Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

: ДК 021:2015- 44810000-1- Фарби (емалі алкідні «Farbex», фарби латексні акрилові для внутрішніх та зовнішніх робіт «Delfi», лак паркетний « Maxima», розчинник)
Очікувана вартість
105 680,00 UAH
UA-2020-05-05-001030-b aefa8794230a43af9458585053e32823
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Беда

+380677163784 gallina-t35@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ БАХМАЦЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02147368
Місцезнаходження: 16500, Україна , Чернігівська обл., м. Бахмач,, вул. Соборності, буд. 42
Контактна особа: Галина Беда
+380677163784
gallina-t35@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 11:11
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 11:11
Очікувана вартість: 105 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 057,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
798 штуки
ДК 021:2015- 44810000-1- Фарби (емалі алкідні «Farbex», фарби латексні акрилові для внутрішніх та зовнішніх робіт «Delfi», лак паркетний « Maxima», розчинник)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16500, Україна, Чернігівська область, м. Бахмач, вул. Пушкіна, 3 (склад відділу освіти)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 червня 2020
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата товару проводиться після поставки його, відповідно наданої видаткової накладної протягом 7 банківських днів. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки за товар здійснюються відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 11:15
Технічні характеристики.doc
05 травня 2020 11:15
Проект договору на закупівлю товару.doc
05 травня 2020 11:15
Форма пропозиції.doc
05 травня 2020 11:15
Лист згода.rtf
05 травня 2020 11:15
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги предмета закупівлі
Дата подання: 05 травня 2020 18:03
Дата відповіді: 06 травня 2020 08:58
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі, просимо дати чітку відповідь на питання: чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Відповідно до ч.4 ст 14 ЗУ "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмету закупівлі (Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі - Технічні характеристики) чітко зазначено, що предметом закупівлі є емалі алкідні «Farbex», фарби латексні акрилові для внутрішніх та зовнішніх робіт «Delfi», лак паркетний «Maxima», однак не вказано, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи з цього Замовником будуть прийматися пропозиції лише тих товарів, які зазначені в Технічних характеристиках. Аналоги та еквіваленти товару до розгляду прийматися не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 11:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" 104 750,10
UAH з ПДВ
104 750,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 15:46
чорна 2_8.jpg
14 травня 2020 15:46
Цінова пропозиція.pdf
14 травня 2020 15:46
сіра 2_8.jpg
14 травня 2020 15:46
синя 2_8.jpg
14 травня 2020 15:46
Розчинник 0_5.jpg
14 травня 2020 15:46
коричнева 2_8 кг.jpg
14 травня 2020 15:46
Копія довідка 4-ОПП.pdf
14 травня 2020 15:46
Копія витягу ПДВ.pdf
14 травня 2020 15:46
зелена 2_8.jpg
14 травня 2020 15:46
жовта 2_8.jpg
14 травня 2020 15:46
Документи пропозиції.pdf
14 травня 2020 15:46
горіхова 2_8.jpg
14 травня 2020 15:46
Витяг ПДВ.pdf
14 травня 2020 15:46
блакитна 2_8.jpg
14 травня 2020 15:46
біла 2_8.jpg
14 травня 2020 15:46
V-СЕС фарби ВД новий 2019.pdf
14 травня 2020 15:46
V-СЕС емалі ПФ новий 2019.pdf
14 травня 2020 15:46
Profi Latex 14.jpg
14 травня 2020 15:45
Profi Facade 14.jpg
14 травня 2020 15:45
266 ЧК 2_8.jpg
14 травня 2020 15:45
266 ЖК 2_8.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
Переможець 104 750,10
UAH з ПДВ
18 травня 2020 11:55

Документи

18 травня 2020 11:55
Електронний підпис
18 травня 2020 11:52
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 травня 2020 11:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВП "ПОЛІСАН"
#32318370
104 750,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 травня 2020 11:55
Електронний підпис
18 травня 2020 11:52
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 08:18
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 14:54
договір.pdf укладений
26 травня 2020 14:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 травня 2020 — 10 червня 2020
Сума оплати за договором: 104 750,10
UAH (в тому числі ПДВ 17 458,35 UAH)