Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація («Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведенням з аварійного стану конструкційних елементів житлового будинку №23 на вул. Гетьмана І. Мазепи у м. Львові» (Капітальний ремонт))
Очікувана вартість
4 327 269,00 UAH
UA-2020-05-04-001653-a 52cbdf43d90a451e96567acd3bf64a46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Космина Михайло Юрійович

380322521767 o.poturay@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шевченківська районна адміністрація Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056115
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, Липинського, 11
Контактна особа: Космина Михайло Юрійович
380322521767
o.poturay@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 20 травня 2020 11:19
Очікувана вартість: 4 327 269,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 637,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведенням з аварійного стану конструкційних елементів житлового будинку №23 на вул. Гетьмана І. Мазепи у м. Львові» (Капітальний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, Мазепи, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. Замовник після підписання договору може надати попередню оплату на виконання робіт в розмірі що не перевищує 30% вартості робіт за договором. Попередня оплата не є обов'язковою. Аванс 30 Банківські 30
Виконання робіт Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 50
Виконання робіт Місцевий бюджет. Всі виплати виконавцю здійснюються Замовником після отримання фінансування. Пiсляоплата 30 Банківські 20

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-14-000015 ● d5ac3707680d4252bc452eb08fe2dec1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020 13:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.08.2020 № 146

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.08.2020 № 146.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-04-001653-a 04.05.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку від 21.08.2020 UA-M-2020-08-14-000015 Детально розглянувши висновок про результати моніторингу від 21.08.2020 UA-M-2020-08-14-000015, проведеного Державною аудиторською службою України Західного офісу Держаудитслужби, повідомляємо наступне. 1. В частині що стосується відображення закупівлі у річному плані закупівель. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», розроблення та затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель належить до основних функцій Уповноваженого органу. Так, згідно з наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 “Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель”, інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначено веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство “ПРОЗОРРО”. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів. Також, даним наказом перебачено, що даними формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що станом на момент проведення процедури закупівлі в електронній системі закупівель була відсутня технічна можливість унесення інформації про місцезнаходження та категорію Замовника. Зважаючи на це, відсутність вказаної інформації у системі Prozzoro допущено не з вини Замовника. 2. В частині що стосується відсутності інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції в оголошенні про проведення відкритих торгів. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі», розроблення та затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель належить до основних функцій Уповноваженого органу. Так, згідно з наказом Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 “Про веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель”, інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” (за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua) визначено веб-порталом Уповноваженого органу з питань закупівель. Відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу визначено Державне підприємство “ПРОЗОРРО”. Відповідно до статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22.03.2016 №490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» затверджені форми у сфері публічних закупівель, серед яких форми річного плану та оголошення про проведення відкритих торгів. Також, даним наказом перебачено що даними формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Слід зазначити, що станом на сьогодні в електронній системі закупівель відсутня технічна можливість унесення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Зважаючи на це, відсутність вказаної інформації у системі Prozzoro допущено не з вини Замовника. Поряд з цим, у тендерній документації на проведення процедури закупівлі передбачена вказана інформація, а отже така інформація міститься у завантажених файлах. 3. В частині, що стосується відсутності інформації у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для проведення капітального ремонту, що надана в складі тендерної пропозиції учасника ПП «БоТарБуд» даних (інформації) про наявність у власності (оренді, лізингу та інше) окремого обладнання, що зазначено в Підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису у Розділі ІІ цієї відомості, а саме: насос грязьовий (подача 15м3/год, напір 50 м в кількості 5,76 маш-год), агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель (продуктивність 500 м3/год в кількості 3,23904 маш-год) та/або залучення учасником ПП «БоТарБуд» субпідрядної організації. У довідці вих. 1/14-5 від 14.05.2020 про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, а також у бухгалтерській довідці учасник ПП «БоТарБуд» зазначив про наявність власного «компресора пересувного 15». Відповідно до технічних характеристик компресорів пересувних, до одних із функцій даного обладнання належить фарбування. А, отже, учасником підтверджено наявність агрегату фарбувального для фарбування фасаду будинку. В частині, що стосується насосу грязьового, слід зазначити. Технологічним процесом буріння свердловин (передбаченого п. 12 Додатку 2 до Тендерної документації) передбачено про можливість появи підземних вод, а тому шифр норм програмного комплексу «Е5-52-3» передбачає застосування насосів грязьових. Однак, оскільки виконання робіт з буріння свердловин здійснюється у приміщенні, а саме у підвалі житлового будинку, та глибина таких свердловин передбачена 2,5 м, поява підземних вод є мало імовірна, а, отже, можливість застосування насосу грязьового є невелика. Поряд з цим, інформаційною довідкою вих. 6/14-5 від 14.05.2020 учасником зазначено, про незалучення субпідрядних чи інших сторонніх організацій в обсязі, що перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. А, отже, оскільки оренда/надання послуг насосом грязьовим не буде перевищувати 20 відсотків від вартості договору, учасник може залучити під час виконання робіт, в разі необхідності, дане обладнання. 4. В частині, що стосується відсутності у пропозиції переможця ПП «БоТарБуд» інформації, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Відповідно до статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі з підстав, що передбачені частиною 1 цієї статті. Частиною 3 статті 17 Закону встановлено, що учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Частиною 5 статті 17 Закону встановлено, що Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Частиною 4 статті 22 Закону встановлено що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Оскільки підстави, визначенні пунктами 2, 3, 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та у електронні системі закупівель, Замовник не вправі вимагати у тендерній документації підтвердження вказаної інформації від переможця торгів. Слід зазначити, що частина 2 статті 17 Закону носить диспозитивну норму, а не імперативну Замовник вправі самостійно визначати права та обов'язки з даного приводу. Поряд з цим, зазначаємо, що станом на момент подання оголошення про проведення процедури закупівлі у Замовника протягом 3-х попередніх років не було жодних випадків невиконання учасниками процедур закупівель своїх зобов’язань за раніше укладеними договорами про закупівлю, що призвело б до його дострокового розірвання і застосування санкцій, а, отже, у Замовника не було приводу для відхилення будь-якого учасника з таких підстав. Частиною 3 статті 31 Закону визначено виключні підстави відхилення переможця процедури закупівлі, зокрема, абзацом 2 частини 3 статті 31 Закону встановлено, що Замовник відхиляє переможця торгів в разі якщо переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Поряд з цим, статтею 31 Закону не встановлено підстав відхилення переможця за невиконання ч. 6 ст. 17 Закону. А, отже, оскільки норма чинного законодавства забороняє Замовникам вимагати у тендерній документації від переможця підтвердження відсутності підстав визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону, а норма частини другої статті 17 Закону містить диспозитивну норму, Замовник не вправі відхиляти учасників з даного приводу. З огляду на викладене, Замовник не погоджується із висновком про результати моніторингу від 21.08.2020 UA-M-2020-08-14-000015, оскільки порушень у діях Замовника не вбачаємо. Принагідно, Замовник звертає Вашу увагу та наголошує, що виконання робіт, що є предметом закупівлі, здійснюється на виконання рішення міської комісії з питань техногенної та екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій, та з метою проведення невідкладних протиаварійних робіт. Призупинення виконання робіт може нести непоправні наслідки, а саме, загрожує життю і здоров'ю мешканців житлового будинку та прилеглих територій. Відповідно до ст. 651 Цивільного Кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом, договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Однак, жодна із даних підстав не настала для розірвання договору. Станом на сьогодні, роботи виконано більш як на 50%, зауважень до підрядної організації від Замовника та організації що здійснює технічний нагляд за виконанням робіт - відсутні. Зважаючи на вищевикладене, законні підстави для розірвання договору за результатами процедури закупівлі ID: UA-2020-05-04-001653-a відсутні. Голова тендерного комітету М. Космина

2020-08-31 15:25:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 04.09.2020 Замовником скеровано позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку
Дата публікації: 04 вересня 2020

Документи:

04 вересня 2020 23:20
Електронний підпис
04 вересня 2020 23:19
IMG_20200904_152505.jpg
04 вересня 2020 23:19
IMG-6e2cb120031c4f56b8743540717566e1-V.jpg
04 вересня 2020 23:19
IMG-94e6ffbc78947d1c50cebb4c9fcdae3e-V.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "БОТАРБУД" 4 011 702,00
UAH з ПДВ
4 011 702,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Будкомплект Плюс" 4 279 165,20
UAH з ПДВ
4 279 165,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 10:04
Локальний кошторис.pdf
27 травня 2020 10:04
Пояснююча записка.pdf
27 травня 2020 10:04
Договірна ціна.pdf
27 травня 2020 10:04
Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 10:04
Довідка МВС.pdf
27 травня 2020 10:04
Довідка ДПС.pdf
18 травня 2020 12:31
Електронний підпис
18 травня 2020 11:31
Довідка СТ. 17.pdf
18 травня 2020 11:31
Пояснююча записка.pdf
18 травня 2020 11:31
Лькольний кошторис.pdf
18 травня 2020 11:31
Договірна ціна.pdf
18 травня 2020 11:31
Технічні вимоги.pdf
18 травня 2020 11:31
Проект договору.pdf
18 травня 2020 11:31
Декларація ОП.pdf
18 травня 2020 11:31
Декларація О.П..pdf
18 травня 2020 11:31
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
18 травня 2020 11:31
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 травня 2020 11:31
Копія Статуту.pdf
18 травня 2020 11:31
відгук ШРА.pdf
18 травня 2020 11:31
Акт 3 Кортумівка, 4.pdf
18 травня 2020 11:31
Акт 2 Кортумівка ,4.pdf
18 травня 2020 11:31
АКТ 1 Кортумівка, 4.pdf
18 травня 2020 11:31
Договір Кортумівка, 4.pdf
18 травня 2020 11:31
АКТ 3 Базарна, 34.pdf
18 травня 2020 11:31
АКТ 2 Базарна, 34.pdf
18 травня 2020 11:31
АКТ 1 Базарна, 34.pdf
18 травня 2020 11:31
Договір Базарна, 34.pdf
18 травня 2020 11:31
ЦПУ Слободян М.П..pdf
18 травня 2020 11:31
ЦПУ Рогуля І. В..pdf
18 травня 2020 11:31
ЦПУ Рогуля Д.В..pdf
18 травня 2020 11:31
ЦПУ Митник М.І..pdf
18 травня 2020 11:31
ЦПУ Козак С.В..pdf
18 травня 2020 11:31
ЦПУ Коваль В.П..pdf
18 травня 2020 11:31
ЦПУ Гринчук П.П..pdf
18 травня 2020 11:31
Копія звіту №1 ДФ.pdf
18 травня 2020 11:31
Копія Техпаспорту ТЗ.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 17:04
Електронний підпис
18 травня 2020 17:04
6-3-гарантiя-конкуренцiя.pdf
18 травня 2020 17:04
6-2-гарантiя-санкцiї.pdf
18 травня 2020 17:03
5-7-Лiцензiя-2019.pdf
18 травня 2020 17:03
5-6-Довкiлля.pdf
18 травня 2020 17:03
5-4-персональних-даних.pdf
18 травня 2020 17:03
5-3-протокол пiдпис.pdf
18 травня 2020 17:03
5-2-Витяг-18_02_2020.pdf
18 травня 2020 17:03
5-11-техзавдання.pdf
18 травня 2020 17:03
5-10-спецодяг.pdf
18 травня 2020 17:03
5-1-Статут-24_12_12 оригiнал.pdf
18 травня 2020 17:03
5-1-Статут-24_12_12 копiя.pdf
18 травня 2020 17:03
5-0-Свiдоцтво ПДВ.pdf
18 травня 2020 17:03
4-тендерна пропозицiя.pdf
18 травня 2020 17:03
4-кошторис.pdf
18 травня 2020 17:03
3_2-Договір-ФАСАДДАХ.pdf
18 травня 2020 17:03
3_2-Договір-КЗ-ЛОБСМЕ-7.pdf
18 травня 2020 17:03
3_2-Договір-КЗ-ЛОБСМЕ-15.pdf
18 травня 2020 17:03
3_2-Договір-КЗ-ЛОБСМЕ-146.pdf
18 травня 2020 17:03
3_2-вiдгук фасаддах.pdf
18 травня 2020 17:03
3_2-відгук-КЗ-ЛОБСМЕ.pdf
18 травня 2020 17:03
2_2-штатний розклад.pdf
18 травня 2020 17:03
2_1-працiвники.pdf
18 травня 2020 17:03
2_1-працiвники-IТР.pdf
18 травня 2020 17:03
1_1-обладнання матбаза.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "БОТАРБУД"

Приватне підприємство "Будкомплект Плюс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "БОТАРБУД"
#39033782
Переможець 4 011 702,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 14:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "БОТАРБУД"
#39033782
4 011 702,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2020 09:49
Розірвання 133-т-20.pdf укладений
15 грудня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 12:07
133-Т-20.pdf укладений
10 червня 2020 12:06

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 15 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 011 702,00
UAH
Причини розірвання договору: Керуючись ст. 651 Цивільного Кодексу України, враховуючи висновок Західного офісу Держаудитслужби від 21.08.2020 року (№UA-M-2020-08-14-000015), Сторони дійшли згоди розірвати з 15.12.2020 року Договір №133/Т/20 від 10.06.2020р. на виконання робіт ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013; ДК 021:2015 (CPV) 45453000-7 – капітальний ремонт та реставрація, а саме «Проведення невідкладних аварійно-відновлювальних робіт з виведення з аварійного стану конструкційних елементів житлового будинку №23 на вул. Гетьмана І. Мазепи у м. Львові (капітальний ремонт)».