Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
19 586,04 UAH
UA-2020-05-04-002493-b 0bb08ad143ff4e53b35f630e943837af
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Хомусяк

+380975413944 zoch65_mar@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа 1-111 ступенів №65 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 23031411
Вебсайт: http://osh65mariupol.ho.ua
Місцезнаходження: 87539, Україна , Донецька обл., М.МАРІУПОЛЬ, ЖОВТНЕВИЙ Р-Н , ВУЛ. КАЗАНЦЕВА БУД. 25А
Контактна особа: Богдан Хомусяк
+380975413944
zoch65_mar@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Обсяг надання послуг з поводження з відходами (з вивезення),твердих побутових відходів, розраховується Виконавцем згідно з рішеннями органом місцевого самоврядування та складає: 17,434 куб.м на місяць і 209,21 куб.м. на рік.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поводження з відходами (з вивезення),твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87539, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Казанцева, 25-а, Донецька обл., м. Маріуполь, Центральний (Жовтневий) район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  30 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 травня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 19 586,04
UAH з ПДВ
04 травня 2020 16:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 12:48
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 12:48
Повідомлення.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 11:05
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
20 серпня 2020 11:03
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2020 11:43
Протокол технічної помилки.pdf зміни до договору
28 травня 2020 11:41
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 16:14
Договор Коммунальник.pdf укладений
04 травня 2020 16:13

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поводження з відходами (з вивезення),твердих побутових відходів 1 послуга 1 632,17
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати невірно вказану дату підписання договору, технічної помилкою. Вважати вірною датою підписання договору 30.04.2020р.
Номер договору про закупівлю: 624
Договір:
Номер додаткової угоди: Протокол № 30
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити суму договору
Номер договору про закупівлю: 624
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму договору на 1134,67грн.(одна тисяча сто тридцять чотири грн 67 коп.). 2. Оплата за даним договором складає 12568,14 грн. (дванадцять тисяч п’ятсот шістдесят вісім грн 14 коп.), у т.ч. ПДВ 2094,69 грн.
Номер договору про закупівлю: 624
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з поводження з відходами (з вивезення),твердих побутових відходів 1 послуга 1 632,17
UAH з ПДВ