Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів
Очікувана вартість
1 250 000,00 UAH
UA-2020-05-04-001237-a 5c941e9b4e4c47adbe8796f9c1994531
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тихоліз Ірина Ярославівна

+380322975839 irynayakovets@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛКП "Ратуша-сервіс"
Код ЄДРПОУ: 23949155
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок,1,326
Контактна особа: Тихоліз Ірина Ярославівна
+380322975839
irynayakovets@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 14:48
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 14:48
Початок аукціону: 20 травня 2020 11:16
Очікувана вартість: 1 250 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,56%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Категорія замовника: п.3 ч.1. статті 2 Закону про публічні закупівлі - юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак у даній статті
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 шт
Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79008, Україна, Львівська область, місто Львів, площа Ринок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник зобов'язаний протягом 15-ти (п’ятнадцяти) днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг перерахувати на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих послуг. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 травня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 14:44
Типовий надання послуг ТО Додаток 4.docx
04 травня 2020 14:44
ДОДАТОК 3 на торги.docx
04 травня 2020 14:44
Тендерна моя ТО.docx
04 травня 2020 14:44
ОГОЛОШЕННЯ послуги ТО.docx
07 травня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 14:44
Типовий надання послуг ТО Додаток 4.docx
04 травня 2020 14:44
ДОДАТОК 3 на торги.docx
04 травня 2020 14:44
Тендерна моя ТО.docx
04 травня 2020 14:44
ОГОЛОШЕННЯ послуги ТО.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-14-000016 ● b105aee1af524cbe9a8dc4a52c4fe0e3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 14 серпня 2020 13:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

14.08.2020 № 146

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.08.2020 № 146.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-05-04-001237-a 04.05.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на Ваш висновок за результатами моніторингу даної закупівлі, повідомляємо про неможливість усунення встановлених порушень. Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX, які набули чинності 19.04.2020 року, серед іншого внесені зміни до Закону України «Про публічні закупівлі», що стосуються форм документів у сфері публічних закупівель. Зокрема визначено перелік інформації, яку обов’язково повинні містити, зокрема річний план закупівель, оголошення про проведення закупівлі, а також повідомлення по намір укласти договір. Так, п.1 ч.2 ст.4 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що у річному плані повинна міститися, в тому числі й інформація щодо місцезнаходження замовника. Аналізом інформації, що оприлюднюється в системі електронних закупівель PROZORRO встановлено, що річний план та оголошення про закупівелю, не містить всіх полів для зазначення та відображення обов’язкової інформації, передбаченої Законом України «Про публічні закупівлі». Причиною зазначеного є те, що на теперішній час функціонал електронного майданчика DZO.COM.UA не дозволяє в повному обсязі оприлюднити всю необхідну інформацію, що вимагається Законом України «Про публічні закупівлі». Жодним нормативноправовим актом, на момент оголошення даної закупівлі, не передбачено обов’язку замовника, у випадку відсутності конкретного поля вносити таку інформацію в інші поля плану. Окрема, спеціальна графа в обов’язкових до заповнення формах плану закупівлі була відсутня на момент публікації (04 травня 2020 року). Зазвичай, коли не зазначено обов’язкової інформації, електронний майданчик не оприлюднює підготовлене до опублікування оголошення чи річний план, а повідомляє замовнику про виявлені в ньому помилки (в т.ч. про відсутність(не внесення) обов’язкової інформації). Виходячи із змісту пункту 21 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, який затверджений Постановою Кабінету міністрів від 24.02.2016 року №166 (зі змінами) оператор авторизованого електронного майданчика зобов’язаний забезпечити можливість вчинення усіх необхідних дій для проведення закупівлі та виконання інших вимог, встановлених Законом. Окрім цього пунктом 20 даного Порядку встановлено, що у разі внесення змін до законодавства у сфері закупівель та/або прийняття нових нормативно-правових актів оператор авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика повинен у місячний строк з дня оприлюднення адміністратором стандартних сценаріїв тестування на веб-порталі Уповноваженого органу привести функціональні характеристики та можливості авторизованого/попередньо авторизованого електронного майданчика у відповідність з такими змінами та актами. Замовником вживалось всіх можливих способів, щоб дана інформація була наявна в електронній системі закупівель, зокрема відображалась в інших документах закупівлі: «Проведеним моніторингом відображення закупівлі у річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту 1 частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-05-04-000353-b не містить інформації про місцезнаходження Замовника.» На виконання статті 4 Закону «Про публічні закупівлі» заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель з подальшим безоплатним оприлюдненням в електронній системі закупівель. Протоколом № 99 від 04 травня 2020 року було затверджено зміни до річного плану, з урахуванням вимог чинного Закону, та з дотриманням термінів, у встановленому порядку, оприлюднено на майданчику. (в тому числі містить інформацію щодо місцезнаходження Замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія). На підтвердження надаємо протокол засідання ТК, який таку інформацію містить, однак через невідповідність майданчика не відобразилась в системі. «Проведеним моніторингом відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 8 частини 2 статті 21 Закону опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів по закупівлі не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.» З метою відображення даної інформації та неухильного дотримання вимог Закону Замовником в тендерну документацію було включено п.7 Розділу 1 в якому чітко зазначено : інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції. «Проведеним моніторингом відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації (пункт 2.3 Розділу I. Загальні положення) не зазначено електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.» В підрозділі «Тендерна документація» в оголошенні про закупівлю міститься документ з назвою «ОГОЛОШЕННЯ послуги ТО» в якому відображено всю інформацію про Замовника, в тому числі яка по технічних причинах не була відображена на майданчику – місцезнаходження, контактні особи Замовника (ПІП, посада, телефон та електронна пошта), окрім цього в загальній інформації про Замовника, міститься інформація щодо керівника Підприємства та її контакти, в т.ч. адреса електронної пошти. Враховуючи вищенаведене, Замовник вжив усіх заходів для виконання вимог Закону в частині планування та оголошення закупівлі, а відсутність інформації про категорію та місцезнаходження замовника - є результатом недоліку технічного забезпечення роботи майданчика. Всю інформацію Замовник свідомо вносив в інші документи, які є в межах даної закупівлі, які є вільними та доступними для учасників та користувачів. Тому Ми, як Замовник, жодним чином не приховали, не вказали, чи недотримались вимог Закону України «Про публічні закупівлі» «Крім того встановлено, що Замовником у Додатку № 2 до тендерної документації у розділі «Інші документи для учасників - юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» вимогою до учасників є надати завірену копію Ліцензії на виконання будівельних робіт (якщо таке передбачає вид робіт чи послуг), тоді як предметом закупівлі є: ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів).» Оскільки, предмет послуги з ремонту та технічного обслуговування транспортних засобів. Це механічна помилка замовника, яка на думку Замовника не впливає на суть та зміст, оскільки містить примітку «якщо таке передбачає вид робіт чи послуг.» «Проведеним моніторингом встановлено, що в порушення частини 6 статті 17 Закону, переможцем торгів ДП «Автотрейдінг-Львів», у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 частини 1 статті 17 Закону.» Відповідно до частини 6 статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи в результаті оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Водночас, згідно з частиною 5 статті 17 Закону, замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Окрім того, згідно з частиною 3 статті 17 Закону, спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначає замовник для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Враховуючи вищенаведене в сукупності, можна зробити висновок, що переможець завантажує в електронну систему закупівель визначені Замовником документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини 1 та частиною 2 статті 17 Закону, за умови, що інформація про відсутність цих підстав не є публічною і водночас такою, що або оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або є доступною в електронній системі закупівель. Ми, як Замовник, не вбачаємо в недолученні довідок, про інформацію, яка є публічною чи міститься у відкритих реєстрах учасником-переможцем ДП «Автотрейдинг-Львів» порушення вимог Закону або ж недотримання вимог Тендерної документації даної закупівлі. Аналогічної позиція викладена в Листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (вих. 3304-04/34835-06 від 03.06.2020р) а саме: «Отже, оскільки Законом заборонено вимагати публічну інформацію, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, документальне підтвердження щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої статті 17 Закону не вимагається від переможця процедури закупівлі та перевіряється замовником самостійно під час проведення процедур закупівель» Встановлене Західним офісом Державної аудиторської служби України за результатом моніторингу порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель є наслідком технічної недосконалості роботи майданчика, є малозначним, не створює юридичних наслідків, не порушує вимог Закону, принципів публічних закупівель, не порушує прав та інтересів інших учасників торгів та в підсумку не має негативного впливу для бюджетів. На виконання висновків за результатами проведеного моніторингу закупівлі, Замовником прийнято рішення неухильно дотримуватись вимог чинного Закону та нормативно правових актів у сфері публічних закупівель.

2020-08-28 14:10:32


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Проведеним моніторингом встановлено, що в порушення частини 6 статті 17 Закону, переможцем торгів ДП «Автотрейдінг-Львів», у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, не надано Замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3 і 8 частини 1 статті 17 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 11:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРЕЙДІНГ-ЛЬВІВ" 1 224 000,00
UAH з ПДВ
1 203 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РІК-АВТОЦЕНТР" 1 235 000,00
UAH з ПДВ
1 209 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 травня 2020 12:15
документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРЕЙДІНГ-ЛЬВІВ"

ТОВ "РІК-АВТОЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРЕЙДІНГ-ЛЬВІВ"
#31978178
Переможець 1 203 000,00
UAH з ПДВ
26 травня 2020 16:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 травня 2020 16:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРЕЙДІНГ-ЛЬВІВ"
#31978178
1 203 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 14:21
Електронний підпис укладений
29 червня 2021 14:13
додаткова №2 Автотрейдинг ТО.pdf зміни до договору
29 квітня 2021 16:45
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:55
додаткова №1_Автотрейдінг.pdf зміни до договору
04 січня 2021 16:53
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 11:31
додаток до договору укладений
11 червня 2020 11:28
Договір укладений
11 червня 2020 11:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили зменшити обсяг з урахуванням фактичних потреб. А також дійшли згоди, укласти додаткову угоду на 20%. Сума договору за результатами закупівлі – 1 203 000.00 грн (з ПДВ). Ціна договору після зменшення обсягів закупівлі – 173 587,34 грн з ПДВ. Додаткова угода не перевищує 20 % від первинного договору - 200000 грн з ПДВ. Загальна сума – 373 587.34 грн. з ПДВ, 311 322.78 грн без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 11/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): беручи до уваги форсмажорні обставини, які виникли з незалежних від сторін причин, в тому числі через карантинні обмеження, з метою ефективного та якісного надання послуг сторонами договору було прийнято рішення пролонгувати термін дії договору до 31.05.2021 року
Номер договору про закупівлю: 11/06
Договір:
Номер додаткової угоди: 11/06
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 297 442,45
UAH (в тому числі ПДВ 49 573,74 UAH)