Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання для потреби Київського Палацу дітей та юнацтва та громадських проектів міста Києва (комп'ютери, принтери, ноутбуки, планшети, монітори, жорсткі диски, та інше комп'ютерне обладнання)
Очікувана вартість
1 003 420,00 UAH
UA-2020-05-04-002021-a 15078c17c6744895bbe9bc39c4c488b7
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ландіна Ірина Миколаївна

+380442808492 kpdu_eks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський Палац дітей та юнацтва
Код ЄДРПОУ: 02141207
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Контактна особа: Ландіна Ірина Миколаївна
+380442808492
kpdu_eks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 17:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 28 травня 2020 11:49
Очікувана вартість: 1 003 420,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова (з урахуванням винятків, визначених тендерною документацією)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
262 од
комп'ютерне обладнання для потреби Київського Палацу дітей та юнацтва та громадських проектів міста Києва (комп'ютери, принтери, ноутбуки, планшети, монітори, жорсткі диски, та інше комп'ютерне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі підписаних Сторонами видаткових накладних протягом 10 банківських днів з дня підписання вказаних документів за умов наявності відповідних бюджетних асигнувань Замовника та в їх межах. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 13:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 13:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 13:46
Перелік змін 19.05.2020.pdf
19 травня 2020 13:46
Додаток 2 до ТД 19.05. 2020.pdf
19 травня 2020 13:46
Додаток 1 до ТД 19.05.2020.pdf
19 травня 2020 13:46
ТД (нова редакція) 19.05.2020.pdf
14 травня 2020 13:51
ПЕРЕЛIК ЗМIН (3).pdf
14 травня 2020 13:51
Додаток_2_до_ТД._14.05.2020 ТС нова редакція.pdf
14 травня 2020 13:51
Додаток 1 до ТД 14.05.2020. Проект договору..pdf
14 травня 2020 13:51
ТД_14.05.2020 (НОВА РЕДАКЦIЯ).pdf
08 травня 2020 13:34
Перелік змін 08.05.2020.pdf
08 травня 2020 13:34
Додаток 1 до ТД 08.05.2020. Проект договору..pdf
08 травня 2020 13:34
Додаток 2 до ТД 08.05.2020. Технічна специфікація.pdf
08 травня 2020 13:34
ТД_08.05.2020 (нова редакція).pdf
04 травня 2020 17:49
Додаток 2 до ТД. Технічна специфікація..pdf
04 травня 2020 17:49
Додаток 1 до ТД. Проект договору..pdf
04 травня 2020 17:49
ТД 04.05.2020 (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 05 травня 2020 17:56
Дата відповіді: 08 травня 2020 11:15
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю: оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже, тендерна документація оприлюднюється в електронній системі закупівель виключно у строки, передбачені Законом. В той же час, згідно ч. 6 вказаної ст. доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Таким чином, оприлюднена замовником тендерна документація згідно даної процедури відкритих торгів знаходиться у вільному доступі в електронній системі закупівель та оформлена у машино зчитувальному форматі без будь-яких обмежень для перегляду, збереження, копіювання, тощо. Отже, у замовника відсутні підстави дозавантажувати будь-які файли тендерної документації окрім тих, що були оприлюднені разом із оголошенням про проведення відкритих торгів згідно ст. 10 Закону.
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі та Уточнення
Дата подання: 05 травня 2020 18:11
Дата відповіді: 08 травня 2020 11:17
Шановний Замовник! 1)Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? 2)Чи потрібно вам: монтаж,встановлення,підключення,навчання,введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 6.4. тендерної документації у цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «… «або еквівалент»». При цьому, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію визначено у відповідності до додатку 2 тендерної документації. Згідно додатку 2 до тендерної документації запропоновані учасником найменування товарів за своїми технічними ат якісними параметрами повинні бути не гіршими ніж це визначено у вказаному додатку. Отже, учасник має можливість у складі тендерної пропозиції запропонувати еквівалент певного найменування товару (його складової частини, тощо), та за умови, що технічні, якісні та кількісні характеристики такого еквіваленту будуть не гіршими, ніж це передбачено додатком 2 до тендерної документації.
Також згідно додатку 2 до тендерної документації всі найменування товарів повинні поставлятися згідно технічних вимог, визначених в Таблиці №1 зазначеного додатку та вводитись в експлуатацію (доставка, встановлення, налаштування за рахунок учасника) учасником власними силами та засобами у приміщеннях закладу замовника згідно переліку, який буде надано на момент підписання Договору, про що учасник у тендерній пропозиції надає відповідну довідку у довільній формі. Отже, вартість товару повинна включати в тому числі зазначені тендерною документацією витрати, пов’язані із постачанням товару.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-04-002021-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 05 травня 2020 18:19
Умови
Шановний Замовнику!

В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників.

Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.

Проте тендерної документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Учасник повинен мати власний центр технічної підтримки (сервісний центр) в м. Києві з можливістю звернення до нього по телефонній лінії, який працює з 9-00 до 18-00 в робочі дні.»

Дискримінаційною є вимога мати саме ВЛАСНИЙ центр технічної підтримки, що обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами, як того вимагають нинішні вимоги цієї закупівлі

Встановивши такі вимоги, Замовник штучно обмежив коло потенційних учасників, при цьому об’єктивно не довівши та не підтвердивши документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.


Встановлені Замовником в тендерній документації вимогаи суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Крім того, закупівлі повинні здійснюватися за принципами встановленими в ст.3 Закону. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція.

Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника виключити вираз «ВЛАСНИЙ» з тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром.


Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 травня 2020 14:57
В тендерну документацію внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-04-002021-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:41675618
Дата подання: 08 травня 2020 00:00
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику. Авторизаційний лист (чи листи) від виробника (чи структурного підрозділу виробника / чи філії виробника) про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, – є дискримінаційною вимогою, просимо забрати цю вимогу. Звертаємо Вашу увагу на Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так, як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Крім того, звертаємо Вашу увагу на наступне. По-перше, що наявність авторизаційного листа в розумінні Цивільного Кодексу України не може вважатися гарантією виконання учасником умов договору. По-друге, предмет закупівлі (ноутбуки, системні блоки, монітори, принтери та багатофункціональні пристрої) за законодавством України не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Ані норми Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми Закону України «Про захист прав споживачів» не містять положення стосовно того, що єдиним належним доказом та гарантією виконання переможцем закупівлі умов договору та гарантією здійснення ним поставки товарів належної якості є саме лист від виробника або офіційного представництва виробника товару в Україні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 травня 2020 14:01
В тендерну документацію внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-05-04-002021-a.c3
Статус:
Скасована
Учасник: Фізична особа-підприємець Тимошенко Тетяна Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3210417685
Дата подання: 08 травня 2020 12:59
Технічні вимоги
Ретельно ознайомившись в технічними вимогами до предмету закупівлі, ми дійшли висновку, що під визначені Замовником технічні характеристики до корпусу (асаме «тип корпусу – MiddleTower; стандарт блока живлення – ATX; наявність внутрішніх відсіків - 5,25" не менше 5 шт., внутрішніх 3,5" – не менше 7 шт., зовнішніх 3,5" – не менше 3 шт.; наявність роз'ємів на передній панелі – не менше 2*USB 3.0, MIС – не менше 1 шт., SPK – не менше 1 шт.; наявність замка з комплектом ключів на передній панелі; блок живлення потужністю не менше 450 Вт., на блок живлення необхідно надати декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; колір корпусу – чорний, матеріал корпусу – сталь, товщиною не менше 0.6 мм., розміри корпусу не більше 420 мм на 180 м на 410 мм»), підходять виключно корпуси одного виробника - Crown.

Крім того вимагаються авторизаційні листи від виробників, зокрема і виробника корпусів, а виходячи з досвіду, вищевизначена компанія Crown надає авторизаційний лист лише одному потенційнмоу учаснику для конкретних торгів.

Тим самим Ви, як Замовник, штучно обмежили конкуренцію,оскільки, орієнтуючись на ваші вимоги, жоден інший постачальник інших корпусів в Україні не може запропонувати вам персональні комп'ютери. Необхідність даної вимоги Замовником не доведена, тому вважаємо за необхідне отримати від Замовника обгрунтоване пояснення з посиланням на законодавство, чому дана вимога є правомірною.

Такі дії Замовника протирічать чинному законодавству з питань публічних закупівель, оскільки Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, вибір товару обмежено, виключена можливість запропонувати відповідний еквівалент (оскільки його не існує), а це в свою чергу звужує коло учасників та виробників, які могли б взяти участь у цій процедурі закупівлі. Це вказує про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій та суперечить максимальній економії бюджетних коштів.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, звертаємося до Замовника з проханням переглянути вимоги щодо технічних характеристик корпусів, що плануються до закупівлі, виключивши вимоги «наявність внутрішніх відсіків - 5,25" не менше 5 шт., внутрішніх 3,5" – не менше 7 шт., зовнішніх 3,5" – не менше 3 шт.,наявність замка з комплектом ключів на передній панелі», та викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників та виробників.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 08 травня 2020 13:21
Причина: неповна думка
Номер вимоги: UA-2020-05-04-002021-a.c4
Статус:
Відхилено
Учасник: Фізична особа-підприємець Тимошенко Тетяна Сергіївна, Код ЄДРПОУ:3210417685
Дата подання: 08 травня 2020 13:25
Технічні вимоги1
Ретельно ознайомившись в технічними вимогами до предмету закупівлі, ми дійшли висновку, що під визначені Замовником технічні характеристики до корпусу (асаме «тип корпусу – MiddleTower; стандарт блока живлення – ATX; наявність внутрішніх відсіків - 5,25" не менше 5 шт., внутрішніх 3,5" – не менше 7 шт., зовнішніх 3,5" – не менше 3 шт.; наявність роз'ємів на передній панелі – не менше 2*USB 3.0, MIС – не менше 1 шт., SPK – не менше 1 шт.; наявність замка з комплектом ключів на передній панелі; блок живлення потужністю не менше 450 Вт., на блок живлення необхідно надати декларацію про відповідність технічному регламенту низьковольтного електричного обладнання та/або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи; колір корпусу – чорний, матеріал корпусу – сталь, товщиною не менше 0.6 мм., розміри корпусу не більше 420 мм на 180 м на 410 мм»), підходять виключно корпуси одного виробника – Crown, а саме эдиный моделі CMC-SMP 888А (CM-PS450 Smart)
http://www.crown-micro.com/ua-ru/catalog/Corporate+solutions/cbox/cmc-smp888%D0%B0/

Крім того вимагаються авторизаційні листи від виробників, зокрема і виробника корпусів, а виходячи з досвіду, вищевизначена компанія Crown надає авторизаційний лист лише одному потенційнмоу учаснику для конкретних торгів.

Тим самим Ви, як Замовник, штучно обмежили конкуренцію,оскільки, орієнтуючись на ваші вимоги, жоден інший постачальник інших корпусів в Україні не може запропонувати вам персональні комп'ютери. Необхідність даної вимоги Замовником не доведена, тому вважаємо за необхідне отримати від Замовника обгрунтоване пояснення з посиланням на законодавство, чому дана вимога є правомірною.

Такі дії Замовника протирічать чинному законодавству з питань публічних закупівель, оскільки Замовником встановлено дискримінаційну вимогу, вибір товару обмежено, виключена можливість запропонувати відповідний еквівалент (оскільки його не існує), а це в свою чергу звужує коло учасників та виробників, які могли б взяти участь у цій процедурі закупівлі. Це вказує про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій та суперечить максимальній економії бюджетних коштів.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, звертаємося до Замовника з проханням переглянути вимоги щодо технічних характеристик корпусів, що плануються до закупівлі, виключивши вимоги «наявність внутрішніх відсіків - 5,25" не менше 5 шт., внутрішніх 3,5" – не менше 7 шт., зовнішніх 3,5" – не менше 3 шт.,наявність замка з комплектом ключів на передній панелі», та викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши рівні можливості для всіх потенційних учасників та виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 травня 2020 14:40
Присутність роз’ємів на передній панелі системного блоку - не менше 2*USB 3.0, MIС – не менше 1 шт., SPK – не менше 1 шт. обумовлено виробничою необхідністю, а саме необхідню користувачів у підключенні мікрофона та навушників. Учасник може надати еквівалент, не гірший за показниками або кращий. Наявність USB-роз’ємів зумовлена необхідністю підключення додаткових пристроїв у процесі користування ПК. Нами вказано мінімальну необхідну кількість USB-роз’ємів . Учасник має право надати корпус з кращими технічними характеристиками та більшою кількістю роз’ємів.
Наявність замка з комплектом ключів на передній панелі – так, як користувачами ПК в навчальних цілях будуть гуртківці Київського Палацу дітей та юнацтва, є необхідність обмеження доступу до відсіків на передній панелі в цілях забезпечення безпеки користування ПК, тому дана функція є необхідністю .
Колір корпусу – чорний, матеріал корпусу – сталь, товщиною не менше 0.6 мм., розміри корпусу не більше 420 мм на 180 м на 410 мм. Матеріал та товщина корпусу зумовлена необхідністю тривалого та безпечного використання ПК, забезпечення його довговічності. Розміри корпусу системного блоку визначено виходячи із необхідністю встановлення корпусу у закритий з трьох сторін відсік для комп’ютерних столів, що наявні у нашому закладі. Системний блок із більшими розмірами, ніж ті, що вказані у технічних характеристиках, є неможливим до встановлення до такого столу, що спричинить незручності у подальшому користуванні таким системним блоком. Нами вказані максимальні розміри системного блоку, не обмежуючи Учасників у мінімальних розмірах системного блоку для прозорості та відкритості конкуренції. Учасник на свій розсуд та свої можливості має повне право запропонувати системний блок із меншими розмірами, ніж ті що вказані у технічних характеристиках із технічними та якісними характеристиками, що є не гіршими або кращими, ніж необхідні Замовнику.
Для забезпечення закупівлі товару через офіційні канали, та підтвердження офіційного ввозу товару на територію України, необхідно надати авторизаційний лист від виробника обладнання або офіційного представника/дистриб’ютора, уповноваженого надавати такі листи, про що має бути підтверджено документально в вигляді договору з виробником чи підтверджуючим сертифікатом від виробника. Вищевказані умови потрібні для забезпечення придбання товару, що був офіційно завезений на територію України. Авторизаційний лист від виробника обладнання або офіційного представника/дистриб’ютора, уповноваженого надавати такі листи є підтверджуючим документом, що запропонований Учасником товар є легальним та офіційним на території України. Пропонується на вибір Учаснику – авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, що не є дискримінаційною вимогою до Учасників

Документи

08 травня 2020 14:56
протокол

Документи

14 травня 2020 14:01
протокол засідання ТК

Документи

14 травня 2020 14:40
протокол засідання ТК

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 12:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 874 857,96
UAH з ПДВ
874 857,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Макотек 993 040,74
UAH з ПДВ
993 040,74
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 12:46
Електронний підпис
27 травня 2020 12:36
57 Висновок СЕС на Epson.pdf
27 травня 2020 12:36
55 СЕС Acer.pdf
27 травня 2020 12:36
54 СЕС Сanon БФП до 2024.pdf
27 травня 2020 12:36
52 Декларація на БЖ.pdf
27 травня 2020 12:36
51 Декларація СІ-ЕЛ PC.pdf
27 травня 2020 12:36
50 Висновок СЭС на ТУ.pdf
27 травня 2020 12:36
49 Висновок СЕС_ПК CI-EL.PDF
27 травня 2020 12:36
48 Сертификат СІ-ЕЛ PC.pdf
27 травня 2020 12:36
45 Сервісні центри Canon.pdf
27 травня 2020 12:36
39 Відгук СІ-ЕЛ.pdf
27 травня 2020 12:36
32 Тендерна Пропозиція_.pdf
27 травня 2020 12:36
29 Довідка про санкції.pdf
27 травня 2020 12:36
09 Скан трудових книжок.pdf
27 травня 2020 12:36
07 Проект договору.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 15:28
Електронний підпис
26 травня 2020 14:28
7_dovidki.pdf
26 травня 2020 14:28
6_dovidki_avtoriz_visnovok.pdf
26 травня 2020 14:28
5_tex.pdf
26 травня 2020 14:28
4_dovidka_vidsutn_pidstav.pdf
26 травня 2020 14:28
3_dovidki_dogovor2.pdf
26 травня 2020 14:28
2_dovidki_dogovor1.pdf
26 травня 2020 14:28
1_prop_dovidki.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІ-ЕЛ"

ТОВ Макотек

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІ-ЕЛ"
#30404738
Відхилено 874 857,96
UAH з ПДВ
04 червня 2020 20:20
ТОВ Макотек
#35031823
Відхилено 993 040,74
UAH з ПДВ
09 червня 2020 17:03

Документи

04 червня 2020 20:19
Електронний підпис
04 червня 2020 20:14
протокол засідання ТК

Документи

09 червня 2020 17:03
Електронний підпис
09 червня 2020 17:02
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
09 червня 2020 17:03
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі