Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 15620000-0 «Крохмалі та крохмалепродукти» (Крупа манна фасована)
Очікувана вартість
7 536,00 UAH
UA-2020-05-04-001337-b eee510a277cb40f59b79c6693452df0d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Васалатова

+380685021341 nvasalatova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Наталія Васалатова
+380685021341
nvasalatova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 13:19
Звернення за роз’ясненнями: до 08 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 15 травня 2020 12:52
Очікувана вартість: 7 536,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15620000-0: Крохмалі та крохмалепродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограми
ДК 021:2015 - 15620000-0 «Крохмалі та крохмалепродукти» (Крупа манна фасована)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Гавриленка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15620000-0 — Крохмалі та крохмалепродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються згідно договору постачання та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника по факту відвантаження при наявності фінансування на протязі 5 робочих днів з дати отримання фінансування Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 10:40
оголошення манка.doc
04 травня 2020 13:19
Додаток 6 Проект договору манка.doc
05 травня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 16:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 10:40
оголошення манка.doc
04 травня 2020 13:19
оголошення манка.doc
04 травня 2020 13:19
Додаток 6 Проект договору манка.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-04-001337-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко Оксана Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3315114308
Дата подання: 04 травня 2020 17:02
Щодо санітарного паспорту на автомобіль
Доброго дня!
Відповідно до п.7 Додатку № 2 Оголошення, від Учасників вимагається надання «Санітарний паспорт на спец. автомобіль для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини, особиста медична книжка водія;»
Повідомляємо Вас, що документ «санітарний паспорт на спец.автомобіль для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини» наразі не видається жодних органом.
Так, листом за вих. № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 за підписом Першого заступника Голови Держспоживслужби, чітко визначено, що оформлення санітарних паспортів на транспорт взагалі не передбачено.
Далі наводимо текст листа:
«Держпродспоживслужба розглянула ваше звернення стосовно надання роз’яс нення щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт та повідомляє. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі — Закон). Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів Закону (пункт 7 статті 37) визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.»
З урахуванням вищевикладеного, просимо внести зміни до Оголошення, виключивши вимогу про надання Учасниками «санітарний паспорт на спец.автомобіль для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини» та привести його у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 10:47
Добрий день! Зміни до оголошення про закупівлю внесено. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-05-04-001337-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко Оксана Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3315114308
Дата подання: 07 травня 2020 17:45
Дискримінаційна вимога про сертифікати
Доброго дня!
У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено оголошення про спрощену закупівлю. У додатку 2 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" до такого оголошення міститься наступна вимога:
«...8. Копії чинних сертифікатів видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку:
- на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, та
- на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007.
..."
Відповідно до Розділу 1 «Сфера застосування» ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та Розділу 1 «Сфера застосування» ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» положення цих національних стандартів поширюються лише на організації.
Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 97 від 28.05.2004 р. було затверджено Державний класифікатор України «Класифікація організаційно – правових форм господарювання ДК 002:2004» (далі – Класифікатор).
Відповідно до пп. 3.4.1 п. 3.4 цього Класифікатора, визначено поняття «організації». Так, ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - організаційна структура, створена однією або кількома особами (засновниками), які не беруть участі в управлінні нею, шляхом об'єднання (виділення) їхнього майна для досягнення мети, визначеної засновниками, за рахунок цього майна.
Звертаю увагу Замовника, що в публічних закупівлях також мають право брати участь Учасники, що зареєстровані не як організації, а як фізичні особи – підприємці. Відповідно до пп. 3.9.1 п. 3.9 Класифікатора, ПІДПРИЄМЕЦЬ-ФІЗИЧНА ОСОБА, яка є громадянином України, іноземним громадянином, особою без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність. Громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.
У зв’язку з тим, що національні стандарти ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 22000:2007, за якими отримуються сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 розповсюджуються лише на організації, фізичні особи – підприємці взагалі не мають можливості отримати вищезазначені сертифікати.
А тому, встановлення Замовником в оголошенні вимоги про надання Учасниками:
Копії чинних сертифікатів видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку:
- на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, та
- на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007.
..."
є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників закупівлі, що зареєстровані як фізичні особи – підприємці.
Така вимога, порушує принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а саме принцип: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, звертаю увагу Замовника, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) визначено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які можуть встановлюватись Замовником до Учасників. Вказаний перелік не містить в собі критерію щодо надання вищезазначених сертифікатів. Також, Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) взагалі не встановлено, що Учасники обов’язково повинні мати вищезазначені сертифікати. Вважаю за необхідне зазначити, що відповідно до п.11 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) зазначено, що Замовники – це суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Тобто, це свідчить про те, що кожен Замовник повинен закуповувати товари, роботи і послуги відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), не виходячи за рамки цього Закону.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаю виключити дискримінаційну вимогу з Оголошення, яка міститься у додатку 2 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" а саме про надання Учасниками:
«...8. Копії чинних сертифікатів видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку:
- на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, та
- на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007.
..."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 14:00
З 20 вересня 2019 року для операторів ринку харчових продуктів набули чинності п.2 ч.2 ст. 20, ст.21, п.4 ч.1 ст. 64 Закону від 23.12.1997р. №771/97-ВР.
Згідно із зазначеними нормами оператори ринку зобов’язані:
- розробляти, уводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (далі – процедури), а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування процедур відповідальних за них осіб під час виробництва та обігу харчових продуктів (п.2 ч.2 ст.20);
- дотримуватися вимог до застосування процедур, установлених ст..21, зокрема: надавати компетентному органу під час держконтролю докази відповідності діяльності вимогам до розроблення, запровадження та використання процедур; гарантувати, що документи, у яких наводиться опис процедур, містять достовірну інформацію, тощо;
- зберігати документи і записи про використання протягом 3-х місяців після кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників, та окремих показників якості харчових продуктів (п.6 ст.21).
Мінагрополітики підготовлено наказ від 01.10.2012 № 590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.10.2012 за № 1704/22016 (із змінами).
Проте сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою (стаття 21 пункт 7), але обов’язковою є наявність програм - передумов розробленої системи НАССР. На підтвердження виконання системи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті повинні бути надані документи, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, де оператори ринку гарантують, що документи містять достовірну інформацію.(стаття 21 пункт 6).
Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) , повідомляємо наступне: Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який набрав чинності 20.09.2015. 20 вересня 2016 року набув чинності розділ VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де зазначено, що у всіх операторів ринку харчових продуктів мають бути обов’язково впровадженні програми-передумови системи НАССР протягом наступних 3-х років. При цьому мораторій на перевірки бізнесу закінчився 31.12.2018 року, а кінцевий термін впровадження вимог законодавства – 20 вересня 2019 року. Для підтвердження якості продукції виробники продуктів харчування повинні впровадити систему НАССР, оформити необхідні документи (зареєструвати і узгодити нормативні документи (технічні умови, технологічні конструкції та маркування), отримати добровільні сертифікати відповідності УкрСЕПРО, протоколи випробувань продукції). В Україні вимоги щодо розробки та впровадження систем управління харчовими продуктами задекларовано ДСТУ ISO 22000 (системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга). Стандарти ISO 22000 являють собою систему управління саме безпекою виробництва харчових продуктів. Вони охоплюють питання від контролю якістю сировини, з якої виробляється продукція, матеріалу упаковки, а також доставки готової продукції кінцевим споживачам. Вимоги стандарту НАССР забезпечують контроль на всіх стадіях виробництва харчових продукті, в будь-якому місці процесу, від виробництва і зберігання до реалізації продукції.
Тому, на підставі вищезазначеного, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною.
Дякуємо за розуміння.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-05-04-001337-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко Оксана Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3315114308
Дата подання: 07 травня 2020 17:46
Про надання пояснення
Доброго дня!
З огляду на те, що відповідно до ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо надати пояснення:
1. чи потрібно Учаснику, для якого не передбачено законодавством наявність сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007, надавати пояснення з цього приводу у складі тендерної пропозиції?
2. в якому чинному нормативно – правовому акті України встановлена вимога щодо обов’язкової наявності у Учасника процедури закупівлі сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007? В якій формі видаються ці сертифікати?

Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 14:00
1. Згідно ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація» у складі пропозиції щодо кваліфікації Учасників закупівлі продуктів харчування (Додаток №2) ми вимагаємо наявність сертифікатів ISO 9001, ISO 22000, виданих на ім’я Учасника. Така вимога не є дискримінаційною, тому що регулюється чинним законодавством.
2. З 20 вересня 2019 року для малих потужностей операторів харчових продуктів набули чинності п.2 ч.2 ст. 20, ст.21, п.4 ч.1 ст. 64 Закону від 23.12.1997р. №771/97-ВР. Згідно із зазначеними нормами оператори ринку зобов’язані:
- розробляти, уводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (далі – процедури), а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування процедур відповідальних за них осіб під час виробництва та обігу харчових продуктів (п.2 ч.2 ст.20);
- дотримуватися вимог до застосування процедур, установлених ст..21, зокрема: надавати компетентному органу під час держконтролю докази відповідності діяльності вимогам до розроблення, запровадження та використання процедур; гарантувати, що документи, у яких наводиться опис процедур, містять достовірну інформацію, тощо;
- зберігати документи і записи про використання протягом 3-х місяців після кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників, та окремих показників якості харчових продуктів (п.6 ст.21).
Мінагрополітики підготовлено наказ від 01.10.2012 № 590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.10.2012 за № 1704/22016 (із змінами).
Проте сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою (стаття 21 пункт 7), але обов’язковою є наявність програм - передумов розробленої системи НАССР. На підтвердження виконання системи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті повинні бути надані документи, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, де оператори ринку гарантують, що документи містять достовірну інформацію.(стаття 21 пункт 6).
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною.
А щодо форми сертифікатів, то радимо звернутися до відповідного законодавства.
Дякуємо за розуміння.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 травня 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 7 128,00
UAH з ПДВ
5 544,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОДАТКО Олександр Володимирович 7 536,00
UAH з ПДВ
5 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 7 488,00
UAH з ПДВ
5 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 7 524,00
UAH з ПДВ
7 452,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 11:27
1. установчі документи.pdf
14 травня 2020 11:27
iso 14001.pdf
14 травня 2020 11:27
медичні книжки.pdf
14 травня 2020 11:27
9001.pdf
14 травня 2020 11:27
транспорт довідка.pdf
14 травня 2020 11:27
проект договору.pdf
14 травня 2020 11:27
22000.pdf
14 травня 2020 11:27
4.Мат база.pdf
14 травня 2020 11:27
про взяття на облік.pdf
14 травня 2020 11:27
довкілля.pdf
14 травня 2020 11:27
Технічні вимоги.pdf
14 травня 2020 11:27
складське.pdf
14 травня 2020 11:27
Лист-згода.pdf
14 травня 2020 11:27
експлуатаційний.pdf
14 травня 2020 11:27
декларація виробника.pdf
14 травня 2020 11:27
Гарантійний лист.pdf
14 травня 2020 11:27
потужність.pdf
14 травня 2020 11:27
9 про санкції.pdf
14 травня 2020 11:27
ВИТЯГ ПДВ.pdf
14 травня 2020 11:27
цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 15:12
Лист-відмова Додатко.pdf

