Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015- 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі: капуста, морква, буряк, цибуля)
Очікувана вартість
85 724,00 UAH
UA-2020-04-30-002402-b 25a025aba56d454683819b7128fb0008
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Васалатова

+380685021341 nvasalatova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Наталія Васалатова
+380685021341
nvasalatova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 19:23
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 травня 2020 12:32
Очікувана вартість: 85 724,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 430,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Інформація зазначена в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10400 кілограми
ДК 021:2015- 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі: капуста, морква, буряк, цибуля)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49055, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Гавриленка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються згідно договору постачання та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника по факту відвантаження при наявності фінансування на протязі 5 робочих днів з дати отримання фінансування. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 16:37
оголошення овочі.doc
30 квітня 2020 19:23
Додаток 6 Проект договору.doc
05 травня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 19:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 травня 2020 16:37
оголошення овочі.doc
30 квітня 2020 19:23
оголошення овочі.doc
30 квітня 2020 19:23
Додаток 6 Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-30-002402-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2497000357
Дата подання: 05 травня 2020 16:12
а: Щодо санітарного паспорту
Доброго дня! Відповідно до п.7 Додатку № 2 Оголошення, від Учасників вимагається надання «Санітарний паспорт на спец. автомобіль для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини, особиста медична книжка водія;» Повідомляємо Вас, що документ «санітарний паспорт на спец.автомобіль для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини» наразі не видається жодних органом. Так, листом за вих. № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 за підписом Першого заступника Голови Держспоживслужби, чітко визначено, що оформлення санітарних паспортів на транспорт взагалі не передбачено. Далі наводимо текст листа: «Держпродспоживслужба розглянула ваше звернення стосовно надання роз’яс нення щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт та повідомляє. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі — Закон). Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів Закону (пункт 7 статті 37) визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.» З урахуванням вищевикладеного, просимо внести зміни до Оголошення, виключивши вимогу про надання Учасниками «санітарний паспорт на спец.автомобіль для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини» та привести його у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 16:41
Добрий день! Зміни до оголошення про закупівлю внесено. Дякуємо за звернення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 травня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 79 680,00
UAH з ПДВ
47 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОДАТКО Олександр Володимирович 85 724,00
UAH з ПДВ
47 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 84 540,00
UAH з ПДВ
57 340,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФУД ПОСТАЧ 80 000,00
UAH з ПДВ
62 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 85 440,00
UAH з ПДВ
81 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 травня 2020 13:57
цінова пропозиція.pdf
18 травня 2020 14:50
1. установчі документи.pdf
18 травня 2020 14:50
транспорт довідка.pdf
18 травня 2020 14:50
цінова пропозиція .pdf
18 травня 2020 14:50
Технічні вимоги.pdf
18 травня 2020 14:50
iso 14001.pdf
18 травня 2020 14:50
проект договору .pdf
18 травня 2020 14:50
складське.pdf
18 травня 2020 14:50
про взяття на облік.pdf
18 травня 2020 14:50
медичні книжки.pdf
18 травня 2020 14:50
потужність.pdf
18 травня 2020 14:50
Лист-згода.pdf
18 травня 2020 14:50
експлуатаційний.pdf
18 травня 2020 14:50
22000.pdf
18 травня 2020 14:50
9001.pdf
18 травня 2020 14:50
4.Мат база.pdf
18 травня 2020 14:50
довкілля.pdf
18 травня 2020 14:50
9 про санкції.pdf
18 травня 2020 14:50
ВИТЯГ ПДВ.pdf
18 травня 2020 14:50
декларація виробника.pdf

Публічні документи

Публічні документи

02 червня 2020 17:47
Електронний підпис
02 червня 2020 17:47
цінова пропозиція.pdf
18 травня 2020 09:32
Електронний підпис
18 травня 2020 09:31
Договір на транспорт.pdf
18 травня 2020 09:31
Статутні документи.pdf
18 травня 2020 09:31
Ст 17 Закону.PDF
18 травня 2020 09:31
технічні вимоги овочі.pdf
18 травня 2020 09:31
Сан.обробка 12.05.2020.pdf
18 травня 2020 09:31
Довідка МТБ.pdf
18 травня 2020 09:31
тех.паспорти.pdf
18 травня 2020 09:31
Рішення засновника.PDF
18 травня 2020 09:31
ст.44.PDF
18 травня 2020 09:31
мед.книжка_Резниченко.PDF
18 травня 2020 09:31
ISO ДСТУ 22000-2007, 22000-2005.PDF
18 травня 2020 09:31
ISO ДСТУ 9001-2015.PDF

Публічні документи

15 травня 2020 10:42
Електронний підпис
15 травня 2020 10:19
технічна специфікація.pdf
15 травня 2020 10:19
тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2020 10:19
протокол овощи 31.01.20.pdf
15 травня 2020 10:19
Проект договору.pdf
15 травня 2020 10:19
матер.техн.база авто.pdf
15 травня 2020 10:19
Копія Статута.pdf
15 травня 2020 10:19
копія ПДВ 11.02.2020.pdf
15 травня 2020 10:19
Копія витягу ЄДР 24.03.2020.pdf
15 травня 2020 10:19
Копії ISO.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 14:36
Овочі.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОДАТКО Олександр Володимирович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

ТОВ ФУД ПОСТАЧ

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Рішення скасоване 47 598,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:47
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 47 598,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 14:55
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ ДОДАТКО Олександр Володимирович
#2538715955
Відхилено 47 600,00
UAH з ПДВ
02 червня 2020 17:25
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
Переможець 57 340,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 10:00

Документи

21 травня 2020 15:57
Електронний підпис

Документи

02 червня 2020 17:25
Електронний підпис

Документи

03 червня 2020 10:00
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 10:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
57 340,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2020 10:00
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 08:37
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 08:44
ДУ №2 дог.№60 овочі.PDF зміни до договору
20 серпня 2020 08:43
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 11:39
ДУ №1 дог. 60 овочі.PDF зміни до договору
20 липня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 10:32
Договір №60 від 09.06.2020р. овочі.PDF укладений
09 червня 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 60
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 57 340,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 556,67 UAH)