Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Нанесення дорожньої розмітки (оплата поточного ремонту доріг)
Очікувана вартість
583 964,60 UAH
UA-2020-05-04-000456-a f0ac3b6aafb448ffb3ff35d57dc56301
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Марина Анатоліївна

+380612899015 prozoro21_2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Шевченківському району
Код ЄДРПОУ: 37573885
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, проспект Моторобудівників 34
Контактна особа: Сорока Марина Анатоліївна
+380612899015
prozoro21_2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 травня 2020 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 17 травня 2020 11:26
Оскарження умов закупівлі: до 23 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 травня 2020 11:26
Початок аукціону: 28 травня 2020 11:01
Очікувана вартість: 583 964,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 919,82 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5839.65 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


орган місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2782.6 м.кв
ДК 021:2015 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Нанесення дорожньої розмітки (оплата поточного ремонту доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, м Запоріжжя, Територія Шевченківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 травня 2020 10:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 травня 2020 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 травня 2020 10:24
Перелік змін загальний.docx
20 травня 2020 10:24
Перелік змін _ 2 вiд 20.05.2020.docx
20 травня 2020 10:24
ТД_ Нанесення розмітки зм 2 від 20.05.20.doc
12 травня 2020 13:13
ТД_ Нанесення розмітки зм 1 від 12.05.20.doc
04 травня 2020 11:21
ТД_ Нанесення розмітки1.doc
12 травня 2020 13:13
Перелік змін _ 1 вiд 12.05.2020.docx
12 травня 2020 13:13
Додаток 3_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ зм 1 від 12.05.20.docx
04 травня 2020 11:21
Додаток 3_ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
04 травня 2020 11:21
Додаток 4_ЛИСТ-ЗГОДА.docx
04 травня 2020 11:21
Додаток 2_ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
04 травня 2020 11:21
Додаток 1_ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо наявністі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 06 травня 2020 18:15
Дата відповіді: 12 травня 2020 13:19
Пунктом 5 розділу ІІІ тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» встановлено необхідність надання учасником Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: у кількості не менше 4 фахівців та наявності штату ІТР, за встановленою формою. Встановлені форми передбачають, зокрема, зазначення інформації про посаду та загальний стаж роботи на посаді. Крім того, форма для робочих професій містить стовпчик «Постійно/ назва субпідрядної організації». Відповідно до діючого законодавства учасник може залучити фізичних осіб для виконання конкретного обсягу робіт за договорами цивільно-правового характеру. Просимо пояснити: 1. Чи може учасник для надання послуг за предметом закупівлі та з метою підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям залучити працівників (як інженерно-технічних працівників та і робочих професій) за договорами цивільно-правового характеру? 2. Як що ні, то які законодавчі підстави неможливості залучення працівників за договорами цивільно-правового характеру з урахуванням вимог статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації
Щодо наявності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Дата подання: 06 травня 2020 18:17
Дата відповіді: 12 травня 2020 13:20
Відповідно до частини 7 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 цього Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті. Згідно з частиною 2 статті 17 Закону Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Відповідно до пункту 37 частини 1 статті 1 Закону учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовником, в свою чергу, відповідно до пунктів 1 та 5 розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кожного субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучити, вимогам визначеним у статті 17 Закону, вимагається надання учасником на кожного з таких субпідрядників/співвиконавців інформація, що підтверджує відсутність підстав визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону у довільній формі. Враховуючи те, що Замовнику надано право прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо саме учасник (а не субпідрядник) процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, та те, що учаснику неможливо перевірити факт наявності/відсутності у залученого до надання послуг субпідрядника підстав, передбачених частиною другою статті 17 Закону, просимо роз’яснити: 1. З якою метою вимагається інформація на кожного субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучити, що підтверджує відсутність підстав визначених у частині другій статті 17 Закону та які наслідки для учасника у разі, якщо виявиться що у залученого субпідрядника будуть наявні підстави, зазначені у частині другій статті 17 Закону, не зважаючи на те, що субпідрядник гарантував учаснику у письмовій формі відсутність таких підстав? 2. Яким саме чином учасник повинен перевірити відсутність підстав, зазначених у частині другій статті 17 Закону, щодо залучених субпідрядників? 3. Чи може учасник з метою належного виконання договору змінити субпідрядника у разі якщо при виконанні договору виявиться, що субпідрядник неспроможний виконати певний обсяг робіт (надати послуги) через обставини, які не можливо було передбачити під час укладання договору та подання тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (у редакції закону, що діє з 19.04.2020 р.) (далі – Закон) тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 7 статті 17 Закону у разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині першій цієї статті.
Всі вимоги, викладені в документації, не суперечать діючому Законодавству, є необхідними для успішного проведення Закупівлі та гарантованого отримання якісних послуг у визначені терміни. Ці вимоги ідентичні для всіх Учасників

