Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
19 981,44 UAH
UA-2020-05-04-000725-b 8c1c10a3b7e04d1d8a78899a1f96b79e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Екзархо

+380984131310 school63_ua@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Маріупольська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 63"
Код ЄДРПОУ: 23776039
Вебсайт: https://school63mariupolua.wixsite.com/school
Місцезнаходження: 87554, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Пилипа Орлика, 90а
Контактна особа: Тетяна Екзархо
+380984131310
school63_ua@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


17,786 куб.м на місяць, 213,44 куб.м. на рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 90510000-5 Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87554, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Пилипа Орлика, 90а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється Платником щомісячно до 25-го числа наступного місяця за звітним згідно Акту здавання -приймання наданих послуг. Але, у разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 3 ( трьох) анківських днів з дати отримання бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

04 травня 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 19 981,44
UAH з ПДВ
04 травня 2020 11:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 10:11
Доп угода № 2.JPG зміни до договору
04 листопада 2020 09:55
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 13:37
доп угода комунальник.JPG зміни до договору
25 серпня 2020 13:36
коммунальник 2020.pdf укладений
04 травня 2020 11:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору № 633 від 30.04.2020
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору.
Номер договору про закупівлю: 633
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML