Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов'язані з друком та розміщенням постерів та плакатів на території Донецької області
Очікувана вартість
88 174,50 UAH
UA-2020-05-05-000339-c 2ac450e9fd1545e6b3a5ca9b52bda8e1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лінник Вікторія Юріївна

+380626460620 divp@dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФОРМАЦІЙНОЇ ТА ВНУТРІШНЬОЇ ПОЛІТИКИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 40453390
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вул. Олекси Тихого, 6
Контактна особа: Лінник Вікторія Юріївна
+380626460620
divp@dn.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 травня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 23:59
Очікувана вартість: 88 174,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком


КПКВКМБ 2317370 - 58028,25 грн, КПКВКМБ 2317370 - 5277,00 грн, КПКВКМБ 2314082 - 24869,25 грн, місцевий бюджет (загальний фонд)

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги, пов'язані з друком та розміщенням постерів на території Донецької області
Опис предмету закупівлі:
КПКВКМБ 2317370 - 58028,25 грн, КПКВКМБ 2314082 - 24869,25 грн місцевий бюджет (загальний фонд)
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 82 897,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 414,49 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 травня 2020 13:10
Закінчення: 21 травня 2020 13:31
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

250 од
Послуги, пов'язані з друком та розміщенням постерів на території Донецької області
ДК 021:2015: 79820000-8 — Послуги, пов’язані з друком
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Дата доставки: 30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення Пiсляоплата 14 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОРОЖЕНКО АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА" 82 750,00
UAH з ПДВ
82 750,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство "Центр трудової реабілітації інвалідів -"Друкарський дім", яке засноване на власності Донецької обласної організації інвалідів ВОІ СОІУ 82 500,00
UAH з ПДВ
82 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 15:45
Електронний підпис
20 травня 2020 12:24
Довідки.pdf
20 травня 2020 12:24
Довідка тех.вимоги.PDF
20 травня 2020 12:24
Виписка ЄДР.PDF
20 травня 2020 12:24
Проект договору.PDF
20 травня 2020 12:24
ТП_постери.PDF

Публічні документи

19 травня 2020 20:58
Електронний підпис
19 травня 2020 20:24
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ.pdf
19 травня 2020 20:24
Довідки.pdf
19 травня 2020 20:24
Проект Договору.PDF
19 травня 2020 20:24
Технічні вимоги.PDF
19 травня 2020 20:24
Пропозиція_постери.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОРОЖЕНКО АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Підприємство "Центр трудової реабілітації інвалідів -"Друкарський дім", яке засноване на власності Донецької обласної організації інвалідів ВОІ СОІУ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Підприємство "Центр трудової реабілітації інвалідів -"Друкарський дім", яке засноване на власності Донецької обласної організації інвалідів ВОІ СОІУ
#36081990
Відхилено 82 500,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 18:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 травня 2020 16:04
ФОП "ГОРОЖЕНКО АЛЛА ОЛЕКСАНДРІВНА"
#2495705580
Відхилено 82 750,00
UAH з ПДВ
29 травня 2020 15:29
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 травня 2020 12:46

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом під час розгляду тендерної пропозиції учасника Підприємства "Центр трудової реабілітації інвалідів - "Друкарський дім", яке засноване на власності Донецької обласної організації інвалідів ВОІ СОІУ, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (протокол засідання тендерного комітету від 26.05.2020 №44). Перелік виявлених невідповідностей: додані договори учасником не є аналогічними, бо в предметі договору відсутня послуга з розміщення постерів/плакатів, предмет закупівлі в тендерній пропозиції відрізняється від предмету закупівлі, а саме: закупівля товару замість закупівлі послуг. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів)» ч. 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» р. III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надання учасником аналогічного (-их) договору (-ів) за тим самим предметом закупівлі, укладеного (-их) впродовж останніх трьох років.

Документи

27 травня 2020 18:05
Електронний підпис
27 травня 2020 18:02
протокол

Вимога про усунення невідповідностей

Тендерним комітетом під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Гороженко Алли Олександрівни виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією (протокол засідання тендерного комітету від 28.05.2020 №46). Перелік виявлених невідповідностей: учасник ФОП Гороженко Алла Олександрівна у складі своєї тендерної пропозиції не подав документи, які підтверджують його відповідність наступним кваліфікаційним критеріям: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів), наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: ч. 5 «кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» р. III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надання учасником інформації та/або документів, що підтверджують його відповідність вищевказаним кваліфікаційним критеріям.

Документи

29 травня 2020 15:29
Електронний підпис
29 травня 2020 15:27
протокол
27 травня 2020 18:06
Звіт з ЄДР (припинено)

Інформація про відміну

Дата відміни
29 травня 2020 15:32
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі