом закупівлі. Така вимога Замовника є необґрунтованою, не відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон). Встановлюючи таку вимогу Замовником не враховано наступне. Відповідно до ст. 16 Закону Замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність такому кваліфікаційному критерію, як - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Проте, Закон не пов’язує можливість підтвердження відповідності цьому кваліфікаційному критерію з тим чи іншим відсотком фактичного виконання аналогічного Договору. Ціна є такою істотною умовою Договору, яка за своєю суттю (природою) не може підтверджувати досвід виконання того чи іншого виду робіт. Таким підтвердженням може служити предмет Договору та наявність даних які підтверджують фактичне виконання робіт/надання послуг за Договором в незалежності від їх вартості та обсягів. Вартість реального виконання Договору обумовлюється багатьма факторами, зокрема, наявність реального фінансування Замовника, ціна Договору, термін виконання робіт за Договором, тощо. Так, приміром, потенційні Учасники, які мають досвід виконання робіт за аналогічним предмету закупівлі Договором вартістю 200 млн. гривень, і який фактично виконано на суму 10 млн. гривень (5% виконання Договору) не зможуть підтвердити свою відповідність вказаному кваліфікаційному критерію, а відтак і взяти участь за цим предметом закупівлі, і це при тому, що такий Учасник має досвід виконання аналогічного Договору на суму яка є більшою від очікуваної вартості закупівлі. Отже, вищезазначена вимога/умова щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність досвіду виконання аналогічного договору, в частині виконання аналогічного Договору не менш ніж на 50% є такою, що суперечить вимогам Закону, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Такою ж є позиція Антимонопольного комітету України, зокрема викладена в рішеннях № 7688-р/пк-пз від 22.04.2020, № 5735-р/пк-пз від 25.03.2020 та інших. Зважаючи на викладене, прошу виключити таку дискримінаційну вимогу/умову шляхом внесення змін до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу відхилено.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 травня 2020 22:40
Дата відповіді: 26 травня 2020 14:21
Добрий вечір. Замовником вимагається підтвердження відповідності учасників кваліфікаційному критерію – наявність фінансової спроможності. Відповідно п.5 Розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", п.7 Додатку №2 тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник має надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за будь-який з останніх 3(трьох) років, що передують даті оголошення закупівлі у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати Форма №2 та Квитанція № 2 щодо прийняття зазначеного звіту. Вимога Замовника щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі є необґрунтованою, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Безумовно, ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) надає Замовнику право вимагати від учасників подання ними документально підтвердженої інформації щодо відповідності такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності. Відповідно до ч.3 ст.16 Закону, в разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Закон не встановлює вимогу, що для підтвердження фінансової спроможності обсяг річного доходу повинен становити не менше очікуваної вартості предмета закупівлі. Законом визначена лише максимальна межа щодо обсягу річного доходу, яким може підтверджуватись фінансова спроможність Учасника – не більше ніж очікувана вартість. Разом з цим, Закон не встановлює мінімальну межу обсягу річного доходу, яким може підтверджуватись фінансова спроможність учасника. Системний аналіз норм Закону дає підстави стверджувати, що встановлення Замовником того чи іншого обсягу річного доходу Учасника, яким може бути підтверджена його відповідність такому кваліфікаційному критерію як фінансова спроможність, повинно здійснюватись обґрунтовано, з додержанням принципів проведення публічних закупівель та не призводити до дискримінації учасників. В даному випадку вимога Замовника в частині надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі (8 716 948,00 грн.) є необґрунтованою, не узгоджується з іншими умовами та вимогами тендерної документації, обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Так, тендерною