Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку
Очікувана вартість
997 700,00 UAH
UA-2020-05-05-001499-b 901c3f4321f94f8ba413167d1c5080f2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Кожедуб

+380673176810 ch.obl.prok.18@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Прокуратура Чернігівської області
Код ЄДРПОУ: 02910114
Вебсайт: http://chrg.gp.gov.ua/ua/index.html
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Князя Чорного, 9
Контактна особа: Володимир Кожедуб
+380673176810
ch.obl.prok.18@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 05 червня 2020 15:07
Очікувана вартість: 997 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 977,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75240000-0: Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16620 людино-година
Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 75240000-0 — Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 12:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 12:19
проект договору.doc
05 травня 2020 12:19
Тендерна документація.rtf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-05-001499-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Реламакс, Код ЄДРПОУ:34383169
Дата подання: 15 травня 2020 12:59
Скарга
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Скаржник: Приватне підприємство «Реламакс» Ідентифікаційний код юридичної особи 34383169 Юридична адреса: вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 Адреса для листування: вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 тел.: 0463125450, +380674616661 Електронна адреса: relamaks@ukr.net Замовник: Прокуратура Чернігівської області Ідентифікаційний код юридичної особи 02910114 вул. Князя Чорного, 9, м. Чернігів, 14000 тел.: +380673176810 Електронна адреса: ch.obl.prok.18@gmail.com СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (процедура закупівлі UA-2020-05-05-001499-b) 05травня 2020 року Прокуратурою Чернігівської області (надалі – Замовник) в системі Prozorro було розміщено оголошення та тендерна документація на проведення закупівлі код ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони), закупівля UA-2020-05-05-001499-b, очікуваною вартістю 997`700.00 грн з ПДВ (інформація про проведення процедури закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу: http:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-UA-2020-05-05-001499-b(наді веб-портал)). Приватне підприємство «Реламакс» має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, оголошеній Замовником. При цьому у тендерній документації встановлені такі вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), положення части третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону та закону в цілому, а також права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми законними правами, Приватне підприємство «Реламакс» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність та рішення Замовника: 1. У Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» п. 2 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір, а саме: «- довідка про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)». Дана вимога дискримінує Приватне підприємство «Реламакс» як учасника оскільки встановлення вимог щодо кількості працівників на конкретну дату є дискримінаційною умовою. Чинне трудове законодавство надає роботодавцю право самостійно визначати штат і чисельність працівників. При цьому Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності, затверджені Постановою КМУ № 960 від 18 листопада 2015р., не передбачають вимоги щодо штатної чисельності ліцензіата. За таких умов, встановлення Замовником вимог до чисельності і штату учасника є необґрунтованим втручанням у господарську діяльність Учасника. Дотримання вимог трудового законодавства при наданні закуповуваних Замовником послуг є зоною відповідальності Учасника і Замовник не наділений повноваженнями відповідними контролю. Встановлення Замовником обмеження у даті на яку учасник повинен мати конкретну кількість працівників, а саме на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб), як то зазначено у п. 2 Додатку 1 тендерної документації, є дискримінаційною умовою, оскільки невиправдано обмежує право учасника у працевлаштуванні осіб датою до оголошення тендеру. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема вимоги зазначеної у п. 2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям», а саме «надати довідку про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)» виклавши її в наступному формулюванні: «надати довідку про загальну кількість осіб з якими укладено трудовий договір.». 2. У Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» п. 3 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної та технічної охорони». Дана вимога дискримінує Приватне підприємство «Реламакс» як учасника,оскільки відповідно до п. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» учасник повинен мати документальне підтвердження досвіду виконання договоруаналогічного за предметом закупівлі. Предметом даної закупівлі є ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони). Отже Замовник не має права вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг технічної охорони, оскільки такі послуги не є аналогічними відповідно до предмету закупівлі,який визначений Замовником. Просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, зокрема вимоги зазначеної у п. 3 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям», а саме: «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної та технічної охорони» виклавши її в наступному формулюванні: «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної охорони» . Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «Реламакс» до розгляду. 2. Визнати у тендерній документації Замовника наявність вимог, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель. 3. Зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації, а саме: -у п. 2 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям», а саме: «надати довідку про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція (не менше 35 осіб)» виклавши її в наступному формулюванні: «надати довідку про загальну кількість осіб з якими укладено трудовий договір.». -у п. 3 додатку 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям», а саме: «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної та технічної охорони» виклавши її в наступному формулюванні: «- Учасник надає оригінал чи належним чином завірену копію листа-відгука від контрагента, який підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору з надання послуг фізичної охорони». Додатки: 1. Тендерна документація закупівлі UA-2020-05-05-001499-b; 2. Додаток 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям» до Тендерної документації. Директор ПП «Реламакс» Р.І. Костриця
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 травня 2020 16:19
рішення від 19.05.2020 № 9734.pdf
Дата публікації: 19 травня 2020 16:15
Рішення від 28.05.2020 № 10596.pdf
Дата публікації: 02 червня 2020 16:03
Номер скарги: UA-2020-05-05-001499-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ННСО", Код ЄДРПОУ:36362973
Дата подання: 15 червня 2020 17:05
Скарга до АМКУ
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Ніжинська недержавна служба охорони" Ідентифікаційний код юридичної особи 36362973 Юридична адреса: вул. Франка, 143 а, кв. 4., м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 Адреса для листування: вул. Франка, 143 а, кв. 4., м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 тел.: 093 836 20 52 Електронна адреса: nnso@ukr.net Замовник: Прокуратура Чернігівської області Ідентифікаційний код юридичної особи 02910114 вул. Князя Чорного, 9, м. Чернігів, 14000 тел.: +380673176810 Електронна адреса: ch.obl.prok.18@gmail.com СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (процедура закупівлі UA-2020-05-05-001499-b) 05 травня 2020 року Прокуратурою Чернігівської області (надалі – Замовник) в системі Prozorro було розміщено оголошення та тендерна документація на проведення закупівлі код ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони), закупівля UA-2020-05-05-001499-b, очікуваною вартістю 997 700.00 грн з ПДВ (інформація про проведення процедури закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу: http:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-UA-2020-05-05-001499-b (наді - веб-портал)). Цінова пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» (надалі скорочено - ТОВ «ННСО») за результатами проведених торгів є найбільш економічно вигідною. Відповідно до протоколу № 70 від 12 червня 2020 року засідання тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області тендерна пропозиція ТОВ «ННСО» відхилена у зв’язку з невідповідністю: - кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону; - тендерної пропозиції вимогам тендерної документації, та не виправленням виявлених після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції. Вважаємо, що відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ННСО» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b є неправомірним, оскільки за визначальними умовами тендерної документації від 05.05.2020 року, сформованими Замовником, є Єдиний критерій оцінки - ціна (питома вага критерію 100%), а цінова пропозиція скаржника є найнижчою. Згідно ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Враховуючи вищевикладене, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу Товариства з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» до розгляду. 2. Визнати у тендерній документації Замовника наявність вимог, що порушують законодавство у сфері публічних закупівель та принципи здійснення закупівель. 3. Скасувати рішення тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b, оформлене протоколом № 70 від 12 червня 2020 року. 4. Зобов’язати Прокуратуру Чернігівської області розглянути тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b, код ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони). Директор ТОВ «ННСО» Т.В. Постол
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 18 червня 2020 22:19
Номер скарги: UA-2020-05-05-001499-b.c3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП Реламакс, Код ЄДРПОУ:34383169
Дата подання: 13 липня 2020 17:05
Оскарження рішень Замовника
Постійно діюча адміністративна колегія з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України Скаржник: Приватне підприємство «Реламакс» Ідентифікаційний код юридичної особи 34383169 Юридична адреса: вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 Адреса для листування: вул. Московська, 5-Б/9, м. Ніжин, Чернігівська область, 16600 тел.: 0463125450, +380674616661 Електронна адреса: relamaks@ukr.net Замовник: Прокуратура Чернігівської області Ідентифікаційний код юридичної особи 02910114 вул. Князя Чорного, 9, м. Чернігів, 14000 тел.: +380673176810 Електронна адреса: ch.obl.prok.18@gmail.com СКАРГА в порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (процедура закупівлі UA-2020-05-05-001499-b) 05 травня 2020 року Прокуратурою Чернігівської області (надалі – Замовник) в системі Prozorro було розміщено оголошення та тендерна документація на проведення закупівлі код ДК 021:2015 – 75240000-0 Послуги із забезпечення громадської безпеки, охорони правопорядку та громадського порядку (Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку, послуги фізичної охорони), закупівля UA-2020-05-05-001499-b, очікуваною вартістю 997 700.00 грн з ПДВ (інформація про проведення процедури закупівлі розміщена на веб-порталі Уповноваженого органу: http:// https://prozorro.gov.ua/tender/UA-UA-2020-05-05-001499-b (наді - веб-портал)). Учасниками закупівлі UA-2020-05-05-001499-b були наступні суб’єкти охоронної діяльності: Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронний холдинг Балу» (ідентифікаційний номер 42586964), Приватне підприємство «Реламакс» (ідентифікаційний номер 34383169), Товариство з обмеженою відповідальністю «Ніжинська недержавна служба охорони» (ідентифікаційний номер 36362973) та Товариство з обмеженою відповідальністю «Князь Ігор» (ідентифікаційний номер 38053792). Переможцем означеної закупівлі Замовником визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Охоронний холдинг Балу» (надалі за текстом – ТОВ «Охоронний холдинг Балу»), хоча цінова пропозиція Приватного підприємства «Реламакс» (надалі за текстом – ПП «Реламакс») є нижчою за цінову пропозицію ТОВ «Охоронний холдинг Балу» за однакових кваліфікаційних критеріїв. Таке рішення Замовника про обрання переможцем ТОВ «Охоронний холдинг Балу» є протиправним і безпідставним. Так., при розгляді тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» Замовник в особі тендерного комітету прийняв рішення про її відхилення, яке оформлене протоколом № 74 від 06 липня 2020 року засідання Тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області, з тією аргументацією, що вказаний учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та умовам тендерної документації. Так, Замовник вказав, що вивченням тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» ним виявлено ряд недоліків, а саме: - ПП «РЕЛАМАКС» надано довідку № 33/05 від 18.05.2020 про наявність груп швидкого реагування. У вказаній довідці зазначено, що підприємство має достатню кількість нарядів реагування, що будуть задіяні у разі надходження на ПЦС сигналу при одночасному спрацюванні охоронної сигналізації, встановленої на кожному з об’єктів охорони. З метою належної оцінки тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» та визначення відповідності зазначеним критеріям необхідно уточнити інформацію зазначену у довідці № 33/05 від 18.05.2020 та вказати конкретну кількість нарядів реагування, які дислокуються у м. Чернігові та задіяні на чергуванні; - ПП «РЕЛАМАКС» надано довідку № 35/05 від 18.05.2020 про наявність службового автотранспорту обладнаного кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами. У довідці зазначено, що до довідки додаються скан-копії дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору. При цьому надано скан-копії дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору серія АВ № 007332 та серія АВ № 007331, виданих суб’єкту охоронної діяльності ТОВ «РИСЬ». З метою належної оцінки тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» та визначення відповідності зазначеним критеріям необхідно надати копії на встановлення та використання на транспортному засобі суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору, виданих суб’єкту охоронної діяльності який є учасником тендерної закупівлі. На виконання вимоги Замовника ПП «РЕЛАМАКС» надало до тендерної документації копію договору позички транспортних засобів № 04/2020 від 13.02.2020 року, укладеного між ПП «РЕЛАМАКС» та ТОВ «РИСЬ». Але Замовник не прийняв таке обґрунтування ПП «Реламакс» і визнав це як порушення кваліфікаційних критеріїв. Оцінюючи ж тендерну пропозицію ТОВ «Охоронний холдинг Балу» за цим же кваліфікаційним критерієм Замовник не звертає уваги, що дозвіл на встановлення та використання на транспортному засобі суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв жовтого (оранжевого) кольору серія АВ № 007301 виписаний на ТОВ «Охоронна фірма Балу», а дозвіл серія АВ № 007302 - на Приватне підприємство «СПО ВІТЯЗЬ», та не визнає це як недолік для такого переможця закупівлі. Умовами Додатку 2 тендерної документації «Опис предмету закупівлі» пункт 6 передбачено: обов’язковою умовою є наявність транспортних засобів, які знаходяться на його балансі з дотриманням вимог законодавства щодо обладнання транспорту реагування суб’єкта охоронної діяльності кольорографічними схемами (написами). Згідно змісту протоколу № 74 від 06 липня 2020 року Замовник вбачає як недолік для ПП «Реламакс» наявність двох груп швидкого реагування у м. Чернігів, у зв’язку з чим, на думку Замовника, при виникненні нештатної ситуації підприємство не зможе своєчасно відреагувати на сигнал тривоги. Але ж у обраного Замовником переможця - ТОВ «Охоронний холдинг Балу», у довідках також зазначено про наявність двох груп швидкого реагування в м. Чернігів. Натомість ТОВ «Охоронний холдинг Балу» подає довідку про залучення ПП «РУТІЛ» за договором про взаємодопомогу № 007/01 від 01.01.2020 року. Згідно тендерної документації Розділ 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункт 7 передбачено: Учасник в складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Але у пропозиції ТОВ «Охоронний холдинг Балу» відсутня інформація про залучення субпідрядника, на що Замовник не звертає уваги. Згідно повідомлення про усунення невідповідностей Замовник просив у ПП «Реламакс» зазначити періодичність проходження психіатричних та профілактичних наркологічних оглядів. Але, відповідно до умов тендерної документації надання таких довідок не вимагалось. З такого питання ПП «Реламакс» надало пояснення, що проходження працівниками підприємства періодичного психіатричного і наркологічного оглядів здійснюється відповідно до приписів «Порядку проведення обов'язкових попередніх та періодичних психіатричних оглядів», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2000р. № 1465, та постанови Кабінету Міністрів України від 6 листопада 1997р. № 1238 «Про обов'язковий профілактичний наркологічний огляд і порядок його проведення». В повідомленні про усунення невідповідностей Замовник не вимагав надати копії довідок. Окремо слід зазначити, що у відповіді Замовнику ПП «РЕЛАМАКС» вказало про надання таких довідок за вимогою. Але замовник дійшов неправомірного висновку, що ПП «Реламакс» не надало будь-яких документів, які б гарантували проходження співробітниками періодичного психіатричного і наркологічного оглядів. Також Замовник при оцінці тендерної пропозиції ТОВ «Охоронний холдинг Балу» і прийнятті рішення про обрання даного товариства переможцем спірної закупівлі проігнорував факт відсутності у цього учасника ряду документів, які були передбачені тендерною документацією як обов’язкові, а саме: - Відсутність Листа-згоди з проектом договору про закупівлю; - Відсутність Документа, який підтверджує повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. З огляду на викладене вбачається упереджена і не об’єктивна оцінка тендерних пропозицій учасників з наданням невиправданих і необґрунтованих переваг індивідуально визначеному учаснику-переможцю, за умов, що жодна тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу Приватного підприємства «РЕЛАМАКС» до розгляду. 2. Скасувати рішення тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області про відхилення тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b, оформлене протоколом № 74 від 06 липня 2020 року. 3. Скасувати рішення тендерного комітету Прокуратури Чернігівської області про обрання переможцем ТОВ «Охоронний холдинг Балу» у закупівлі UA-2020-05-05-001499-b, оформлене протоколом № 76 від 09 липня 2020 року. Директор ПП «РЕЛАМАКС» Костриця Р.І.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 липня 2020 18:34
рішення від 16.07.2020 № 13762+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 18:33
рішення від 07.08.2020 №15192 .pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 00:02

Документи подані скаржником

15 травня 2020 12:38
скарга
15 травня 2020 12:38
Тендерна документація
15 травня 2020 12:38
Додаток 1
22 травня 2020 16:41
пояснення до скарги

Документи подані замовником

Документи Органу Оскарження

19 травня 2020 16:15
рішення від 19.05.2020 № 9734.pdf

Документи подані скаржником

15 червня 2020 16:47
Скарга

Документи подані замовником

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 червня 2020 15:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ННСО" 897 480,00
UAH з ПДВ
897 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Реламакс 947 340,00
UAH з ПДВ
915 428,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ БАЛУ" 997 700,00
UAH з ПДВ
915 429,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КНЯЗЬ ІГОР" 997 700,00
UAH з ПДВ
997 700,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

20 травня 2020 19:34
Електронний підпис
20 травня 2020 19:32
Статут.pdf
20 травня 2020 19:32
Ст. 17.pdf
20 травня 2020 19:31
Проект договору.pdf
20 травня 2020 19:31
Посадова інструкція.pdf
20 травня 2020 19:31
Опис.pdf
20 травня 2020 19:31
Наказ на директора.pdf
20 травня 2020 19:31
Ліцензія.pdf
20 травня 2020 19:31
Лист відгук фіз.пост.pdf
20 травня 2020 19:31
Лист відгук техніка.pdf
20 травня 2020 19:31
Згода.pdf
20 травня 2020 19:31
Довідка ТРК.pdf
20 травня 2020 19:31
Довідка пульт.pdf
20 травня 2020 19:31
Довідка про транспорт.pdf
20 травня 2020 19:31
Довідка офіс.pdf
20 травня 2020 19:31
Довідка мат.тех база.pdf
20 травня 2020 19:31
Довідка інструкції.pdf
20 травня 2020 19:31
Довідка довкілля.pdf
20 травня 2020 19:31
Довідка ГШР.pdf
20 травня 2020 19:31
Довідка авто.pdf
20 травня 2020 19:31
Витяг.pdf
20 травня 2020 19:31
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 14:50
Електронний підпис
18 травня 2020 17:07
Електронний підпис
18 травня 2020 17:06
Накази директор.pdf
18 травня 2020 17:06
Ліцензія.pdf
18 травня 2020 17:06
Лист Соц.страх 2019.pdf
18 травня 2020 17:06
Лист Соц.страх 2018.pdf
18 травня 2020 17:06
Лист згода на обробку.pdf
18 травня 2020 17:06
Лист згода з проектом.pdf
18 травня 2020 17:06
Лист відгук НАТІ 2019 2.pdf
18 травня 2020 17:06
Тех паспорт та Дозвіл.pdf
18 травня 2020 17:06
Тендерна пропозиція.pdf
18 травня 2020 17:06
Статут.pdf
18 травня 2020 17:06
Ст 17.pdf
18 травня 2020 17:06
Згода щодо умов.pdf
18 травня 2020 17:06
Договора позички ТЗ.pdf
18 травня 2020 17:06
Проект договору.pdf
18 травня 2020 17:06
Договір Соц страх 2019.pdf
18 травня 2020 17:06
довідка персонал.pdf
18 травня 2020 17:06
Договір оренда офісу.pdf
18 травня 2020 17:06
Договір НАТІ 2019.pdf
18 травня 2020 17:06
Довідка матер тех база.pdf
18 травня 2020 17:06
Довідка довкілля.pdf
18 травня 2020 17:06
Довідка гшр.pdf
18 травня 2020 17:06
Довідка автотранспорт.pdf
18 травня 2020 17:06
Підтвердження пульт.pdf
18 травня 2020 17:06
Гарантійний лист ТРК.pdf
18 травня 2020 17:05
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 12:25
Довідка_Переможця_2.pdf
11 серпня 2020 12:25
Dovidka_20202359300480715796.pdf.p7s
11 серпня 2020 12:25
Dovidka_20202359300480715796 (1).pdf
11 серпня 2020 12:25
Довідка_Переможця_3.pdf
08 липня 2020 10:16
Ліцензія.pdf
14 травня 2020 12:34
Працівники.pdf
14 травня 2020 12:34
Витяг податки.pdf
14 травня 2020 12:34
Виписка.pdf
14 травня 2020 12:34
Гарантійний лист.pdf
14 травня 2020 12:34
Довідка 36 працівників.pdf
14 травня 2020 12:34
Відгуки.pdf
14 травня 2020 12:34
Довідка ГР.pdf
14 травня 2020 12:34
Довідка вимоги ст. 17.pdf
14 травня 2020 12:34
Довідка маячки.pdf
14 травня 2020 12:34
Довідка ПЦС.pdf
14 травня 2020 12:34
Довідка транспорт.pdf
14 травня 2020 12:34
Довідка ЧОНД_ЧПНБ.pdf
14 травня 2020 12:33
Аналогічні договори.pdf
14 травня 2020 12:33
Документи обладнання.pdf
14 травня 2020 12:33
Інформація про досвід.pdf
14 травня 2020 12:33
Лист згода щодо умов.pdf
14 травня 2020 12:33
Лист-згода.pdf
14 травня 2020 12:33
Наказ Директор.pdf
14 травня 2020 12:33
Договори транспорт.pdf
14 травня 2020 12:33
Інструкції.pdf
14 травня 2020 12:33
Реєстр.pdf
14 травня 2020 12:33
Проект договору.pdf
14 травня 2020 12:33
т.з_баланс_техпаспорт.pdf
14 травня 2020 12:33
Тендерна пропозиція.pdf
14 травня 2020 12:33
Тех.паспорт.pdf
14 травня 2020 12:33
СТАТУТ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ННСО"

ПП Реламакс

ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ БАЛУ

ТОВ "КНЯЗЬ ІГОР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ННСО"
#36362973
Відхилено 897 480,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 14:41
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 16:49
ПП Реламакс
#34383169
Відхилено 915 428,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 17:52
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 червня 2020 16:12
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ БАЛУ"
#42586964
Переможець 915 429,60
UAH з ПДВ
09 липня 2020 12:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 15:53

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ННСО», виявлено, що учасником не надано ряд документів, які зазначені у тендерній документації. Так, відповідно до п. 5.2. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. У зв’язку з викладеним, керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України « Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути виявлені невідповідності, а саме ТОВ «ННСО» надати у визначений законом строк документи, які зазначено у додатку 1 тендерної документації, а саме : - у гарантійному листі, щодо можливості встановлення тривожної сигналізації на посту охорони, який здійснює фізичну охорону не зазначено гарантійного зобов’язання встановлення тривожної сигналізації за власний рахунок. Таким чином необхідно зазначити у гарантійному листі, про встановлення обладнання за власний рахунок; - до довідки про наявність цілодобової чергової частини не додано копії документів про право власності або оренди на приміщення, завірені підписом та печаткою учасника. Таким чином необхідно надати скан копії відповідних документів; - у довідці про наявність груп швидкого реагування не зазначено кількість груп швидкого реагування, що будуть задіяні у разі надходження на ПЦС сигналу при одночасному спрацюванні охоронної сигналізації, встановленої на кожному з об’єктів охорони. Необхідно надати довідку про наявність груп швидкого реагування, які дислокуються у м. Чернігові, зазначивши кількість таких груп; - у довідці про наявність службового автотранспорту не зазначено кількість транспортних засобів та до цієї довідки не додано підтверджуючих документів на право володіння або користування зазначеним автотранспортом та технічних паспортів на автомобілі. Необхідно зазначити у довідці кількість одиниць службового автотранспорту та долучити відповідні документи про право володіння транспортними засобами; - до довідки про наявність службового автотранспорту обладнаного кольорографічними схемами ( написами), світловими та звуковими сигналами відповідно до п. 12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності затверджених Постановою КМУ № 960 від 18.11.2015 р. не надано копію дозволу на встановлення та використання на транспортних засобах реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових пристроїв авто жовтого (оранжевого ) кольору. Необхідно надати копію такого дозволу; - не надано довідку про загальну кількість осіб з якими учасником укладено трудовий договір станом на перше число місяця у якому надається тендерна пропозиція. Необхідно надати довідку у якій вказати кількість осіб, з якими укладено трудовий договір станом на 01.05.2020 року; - учасником надано довідку про наявність достатньої кількості осіб відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід. При цьому учасником не надано інформації про наявних працівників відповідної кваліфікації охоронника, які мають знання та досвід та які працюють за трудовим договором за формою визначеною у таблиці 1 додатку 1 до тендерної документації. Необхідно надати інформацію про кількість осіб відповідної кваліфікації за формою визначеною таблицею 1 додатку 1 до тендерної документації; - не надано довідку уповноваженої особи учасника або іншу інформацію у відповідності до діючого законодавства які підтверджують проходження особами ( охоронниками) періодичного медичного огляду, який включає психіатричний огляд та профілактичний наркологічний огляд. Необхідно надати таку довідку або інші документи ; - не надано скан копії свідоцтв про проходження охоронцями, які можуть бути залучені до охорони об’єктів замовника, навчання у спеціалізованому навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації. Необхідно надати копії відповідних документів; - не надано інформації про досвід виконання аналогічного договору за формою визначеною таблицею 2 додатку 1 до тендерної документації. Необхідно надати інформацію за формою визначеною таблицею 2 додатку 1 до тендерної документації

