Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
11 193,96 UAH
UA-2020-05-04-002866-b fd77e18faf2f480893eaf18791b569c9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Костенко

+380972600364
+380629584436
+380629222388
dnz103@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний дошкільний навчальний заклад "Ясла-садок № 103 "Червоненька квіточка" Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 26417111
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, Морський бульвар, будинок 9
Контактна особа: Наталя Костенко
+380972600364,+380629584436,+380629222388
dnz103@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


утилізація сміття та поводження зі сміттям
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90510000-5 утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, бульвар Морський, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

04 травня 2020 17:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Комунальник"
#32164402
Переможець 11 193,96
UAH з ПДВ
04 травня 2020 17:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 жовтня 2020 13:31
доп угода 2 Комунальник.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 13:28
Електронний підпис зміни до договору
19 травня 2020 10:36
договір.jpg зміни до договору
19 травня 2020 10:35
повідомлення .pdf зміни до договору
19 травня 2020 10:35
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2020 12:45
протокол тех помилки смиття.pdf зміни до договору
07 травня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 17:29
договор комун 20.pdf укладений
04 травня 2020 17:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовником було допущено технічна помилка при викладанні звіту про укладений договір було вказано строк надання послуги з 28.04.2020 по 31.12.2020р., треба вважати вірним з 01.01.2020 по 31.12.2020.
Номер договору про закупівлю: 1265
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол виправлення технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною реквізитів “Замовник” і “Платник”, сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 14 “Юридичні адреси, банківські реквізити та підписи Сторін” Договору і викласти його в наступній редакції “Замовник” “Платник” “Виконавець” Комунальний дошкільний навчальний заклад “Ясла-садок №103 “Червоненька квіточка” 87541м Маріуполь, б-р Морський,9 р/р UA808201720344270001000023675 р/р______________________________Держказначейська служба України, м Київ ЄДРПОУ 26417111 КЗ Департаменту освіти міської ради « Централізована бухгалтерія департаменту освіти» Держказначейська служба 87515, м Маріуполь, вул Казанцева,27-а р/р UA808201720344270001000023675 р/р____________________________ Держказначейська служба України, м Київ ЄДРПОУ 26319242 КП «Комунальник» Юридична і фактична адреса юридичної особи: вул.. Набережна, 18 м.Маріуполь Донецька область, поштт.інд.:87505 Ідентифікацний код 321644005842 р/р UA243223130000026009000000161 в філії АТ Укрексімбанк МФО 322313 ЄДРПОУ32164402 Тел:/0629/41-9-15; 0981809808 договірний відділ 0683910502;068391004- диспетчер e-mail: km_urotdel@ukr/net
Номер договору про закупівлю: 1265
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди зменьшити суму договору на 1639,47 (одна тисяча шістсот тридцять дев'ять грн. 47 коп) грн. і внести зміни до абзацу першого пункту 19 розділу Ціна та порядок оплати послуг. Сума договору - виклавши його в наступній редакції: "Оплата за даним договором складає 9554,49 (дев'ять тисяч п'ятьсот п'ятьдесят чотири грн.49 коп.) грн., у т.ч. ПДВ 1592,42 грн., на 2020 рік", 2. Ця Додаткова угода чинності з моменту її підписання і є невід;ємною частиною Договору та діє на протязі всього строку дїї Договору. 3.Інші умови договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджуютьза ними свої зобов'язання. 4.Ця додаткова угода складена у трьох примірниках, по одному кожній стороні, при цьому кожний примірник має однакову юридичну силу. 5.Ця угода є невідємною частиною договору № 1265 про надання послуг з поводження з побутовими відходами (вивезення побутових відходів) від 29.04.2020 року
Номер договору про закупівлю: 1265
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML