Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Очікувана вартість
14 481,14 UAH
UA-2020-05-04-000837-b 67d5591241244ae591c937b00f7233c7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоя Семененко

+380983945246 mar_58_school@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Гімназія зі структурним підрозділом початкової школи №58 Маріупольської міської ради Донецької області"
Код ЄДРПОУ: 30364514
Місцезнаходження: 87594, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Соборна, 170
Контактна особа: Зоя Семененко
+380983945246
mar_58_school@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


1.Тариф на вивезення 1 куб м. відходів становить -для твердих 93,62 грн за 1 куб.м. з урахуванням ПДВ
2. Послуги оплачуються в безготівковій формі
3. Оплата за надані послуги здійснюється згідно Акту здавання - приймання наданих послуг
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з поводження з побутовими відходами (з вивезення побутових відходів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87594, Україна, Донецька область, Маріуполь, сел.Талаківка, Соборна,170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Але, у разі затримки бюджетного фінансування , розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3(трьох) банківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 травня 2020 11:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 14 481,14
UAH з ПДВ
04 травня 2020 11:40

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 квітня 2021 13:43
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 15:18
Dopugoda №2.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:16
Повідомлення про зміну договору.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 15:16
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 17:46
Dop ugoda 1.pdf зміни до договору
25 серпня 2020 17:38
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 11:50
dogovir(Вивезення побутових відходів).pdf укладений
04 травня 2020 11:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 1589
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Зменшити суму договору на 264грн 96 коп (двісті шістдесят чотири грн96 коп) і внести зміни до абзацу першого пункту 19 розділу «Ціна та порядок оплати послуг» - Сума договору виклавши його в наступній редакції : Оплата за даним договором складає 12378 ,87грн (дванадцять тисяч триста сімдесят вісім грн. 87 коп.) у т ч ПДВ 2063 грн 15 коп на 2020 рік.
Номер договору про закупівлю: 1589
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 12 378,87
UAH (в тому числі ПДВ 2 063,15 UAH)