Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер, ноутбуки
Очікувана вартість
71 000,00 UAH
UA-2020-04-30-002410-b f0ec5824e2d64bc6af196e53e8eeff87
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Світлана Гривцова

+380985518989 dnlibchildren@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КУЛЬТУРИ "ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА БІБЛІОТЕКА ДЛЯ ДІТЕЙ"
Код ЄДРПОУ: 02218619
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, просп. Металургів, буд. 29
Контактна особа: Світлана Гривцова
+380985518989
dnlibchildren@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 20:00
Початок аукціону: 14 травня 2020 14:36
Очікувана вартість: 71 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 355,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 одиниця
Персональний комп'ютер, ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87555, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, проспект Металургів буд.29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 травня 2020  —  01 червня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-30-002410-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 27 травня 2020 10:18
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику, просимо Вас переглянути своє рішення, щодо визначення переможця торгів, бо, якщо переглянути протоколи відхилення Учасників, що передували перед переможцем, то Ви писали, що відхилили їх пропозиції, бо операційна система не була встановлена Виробником ноутбуків, а Учасник пропонував поставити її самостійно. Ознайомившись з пропозицією Учасника - ТОВ "АІСІТ" можна пересвідчитись, що він вказав модель ноутбука без зазначення партномеру Виробника, який саме і вказує на заводську комплектацію виробу, то ж як саме Ви визначили, що Вам пропонують саме те, що Вам потрібно. Також це стосується комплектації персонального комп'ютера... Учасник не вказав моделі системної плати, то як ви визначили, що те що Вам пропонують задовольняє технічні вимоги?! Прошу переглянути пропозицію ТОВ "АІСІТ" та відхилити її як таку - що не відповідає технічним вимогам. Якщо Ви залишите цю скаргу без розгляду або приймете упереджене рішення, щодо визначення переможця - то після заключення договору і перерахунку Вами коштів на розрахунковий рахунок постачальника - нами буде написано листі в держуадитслужбу для проведення аудити даної закупівлі. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 травня 2020 17:06
Шановний Учаснику, стосовно Вашої вимоги на перегляд рішення щодо визначення переможця по спрощеній закупівлі повідомляємо наступне. Попередній учасник пропозицію якого було відхилено, пропонував проінстальовану операційну систему Microsoft Windows 10 Professional x64 OEM (FQC-08909), а в технічних вимогах замовника передбачена предвстановлена виробником Windows 10. Щодо системної плати, то переможцем була запропонована системна плата технічні характеристики якої відповідають технічному завданню замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-30-002410-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 28 травня 2020 01:11
Неправомірне визначення переможця
Шановний Замовнику, мі чітко зрозуміли Вашу позицію і також розуміємо що процедура "спрощена", але чи не могли б Ви відповісти на декілька питань? А саме:
- Який саме "ноутбук Dell Inspiron 3583" було запропоновано Учасником - ТОВ "АІСІТ" до постачання:
1) Ноутбук Dell Inspiron 3583 (I3583F38S2NW-8BK);
2) Ноутбук Dell Inspiron 3583 (3583Fi38S2HD-WBK);
3) Ноутбук Dell Inspiron 3583 (I3538S2NIW-74B);
4) Ноутбук Dell Inspiron 3583 (I3583F38S2NL-8BK);
5) Ноутбук Dell Inspiron 3583 (I3538S2NIL-74B);
6) Ноутбук Dell Inspiron 3583 (3583Fi38S2HD-LBK);
7) Dell Inspiron 3583 (3583Fi38S2IHD-LPS);
8) Ноутбук Dell Inspiron 3583 (3583Fi54H1R520-LBK);
9) Ноутбук Dell Vostro 3583 (N2065BVN3583EMEA01_2001_UBU_RAIL);
10) Ноутбук Dell Inspiron 3583 (3583Fi54H1HD-LBK)

Чи може якийсь інший? Ви ж, як Замовник, перевірили на відповідність технічним вимогам інформацію зазначену Учасником в технічній частині його пропозиції? То яку саме модель Вам запропонували і де це видно?

- Яку саме модель системної плати Вам запропонував Учасник - ТОВ "АІСІТ" і як Ви перевірили її відповідність технічним вимогам?

- Чи треба було в кваліфікаційній частині надавати правдиву і по суті інформацію, що вимагалась згідно Додатку?

Чи може й того достатньо, що Учасник з міста Маріуполь?

Скрін-шоти додаємо. Дякуємо за неупереджене ставлення до всіх Учасників спрощеної закупівлі та їх географічного розташування на території нашої держави.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 травня 2020 15:25
Шановний учаснику, стосовно вашої вимоги від 28.05.2020 повідомляємо.
ТОВ «АІСІТ» на нашу адресу надіслана пояснювальна записка до тендерної пропозиції , де вказано :
- модель ноутбука – Dell Inspiron3583 (13538S2NIW-74B) , що цілком відповідає технічним вимогам замовника;
- модель системної плати MSI B450-A PRO MAX (роз’єми та порти: 4 x PCIe 3.0/2.0 x1, 2 x PCIe 3.0/2.0 x16., PS\2 – 1шт., USB 2,0 – 2шт, 2 x USB 3.2 Gen2, 2 x USB 3.2 Gen ,1 DVI – 1шт, HDMI-1шт, RJ-45 – 1шт, аудіо роз’єм – 5шт., 1 x M.2, 6 x Sata 6.0 Gb/s Підтримка оперативноі пам’яті: 4хDDR4 .Форм-фактор: ATX

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-30-002410-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 28 травня 2020 16:34
Неправомірне визначення переможця
Добрий день, дякуємо за надання вичерпної відповіді на поставлені питання.
Також, прошу роз’яснити, чи всіх Учасників стосуються кваліфікаційні вимоги, встановлені Вами, як замовником, висунуті та оприлюднені в файлі «Дод.2 Кваліфікаційні вимоги.docx», а саме:
Пункт 2 таблиці «Інформація на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи у формі пояснювальної записки про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника вимогам Замовника до предмету закупівлі, викладених у Додатку 1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі», - в цьому Додатку 2 в верхній частині таблиці прописано, що всі ці вимоги (документи) надаються (завантажуються в Систему) Учасником на підтвердження відповідності пропозиції Учасника умовам закупівлі.

Тобто, наше питання полягає в тому, чи всі Учасники повинні були завантажити всі документи що Ви вимагали в Додатку 2 в систему, чи, можливо, можна було надсилати Вам їх електронною поштою, або в мессенджері, факсом, тощо?
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 17:44
Шановний Учасник, стосовно Вашого запитання від 28.05.2020 повідомляємо, що у додатку 2 вимагалось завантажити інформацію щодо технічних, якісних та кількісних характеристик. ТОВ «АІСІТ» була завантажена тендерна пропозиція та таблиця відповідності технічним і якісним характеристикам товару. На етапі розгляду вищевказаної пропозиції від учасника надійшла інформація щодо оновленої ціни за результатом аукціону та уточнення моделі ноутбука та системної плати на ПК. Характеристики моделей відповідають технічним характеристикам, які були вказані у завантаженій таблиці. Таким чином, пропозиція визнана як найбільш економічно вигідна та яка відповідає вимогам щодо предмета закупівлі.

Документи подані скаржником

28 травня 2020 01:11
Інформаційна довідка.jpg
28 травня 2020 01:11
ПК.jpg
28 травня 2020 01:11
Ноутбук.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС" 53 904,00
UAH з ПДВ
53 904,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 62 982,00
UAH з ПДВ
60 528,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ" 67 409,88
UAH з ПДВ
60 529,32
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АІСІТ" 66 810,00
UAH з ПДВ
64 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 64 980,00
UAH з ПДВ
64 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН" 67 740,00
UAH з ПДВ
67 740,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 69 070,68
UAH з ПДВ
69 070,68
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 18:45
Опис документів.pdf
13 травня 2020 18:44
ІНН.pdf
13 травня 2020 18:43
Витяг.pdf
13 травня 2020 18:43
Згода з договором.pdf
13 травня 2020 18:43
Д О В І Р Е Н І С Т Ь.pdf
13 травня 2020 18:42
Довідка код доступу.pdf
13 травня 2020 18:42
Про ліцензування.pdf
13 травня 2020 18:42
Лист-гарантія.pdf
13 травня 2020 18:42
Гарантійний лист.pdf
13 травня 2020 18:42
Довідка ст.17 повна.pdf
13 травня 2020 18:42
Довідка ст.17.pdf
13 травня 2020 18:42
Довідка без печатки.pdf
13 травня 2020 18:42
Довідка підпис.pdf
13 травня 2020 18:42
Витяг ПДВ.pdf
13 травня 2020 18:40
inquiry_print.pdf
13 травня 2020 18:39
ДФС.pdf
13 травня 2020 18:39
Деталі рахунка.pdf
13 травня 2020 18:28
250 G7 HP.pdf
13 травня 2020 18:28
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 травня 2020 18:28
Гарантійний лист.pdf
13 травня 2020 18:28
Документи КОМЕЛ.zip
13 травня 2020 18:28
4AA7-4136RUE.pdf

Публічні документи

Публічні документи

08 травня 2020 15:42
Електронний підпис
08 травня 2020 15:40
Витяг з ЄДР 24.04.2020.pdf
08 травня 2020 15:39
Проект договору.pdf
08 травня 2020 15:39
Технічна специфікація.pdf
08 травня 2020 15:39
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"

ТОВ "АІСІТ"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БІ2СІ ЕЛЕКТРОНІКС"
#43509985
Відхилено 53 904,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 21:51
ТОВ "КОМПАКОМ-2000"
#42668690
Відхилено 60 528,00
UAH з ПДВ
22 травня 2020 16:48
ТОВ "С.М.Б. СИСТЕМ"
#41206217
Відхилено 60 529,32
UAH з ПДВ
25 травня 2020 14:50
ТОВ "АІСІТ"
#23350286
Переможець 64 950,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 08:48

Документи

20 травня 2020 21:49
скан протокола 20.05.20.pdf

Документи

22 травня 2020 16:48
протокол №4.jpg

Документи

Документи

27 травня 2020 08:48
Електронний підпис
26 травня 2020 15:06
протокол №6.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 08:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АІСІТ"
#23350286
64 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 травня 2020 08:48
Електронний підпис
26 травня 2020 15:06
протокол №6.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 12:07
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 14:04
03_06_64950.pdf укладений
03 червня 2020 14:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 825,00 UAH)