Публічні документи

02 червня 2020 17:09
Електронний підпис
12 травня 2020 13:09
Електронний підпис
12 травня 2020 13:08
Статутні документи.pdf
12 травня 2020 13:08
Договір.pdf
12 травня 2020 13:08
Ст 17 Закону.PDF
12 травня 2020 13:08
Сан.обробка 12.05.2020.pdf
12 травня 2020 13:08
Рішення засновника.PDF
12 травня 2020 13:08
Довідка МТБ.pdf
12 травня 2020 13:08
мед.книжка_Резниченко.PDF
12 травня 2020 13:08
ст.44.PDF
12 травня 2020 13:08
тех.паспорти.pdf
12 травня 2020 13:08
ISO ДСТУ 9001-2015.PDF
12 травня 2020 13:08
ISO ДСТУ 22000-2007, 22000-2005.PDF

Публічні документи

14 травня 2020 15:05
Крохмальн.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОДАТКО Олександр Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Рішення скасоване 5 544,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 13:54
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 5 544,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 13:57
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОДАТКО Олександр Володимирович
#2538715955
Відхилено 5 580,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 16:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
Переможець 5 760,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 10:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 10:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
5 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2020 10:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:21
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 10:36
ДУ №1 дог.№59 манна крупа.PDF зміни до договору
20 липня 2020 10:35
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 10:19
Договір №59 від 09.06.2020 манка.PDF укладений
09 червня 2020 10:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 59
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 960,00 UAH)