Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області»
Очікувана вартість
3 824 017,20 UAH
UA-2020-05-04-002140-a 3bb759b15a704e268389209047826d3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марчик Олександр Андрійович

380525221603 lik.golov@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Голованівська центральна районна лікарня" Голованівської районної ради
Код ЄДРПОУ: 01995137
Місцезнаходження: 26500, Україна , Кіровоградська обл., смт. Голованівськ, вул. Незалежності, 2
Контактна особа: Марчик Олександр Андрійович
380525221603
lik.golov@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 21:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 27 травня 2020 15:45
Очікувана вартість: 3 824 017,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 121,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу українською мовою, завірений підписом уповноваженої особи Учасника. При цьому установчі документи учасника, документи про призначення/обрання керівника, документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також документи, що підтверджують відповідність робіт технічним вимогам, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Додатково власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, дилера, дистрибютора, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, значення технічних характеристик, топоніми, фірмові бланки, адреси сайтів, посилання, які викладені іншою мовою ніж українська, в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою. Тендерні пропозиції підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Умови надання забезпечення тендерної пропозиції: Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається в разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Банківська гарантія повинна відповідати вимогам Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» від 15 грудня 2004 року № 639
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 26500, Україна, Кіровоградська область, Голованівський р-н, смт. Голованівськ, вул. Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплату “Замовник” здійснює поетапно в міру виконання робіт на підставі Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) і Довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін, протягом 10-ти днів з дати їх підписання за умови надходження коштів на розрахунковий рахунок “Замовника” Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 травня 2020 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 21:27
Додаток 8 (нова редакція).docx
18 травня 2020 21:27
ТД_ремонт покрівля (нова редакція).docx
18 травня 2020 21:27
Додаток 5 (нова редакція).docx
18 травня 2020 21:27
Лист зі змінами ремонт покрівля.doc
18 травня 2020 21:27
Додаток 1 (нова редакція).docx
18 травня 2020 21:27
Додаток 7 (нова редакція).docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 2.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 3.docx
04 травня 2020 21:43
ТД_ремонт покрівля.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 5.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 1.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 4.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 8.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 7.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 9.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 6.docx
18 травня 2020 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 21:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 травня 2020 21:27
Додаток 8 (нова редакція).docx
18 травня 2020 21:27
ТД_ремонт покрівля (нова редакція).docx
18 травня 2020 21:27
Додаток 5 (нова редакція).docx
18 травня 2020 21:27
Лист зі змінами ремонт покрівля.doc
18 травня 2020 21:27
Додаток 1 (нова редакція).docx
18 травня 2020 21:27
Додаток 7 (нова редакція).docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 2.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 3.docx
04 травня 2020 21:43
ТД_ремонт покрівля.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 5.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 1.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 4.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 8.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 7.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 9.docx
04 травня 2020 21:43
Додаток 6.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо технічного завдання
Дата подання: 10 травня 2020 16:54
Дата відповіді: 13 травня 2020 16:05
Шановний Замовнику! Відповідно до Законів України "Про стандартизацію", "Про будівельні норми" в Україні діє ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення будівництва", яким встановлюються основні правила з визначення нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту та технічного переоснащення будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування. Згідно з пунктом 1.2 цей стандарт носить обов’язковий характер при визначенні вартості будівництва об’єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій. Згідно з розділом 6.2 "Визначення вартості будівництва при складанні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів" у пункті 6.2.2 зазначено, що для розрахунку ціни пропозиції учасника конкурсних торгів замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї з відповідними кошторисними цінами або без цін. У Додатку 2 "Технічні вимоги" наявні лише відомості робіт. Враховуючи відсутність у вашій тендерній документації відомостей ресурсів, просимо привести вашу тендерну документацію до вимог чинного законодавства, шляхом доповнення її відомістю ресурсів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником надано в тендерній документації достатню інформацію стосовно необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Додатково зауважимо, що підпунктом 2.5 пункту 2 розділу 5 тендерної документації передбачено, що для належного, вчасного та повного виконання робіт передбачених даною тендерною документацією потенційному учаснику (фізична особа-підприємець або юридична особа, яка має намір прийняти участь в даній процедурі закупівлі) рекомендується відвідати об’єкт виконання робіт для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт за адресою Замовника.
Щодо проекту договору
Дата подання: 10 травня 2020 16:57
Дата відповіді: 13 травня 2020 16:04
Чи потрібно надавати у складі тендерної пропозиції додатки до проекту договору? Якщо так, то надайте суми фінансування (по місячно) для створення плану фінансування.
Відповідь: У складі тендерної пропозиції додатки до проекту договору потрібно подавати. Стосовно заповнення додатків, то в них міститься наступне «буде виконаний, заповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету закупівлі, характеру робіт, інших умов конкретного договору, діючого законодавства та умов тендерної пропозиції учасника-переможця». Отже заповнювати додатки не потрібно.
Щодо дозволу
Дата подання: 10 травня 2020 17:12
Дата відповіді: 13 травня 2020 16:04
Відповідно до тендерної документації, учасник повинен надати дозвіл на роботи підвищеної небезпеки, які зазначені в додатку 2 вашої тендерної документації. Згідно з постанови КМУ від 3 березня 2020 р. № 207 "Про внесення змін до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки", дозвіл надається на наступні роботи підвищеної небезпеки: 1. Виробництво (виготовлення), використання, переробка, зберігання, транспортування, застосування, утилізація та знешкодження вибухопожежонебезпечних і небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, горючих рідин, маса яких дорівнює або перевищує значення нормативів порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 “Про ідентифікацію та декларування безпеки об’єктів підвищеної небезпеки” (Офіційний вісник України, 2002 р., № 29, ст. 1357). 2. Вибухові роботи та роботи, пов’язані з використанням енергії вибуху. 3. Утилізація зброї, звичайних видів боєприпасів та виробів ракетної техніки. 4. Газонебезпечні роботи та роботи у вибухопожежонебезпечних зонах. 5. Спорудження магістральних газопроводів, нафтопроводів і продуктопроводів (нафтопродуктопроводів, аміакопроводів, етиленопроводів тощо), систем газопостачання природного та зрідженого газу. 6. Підземні та відкриті гірничі роботи. Умовами тендерної документації, а саме: додатком 2 не передбачені виконання робіт, які зазначені вище, тому, ваша вимога щодо надання дозволу на роботи підвищеної небезпеки є такою, що не відповідає чинному законодавству. Просимо, внести зміни до тендерної документації та відмінити вимогу щодо надання учасниками дозволу на роботи підвищеної небезпеки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо роботи, які зазначені в додатку 2 тендерної документації, не потребують наявності у учасника Дозволу (ів) на виконання робіт підвищеної небезпеки відповідно до вимог Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107, то згідно з нормами частини 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» юридичні, фізичні особи, у тому числі фізичні особи - підприємці, не подають у складі тендерної пропозиції документи, що не передбачені законодавством
Щодо назви реєстру
Дата подання: 10 травня 2020 17:20
Дата відповіді: 13 травня 2020 16:03
Відповідно до тендерної документації учасник повинен надати оригінал відомостей з єдиного державного реєстру підприємств та організацій України виданих уповноваженим органом. Зазначеного реєстру не існує. На даний час існує Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Просимо, привести умови тендерної документації у відповідність до законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Реєстр ведеться на підставі Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 травня 2020 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" 2 557 742,00
UAH з ПДВ
2 498 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" 3 330 000,00
UAH з ПДВ
2 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" 2 957 770,00
UAH з ПДВ
2 957 770,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОСЕРВІС ОПТІМА" 3 526 896,23
UAH з ПДВ
3 329 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 15:06
Електронний підпис
10 червня 2020 15:00
Опис.pdf
10 червня 2020 15:00
Довідка чисті активи.pdf
10 червня 2020 15:00
Довідка МТБ.pdf
10 червня 2020 15:00
видаткова накладна.pdf
26 травня 2020 16:11
Електронний підпис
26 травня 2020 15:10
Фін. звіт за 2019.pdf
26 травня 2020 15:10
фін. звіт за 1 квартал.pdf
26 травня 2020 15:10
Уставні документи.pdf
26 травня 2020 15:10
трудові книжки.pdf
26 травня 2020 15:10
Тендерна пропозиція.pdf
26 травня 2020 15:10
рішення засновника.pdf
26 травня 2020 15:10
проект договору.pdf
26 травня 2020 15:10
Підписаний_Лицензия_.pdf
26 травня 2020 15:10
Підписаний_G0520-7311-GL_tender.pdf
26 травня 2020 15:10
Лист відгук.pdf
26 травня 2020 15:10
Кошторис.pdf
26 травня 2020 15:10
Календарний графік.pdf
26 травня 2020 15:10
Дозвіл та ліцензія.pdf
26 травня 2020 15:10
Договора МТБ.pdf
26 травня 2020 15:10
довідки.pdf
26 травня 2020 15:10
Аналог. договір.pdf
26 травня 2020 15:10
Акти виконаних робіт.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 08:38
Електронний підпис
24 червня 2020 08:30
Довідка дитяча праця.pdf
24 червня 2020 08:30
Довідка МВС.pdf
24 червня 2020 08:30
Довідка податкова.pdf
24 червня 2020 08:30
Довідка ч2 ст17.pdf
17 червня 2020 12:56
Електронний підпис
17 червня 2020 12:54
Електронний підпис
17 червня 2020 12:53
Електронний підпис
17 червня 2020 12:48
Договір оренди майна.pdf
17 червня 2020 12:48
Паспорт.pdf
17 червня 2020 12:48
Відомості ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 12:47
Довідка МТБ.pdf
17 червня 2020 12:47
Додаток _1.pdf
17 червня 2020 12:47
Опис.pdf
26 травня 2020 11:28
Електронний підпис
26 травня 2020 11:27
Електронний підпис
26 травня 2020 11:14
Довідка субпідряд.pdf
26 травня 2020 11:14
Довідка держ реєстр.pdf
26 травня 2020 11:14
Довідка працівники.pdf
26 травня 2020 11:14
Лист відгук.pdf
26 травня 2020 11:14
Лист згода.pdf
26 травня 2020 11:14
Ліцензія.pdf
26 травня 2020 11:14
Статут.pdf
26 травня 2020 11:14
Довідка мат-тех база.pdf
26 травня 2020 11:14
Дозвіл.pdf
26 травня 2020 11:14
Dover_Original_Kovalenko_5669_k_o_ECP.pdf
26 травня 2020 11:14
Підписаний_Лицензия.pdf
26 травня 2020 11:14
Підписаний_G0520-6844-GL_tender.pdf
26 травня 2020 11:14
Довідка санкції.pdf
26 травня 2020 11:14
Довідка обладнання.pdf
26 травня 2020 11:14
Виписка ЄДРПОУ.rtf
26 травня 2020 11:14
Довідка податки.pdf
26 травня 2020 11:14
Договірна ціна.pdf
26 травня 2020 11:14
Довідка ч2 ст17.pdf
26 травня 2020 11:14
Довідка дитяча праця.pdf
26 травня 2020 11:14
Довідка банкрут.pdf
26 травня 2020 11:14
Тендерна пропозиція.pdf
26 травня 2020 11:14
Календарний графік.pdf