документацією визначено, що послуги за цим предметом закупівлі надаються впродовж 2020 року, тобто до 31.12.2020р. Одним із додатків тендерної документації є Проект Договору (Додаток №4), який буде укладено з переможцем торгів. Відповідно до п.4.1. проекту Договору усі розрахунки за надані послуги по Договору здійснюються шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі документів, визначених пунктом 4.2 Договору, підписаних уповноваженими представниками Сторін щомісячно та проміжними платежами в межах виконаних робіт. Отже, за умовами Договору про закупівлю, який буде укладено з переможцем торгів оплата наданих послуг за Договором здійснюється щомісячно. Враховуючи терміни проведення закупівлі, періоди оскаржень та укладання Договору, наявність сприятливих погодних умов, тощо, фактичний термін надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі складатиме не менше 3-х місяців. Якщо вдатися до нескладних підрахунків, і, виходячи з очікуваної вартості предмету закупівлі розподілити виконання обсягів робіт пропорційно вартості Договору, то щоб належним чином виконати умови Договору, з дотримання термінів надання послуг, впродовж місяця достатньо виконувати робіт на суму 2 945 649,33 грн. Відтак, виконавши місячний обсяг робіт та отримавши оплату їх виконання Виконавець робіт матиме фінансові ресурси для подальшого виконання робіт за Договором. Також, звертаємо увагу на те, що п.4.8. Проекту Договору передбачена можливість здійснення попередньої оплати у межах 30 % від вартості річного обсягу робіт, а це ще 2 615 084,40 грн. від очікуваної вартості. Окрім цього, Замовником не враховано те, що зазвичай, поза всяким розумним сумнівом, Учасники торгів подають свої пропозиції, які за ціною є нижчими від очікуваної вартості закупівлі, і ціна пропозицій понижується під час проведення електронного аукціону. Також, Замовником не враховано, що окремі Учасники, приміром нещодавно створені суб’єкти господарювання, можуть не мати сукупного обсягу річного доходу за один із попередніх років в розмірі очікуваної вартості цього предмету закупівлі, і разом з цим їх дохід в поточному році може перевищувати очікувану вартість предмету закупівлі. Відтак, з урахуванням викладеного, маючи необхідні фінансові ресурси такі суб’єкти господарювання не можуть взяти участь в торгах за цим предметом закупівлі, що суперечить принципам здійснення публічних закупівель. Таким чином, Замовником необґрунтовано визначено обсяг річного доходу, яким може бути підтверджено відповідність такому кваліфікаційному критерію як – наявність фінансової спроможності, в розмірі очікуваної вартості предмету закупівлі. Така вимога суперечить принципам здійснення публічних закупівель, штучно обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Передбачене ст.16 Закону право Замовника на встановлення того чи іншого кваліфікаційного критерію покликане забезпечити участь в торгах Учасників які мають необхідні матеріально-технічні, людські, фінансові ресурси та необхідний досвід виконання аналогічних робіт, а відтак фактично спроможні виконати роботи/надати послуги за тим чи іншим предметом закупівлі. Встановлення того чи іншого кваліфікаційного критерію повинно бути обґрунтованим і не може бути використане Замовником для штучного обмеження кола учасників. З огляду на викладене вище, для підтвердження відповідності Учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність фінансової спроможності, достатнім і обґрунтованим, за цим предметом закупівлі, буде надання підтвердження обсягу річного доходу Учасника в розмірі не більше ніж 30-40% очікуваної вартості предмета закупівлі. З метою усунення дискримінаційних умов/вимог в цій частині, прошу внести відповідні зміни до тендерної документації. У разі невнесення таких змін прошу обґрунтувати вимогу щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу відхилено.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-05-001618-a.a1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ШЛЯХОВИК-Т", Код ЄДРПОУ:42844920
Дата подання: 29 травня 2020 19:49
Дискримінаційні умови закупівлі
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог в тендерній документації
Документи
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 03.06.2020 № 10959.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 20:25

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 23 червня 2020
UA-2020-05-05-001618-aa6d4d836fca146529a2407c6022cb91d
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25908960
Місцезнаходження: 43020, Україна, Волинська область обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б
Учасник Документи Рішення
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Луцька ДПМК Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

04 червня 2020 10:54
Електронний підпис
04 червня 2020 10:54
Електронний підпис
04 червня 2020 10:39
17. ДЦ Т03-02.PDF
04 червня 2020 10:39
14. Лист про субпідряд.PDF
04 червня 2020 10:39
16. Установчі.pdf
04 червня 2020 10:39
8. Дод. 2 п.7.pdf
04 червня 2020 10:39
7. Дод. 2 Лабораторія.pdf
04 червня 2020 10:39
6 .Дод.2. АБЗ.pdf
04 червня 2020 10:39
4. Дод.2 ІТР 1-45 ст.pdf
04 червня 2020 10:39
4. Дод. 2. ІТР-46-118 ст.pdf
04 червня 2020 10:39
3. Дод. 2. МТБ.pdf

Документи

05 червня 2020 09:05
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

21 липня 2020 14:46
Електронний підпис
10 липня 2020 21:35
Електронний підпис
10 липня 2020 21:33
документи переможця
04 червня 2020 18:29
Електронний підпис
04 червня 2020 18:29
Електронний підпис
04 червня 2020 18:27
Установчі документи.rar
04 червня 2020 18:27
Кваліфікація Піща 2.rar
04 червня 2020 18:27
Кваліфікація Піща 1.rar
04 червня 2020 18:27
ДЦ та розрах Піща.rar

Документи

Публічні документи

04 червня 2020 21:43
Електронний підпис
04 червня 2020 21:42
Пропозиція частина 4.rar
04 червня 2020 21:42
Пропозиція частина 3.rar
04 червня 2020 21:42
Пропозиція частина 2.rar
04 червня 2020 21:42
Пропозиція частина 1.rar
04 червня 2020 18:51
Електронний підпис
04 червня 2020 18:45
Пропозиція частина 4.rar
04 червня 2020 18:45
Пропозиція частина 3.rar
04 червня 2020 18:45
Пропозиція частина 2.rar
04 червня 2020 18:45
Пропозиція частина 1.rar

Документи

Публічні документи

04 червня 2020 19:40
Електронний підпис
04 червня 2020 19:40
Електронний підпис
04 червня 2020 19:39
2.4. Таб. 5.4. Досвід. Піща.pdf
04 червня 2020 19:39
2.3.3. Лист-пояснення.pdf
04 червня 2020 19:39
2.2. Таб. 5.2. МТБ.pdf
04 червня 2020 19:39
4.Копія виписки з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

ТОВ Луцька ДПМК

ТОВ Данко

ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК 6 013 800,06
UAH з ПДВ
6 013 800,06
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС" 7 387 140,00
UAH з ПДВ
7 299 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Ковельське ШБУ-63" 8 073 330,00
UAH з ПДВ
8 073 330,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 14:46
Електронний підпис
10 липня 2020 21:35
Електронний підпис
10 липня 2020 21:33
документи переможця
04 червня 2020 18:29
Електронний підпис
04 червня 2020 18:29
Електронний підпис
04 червня 2020 18:27
Установчі документи.rar
04 червня 2020 18:27
Кваліфікація Піща 2.rar
04 червня 2020 18:27
Кваліфікація Піща 1.rar
04 червня 2020 18:27
ДЦ та розрах Піща.rar

Публічні документи

04 червня 2020 19:40
Електронний підпис
04 червня 2020 19:40
Електронний підпис
04 червня 2020 19:39
2.4. Таб. 5.4. Досвід. Піща.pdf
04 червня 2020 19:39
2.3.3. Лист-пояснення.pdf
04 червня 2020 19:39
2.2. Таб. 5.2. МТБ.pdf
04 червня 2020 19:39
4.Копія виписки з ЄДР.pdf

Публічні документи

04 червня 2020 10:54
Електронний підпис
04 червня 2020 10:54
Електронний підпис
04 червня 2020 10:39
17. ДЦ Т03-02.PDF
04 червня 2020 10:39
14. Лист про субпідряд.PDF
04 червня 2020 10:39
16. Установчі.pdf
04 червня 2020 10:39
8. Дод. 2 п.7.pdf
04 червня 2020 10:39
7. Дод. 2 Лабораторія.pdf
04 червня 2020 10:39
6 .Дод.2. АБЗ.pdf
04 червня 2020 10:39
4. Дод.2 ІТР 1-45 ст.pdf
04 червня 2020 10:39
4. Дод. 2. ІТР-46-118 ст.pdf
04 червня 2020 10:39
3. Дод. 2. МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Луцька ДПМК

ПП "ТРАНС-ДОР-СЕРВІС"

ПрАТ "Ковельське ШБУ-63"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
Переможець 6 013 800,06
UAH з ПДВ
06 липня 2020 16:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 липня 2020 16:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Луцька ДПМК
#03579590
6 013 800,06
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 11:47
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 13:06
Додаткова угода №117-20 (1).pdf зміни до договору
15 вересня 2020 13:06
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 12:18
Договір №01.3-13-20.pdf укладений
23 липня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін в Додаток 2 до договору "План фінансування".
Номер договору про закупівлю: 01.3/13/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 117/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 948 465,00
UAH (в тому числі ПДВ 991 410,83 UAH)