Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Система комп’ютерної томографії INSITUM 64S
Очікувана вартість
35 140 000,00 UAH
UA-2020-05-04-000914-c 5d68317a7cb74ed8a97c2d4d0911af86
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мовчан Сергій Васильович

0445628790 okoiz1498@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОКОіЗ (в/ч 1498)
Код ЄДРПОУ: 14321955
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Світла, 6
Контактна особа: Мовчан Сергій Васильович
0445628790
okoiz1498@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Закупівлю здійснюємо з метою безперебійного забезпечення закладів охорони здоров’я медичним обладнанням, необхідним для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникнення та поширення, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2 та згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 18.03.2020 № 318-р, у зв’язку з внесенням змін до Закону України «Про Державний бюджет України на 2020 рік» від 13.04.2020 № 553-IX, Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 № 530-IX (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України від 20.03.2020 № 225 «Про деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізації та спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» (в редакції постанови кабінету Міністрів України від 29.03.2020 № 248 та від 08.04.2020 № 269). Кількість - 2 шт. Система рентгенівської комп'ютерної томографії всього тіла,
код НК 024:2019 – 37618, код згідно УКТЗЕД - 9022120000 (Томографи комп’ютерні).
Інформація про технічні та якісні характеристики товару знаходиться в Додатку 2 договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Система комп’ютерної томографії INSITUM 64S
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за договором проводяться шляхом перерахування Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів на підставі виставленого рахунку. Оплата товару здійснюється Замовником шляхом передоплати в розмірі 100% від загальної вартості товару на поточний рахунок Постачальника на підставі п. 12 розділу "Прикінцеві положення " Закону України "Про державний бюджет України на 2020 рік" Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

04 травня 2020 17:44
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Медгарант"
#32157279
Переможець 35 140 000,00
UAH
04 травня 2020 17:54

Документи

04 травня 2020 17:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 18:06
249-20.pdf укладений
04 травня 2020 17:59
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 13:15
ДУ_2_249-20 (1).pdf зміни до договору
30 вересня 2020 13:14
Електронний підпис зміни до договору
07 серпня 2020 16:05
Інформація з Єдиного державного реєстру юридичних осіб_МЕДГАРАНТ (1).docx зміни до договору
07 серпня 2020 16:04
ДУ_1_249-20 (1).pdf зміни до договору
07 серпня 2020 16:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторонніх показників
Номер договору про закупівлю: 249-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну введення Товару в експлуатацію та навчання персоналу. Зміна порядку оплати.
Номер договору про закупівлю: 249-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 35 140 000,00
UAH