Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт фасаду примішення "Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)" КНП "Міська дитяча поліклініка" по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
1 446 571,00 UAH
UA-2020-05-04-002624-b 224b1ee975f648cf8b08da2cc02ce6ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Іонець

+380954205285
+380954170286
mdp.cv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча поліклініка" Чернівецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 23248085
Місцезнаходження: 58005, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, проспект Незалежності, 109
Контактна особа: Наталія Іонець
+380954205285,+380954170286
mdp.cv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 13:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 11:23
Очікувана вартість: 1 446 571,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 232,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт фасаду примішення "Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)" КНП "Міська дитяча поліклініка" по вул.Руській,273в м.Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, вул. Руська, 273
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2020 16:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 16:22
Тендерна_документацiя_.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення по технічному завданні
Дата подання: 07 травня 2020 17:46
Дата відповіді: 10 травня 2020 13:32
Доброго дня! В п.23-25 Технічного завдання зазначено, що утеплення фасадів здійснюється пінопластовими плитами. Однак, у відповідності до п.5.3.3. Розділу 5 ДБН В.2.6-33:18 «Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією. Вимоги до проектування», Конструкції з шаром теплової ізоляції групи низької горючості Г1 і групи помірної горючості Г2 та опоряджувальним шаром із матеріалів, які відносяться до групи низької горючості Г1 і групи помірної горючості Г2 згідно з ДБН В.1.1—7, можуть застосовуватися тільки для будівель та споруд з умовною висотою менше ніж 9 м. за винятком будівель та споруд дошкільних закладів освіти, закладів освіти, закладів охорони здоров‘я, закладів для літніх людей згідно з ДБН В.2.2-3. ДБН В.2.2—4, ДБН В.2.2-10. ДБН В.2.2-17, ДБН В.2.2—18,ДБН 363 та будівель і споруд І ступеня вогнестійкості, а також для будівель і споруд ІІ та ІІІ ступенів вогнестійкості, при застосуванні опоряджувального шару з матеріалів, які відносяться до групи помірної горючості Г2. Оскільки утеплення фасаду буде здійснюватись КНП "Міська дитяча поліклініка", що належить до закладів охорони здоров´я і враховуючи, що пінопластові плити належать до групи горючості Г1, то чи не містить помилки Тендерна документація щодо утеплення фасадів саме пінопластовими плитами а не мінераловатними плитами?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. За результатами вивчення вашої вимоги (запитання), повідомляємо, що Замовником розглянуто вказані питання на предмет можливих помилок допущених під час формування технічного завдання та усунення порушень у разі їх встановлення з метою дотриманням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону).
В ході уточнення вищезазначених питань, повідомляємо, що Тендерна документація не містить помилок в технічному завданні. Зазначені матеріали під час розрахунку проектної документації враховано, у зв’язку з відсутністю достатньої кількості фінансування та економією бюджетних коштів. Замовник рекомендує використовувати якісні матеріали, які відносяться до групи помірної горючості.
Уточнення по технічному завданні
Дата подання: 07 травня 2020 17:51
Дата відповіді: 10 травня 2020 13:28
1. В п. 26 Технічного завдання (Опорядження внутрішніх поверхонь стін по каменю та бетону декоративною сумішшю з наповнювачем величиною зерен 2 мм) кількість зазначена з від´ємним показником (-2,062). Уточніть, з якого виду робіт (пункту Технічного завдання) необхідно відняти зазначений показник? 2. В п.35 Технічного завдання (Установлення та розбирання зовнішніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м ) вказана загальна сума 70м2, тоді як при розрахунках виходить 713,2 м2. Зазначена в Технічному завданні в п.35 кількість є правильною чи допущена технічна помилка?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: За результатами вивчення Вашої вимоги (запитання), повідомляємо, що кількість зазначена в п.35 технічного завданні є правильною. Стосовно п. 26 зазначаємо, щодо розрахунку учасником вартості пропозиції та відомостей стосовно технічних, якісних та кількісних показників, обсягу робіт Замовник не має право надавати вищезазначені рекомендації та пояснення.
Вимоги до учасників
Дата подання: 08 травня 2020 10:58
Дата відповіді: 10 травня 2020 13:25
Доброго дня. В назві указано :"Капітальний ремонт - реставрація". В технічному завданні відсутні будь які реставраційні роботи. З якою метою Ви в назві вказуєте - реставрація. Чи має учасник торгів мати ліцензію на виконання реставраційних робіт? Якщо так? То який клас наслідків будівлі? Якщо СС2? то чи є розроблена проектна документація яка передбачає архітектурно будівельну частину (креслення, розроблення фасадів, тощо)? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Вашого запитання, повідомляємо, що найменування предмету закупівлі є Капітальний ремонт фасаду примішення "Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)" КНП "Міська дитяча поліклініка" по вул.Руській,273в м.Чернівці. Крім того, в назві предмету закупівлі, уточнено код ДК згідно Класифікатору ДК 021:2015 (CPV, Єдиний закупівельний словник), яким передбачено ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Мінекономрозвитку №454 від 17.03.2016 р. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) предметом закупівлі є товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі. Роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт (згідно з п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону). Роботи - це і капітальний ремонт, і реконструкція та реставрація. Об'єктом будівництва може бути як будівля, споруда, так і дорога. Види ремонтів та перелік робіт". Також при визначенні предмета закупівлі для робіт необхідно зазначати код класифікатора 021:2015 (за показником 2-5 цифри).
Зазначений вид робіт не передбачає необхідності наявності в учасника ліцензії. Крім того повідомляємо, що згідно ст. 32 Закону, визначено класи наслідків (відповідальності) будівель і споруд. Відповідно до технічного завдання роботи на об’єкті предмету закупівлі відносяться до класу СС1 - незначні наслідки
уточнення по технічному завданню
Дата подання: 08 травня 2020 14:02
Дата відповіді: 10 травня 2020 13:52
Пункти технічного завдання № 23,24,25 суперечать вимогам п.п. 5.3.3 ДБН В.2.6-33:2018. Також вказана товщина теплоізоляції в зазначених пунктах не забезпечить мінімального допустимого опору теплопередачі в 3,3К/Вт на 1м2 відповідно ДБН В.2.6-31:2016. Для пунктів технічного завдання № 23,24,25 не забезпечено комплекс підготовчих робіт відповідно розділу №8 ДБН В.2.6-33:2018. В пунктах технічного завдання №15,21 не вказано мінімального допустимого опору теплопередачі відповідно ДБН В.2.6-31:2016, та характеристики склопакетів. Для зазначених металопластикових конструкцій не забезпечено комплекс робіт відповідно ДСТУ Б В.2.6-79:2009. Пункт технічного завдання №35 не відповідає фактичному обсягу робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що технічне завдання, розраховано з урахуванням вимог потреби Замовника у відповідності до діючого законодавства України. Проектно-кошторисна документації пройшла експертизу відповідними фахівцями, під час якої перевірялось питання відповідності вимогам законодавства України, щодо дотримання будівельних норм, стандартів і правил.
За результатом проведеної експертизи проектної документації оформлений відповідно до законодавства експертний звіт.
На підстав викладеного, учасники під час підготовки розрахунків, повинні враховувати надане технічне завдання згідно додатку до Тендерної документації.
Освоєння коштів
Дата подання: 09 травня 2020 13:09
Дата відповіді: 10 травня 2020 13:25
10 го травня спливає термін обговорення по даному тендеру. 1) 8-9-10 травня вихідні дні 2) Перше запитання стосовно даного тендеру було 07 травня, на 13:00 09-го травня замовник не надав жодної відповіді на ті запитання які поставлені. 3) Як видно із вище вказаних запитань. Тендерна документація містить багато моментів, неточностей, розбіжностей. Надіємось що замовник надасть відповіді, або спростування хоча б до 10- травня. Незважаючи що ці дні вихідні. В інакшому випадку така дія замовника в кращому випадку може розцінюватись як непрофесійна, а в гіршому може містити "конфлікт інтересів".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше конструктивне запитання, повідомляємо наступне, що згідно Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VІІІ від 25.12.2015 року зі змінами та доповненнями (далі - Закон) потенційні учасники - «Фізична/юридична особа мають право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону».
Звертаємо, увагу, що учасником не порушено вимоги діючого законодавства з питань публічних закупівель.
Надайте відповіді на наступні питання
Дата подання: 09 травня 2020 15:42
Дата відповіді: 10 травня 2020 13:24
Надайте інформацію, щодо визначеного в проектній документації, класу наслідків об'єкта будівництва, за яким будуть здійснюватися роботи. Роз'ясніть, з якою метою в тендерній документації висунута вимога, щодо наявності, в потенційного учасника, інженера-проектувальника. Які саме роботи, зазначені в технічному завданні, вимагають участі такого спеціаліста.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно вищезазначеного питання повідомляємо, що згідно ст. 32 Закону, визначено класи наслідків (відповідальності) будівель і споруд. Згідно технічного завдання роботи на об’єкті предмету закупівлі відносяться до класу СС1 - незначні наслідки
Крім того повідомляймо, що Замовником під час формування та оголошення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт, дотримано загальні вимоги Закону, у відповідності до вимог ст. 22 Закону встановлено кваліфікаційні критерії та інші вимоги з урахуванням положень ст. 16 Закону, зокрема Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Звертаємо увагу, що у зв’язку з тим, що абз. 2 ч. 2 ст. 16 Закону передбачено загальна вимога щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вищезазначена вимога є звичайною та поширеною практикою, зокрема, при закупівлі робіт, з урахуванням технічного завдання обсягу робіт та виробничої потреби, для отримання більш гарантій щодо належного досвіду виконання своїх зобов’язань та вмінням організації будівельного процесу.
Наголошуємо, що вимога про надання відомостей про наявність працівників не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівлі жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість та досвід гарантовано якісно виконувати роботи, що є предметом зазначеної закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-04-002624-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ", Код ЄДРПОУ:39794680
Дата подання: 22 червня 2020 11:10
Оскарження кваліфікації переможця
Вимога до Замовника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 18:37


Тендерним комітетом, уважно розглянуто Вашу вимогу, щодо результатів розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ФОП Миронюк Ганна Костянтинівна.
За результатами розгляду якої повідомляємо наступне, в ході розгляду та кваліфікації пропозиції учасника ФОП Миронюк Ганна Костянтинівна, замовником було вивчено документи надані учасником на відповідність встановленим вимогам згідно діючого законодавства та умовам Тендерної документації.
Зазначені Вами невідповідності змісту документів наданих у складі пропозиції учасника ФОП Миронюк Ганна Костянтинівна, були віднесені до формальних (несуттєвих) помилок, допущених учасником, які не призводять до відхилення тендерних пропозицій.
Звертаємо увагу, що зазначені дії передбачені пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а також додатково у тендерній документації визначено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Доводимо до Вашого відома, що формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Тендерною документацією визначено, що до формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, належать:
- орфографічні помилки та механічні описки, або інші помилки які не впливають на зміст пропозиції, допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі його тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації;
- зазначення невірної назви документу, який підготовлений учасником, якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї тендерної документації.
Таким чином, на думку Замовника встановлена помилка в ініціалах учасника, була допущена в результаті механічної описки в документах, які не впливають на зміст пропозиції, які допущені в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником торгів та надані у складі тендерної пропозиції учасника згідно з умовами тендерної документації.
Стосовно надання документів учасника згідно кваліфікаційних критеріїв визначених п. 3. Додатку до Тендерної документації керуючись ст. 16 Закону, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, пояснюємо наступне:
Згідно п. 3.1. Додатку № 1 до ТД передбачено, що учасник для підтвердження кваліфікації повинен надати Довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за наступними критеріями: за предметом закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо).
Під час кваліфікації пропозиції учасника ФОП Миронюк Ганна Костянтинівна, взято до уваги довідку про досвід виконання аналогічних договорів та підтверджуючі документи згідно вимог п.3.2. та 3.3. завантажені 20 травня 2020 у 09:12 години під назвою «Довідка про наявність аналогічних договорів.pdf», «Аналогічний договір підряду 140.pdf», «Аналогічний договір підряду 80.pdf», «Аналогічний договір підряду 78.pdf».
За результатами аналізу вищезазначених документів, встановлено що учасником виконано вимоги аналогічності за предметом закупівлі, істотної вартості та періоду виконання.
На ваші заперечення, пояснюємо, що згідно п. 3.1. Додатку Замовником встановлена аналогічність за предметом закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо);
Учасником надано три договори на проведення капітального ремонту, чим виконано вищезазначену вимогу. Звертаємо увагу, що учасники закупівлі мали можливість надати аналогічні договори з виконання договорів на будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо.
Згідно вашого заперечення повідомляємо, що Замовник не встановлював вимогу щодо надання повної еквівалентності предмету закупівлі щодо капітального ремонту фасаду приміщення "Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків), надання аналогічних договорів на будівництво фасаду приміщення "Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків), КНП "Міська дитяча поліклініка" по вул.Руській,273в м.Чернівці» у зв’язку з неможливістю її виконання.
А також надання аналогічних договорів на будівництво "Енергозберігаючих заходів з утеплення, заміни дверних та віконних блоків) та реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт щодо "Енергозберігаючих заходів (утеплення, заміна дверних та віконних блоків) є неможливим.
Крім того, в ході розгляду Вашої вимоги, встановлено, що в Державному класифікаторі будівель та споруд ДК 018-2000 затвердженого і введено в дію наказом Держстандарту України від 17 серпня 2000 р. N 507, визначені, поняття – будівлі, споруди та дороги, за результатами вивчення яких встановлено, що міські та сільські вулиці, позаміські дороги та будь-які шляхи
(включаючи відкриті транспортні розв'язки, стоянки, перехрестя, об'їзні
та окружні дороги), наприклад, проспекти, алеї, провулки, обхідні
дороги, під'їзні дороги, польові дороги, доріжки для верхової та
велосипедної їзди, майдани, тротуари та пішохідні зони можуть бути віднесені до споруд.
Таким чином, у Замовника відсутні законні підстави для скасування прийнятого рішення.
З огляду на зазначене вище Ваша Вимога не може бути задоволена.

Документи подані скаржником

22 червня 2020 11:10
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-04-002624-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Укр-Євро Дім, Код ЄДРПОУ:40322287
Дата подання: 22 червня 2020 10:42
Скарга в АМКУ
Вих. № 319 від 22червня2020 року Антимонопольний комітет України -------------------------------------------------------- вул. Митрополита Василя Липківського, 45, м. Київ, 03035 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальністю «Укр-Євро Дім» ---------------------------------------------------------- Проспект. Злуки, 11/20, м. Тернопіль, 46010, код ЄДРПОУ 40322287, електронна пошта: ukrevro_dim@ukr.net, телефон: +380969644029 Замовник: Комунальне некомерційне підприємство «Міська дитяча поліклініка» Чернівецької міської ради ------------------------------------------------------- проспект Незалежності, 109, м. Чернівці, Чернівецька обл., Україна, 58005 код ЄДРПОУ 23248085, електронна пошта: mdp.cv@ukr.net телефони: +380954205285,+380954170286 Номер оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі):UA-2020-05-04-002624-b СКАРГА на рішення Замовника Замовником, Комунальним некомерційним підприємством «Міська дитяча поліклініка»Чернівецької міської ради, проводиться процедура закупівлі (відкриті торги), предметом якої є «Капітальний ремонт фасаду приміщення «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», очікувана вартість предмету закупівлі 1446 571,00 грн., номер оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі): UA-2020-05-04-002624-b. У закупівлі взяли участь 9 учасників: ТОВ «АСКОР-БУД», ТОВ Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ», ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС, ТОВ «Укр-Євро Дім», ФОП МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА, ТОВ «БП "БУДКОМФОРТ», ТОВ «Експріелтсервіс», ПП «КОМПАНІЯ РОС», ТОВ «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ». 21.05.2020 відбувся електронний аукціон. Рішенням Замовника (протокол засідання тендерного комітету № 60 від 28.05.2020) відхиленопропозицію Учасника,ТОВ «АСКОР-БУД», якане відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації, на підставі п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Рішенням Замовника (протокол засідання тендерного комітету № 66 від 04.06.2020) відхилено пропозиціїУчасників, ТОВ Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ», ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС, якіне відповідають встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації, на підставі п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Далі Замовником розглянуто тендерну пропозицію Учасника, ТОВ «Укр-Євро Дім» та за результатами розгляду прийнято рішення про відхилення пропозиції Учасника, яка не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та вимогам Тендерної документації, на підставі п.п. 1, 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (протокол засідання тендерного комітету № 71 від 12.06.2020). Після цього Замовником розглянуто тендерну пропозицію ФОП «МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА». За результатами розгляду Замовником прийнято наступні рішення щодо цього учасника (протокол засідання тендерного комітету № 74 від 18.06.2020): 1. За результатами розгляду пропозицій визначити переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі робіт «Капітальний ремонт фасаду приміщення «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул. Руській, 273в м. Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» учасника торгів - ФОП «МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА» (далі - переможець). 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ФОП «МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА» (далі Переможець) на закупівлю робіт «Капітальний ремонт фасаду приміщення «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул. Руській, 273в м. Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація» . 3. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тендерний комітет рекомендує згідно пп.5,6 ст.ЗЗ Закону директору підприємства ХорошенюкуІ.І. підписати договір з Переможцем не раніше 10 днів але не пізніше 20 днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 4. Оприлюднити протокол розгляду тендерної пропозиції та намір укласти договір, на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизований електронний майданчик протягом одного дня з дня його затвердження, відповідно до вимог ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі». 18.06.2020 року Замовником розміщено у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником,ФОП«МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА». Вважаємо, рішення Замовника, викладене у протоколі засідання тендерного комітету № 71 від 12.06.2020 (далі – Рішення), прийнятим з порушенням процедури закупівлі. При цьому, це рішення порушує права та інтереси суб’єкта оскарження – ТОВ «Укр-Євро Дім», яке є учасником зазначеної вище процедури закупівлі і тендерну пропозицію якого цим Рішенням відхилено. Підставою прийняття такого рішення у протоколі № 71 від 12.06.2020зазначені наступні обставини. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ «Укр-Євро Дім» встановлено невідповідність кваліфікаційним критеріям та умовам Тендерної документації, а саме: - у складі пропозиції учасника ТОВ «Укр-Євро Дім» відсутній гарантійний лист від виробника, що Металопластикові конструкції мають не менше 5 (п’яти) камерний профіль, та двохкамерний енергозберігаючий склопакет, що суперечить вимогам технічного завдання Додатку 5 ТД. - у складі пропозиції учасника відсутній гарантійний лист (листи) від виробника, що будівельні матеріали будуть якісними та сертифікованими, що суперечить вимогам технічного завдання Додатку 5 ТД. - учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів та копії зазначених договорів, вартість яких менше 80% від очікуваної вартості закупівлі, що суперечить вимогам абз. 2 п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. Учасником не виправлено виявлені Замовником невідповідності та його тендерна пропозиція не відповідає кваліфікаційним критеріям замовника, встановленим ст. 16, що суперечить вимогам абз. 2 п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. 1. Спростування підстав відхилення тендерної пропозиції – відсутність у її складі гарантійних листів від виробника всупереч вимог технічного завдання Додатку 5 ТД. У додатку № 5 до Тендерної документації викладені наступні технічні вимоги до предмету закупівлі: 1. Матеріал повинен відповідати вимогам екологічної та пожежної безпеки. Учасник повинен передбачити необхідність застосування заходів із захисту довкілля (надати гарантійний лист). 2.Будівельні матеріали повинні бути якісними та сертифікованими (надати гарантійний лист(листи) та сертифікати від виробника, або постачальника на основні конструкції, матеріали та елементи які будуть використовуватись згідно технічного завдання). 3.Металопластикові контрукції повинні мати не менше 5 (п’яти) камерний профіль, склопакет двохкамерний енергозберігаючий - надати гарантійний лист та сертифікат від виробника. 4. Встановлення вікон та дверей буде здійснюватися в будівлі, що експлуатується, без звільнення від меблів та інших предметів (надати гарантійний лист). 5. Фурнітура повинна містити всі елементи для поворотно-відкидного відкриття стулки (з механізмом на провітрювання та відкривання) надати гарантійний лист. Обставини, зазначені Замовником у Рішенні, як підстави відхилення тендерної пропозиції, стосуються пунктів 2, 3 Технічних вимог, наведених вище. На виконання зазначених технічних вимог Учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» у складі тендерної документації було надано: -на виконання п. 2 Технічних вимог – гарантійний лист вих. № 211 від 19.05.2020, виданий ТОВ «Укр-Євро Дім» (документ завантажено під назвою «Г.Л. якість матеріалів» у форматі «pdf» 20.05.2020 о 10 год. 13 хв.), про те, що під час виконання технічного завдання, згідно закупівлі, будуть використовуватися сертифіковані будівельні матеріали високої якості, та надано копії сертифікатів на відповідні матеріали; - на виконання п. 3 Технічних вимог – гарантійний лист вих. № 209 від 19.05.2020, виданий ТОВ «Укр-Євро Дім» (документ завантажено під назвою «Г.