Конфіденційні документи

26 травня 2020 11:14
Паспорт.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Містить персональні дані, а саме місце проживання, сімейний стан

Публічні документи

26 травня 2020 17:28
Електронний підпис
26 травня 2020 17:25
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 травня 2020 17:25
Dovirenist_Savchenko.zip
26 травня 2020 17:25
Dovidka pro nazvu.zip
26 травня 2020 17:25
Bankivska Licenzia.zip
26 травня 2020 17:25
203377_ГР_1510_19_000.zip
26 травня 2020 17:25
28. Сертифікат ISO.pdf
26 травня 2020 17:25
27. Тендерна пропозиція.pdf
26 травня 2020 17:25
23. Довідки по ст.17.pdf
26 травня 2020 17:25
8.1. Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2020 17:25
8. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
26 травня 2020 17:25
4. Опис документів.pdf
26 травня 2020 17:25
3. Статут учасника.pdf
26 травня 2020 17:25
2. Паспорт Маципура В.Д..pdf

Публічні документи

26 травня 2020 17:30
Електронний підпис
26 травня 2020 17:02
частина 3.pdf
26 травня 2020 17:02
частина 2.pdf
26 травня 2020 17:02
GARANTIYA_19 000UAH.ZIP
26 травня 2020 17:02
частина 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС"

ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД"

ПП"ПРОСЕРВІС ОПТІМА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ"
#40767207
Відхилено 2 498 500,00
UAH з ПДВ
12 червня 2020 13:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2020 16:49
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС"
#34977706
Переможець 2 499 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 15:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 червня 2020 16:18

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) На установчому документі юридичної особи відсутня відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації Статуту та не надано «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації відносно Статуту 2) Не надано довідку в якій необхідно було зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 3) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 1.1. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації, не зазначено інформацію про власне або залучене виробниче приміщення та/або виробничу базу та/або склад із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене чи належить субпідрядній організації), місця розташування та про строк користування 4) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 1.1. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації, не зазначено відомостей про технічний стан переліченого обладнання, будівельних машин і механізмів 5) На виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності або залучення виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу 6) На виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності або залучення обладнання за позицією №38 «Агрегат фарбувальний ASPRO2000». В наданому договорі оренди з ФОП Довженко В.О. зазначене обладнання відсутнє 7) На виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано договір оренди № 1/Т від 01.08.2019р. з ДП «Західтеплоенерго» КП «Дніпротеплоенерго» не в повному обсязі – відсутній акт приймання-передачі, який є згідно пункту 6.4. договору невід’ємною частиною. 8) На виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано договір оренди № 2/Т від 01.08.2019р. з КП «Дніпротеплоенерго» не в повному обсязі – відсутній акт приймання-передачі, який є згідно пункту 6.4. договору невід’ємною частиною. 9) В порушення вимог приміток до пункту 1 додатку 6 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано договір на надання авто послуг №179 від 20.09.2019р., який є недіючими на дату розкриття тендерних пропозицій. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Підпункт 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації 2) Абзац 9 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації 3) Підпункт 1.1. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації 4) Підпункт 1.1. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації 5) Підпункт 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації 6) Підпункт 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації 7) Підпункт 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації 8) Підпункт 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації 9) Примітки до пункту 1 додатку 6 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації відносно Статуту 2) Надати довідку довільної форми, в якій необхідно зазначити у гривневому еквіваленті вартість чистих активів учасника відповідно до наданої фінансової звітності відносно кінцевої дати подання тендерних пропозицій. 3) Надати виправлену довідку про обладнання, будівельні машини і механізми учасника та іншу матеріально технічну базу, яка вимагається положеннями підпункту 1.1. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації, в якій потрібно вказати інформацію про наявність в учасника виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу, а також вказати відомості про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене чи належить субпідрядній організації), місця його розташування та про строк користування. 4) Надати виправлену довідку про обладнання, будівельні машини і механізми учасника та іншу матеріально технічну базу, яка вимагається положеннями підпункту 1.1. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації, в якій потрібно вказати відомості про технічний стан переліченого обладнання, будівельних машин і механізмів 5) Надати документи, що підтверджують право власності або залучення виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу 6) Надати документи, що підтверджують право власності або залучення обладнання за позицією №38 «Агрегат фарбувальний ASPRO2000». 7) Надати договір оренди № 1/Т від 01.08.2019р. з ДП «Західтеплоенерго» КП «Дніпротеплоенерго» в повному обсязі – додати відсутній акт приймання-передачі, який є згідно пункту 6.4. договору невід’ємною частиною. 8) Надати договір оренди № 2/Т від 01.08.2019р. з КП «Дніпротеплоенерго» в повному обсязі – додати акт приймання-передачі, який є згідно пункту 6.4. договору невід’ємною частиною. 9) Надати додаткову угоду до договору на надання автопослуг №179 від 20.09.2019р., яка свідчитиме про дійсність зазначеного договору на дату розкриття тендерних пропозицій.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРГАЗІНЖИНІРИНГ" #40767207

№ рішення у справі

54/41-р/к

Дата рішення у справі

17.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Вимога про усунення невідповідностей

ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Не надано документу, який посвідчує особу керівника ПП "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" 2) На установчому документі юридичної особи відсутня відмітка державного реєстратора про проведення державної реєстрації Статуту та не надано «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації відносно Статуту 3) Не надано відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, виданих уповноваженим органом. 4) В довідці, яка вимагається положеннями підпункту 1.1. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації, не зазначено інформацію про власне або залучене виробниче приміщення та/або виробничу базу та/або склад із зазначенням відомостей про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене чи належить субпідрядній організації), місця розташування та про строк користування 5) На виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції не надано документів, що підтверджують право власності або залучення виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу 6) На виконання вимог підпункту 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції надано договір оренди № 12-17 від 12.12.2017р. з ТОВ «Єлисаветградавтодор» не в повному обсязі – відсутній акт приймання-передачі, який згідно пункту 2.1. договору є додатком №1 до договору ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Підпункт 1 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації 2) Підпункт 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації 3) Підпункт 4 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації 4) Підпункт 1.1. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації 5) Підпункт 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації 6) Підпункт 1.2. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати документ, який посвідчує особу керівника ПП "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС" 2) Надати «Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії» з відповідним кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації відносно Статуту 3) Надати відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, видані уповноваженим органом. 4) Надати виправлену довідку про обладнання, будівельні машини і механізми учасника та іншу матеріально технічну базу, яка вимагається положеннями підпункту 1.1. пункту 1 додатку 6 до тендерної документації, в якій потрібно вказати інформацію про наявність в учасника виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу, а також вказати відомості про те, на якій правовій підставі воно (вони) залучається учасником (власне або залучене чи належить субпідрядній організації), місця його розташування та про строк користування. 5) Надати документи, що підтверджують право власності або залучення виробничого приміщення та/або виробничої бази та/або складу 6) Надати договір оренди № 12-17 від 12.12.2017р. з ТОВ «Єлисаветградавтодор» в повному обсязі – додати акт приймання-передачі, який згідно пункту 2.1. договору є додатком №1 до договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 15:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПАНІЯ БУДПРОМСЕРВІС-ПЛЮС"
#34977706
2 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 14:41
Додаткова угода № 3 до Договору № 5.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 14:39
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 16:41
Додаткова угода № 2 до договору № 5.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2020 14:10
Додаткова угода №1 до Договору № 5.pdf зміни до договору
26 серпня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
02 липня 2020 15:55
Договір Підряду №5.pdf укладений
02 липня 2020 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із зміною джерела фінансування реквізити Замовника викласти в наступній редакції: ЗАМОВНИК: КНП «Голованівська ЦРЛ» 26500 вул.Незалежності, 2. смт. Голованівськ. Голованівського р-ну. Кіровоградської обл. р'р UА5382О1720344361002105037597 в ДКСУ м. Київ МФО 820172 Код ЄДРПОУ 01995137
Номер договору про закупівлю: №5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Підрядника, реквізити Підрядника у розділі 13 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН» Договору підряду №5 від 02.07.20 року викласти в наступній редакції: «25001. Кіровоградська область. м. Кропивницький. вул. Фісановича, 6; ЄДРПОУ 34977706: р/р UA123052990000026000025100193 в ATКН «Приватбанк тел. (0522) 32-01-07»
Номер договору про закупівлю: №5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку виявлено невідповідності деяких обсягів робіт до затвердженої проектно-кошторисної документації по даному об’єкту та необхідність у зміні і виконанні додаткових обсягах робіт, які пов'язані з основними роботами, які не враховано по об'єкту «Капітальний ремонт покрівлі головного корпусу КНП «Голованівська ЦРЛ» по вул. Незалежності, 2 в смт. Голованівськ, Голованівського району, Кіровоградської області» (Інші завершальні будівельні роботи (код ДК 021:2015 - 45450000-6))» Сторони дійшли згоди розірвати Договір підряду №5 від 02 07 2020 року і викласти п 3.1 Договору в наступній редакції: «3.1 Обсяг, вартість та термін виконання робіт визначаються прикладеними до Договору календарним графіком виконання робіт, планом фінансування і договірною ціною, які є невід'ємною частиною даного Договору. Ціна цього Договору становить 2 291 294 грн. 83 коп. (два мільйона двісті дев’яносто одна тисяча двісті дев’яносто чотири грн. 83 коп.). у тому числі ПДВ 381 882.48 грн Договірна ціна с невід'ємною частиною цього Договору та наводиться в Додатку № 1 до Договору. Договірна ціна є твердою та складається зпдно з Правилами визначення вартості будівництва - ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (з урахуванням змін та доповнень). Фінансування виконання робіт «Підрядника» проводиться «Замовником» поетапно, згідно з Планом фінансування, який є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 3). Сума зобов'язань за договором підряду відповідно до кошторисних призначень на 2020 рік 2 291 294 грн 83 коп. (два мільйона двісті дев’яносто одна тисяча двісті дев'яносто чотири грн 83 коп ). у тому числі ПДВ: 381 882,48 грн. «Підрядник» не вимагає уточнення договірної ціни у зв'язку із зростанням цін на ресурси, шо використовуються дія виконання робіт, у разі, коли строки виконання цих робіт порушені з вини «Підрядника» У таких випадках ціни на ресурси визначаються відповідно до цін, шо діяли на зазначений в Договорі строк закінчення робіт. Додаткові витрати на виконання робіт, пов'язані із зростанням цін на ресурси після зазначеного строку, компенсуються «Підрядником» »
Номер договору про закупівлю: №5
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 291 294,83
UAH (в тому числі ПДВ 381 882,47 UAH)