Документи

12 червня 2020 14:41
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» виявлено , що учасником не надано ряд документів , які зазначені у тендерній документації. Так, відповідно до п. 5.2. ч. 5 р. ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством» визначено, що для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. У зв’язку з викладеним, керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України « Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути виявлені недоліки, на зробити відповідні уточнення, а саме ПП «РЕЛАМАКС» необхідно надати у визначений законом строк документи, які містять інформацію визначену у додатку 1 тендерної документації: ПП «РЕЛАМАКС» надано довідку № 33/05 від 18.05.2020 про наявність груп швидкого реагування. У вказаній довідці зазначено, що підприємство має достатню кількість нарядів реагування, що будуть задіяні у разі надходження на ПЦС сигналу при одночасному спрацюванні охоронної сигналізації, встановленої на кожному з об’єктів охорони. З метою належної оцінки тендерної пропозиції ПП « РЕЛАМАКС» та визначення відповідності зазначеним критеріям необхідно уточнити інформацію зазначену у довідці № 33/05 від 18.05.2020 та вказати конкретну кількість нарядів реагування, які дислокуються у м. Чернігові та задіяні на чергуванні. ПП «РЕЛАМАКС» надано довідку № 35/05 від 18.05.2020 про наявність службового автотранспорту обладнаного кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами. У довідці зазначено, що до довідки додаються скан-копії дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі реагування суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору. При цьому надано скан-копії дозволів на встановлення та використання на транспортному засобі суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору серія АВ № 007332 та серія АВ № 007331 виданих суб’єкту охоронної діяльності ТОВ « РИСЬ. З метою належної оцінки тендерної пропозиції ПП « РЕЛАМАКС» та визначення відповідності зазначеним критеріям необхідно надати копії на встановлення та використання на транспортному засобі суб’єкта охоронної діяльності спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору виданих суб’єкту охоронної діяльності який є учасником тендерної закупівлі. ПП «РЕЛАМАКС» надано довідку № 36/05 від 18.05.2020 про загальну кількість осіб, у якій зазначено, що ПП «РЕЛАМАКС» має достатню загальну кількість осіб, з якими укладено трудовий договір, для виконання та забезпечення умов надання послуг, які передбачено проектом договору та тендерною документацію. З метою належної оцінки тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» та визначення відповідності зазначеним критеріям необхідно уточнити інформацію зазначену у довідці № 36/05 від 18.05.2020 та зазначити конкретну кількість осіб з якими ПП «РЕЛАМАКС» укладено трудові договори станом на 01.05.2020 року. ПП «РЕЛАМАКС» надано довідку № 38/05 від 18.05.2020 про проходження охоронцями відповідних оглядів. З наданої довідки не можливо встановити періодичність проходження персоналом ПП « РЕЛАМАКС» психіатричних та профілактичних наркологічних оглядів. З метою належної оцінки тендерної пропозиції ПП «РЕЛАМАКС» та визначення відповідності зазначеним критеріям необхідно уточнити інформацію зазначену у довідці № 38/05 від 18.05.2020 та зазначити періодичність проходження психіатричних та профілактичних наркологічних оглядів працівниками ПП « РЕЛАМАКС» .

Документи

06 липня 2020 17:52
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Охоронний холдинг Балу», виявлено, що учасником у складі тендерної пропозиції не надано документи, які зазначені у тендерній документації. Так , відповідно до п. 1.1 ч. 1 р. ІІІ тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: - копію діючої ліцензії на період проведення торгів та строку виконання послуг, завірену підписом та печаткою Учасника*, видану на ім’я Учасника відповідним органом ліцензування (Міністерством внутрішніх справ України) на здійснення охоронної діяльності. У зв’язку з викладеним , керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 Закону України « Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути виявлений недолік, а саме надати у визначений законом строк визначені тендерною документацією документи: - копію діючої ліцензії на період проведення торгів та строку виконання послуг, завірену підписом та печаткою Учасника, видану на ім’я Учасника відповідним органом ліцензування (Міністерством внутрішніх справ України) на здійснення охоронної діяльності. Одночасно, керуючись ч. 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вам необхідно підтвердити інформацію надану вами у довідці вих. № 27/2 від 06.05.2020 року.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОХОРОННИЙ ХОЛДИНГ БАЛУ"
#42586964
915 429,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 14:57
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 17:13
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:13
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2020 15:35
дод.угода від 17.08.2020.pdf зміни до договору
18 серпня 2020 15:24
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:31
договір 17-08-20_1.pdf укладений
18 серпня 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.В пункті 4.2. слова: "(дев'ятсот п'ятнадцять тисяч чотириста двадцять дев'ять гривень 00 копійок)", змінити на "( дев'ятсот п'ятнадцять тисяч чотириста двадцять дев'ять гривень 60 копійок)". 2.Пункт 4.2. викласти в наступній редакції: "Загальна вартість послуг постом охорони, який здійснює організацію охорони "Об'єкта" згідно Дисдокації об'єкта (додаток №1 до Договору) складає 586326,60 (п'ятсот вісімдесят шість тисяч триста двадцять шість гривень 60 копійок), без ПДВ." 3. Додаток 2 "розрахунок вартості охорони "Об'єкта", викласти в редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 17-08-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» Сторони дійшли до згоди продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому Договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 17-08-20/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 586 326,60
UAH