Л. Металопластикові конструкції» у форматі «pdf» 20.05.2020 о 10 год. 13 хв.), про те, що при виконанні технічного завдання до закупівлі, будуть використовуватися металопластикові конструкції які мають не менше 5 (п’яти) камерний профіль, склопакет двохкамерний енергозберігаючий, а також надано сертифікат від виробника. Обгрунтування відповідності цих документів вимогам Технічних вимог Додатку № 5 до Тендерної документації. У пунктах 1, 4, 5 Технічних вимог до предмету закупівлі (додаток № 5 до Тендерної документації), міститься вимога надати гарантійний лист. У цих положеннях прямо не зазначено, ким має бути виданий гарантійний лист, але з їхнього змісту випливає, що їх автором має бути учасник. У пунктах 2, 3 Технічних вимог до предмету закупівлі також не зазначено, хто має видати гарантійні листи, як і не зазначено, що це має бути виробник. Проте, з урахуванням змісту інших пунктів Технічних вимог до предмету закупівлі (1, 4, 5), про які зазначено вище, випливає, що ці гарантійні листи також мають бути видані самим учасником. Це підтверджується також змістом вказаних пунктів 2, 3 Технічних вимог. Так, у них міститься вимога надати сертифікати від виробника або постачальника. Разом з тим, надання на одні і ті ж матеріали одночасно і сертифікату і гарантійного листа, виданих виробником не мало б змісту, оскільки у відповідності до ч. 1 ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікат вже є документом про відповідність. Так, згідно з із зазначеною нормою Закону: - документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності; - підтвердження відповідності - видача документа про відповідність, яка ґрунтується на прийнятому після критичного огляду рішенні про те, що виконання заданих вимог було доведене. Також, твердження Замовника у Рішенні, що саме виробником мають бути видані гарантійні листи про те, що будівельні матеріали будуть якісними та сертифікованими позбавлене взагалі змісту, оскільки наявність сертифікату від виробника засвідчує, що відповідні матеріали уже є сертифікованими, а не будуть такими у майбутньому, та уже відповідають якісним вимогам. У цьому випадку саме Учасник має гарантувати, що він буде використовувати у процесі виконання робіт ті будівельні матеріали, які є якісними та уже сертифіковані. Таким чином, Замовник, як підставу відхилення Тендерної пропозиції Учасника ТОВ «Укр-Євро Дім» вказав невідповідність вимогам, які не містяться у Тендерної документації, а враховуючи, що Учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» у складі Тендерної пропозиції надано гарантійні листи, передбачені Технічними вимогами до предмету закупівлі (додаток № 5 до Тендерної документації), відхилення Тендерної пропозиції цього Учасника з мотивів її суперечності цим вимогам є безпідставним. 2. Спростування підстави відхилення тендерної пропозиції – ненадання учасником довідки про виконання аналогічних договорів та копії зазначених договорів, вартість яких менше 80% від очікуваної вартості закупівлі, всупереч вимогам абз. 2 п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. У додатку № 1 до Тендерної документації одним із кваліфікаційних критеріїв визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (п. 3). Для підтвердження відповідності даному критерію учасник має надати наступні документи: 3.1. Довідка у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за наступними критеріями: - за предметом закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо); - за істотними умовами договору (вартість договору не менше 80 % від очікуваної вартості закупівлі); - період виконання аналогічних договорів 2018-2019 роки, на суму не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі; Довідку надати за наведеним прикладом у формі таблиці: 3.2. Копії аналогічних договорів відповідно до вимог п. 3.1. (не менше 3-х трьох). 3.3. Документальне підтвердженням виконання аналогічних договорів (листи-відгуки, довідки) та копіями довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) від замовників таких договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань (загальна кількість не менше 3-х трьох). Абзац 2 п. 3.1, містить такий критерій аналогічності договору, як предмет закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо). Отже, положення Тендерної документації, на яке посилається Замовник, не містить вимоги надання учасником довідки про виконання аналогічних договорів та копії зазначених договорів, вартість яких менше 80% від очікуваної вартості закупівлі. Крім цього, щодо вимог Додатку № 1 до Тендерної документації про надання довідки та аналогічних договорів слід зазначити наступне. П. 3.1 зазначеного Додатку не містить вимоги про кількість аналогічних договорів, які мають бути зазначені у довідці, та вимоги про відповідність аналогічного договору усім критеріям одночасно. Разом з тим, учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» надано у складі Тендерної пропозиції довідку за формою відповідно до п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації від 20.05.2020 вих. № 217 (документ завантажено під назвою «Довідка про аналог. договори» у форматі «pdf» 20.05.2020 о 10 год. 14 хв.). У цій довідці зазначено інформацію про три аналогічні договори. Один із цих договорів відповідає усім чотирьом критеріям, які містяться у п. 3.1 зазначеного Додатку (за предметом закупівлі, за істотними умовами договору, за періодом виконання та за обсягом виконання), а інші два договори відповідають трьом критеріям, за виключенням критерію щодо істотної умови договору. П. 3.2 вказаного додатку містить вимогу надатикопії аналогічних договорів відповідно до вимог п. 3.1. (не менше 3-х трьох). Оскільки уточнення «не менше 3-х трьох» додано до «вимог п. 3.1.» отже, воно стосується кількості вимог до аналогічного договору, що містяться у п. 3.1 цього Додатку, тобто три вимоги з чотирьох, викладених у зазначеному пункті. Учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» надано копії трьох виконаних договорів (завантажені під назвами «Аналогічний договір _1», «Аналогічний договір _2», «Аналогічний договір _3»у форматі «pdf» 20.05.2020), один з яких відповідає чотирьом критеріям, викладеним у п. 3.1 вказаного Додатку, а інші два – трьом критеріям, за виключенням критерію щодо істотної умови договору. Отже, учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» виконано вимогип.п. 3.1 та 3.2 Додатку № 1 Тендерної документації щодо надання довідки про виконання аналогічних договорів та копій аналогічних договорів. Таким чином, учасником ТОВ «Укр-Євро Дім» у складі тендерної документації надано документи передбачені абз. 2 п. 3.1 Додатку № 1 до Тендерної документації. Згідно з п. 18 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Ч. 1 ст. 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема: - добросовісна конкуренція серед учасників; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; Підстави відхилення Замовником тендерної пропозиції визначені у ч. 1 ст. 31 Закону. Таким чином, Рішення Замовника прийняте з порушенням процедури закупівлі, принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а отже є незаконним. Відповідно, незаконним є також рішення Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП «МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА» (протокол засідання тендерного комітету № 74 від 18.06.2020). З урахуванням наведених обставин, Рішення Замовника (протоколи № 71 від 12.06.2020 та № 74 від 18.06.2020) порушують права та інтереси скаржника, як Учасника процедури закупівлі, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною, що дає можливість претендувати на укладення договору з Замовником. Усі документи, що підтверджують викладені у скарзі обставини, містяться на веб-порталі Уповноваженого органу, за адресою: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-04-002624-b. На підставі наведеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, - ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень, допущених Замовником – Комунальним некомерційним підприємством «Міська дитяча поліклініка»Чернівецької міської ради, при проведенні процедури закупівлі – «Капітальний ремонт фасаду приміщення «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене не веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-04-002624-b. 3. Зобов’язатиКомунальне некомерційне підприємство«Міська дитяча поліклініка»Чернівецької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Укр-Євро Дім» щодо закупівлі робіт «Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене не веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-04-002624-b. 4. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство«Міська дитяча поліклініка»Чернівецької міської ради скасувати рішення про визначенняучасника ФОП«МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА» переможцем процедури відкритих торгів згідно предмету закупівлі робіт«Енергозберігаючі заходи (утеплення, заміна дверних та віконних блоків)» КНП «Міська дитяча поліклініка» по вул.Руській,273в м.Чернівці за кодом ДК 021: 2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація», оголошення про проведення якої оприлюднене не веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-05-04-002624-b. З повагою ДиректорТОВ «Укр-Євро Дім» О.Р. Пупко
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 червня 2020 19:09
рішення від 25.06.2020 № 12586 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 19:09
рішення від 02.07.2020 № 12933.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 19:41

Документи подані скаржником

22 червня 2020 10:13
Скарга
22 червня 2020 11:06
Платіжне доручення

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АСКОР-БУД" 1 165 616,40
UAH з ПДВ
870 770,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ» 1 327 980,00
UAH з ПДВ
870 777,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС 1 128 485,14
UAH з ПДВ
940 655,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укр-Євро Дім 1 137 454,00
UAH з ПДВ
940 667,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА" 1 328 394,00
UAH з ПДВ
945 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" " 1 183 380,00
UAH з ПДВ
1 092 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Експріелтсервіс" 1 185 038,40
UAH з ПДВ
1 099 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 1 208 996,78
UAH з ПДВ
1 108 767,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 1 389 311,29
UAH з ПДВ
1 121 250,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 11:31
Електронний підпис
20 травня 2020 11:29
Статут 2019.pdf
20 травня 2020 11:29
Сертифікат 3.pdf
20 травня 2020 11:29
Сертифікат 1.pdf
20 травня 2020 11:29
Сертивікат 4.pdf
20 травня 2020 11:29
Сертивікат 2.pdf
20 травня 2020 11:29
Серт Пінопласт.pdf
20 травня 2020 11:29
Серт артисан.pdf
20 травня 2020 11:29
Серт Kreisel. Сухі суміші.pdf
20 травня 2020 11:29
Серт Knauf. СБС.pdf
20 травня 2020 11:29
Проект договору.pdf
20 травня 2020 11:29
Наказ.pdf
20 травня 2020 11:29
Ліцензія.pdf
20 травня 2020 11:29
КБ-3.pdf
20 травня 2020 11:29
КБ-3 (3.2).pdf
20 травня 2020 11:29
КБ-3 (3.1).pdf
20 травня 2020 11:29
Додаток 5.pdf
20 травня 2020 11:29
Додаток 4.pdf
20 травня 2020 11:29
Додаток 3.pdf
20 травня 2020 11:29
Додаток 2.pdf
20 травня 2020 11:29
Додаток 1.pdf
20 травня 2020 11:29
Довідка про субпідряд.pdf
20 травня 2020 11:29
Довідка про санкції.pdf
20 травня 2020 11:29
Довідка з Юстиції.pdf
20 травня 2020 11:29
Довідка з податкової.pdf
20 травня 2020 11:29
Гарантійний лист 3.pdf
20 травня 2020 11:29
Гарантійний лист 2.pdf
20 травня 2020 11:29
Гарантійний лист 1.pdf
20 травня 2020 11:29
Відгук 3.pdf
20 травня 2020 11:29
Відгук 2.pdf
20 травня 2020 11:29
Відгук 1.pdf
20 травня 2020 11:29
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 11:29
Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 11:29
Аналогічний договір 3.pdf
20 травня 2020 11:29
Аналогічний договір 2.pdf
20 травня 2020 11:29
Аналогічний договір 1.pdf

Публічні документи

01 червня 2020 14:32
Електронний підпис
18 травня 2020 17:28
Електронний підпис
18 травня 2020 13:59
Висновки 2.rar
18 травня 2020 13:59
Висновки 1.rar
18 травня 2020 13:59
сертифікати.rar
18 травня 2020 13:59
Кваліфікація.rar
18 травня 2020 13:59
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 10:49
Електронний підпис
19 травня 2020 17:14
Електронний підпис
19 травня 2020 17:03
аналогічний договір 30.pdf
19 травня 2020 17:03
аналогічний договір 37.pdf
19 травня 2020 17:03
декларація оп.pdf
19 травня 2020 17:03
довідка (працівники).pdf
19 травня 2020 17:03
аналогічний договір 164.pdf
19 травня 2020 17:03
аналогічний договір 175.pdf
19 травня 2020 17:03
аналогічний договір 182.pdf
19 травня 2020 17:03
висновки сертифікати.pdf
19 травня 2020 17:03
дог оренди тз.pdf
19 травня 2020 17:03
витяг з ЄДР.pdf
19 травня 2020 17:03
Договірна ціна.pdf
19 травня 2020 17:03
витяг ПДВ.pdf
19 травня 2020 17:03
календ.графік.pdf
19 травня 2020 17:03
кб-3 дог 37.pdf
19 травня 2020 17:03
Кб-3 дог 182.pdf
19 травня 2020 17:03
кб-3 дог. 175.pdf
19 травня 2020 17:03
кб-3 дог.30.pdf
19 травня 2020 17:03
кб-3 дог.164.pdf
19 травня 2020 17:03
лист гарантія ст.17.pdf
19 травня 2020 17:03
ліцензія.pdf
19 травня 2020 17:03
Локальний кошторис.pdf
19 травня 2020 17:03
наказ дир-р.pdf
19 травня 2020 17:03
опис_ номер справи_ код.pdf
19 травня 2020 17:03
паспорт код директора.pdf
19 травня 2020 17:03
пояснювальна записка.pdf
19 травня 2020 17:03
проект договору.pdf
19 травня 2020 17:03
сертифікат вікна.pdf
19 травня 2020 17:03
Технічне завдання.pdf
19 травня 2020 17:03
ТП.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 16:19
Електронний підпис
20 травня 2020 10:26
Електронний підпис
20 травня 2020 10:14
Календарний план.pdf
20 травня 2020 10:14
Аналогічний договір _3.pdf
20 травня 2020 10:14
Статут 15-27.pdf
20 травня 2020 10:14
Статут 1-14.pdf
20 травня 2020 10:14
Тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 10:14
Сертифікат склопакети
20 травня 2020 10:14
сертифікат.PDF
20 травня 2020 10:14
Розрахунки.pdf
20 травня 2020 10:14
Підсумкова відомість.pdf
20 травня 2020 10:14
Наказ і Протокол.pdf
20 травня 2020 10:14
Локальний кошторис.pdf
20 травня 2020 10:14
Лист гарантія ст. 17.pdf
20 травня 2020 10:14
Довідка субпідрядник.pdf
20 травня 2020 10:14
Довідка про ліцензію.pdf
20 травня 2020 10:13
Договір Гудима.pdf
20 травня 2020 10:13
Довідка МТБ.pdf
20 травня 2020 10:13
Довідка довкілля.pdf
20 травня 2020 10:13
Довідка відомості.pdf
20 травня 2020 10:13
Г.Л. якість матеріалів.pdf
20 травня 2020 10:13
Витяг ПЄП.pdf
20 травня 2020 10:13
Витяг ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 10:13
Аналогічний договір _2.pdf
20 травня 2020 10:13
Аналогічний договір _1.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 18:03
Електронний підпис
19 червня 2020 17:40
Довідка ст 17 п 12.pdf
19 червня 2020 17:40
Довідка ст 17 п 8.pdf
19 червня 2020 17:40
Довідка ст 17 п 6.pdf
19 червня 2020 17:40
Довідка ст 17 п 5.pdf
19 червня 2020 17:40
Довідка ст 17 п 3.pdf
19 червня 2020 17:40
Довідка ст 17 п 2.pdf
17 червня 2020 15:20
Електронний підпис
17 червня 2020 15:19
Лист-гарантія ст 17.pdf
17 червня 2020 15:18
Пропозиція фасад.pdf
17 червня 2020 15:18
Оренда нежитл.прим.pdf
17 червня 2020 15:18
Договір оренди 10-20.pdf
17 червня 2020 15:18
Довідка МВС.pdf
17 червня 2020 15:18
Довідка ДФС.pdf
20 травня 2020 09:13
Електронний підпис
20 травня 2020 09:12
Сертифікати.pdf
20 травня 2020 09:12
Сертифікати плитка.pdf
20 травня 2020 09:12
Сертифікати пік буд.pdf
20 травня 2020 09:12
Сертифікати електрика.pdf
20 травня 2020 09:12
Паспорт.pdf
20 травня 2020 09:12
Лист-гарантія ст 17.pdf
20 травня 2020 09:12
Лист фарби.pdf
20 травня 2020 09:12
Лист сантехніка.pdf
20 травня 2020 09:12
Лист плитка.pdf
20 травня 2020 09:12
Лист пік-буд.pdf
20 травня 2020 09:12
Лист м-п конструкції.pdf
20 травня 2020 09:12
Лист електрика.pdf
20 травня 2020 09:12
Лист буд матеріали.pdf
20 травня 2020 09:12
Кошторис фасад 11-16.pdf
20 травня 2020 09:12
Кошторис фасад 1-10.pdf
20 травня 2020 09:12
Ідентифікаційний Код.pdf
20 травня 2020 09:12
Документи про якість.pdf
20 травня 2020 09:12
Договір оренди 10-20.pdf
20 травня 2020 09:12
Довідки КБ-3.pdf
20 травня 2020 09:12
Довідка про ліцензію.pdf
20 травня 2020 09:12
Диплом Стружек..jpg
20 травня 2020 09:12
Декларація.pdf
20 травня 2020 09:12
Відгук-Магала-2.pdf
20 травня 2020 09:12
Відгук-Магала-1.pdf
20 травня 2020 09:12
Відгук Остриця.pdf
20 травня 2020 09:12
Висновки на матеріали.pdf
20 травня 2020 09:12
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 12:30
Електронний підпис
20 травня 2020 12:07
17.bsdu
20 травня 2020 12:07
лист ст. 17.pdf
20 травня 2020 12:07
Календарний графік.pdf
20 травня 2020 12:07
Сертифікат Vorne 2020.PDF
20 травня 2020 12:07
Сертифікат MegaLine 600.pdf
20 травня 2020 12:07
Сертифікат Gealan.pdf
20 травня 2020 12:07
Витяг 19.05.2020.pdf
20 травня 2020 12:07
55. Протокол.pdf
20 травня 2020 12:07
49. Наказ на директора.pdf
20 травня 2020 12:07
48. Ліцензія ТОВ.pdf
20 травня 2020 12:07
47. Копія Статуту.pdf
20 травня 2020 12:07
45. ДОВІДКА СТАТИСТИКА.pdf
20 травня 2020 12:07
40. ВІДГУК АМБУЛАТОРІЯ.pdf
20 травня 2020 12:07
39. ВИТЯГ ПДВ.pdf
20 травня 2020 12:07
38. Витяг з ДР.pdf
20 травня 2020 12:07
37. Виписка з ДР.pdf
20 травня 2020 12:07
РОЗРАХУНОК_ЗВВ_2-1.pdf
20 травня 2020 12:07
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
20 травня 2020 12:07
ОПИС.pdf
20 травня 2020 12:07
ОБEКТНИЙ_КОШТОРИС_2-1.pdf
20 травня 2020 12:07
ЛОКАЛ_НИЙ_КОШТОРИС_2-1-1.pdf
20 травня 2020 12:07
КОШТОРИСНИЙ_ПРИБУТОК.pdf
20 травня 2020 12:07
ДОВIДКА_КБ3_АНАЛОГ_ЗАЛ.pdf
20 травня 2020 12:07
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
20 травня 2020 12:07
26._РЕEСТР_ДОКУМЕНТIВ.pdf
20 травня 2020 12:07
25._ТЕНДЕРНА_ПРОПОЗИЦIЯ.pdf
20 травня 2020 12:07
23._ГАР_ЛИСТ_ПРОФIЛ_.pdf
20 травня 2020 12:07
22._ГАР_ЛИСТ_ФУРНIТУР.pdf
20 травня 2020 12:07
21._ГАР_ЛИСТ_МАТЕРIАЛ.pdf
20 травня 2020 12:07
20._РОЗРАХ_ЗП.pdf
20 травня 2020 12:07
19._ДОВIДКА_СУБПIДРЯД.pdf
20 травня 2020 12:07
18._ГАР_ЛИСТ_ТЗ.pdf
20 травня 2020 12:07
16._ДОВIДКА_АНАЛОГ_ДОГ.pdf
20 травня 2020 12:07
15._ДОВIДКА_ОБЛАДНАННЯ.pdf
20 травня 2020 12:07
14._ДОВIДКА_ПРАЦIВНИКИ.pdf
20 травня 2020 12:07
12._ГАР_ЛИСТ_СЕРТИФIКАТ.pdf
20 травня 2020 12:07
10._ГАР_ЛИСТ_ВИЗН_ЦIНИ.pdf
20 травня 2020 12:07
8._ГАР_ЛИСТ_СТРОК_ДII_ПРО.pdf
20 травня 2020 12:07
6._ДОВIДКА_ЗАХ_ДОВКIЛЛЯ.pdf
20 травня 2020 12:07
2._ГАР_ЛИСТ_САНКЦII.pdf
20 травня 2020 12:07
1._ЛИСТ_ЗГОДА_ПЕРС_ДАНI.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 12:50
реєстр документів.PDF
20 травня 2020 12:50
тендерна пропозиція.PDF
20 травня 2020 12:50
проект договору.PDF
20 травня 2020 12:50
паспорт Гунчак.PDF
20 травня 2020 12:50
Лист технічні вимого.PDF
20 травня 2020 12:50
Лист - гарантія.PDF
20 травня 2020 12:50
КБ3, КБ2 12,2019 Новоселиця.PDF
20 травня 2020 12:50
КБ3, КБ2 07,2018 Хотинська.PDF
20 травня 2020 12:50
календарний графік.PDF
20 травня 2020 12:50
Договірна ціна.PDF
20 травня 2020 12:50
довіреність.PDF
20 травня 2020 12:50
довідка про судимость.PDF
20 травня 2020 12:50
довідка про санкції.PDF

Публічні документи

20 травня 2020 12:14
Електронний підпис
20 травня 2020 12:12
Проект договору.pdf
20 травня 2020 12:12
Інші.pdf
20 травня 2020 12:12
тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 12:12
Персональні дані.pdf
20 травня 2020 12:12
Ст. 17.pdf
20 травня 2020 12:12
Додаток 1 (2-1).pdf
20 травня 2020 12:12
Додаток 1 ( 2 ).pdf
20 травня 2020 12:12
Додаток 1 ( 3 ).pdf
20 травня 2020 12:12
Додаток 1 ( 1 ).pdf
20 травня 2020 12:12
СЭС ACCADO NEW стр 2.PDF.jpg
20 травня 2020 12:12
СЭС ACCADO NEW.PDF (1).jpg

Публічні документи

20 травня 2020 11:07
Електронний підпис
20 травня 2020 11:07
Техніка.rar
20 травня 2020 11:07
Тендерна попозиція.pdf
20 травня 2020 11:07
Проект договору.pdf
20 травня 2020 11:07
Працівники.rar
20 травня 2020 11:07
Досвід.rar
20 травня 2020 11:07
5Правомочність.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АСКОР-БУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ»

ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС

ТОВ Укр-Євро Дім

ФОП "МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА"

ТОВ "БП "БУДКОМФОРТ" "

ТОВ "Експріелтсервіс"

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АСКОР-БУД"
#36966125
Відхилено 870 770,00
UAH з ПДВ
28 травня 2020 13:58
Товариство з обмеженою відповідальністю Будівельна компанія «КОРДБУД-ІНВЕСТ»
#39482533
Відхилено 870 777,77
UAH з ПДВ
04 червня 2020 17:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2020 11:43
ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС
#37698979
Відхилено 940 655,00
UAH з ПДВ
04 червня 2020 17:21
ТОВ Укр-Євро Дім
#40322287
Відхилено 940 667,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 11:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 червня 2020 16:34
ФОП "МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА"
#3051621162
Переможець 945 600,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 17:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 17:21

Документи

28 травня 2020 13:58
Електронний підпис
28 травня 2020 13:58
протокол розгляду.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів, копії зазначених договорів, листи-відгуки та копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) від замовників таких договорів, вартість яких менше 80 % від очікуваної вартості закупівлі, що суперечить вимогам абз. 2 п. 3.1. Додатку № 1 до Тендерної документації. Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити такі невідповідності в інформації та документах, які вимагались замовником в п.3 Додатку№1 ТД, а саме: 3.1. Довідка у довільній формі (надати за наведеним прикладом у формі таблиці в п.3.1. Додатку №1 ТД), завірена підписом уповноваженої особи про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за наступними критеріями: - за предметом закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо); - за істотними умовами договору (вартість договору не менше 80 % від очікуваної вартості закупівлі); - період виконання аналогічних договорів 2018-2019 роки, на суму не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі; 3.2. Копії аналогічних договорів відповідно до вимог п. 3.1. (не менше 3-х трьох). 3.3. Документальне підтвердженням виконання аналогічних договорів (листи-відгуки, довідки) та копіями довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) від замовників таких договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань (загальна кількість не менше 3-х трьох).

Документи

04 червня 2020 17:14
Електронний підпис
04 червня 2020 17:14
протокол розгляду 1.pdf

Документи

04 червня 2020 17:21
Електронний підпис
04 червня 2020 17:20
протокол розгляду 1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником надано довідку про виконання аналогічних договорів, копії зазначених договорів, листи-відгуки та копії довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) від замовників таких договорів, вартість яких менше 80 % від очікуваної вартості закупівлі, що суперечить вимогам абз. 2 п. 3.1. Додатку № 1 до Тендерної документації. Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити такі невідповідності в інформації та документах, які вимагались замовником в п.3 Додатку№1 ТД, а саме: 3.1.Надати довідку у довільній формі ( за наведеним прикладом у формі таблиці в п.3.1. Додатку №1 ТД), завірену підписом уповноваженої особи про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, які є аналогічними за наступними критеріями: - за предметом закупівлі (будівництво, капітальний ремонт або реконструкція будівель та споруд із виконанням загально-будівельних робіт, тощо); - за істотними умовами договору (вартість договору не менше 80 % від очікуваної вартості закупівлі); - період виконання аналогічних договорів 2018-2019 роки, на суму не менше 80% від очікуваної вартості закупівлі; 3.2. Копії аналогічних договорів відповідно до вимог п. 3.1. (не менше 3-х трьох). 3.3. Документальне підтвердженням виконання аналогічних договорів (листи-відгуки, довідки) та копіями довідок про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) від замовників таких договорів, що повністю або частково фінансуються за рахунок коштів бюджету (державного чи місцевого), щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань (загальна кількість не менше 3-х трьох).

Документи

12 червня 2020 11:42
Електронний підпис
12 червня 2020 11:41
ротокол розгляду2.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Учасником надано довідку та скан-копію договору про наявність офісного приміщення, однак відсутня інформація про наявність складських приміщень, що суперечить вимогам п. 1.2. Додатку № 1 до Тендерної документації Згідно п.9 ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» необхідно, протягом 24 годин з моменту розміщення даного повідомлення, надати документальне підтвердження про наявність складського приміщення (скан-копія договору оренди, свідотство про право власності, тощо)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 17:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МИРОНЮК ГАННА КОСТЯНТИНІВНА"
#3051621162
945 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 11:25
Договір ФОП Миронюк Г.К..pdf укладений
10 липня 2020 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 945 600,00
UAH