Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021-2015-03140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція» (Яйця курячі столові харчові класу С, I гатунку)
Очікувана вартість
97 920,00 UAH
UA-2020-05-03-000033-b d9f8e6a65ea041dabfc630fc1bc2d8f7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Васалатова

+380685021341 nvasalatova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Наталія Васалатова
+380685021341
nvasalatova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 травня 2020 21:19
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 20 травня 2020 13:19
Очікувана вартість: 97 920,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03140000-4: Продукція тваринництва та супутня продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54000 штуки
ДК021-2015-03140000-4 «Продукція тваринництва та супутня продукція» (Яйця курячі столові харчові класу С, I гатунку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Гавриленка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються згідно договору постачання та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника по факту відвантаження при наявності фінансування на протязі 5 робочих днів з дати отримання фінансуванн Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 11:13
оголошення яйця.doc
04 травня 2020 09:33
Додаток 6 Проект договору яйця.doc
05 травня 2020 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 08:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 травня 2020 09:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 травня 2020 21:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 11:13
оголошення яйця.doc
05 травня 2020 08:20
оголошення яйця.doc
04 травня 2020 09:33
оголошення яйця.doc
03 травня 2020 21:19
оголошення яйця.doc
04 травня 2020 09:33
Додаток 6 Проект договору яйця.doc
03 травня 2020 21:19
Додаток 6 Проект договору яйця.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-03-000033-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 04 травня 2020 16:49
Тендерна документація
Шановний Замовнику. В Україні застосування систем управління безпечністю харчових продуктів, заснованих на принципах НАССР, є обов'язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Цього вимагає Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Оскільки запровадження НАССР потребує часу та певних ресурсів, законом були передбачені певні перехідні періоди. Зокрема, для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), ця норма вже стала обов'язковою з 20 вересня 2017 року. Підприємства, які займаються виробництвом, реалізацією або введенням в обіг харчових продуктів, що не містять необроблених інгредієнтів тваринного походження (крім малих потужностей) мали впровадити систему управління безпечністю харчових продуктів до 20 вересня 2018 року. А всі підприємства з малими потужностями – до 20 вересня 2019 року. 23 липня 2014 р. Верховна Рада України проголосувала за законопроект № 4179 а, який стосується гармонізації законодавства України та Європейського Союзу у сфері безпеки та якості харчових продуктів. Зазначений документ передбачає введення в Україні європейської моделі системи гарантування безпеки і якості продуктів харчування, що базується на процедурах HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points — аналіз небезпечних чинників і критичні контрольні точки). Впровадження даної процедури є обов’язковим для всіх підриємств, починаючи з 20 вересня 2019р., тобто з 20 вересня 2019 року всі підприємства України зобов’язані мати сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку. Таким чином, задля того, щоб Ви були впевнені, що отримуючи продукти харчування від постачальників Ви не наражаєте військовослужбовців на небезпеку після їх вживання, а також для того, щоб не порушувати чинне законодавство України Ви зобов’язані внести зміни у тендерну документацію та доповнити перелік документів, що вимагаєте надати при закупівлі продуктів харчування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 08:27
Добрий день! Зміни до оголошення про закупівлі внесено. Дякуємо за звернення

Документи

05 травня 2020 08:27
Протокол №3-в (яйця).PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 89 640,00
UAH з ПДВ
63 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 97 920,00
UAH з ПДВ
63 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 97 200,00
UAH з ПДВ
84 240,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 96 120,00
UAH з ПДВ
90 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 17:18
Нова Цінова.pdf
19 травня 2020 15:41
Яйця.pdf

Публічні документи

Публічні документи

02 червня 2020 18:18
Електронний підпис
18 травня 2020 12:55
Електронний підпис
18 травня 2020 12:55
Договір.pdf
18 травня 2020 12:55
Статутні документи.pdf
18 травня 2020 12:55
Документи якості.pdf
18 травня 2020 12:55
Ст 17 Закону.PDF
18 травня 2020 12:55
Довідка МТБ.pdf
18 травня 2020 12:55
технічні вимоги.pdf
18 травня 2020 12:55
Сан.обробка 12.05.2020.pdf
18 травня 2020 12:55
тех.паспорти.pdf
18 травня 2020 12:55
Рішення засновника.PDF
18 травня 2020 12:55
мед.книжка_Резниченко.PDF
18 травня 2020 12:55
ст.44.PDF
18 травня 2020 12:55
ISO ДСТУ 9001-2015.PDF
18 травня 2020 12:55
ISO ДСТУ 22000-2007, 22000-2005.PDF

Публічні документи

19 травня 2020 14:54
1. установчі документи.pdf
19 травня 2020 14:54
тех паспорта копія.pdf
19 травня 2020 14:54
транспорт довідка.pdf
19 травня 2020 14:54
цінова пропозиція.pdf
19 травня 2020 14:54
Технічні вимоги.pdf
19 травня 2020 14:54
iso 14001.pdf
19 травня 2020 14:54
проект договору.pdf
19 травня 2020 14:54
складське.pdf
19 травня 2020 14:54
медичні книжки.pdf
19 травня 2020 14:54
потужність.pdf
19 травня 2020 14:54
експлуатаційний.pdf
19 травня 2020 14:54
Лист-згода.pdf
19 травня 2020 14:54
про взяття на облік.pdf
19 травня 2020 14:54
22000.pdf
19 травня 2020 14:54
9001.pdf
19 травня 2020 14:54
4.Мат база.pdf
19 травня 2020 14:54
довкілля.pdf
19 травня 2020 14:54
9 про санкції.pdf
19 травня 2020 14:54
ВИТЯГ ПДВ.pdf
19 травня 2020 14:54
декларація виробника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Рішення скасоване 63 180,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 16:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 63 180,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 16:37
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3129214517
Відхилено 63 720,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 17:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
Переможець 84 240,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 12:07

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

21 травня 2020 15:32
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 червня 2020 12:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 12:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
84 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2020 12:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:59
ДУ №3 дог.61 09.06.2020 яйця.PDF укладений
28 грудня 2020 11:58
Лист ТОВ Ісполін.PDF укладений
28 грудня 2020 11:58
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 08:36
ДУ №2 дог.№61 яйця.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 08:35
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 11:47
ДУ №1 дог.№61 яйця.PDF зміни до договору
20 липня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 10:46
Договір №61 від 09.06.2020 яйця.PDF укладений
09 червня 2020 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 731,20
UAH (в тому числі ПДВ 11 455,20 UAH)
Причини розірвання договору: Різке зростання ціни на товар