Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
17 750,28 UAH
UA-2020-05-04-000101-b 600b349d3cde4236adb0266c43252bb0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Скабьолкін

+380972833843 mar_school30@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 травня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №30 МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 23031569
Вебсайт: http://school30.ucoz.org/
Місцезнаходження: 87551, Україна , Донецька обл., М.МАРІУПОЛЬ, ВУЛ. ДНІСТРОВСЬКА, БУД. 35
Контактна особа: Андрій Скабьолкін
+380972833843
mar_school30@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


критерієм якості послуг з вивезення побутових відходів є дотримання графіка вивезення побутових відходів, правил надання послуг з поводження з побутовими відходами, інших вимог законодавства щодо надання послуг з вивезення побутових відходів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87551, Україна, Донецька область, Маріуполь, ВУЛ. ДНІСТРОВСЬКА, БУД. 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

04 травня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Переможець 17 750,28
UAH з ПДВ
04 травня 2020 09:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 квітня 2021 14:46
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2020 08:35
додугода комунальник.pdf зміни до договору
04 листопада 2020 08:33
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 09:08
дод.угода Комунальник 001.jpg зміни до договору
09 вересня 2020 09:07
Електронний підпис зміни до договору
05 травня 2020 14:59
протокол 11 тех.ошибка 001.jpg зміни до договору
05 травня 2020 14:59
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 09:20
договор Коммунальник 001.jpg укладений
04 травня 2020 09:19
договор Коммунальник 002.jpg укладений
04 травня 2020 09:19
договор Коммунальник 003.jpg укладений
04 травня 2020 09:19
договор Коммунальник 004.jpg укладений
04 травня 2020 09:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлено очікувану вартість закупівлі з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 455
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору на 4142,04 грн
Номер договору про закупівлю: 455
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): змепншено суму договору
Номер договору про закупівлю: 455
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 17 750,28
UAH (в тому числі ПДВ 2 958,38 UAH)