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-04-000456-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ХІМІЯ ПАРК", Код ЄДРПОУ:38986599
Дата подання: 03 червня 2020 15:56
Аномально низька ціна
Просимо роз'яснити, як міг учасник (ТОВ "ХІМІЯ ПАРК") надати обгрунтування аномально низької ціни, якщо в системі Prozorro з 14.05.2020 р. встановлені обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі?
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 червня 2020 13:16
Добрий день!!! На Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до п. 3 ч. 1 ст. 1 Закону 1 аномально низька ціна тендерної пропозиції (далі - аномально низька ціна) - ціна/приведена ціна найбільш економічно вигідної пропозиції за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону.
Згідно з ч. 14 ст. 29 Закону 1 Учасник, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою, повинен надати протягом одного робочого дня з дня визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції обґрунтування в довільній формі щодо цін або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг пропозиції.
Замовник може відхилити аномально низьку тендерну пропозицію, у разі якщо учасник не надав належного обґрунтування вказаної у ній ціни або вартості, та відхиляє аномально низьку тендерну пропозицію у разі ненадходження такого обґрунтування протягом строку, визначеного абзацом першим цієї частини.
Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі» та не відповідає за технічні можливості системи Prozorro щодо ненадходження обґрунтування в довільній формі щодо аномальної ціни від Учасника, який надав найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію, що є аномально низькою.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-05-04-000456-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ", Код ЄДРПОУ:40517328
Дата подання: 25 червня 2020 14:23
Неправомірне визначення переможця процедури закупівлі, оскарження рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника
Опис в доданих файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 20:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення від 10.07.2020 № 13422-р/пк-пз Замовником виконано
Дата виконання рішення замовником: 16 липня 2020 08:50

Документи подані скаржником

25 червня 2020 12:05
Скарга.docx
25 червня 2020 12:05
Скарга.p7s

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-19-000011 ● 4f1a00a4a7164f0ba003e2bcae76ea07
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020 11:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.06.2020 № 123

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-05-04-000456-a, ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Нанесення дорожньої розмітки (оплата поточного ремонту доріг)), яка проводиться Районною адміністрацією Запорізької міської ради по Шевченківському району.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-02 15:56:29

Роз'яснення щодо висновку

Просимо надати роз’яснення щодо не можливості усунення Замовником виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів, передбачених частиною першою статті 32 Закону, згідно висновку про результати моніторингу закупівлі від 01.07.2020р., через прийняття до розгляду 30.06.2020 р. органом оскарження скарги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ". Згідно абз. 2 частини 17 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється вчиняти будь-які дії та приймати будь-які рішення щодо процедури закупівлі, у тому числі приймати рішення про відміну тендера чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю, крім дій, спрямованих на усунення порушень, зазначених у скарзі. Також зазначаємо, що здійснити дії спрямовані на усунення порушень, зазначених в скарзі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" не має технічної можливості.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-07-02 16:44:13

Зупинення проведення моніторингу

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

01.07.2020 № 132

Запоріжжя

Про зупинення рішення
про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 №114-ІХ), з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги за номером UA-2020-05-04-000456-a.a2 в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-05-04-000456-a (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 04 травня 2020 року), прийняте наказом управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 19.06.2020 № 123 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження про результати розгляду скарги.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 16 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

У зв'язку з опублікуванням рішення АМКУ вважати порушення, викладені у висновку моніторингу, усунутими.

2020-07-16 09:19:26

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 травня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ" 439 877,94
UAH з ПДВ
220 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК" 422 750,40
UAH з ПДВ
289 999,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ" 511 975,29
UAH з ПДВ
511 975,29
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АЛЕКСЕЄНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА" 581 039,96
UAH з ПДВ
581 039,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС" 583 900,00
UAH з ПДВ
583 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 11:25
ТП Косухін.pdf
27 травня 2020 11:25
техпасп mitsubishi.pdf
27 травня 2020 11:25
Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 11:25
Статут ТЕ.pdf
27 травня 2020 11:24
СЕРТИФИКАТ 2018_ТН.pdf
27 травня 2020 11:24
Серт відпов фарба.jpg
27 травня 2020 11:24
Протокол участь.pdf
27 травня 2020 11:24
Дозвіл обробка даних.pdf
27 травня 2020 11:24
Наказ вступ директора.pdf
27 травня 2020 11:24
Договорна ціна.pdf
27 травня 2020 11:24
Лист_НБУ_по_лiцензii.pdf
27 травня 2020 11:24
Договор автодор.pdf
27 травня 2020 11:24
Договір Авраменко.pdf
27 травня 2020 11:24
Договір _4 Косухін.pdf
27 травня 2020 11:24
Дог оренди офісу.pdf
27 травня 2020 11:23
Довідка про учасника.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 09:14
Електронний підпис
27 травня 2020 09:14
Техпаспорти Мерси 2.pdf
27 травня 2020 09:14
Тендерна пропозиція.pdf
27 травня 2020 09:14
СЯ фарба 21_25.pdf
27 травня 2020 09:14
Сфера_2019 Укрсепро.pdf
27 травня 2020 09:14
Сфера акредитации 10159.pdf
27 травня 2020 09:14
Свідоцтво САК№620780.PDF
27 травня 2020 09:14
Свідоцтво САК№620779.PDF
27 травня 2020 09:14
Свідоцтво САК№620767.pdf
27 травня 2020 09:14
Свідоцтва машиністів.pdf
27 травня 2020 09:14
ВК0713СІ.pdf
27 травня 2020 09:14
Атестат Укрсепро.pdf

Публічні документи

31 липня 2020 09:34
Електронний підпис
29 липня 2020 14:36
Електронний підпис
29 липня 2020 12:42
Довідка ліцензія.pdf.p7s
29 липня 2020 12:42
Довідка ліцензія.pdf
29 липня 2020 12:42
Dovidka_20196362920190817362.pdf.p7s
29 липня 2020 12:42
Dovidka_20196362920190817362.pdf
23 липня 2020 09:40
9. Довідка МТБ.pdf.p7s
23 липня 2020 09:40
9. Довідка МТБ.pdf
23 липня 2020 09:35
Тех паспорт.pdf.p7s
23 липня 2020 09:35
Тех паспорт.pdf
27 травня 2020 11:11
Електронний підпис
27 травня 2020 10:34
Протокол_НР.7Z
27 травня 2020 10:34
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
27 травня 2020 10:34
Лист_для_клieнтiв.7z
27 травня 2020 10:34
Гарантiя_4105-20.7z
27 травня 2020 10:34
Витяг_iз_Статуту.7z
27 травня 2020 10:34
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
27 травня 2020 10:34
37. Банкiвс_ка_лiцензiя.p7s
27 травня 2020 10:34
37. Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
27 травня 2020 10:34
36. Витяг_iз_Статуту.p7s
27 травня 2020 10:34
36. Витяг_iз_Статуту.7z
27 травня 2020 10:34
35. Гарантія 4105-20.p7s
27 травня 2020 10:34
35. Гарантія 4105-20.7z
27 травня 2020 10:34
34. Лист_для_клieнтiв.p7s
27 травня 2020 10:34
34. Лист_для_клieнтiв.7z
27 травня 2020 10:34
33. Наказ_Фролова_Ю.М.p7s
27 травня 2020 10:34
33. Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
27 травня 2020 10:34
32. Протокол_НР.p7s
27 травня 2020 10:34
32. Протокол_НР.7Z
27 травня 2020 10:34
31. Розрахунок ціни.pdf
27 травня 2020 10:34
31. Розрахунок ціни.p7s
27 травня 2020 10:34
30._розяснення_по_МТБ.pdf
27 травня 2020 10:34
30._розяснення_по_МТБ.p7s
27 травня 2020 10:34
28._Довiдка_лiцензiя.pdf
27 травня 2020 10:34
28._Довiдка_лiцензiя.p7s
27 травня 2020 10:34
27._Витяг_з_EП_(копiя).pdf
27 травня 2020 10:34
27._Витяг_з_EП_(копiя).p7s
27 травня 2020 10:34
26._Статут_(копiя).pdf
27 травня 2020 10:34
26._Статут_(копiя).p7s
27 травня 2020 10:34
24._Довiдка_санкцii.pdf
27 травня 2020 10:34
24._Довiдка_санкцii.p7s
27 травня 2020 10:34
17._Довiдка_ст._17.pdf_(1).p7s
27 травня 2020 10:34
17._Довiдка_ст._17.pdf
27 травня 2020 10:34
10._Довiдка_примiщення.pdf
27 травня 2020 10:34
10._Довiдка_примiщення.p7s
27 травня 2020 10:34
9._Довiдка_МТБ.pdf.p7s
27 травня 2020 10:34
9._Довiдка_МТБ.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 22:17
МВС Алесеєнко М.В..pdf.zip
17 червня 2020 22:17
Лист щодо ліцензії.pdf.zip
17 червня 2020 22:17
Додаток 1.pdf.zip
26 травня 2020 22:19
Електронний підпис
26 травня 2020 22:14
ст 16 Елькін договір.pdf.zip
26 травня 2020 22:14
Розрахунок вартості.pdf.zip
26 травня 2020 22:14
Протокол_НР.7Z
26 травня 2020 22:14
Наказ_Фролова_Ю.М.7Z
26 травня 2020 22:14
Лист_для_клieнтiв.7z
26 травня 2020 22:14
Лист гарантія.pdf.zip
26 травня 2020 22:14
Додаток 4.pdf.zip
26 травня 2020 22:14
Додаток 2.pdf.pdf.zip
26 травня 2020 22:14
Додаток 1.pdf.zip
26 травня 2020 22:14
Довідка про санкції.pdf.zip
26 травня 2020 22:14
Гарантiя_4161-20.7z
26 травня 2020 22:14
Витяг_iз_Статуту.7z
26 травня 2020 22:14
Витяг ПДВ.pdf.zip
26 травня 2020 22:14
Банкiвс_ка_лiцензiя.7z
26 травня 2020 22:14
oledata.mso
26 травня 2020 22:14
FW_ Ецп.zip

Публічні документи

22 травня 2020 08:13
Електронний підпис
13 травня 2020 22:14
Електронний підпис
13 травня 2020 22:10
договір оренди офіс.pdf
13 травня 2020 22:10
Витяг ПДВ.pdf
13 травня 2020 22:10
доп.угода Буд-Альянс.pdf
13 травня 2020 22:10
наказ на директора.pdf
13 травня 2020 22:10
Виписка Юнія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ"

ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"

ФОП "АЛЕКСЕЄНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІЯ-ТРАНС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ"
#43464337
Рішення скасоване 220 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 08:46
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Рішення скасоване 289 999,20
UAH з ПДВ
16 липня 2020 08:46
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"
#40517328
Рішення скасоване 511 975,29
UAH з ПДВ
16 липня 2020 08:46
ФОП "АЛЕКСЕЄНКО МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА"
#3337009489
Рішення скасоване 581 039,96
UAH з ПДВ
16 липня 2020 08:46
ТОВ "ТЕРОС ЕНЕРДЖИ"
#43464337
Відхилено
220 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:52
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 липня 2020 00:00
ТОВ "ХІМІЯ ПАРК"
#38986599
Відхилено
289 999,20
UAH з ПДВ
22 липня 2020 09:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 липня 2020 00:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"
#40517328
Переможець 511 975,29
UAH з ПДВ
23 липня 2020 13:08
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 липня 2020 10:05

Документи

01 червня 2020 13:08
Електронний підпис
01 червня 2020 13:07
23 протокол .docx

Документи

03 червня 2020 14:08
Електронний підпис
03 червня 2020 14:07
24 протокол .docx

Документи

15 червня 2020 17:04
Електронний підпис
15 червня 2020 17:03
30 протокол .docx
10 червня 2020 18:02
28 протокол .docx

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

20 липня 2020 11:52
Електронний підпис
20 липня 2020 11:50
59 протокол .docx

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

22 липня 2020 09:49
Електронний підпис
22 липня 2020 09:46
60 протокол .docx

Вимога про усунення невідповідностей

1) Перелік виявлених невідповідностей: В складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують право власності орендодавця Фізичну особу-підприємця Саніна Юрія Володимировича на загальний легковий вантажопасажирський – В, марка VOLKSWAGEN, тип моделі TRANSPORTER 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 5 розділу ІІІ тендерної документації, а саме: В разі використання орендованої техніки – надати скан-копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та скан-копії оригіналів документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: скан-копії оригіналів документів, що підтверджують право власності орендодавця на загальний легковий вантажопасажирський – В, марка VOLKSWAGEN, тип моделі TRANSPORTER.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАПОРІЖЖЯ КОМУНАЛЬНЕ"
#40517328
511 975,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 12:34
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 09:01
ДУ_1 до Договору 120.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 08:48
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:21
120 договір.pdf укладений
04 серпня 2020 10:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до листа ТОВ «Запоріжжя Комунальне» виникла необхідність внесення змін в договір від 04.08.2020 № 120 щодо погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку, згідно пункту 5 частини 5 статті 41 Закону
Номер договору про закупівлю: 120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 511 975,27
UAH