Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Актилізе (Alteplase)
Очікувана вартість
1 536 568,00 UAH
UA-2020-05-04-000727-c 6dec7c0fae2e47cb9603f8772ee032af
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волощук Олена Дмитрівна

+380412438728 obllikzttender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 01991406
Вебсайт: https://zhokl.com.ua/
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська обл., Місто Житомир, Вулиця Червоного Хреста будинок 3
Контактна особа: Волощук Олена Дмитрівна
+380412438728
obllikzttender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 11:39
Очікувана вартість: 1 536 568,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 682,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 флакон
Актилізе (Alteplase)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Червоного Хреста, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Alteplase

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 травня 2020 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 15:45
додаток 6.doc
04 травня 2020 15:45
додаток 5.doc
04 травня 2020 15:45
додаток 4.doc
04 травня 2020 15:45
додаток 3.doc
04 травня 2020 15:45
додаток 2.doc
04 травня 2020 15:45
додаток 1.doc
04 травня 2020 15:45
ТД.doc
04 травня 2020 15:45
протокол затвердження ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-04-000727-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 26 травня 2020 15:22
Вимога щодо усунення порушень UA-2020-05-04-000727-c
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

1. Відповідно до Протоколу 173 від 26.05.2020 р. засідання тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради, щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю фармацевтичної продукції за оголошенням UA-2020-05-04-000727-c було зазначено, що запропонована учасником ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не віподповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про відхилення цього учасника.

Причинами відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» є:

«Відповідно до додатку №3 тендерної документації учасник повинен надати копію документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого спеціального обладнаного автотранспорту, або договір перевезення (транспортних послуг)»

Вважаємо що вищевказані причини дискваліфікації є неправомірними.

Оскільки закупівля UA-2020-05-04-000727-c була оголошена від 04.05.2020, та тендерна документація була затверджена протоколом №121 засідання тендерного комітету, щодо затвердження тендерної документації від 04.05.2020, то дана закупівля підпадає під дію закону України «Про публічну закупівлю» № 922-VIII від 25.12.2015 р., в новій редакції від 19.04.2020

Згідно вимог вищевказаного закону а саме: п 16. Статті 29:
Стаття 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

На виконання вимог закону України «Про публічну закупівлю» № 922-VIII від 25.12.2015 р., в новій редакції від 19.04.2020. вимагаємо від Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради наступне:
1) Скасувати Протокол 173 від 26.05.2020 р. засідання тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради, щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю фармацевтичної продукції за оголошенням UA-2020-05-04-000727-c, за яким було зазначено, що запропонована учасником тендерна пропозиція ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не відповідає умовам тендерної документації і прийнято рішення про відхилення цього учасника, та переможцем торгів було визначено СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД".
2) Скасувати повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2020 з учасником СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
3) Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» .

Оскільки відповідно до Законодавства закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, то вважаємо рішення Замовника про відхилення ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не правомірним і суперечачим принципам економії та неупередженості.

Підбиваючи підсумок, Учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНТА. ЛТД" виконала всі умови тендерної документації та відсутні будь-які законі підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ВЕНТА. ЛТД».

В разі незадоволення цієї вимоги ми будемо звертатися в Постійно діючу адміністративну колегію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з наступним віднесенням витрат по сплаті збору (5000 грн.) на рахунок Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 13:53
Шановний Учаснику, відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТА.ЛТД» було виявлено що учасник зовсім не надав документ (копію документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого спеціально обладнаного автотранспорту, або договір послуг перевезення (транспортних послуг)).
Враховуючи вище викладене, поняття НЕНАДАННЯ документу та НЕВІДПОВІДНІСТЬ у документах не можна ототожнювати. У зв’язку з чим прийняте рішення тендерним комітетом КНП «Обласна лікарня» є вірним.
Номер вимоги: UA-2020-05-04-000727-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД", Код ЄДРПОУ:21947206
Дата подання: 26 травня 2020 15:23
Вимога щодо усунення порушень UA-2020-05-04-000727-c
ОСКАРЖЕННЯ РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА

1. Відповідно до Протоколу 173 від 26.05.2020 р. засідання тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради, щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю фармацевтичної продукції за оголошенням UA-2020-05-04-000727-c було зазначено, що запропонована учасником ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не віподповідає умовам тендерної документації та прийнято рішення про відхилення цього учасника.

Причинами відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» є:

«Відповідно до додатку №3 тендерної документації учасник повинен надати копію документів, що підтверджують наявність у учасника власного чи орендованого спеціального обладнаного автотранспорту, або договір перевезення (транспортних послуг)»

Вважаємо що вищевказані причини дискваліфікації є неправомірними.

Оскільки закупівля UA-2020-05-04-000727-c була оголошена від 04.05.2020, та тендерна документація була затверджена протоколом №121 засідання тендерного комітету, щодо затвердження тендерної документації від 04.05.2020, то дана закупівля підпадає під дію закону України «Про публічну закупівлю» № 922-VIII від 25.12.2015 р., в новій редакції від 19.04.2020

Згідно вимог вищевказаного закону а саме: п 16. Статті 29:
Стаття 16. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.

На виконання вимог закону України «Про публічну закупівлю» № 922-VIII від 25.12.2015 р., в новій редакції від 19.04.2020. вимагаємо від Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради наступне:
1) Скасувати Протокол 173 від 26.05.2020 р. засідання тендерного комітету Комунальне некомерційне підприємство "Обласна клінічна лікарня ім. О.Ф. Гербачевського" Житомирської обласної ради, щодо розгляду тендерних пропозицій на закупівлю фармацевтичної продукції за оголошенням UA-2020-05-04-000727-c, за яким було зазначено, що запропонована учасником тендерна пропозиція ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не відповідає умовам тендерної документації і прийнято рішення про відхилення цього учасника, та переможцем торгів було визначено СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД".
2) Скасувати повідомлення про намір укласти договір від 26.05.2020 з учасником СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
3) Оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» .

Оскільки відповідно до Законодавства закупівлі повинні здійснюватися за такими принципами, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, то вважаємо рішення Замовника про відхилення ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» не правомірним і суперечачим принципам економії та неупередженості.

Підбиваючи підсумок, Учасників Товариство з обмеженою відповідальністю "ВЕНТА. ЛТД" виконала всі умови тендерної документації та відсутні будь-які законі підстави для відхилення пропозиції ТОВ «ВЕНТА. ЛТД».

В разі незадоволення цієї вимоги ми будемо звертатися в Постійно діючу адміністративну колегію АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з наступним віднесенням витрат по сплаті збору (5000 грн.) на рахунок Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 травня 2020 13:53
Шановний Учаснику, відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє НЕВІДПОВІДНОСТІ в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини 16 статті 29 Закону України якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЕНТА.ЛТД» було виявлено що учасник зовсім не надав документ (копію документів, що підтверджують наявність в учасника власного чи орендованого спеціально обладнаного автотранспорту, або договір послуг перевезення (транспортних послуг)).
Враховуючи вище викладене, поняття НЕНАДАННЯ документу та НЕВІДПОВІДНІСТЬ у документах не можна ототожнювати. У зв’язку з чим прийняте рішення тендерним комітетом КНП «Обласна лікарня» є вірним.

Документи подані скаржником

Документи

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" 1 536 434,40
UAH з ПДВ
1 521 026,40
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 1 536 562,80
UAH з ПДВ
1 521 154,80
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 1 536 566,65
UAH з ПДВ
1 536 566,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 17:35
Електронний підпис
20 травня 2020 17:27
сертиф+ру актілізе.pdf
20 травня 2020 17:27
Статут .pdf
20 травня 2020 17:27
ТЧ.pdf
20 травня 2020 17:27
тендерна пропозиція.pdf
20 травня 2020 17:27
Ліцензія.pdf
20 травня 2020 17:27
Баланс за 2019 рік.pdf
20 травня 2020 17:27
КЧ.pdf
20 травня 2020 17:27
Проект Договору.pdf
20 травня 2020 17:27
Балланс+Звит.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД"
#21947206
Відхилено 1 521 026,40
UAH з ПДВ
26 травня 2020 14:18
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Рішення скасоване 1 521 154,80
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:09
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Відхилено 1 521 154,80
UAH з ПДВ
17 червня 2020 16:14
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Рішення скасоване 1 536 566,65
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:34
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»
#38737616
Відхилено 1 536 566,65
UAH з ПДВ
14 липня 2020 11:39

Документи

26 травня 2020 14:17
Електронний підпис

Документи

17 червня 2020 16:14
Електронний підпис

Документи

14 липня 2020 11:39
Електронний підпис
14 липня 2020 11:38
протокол.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
14 липня 2020 11:39
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі