Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Модульні споруди
Очікувана вартість
860 000,00 UAH
UA-2020-04-30-002293-b ● 34087c57b2214804a17c6b07035680d7
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ САГАЙДАК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 37989075 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75 |
Контактна особа: |
Ганна Радіонова +380972859922 parc_voroncova2011@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2020 17:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 21 травня 2020 11:01 |
Очікувана вартість: | 860 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25800 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
1) Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону у новій редакції
2) Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Оригінали документів, виданих іншими установами й підприємствами, викладені іншою мовою (наприклад сертифікати, паспорти, довідки, тощо) повинні мати автентичний переклад на українську мову. У разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
2) Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Оригінали документів, виданих іншими установами й підприємствами, викладені іншою мовою (наприклад сертифікати, паспорти, довідки, тощо) повинні мати автентичний переклад на українську мову. У разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Модульні споруди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2020 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 16:49 |
Додаток 6 зі змінами Проєкт договору.docx | |
08 травня 2020 16:49 |
ТД зі змінами МСВ (з урах.інв.) 08.05.2020.doc | |
08 травня 2020 16:49 |
Перелік змін мод.спор. 08.05.2020.docx | |
30 квітня 2020 17:31 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx | |
30 квітня 2020 17:31 |
ТД МСВ (з урах.інв.) 30.04.2020.doc |
08 травня 2020 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2020 16:49 |
Додаток 6 зі змінами Проєкт договору.docx
|
|||
08 травня 2020 16:49 |
ТД зі змінами МСВ (з урах.інв.) 08.05.2020.doc
|
|||
08 травня 2020 16:49 |
Перелік змін мод.спор. 08.05.2020.docx
|
|||
30 квітня 2020 17:31 |
Додаток 6 Проєкт договору.docx
|
|||
30 квітня 2020 17:31 |
ТД МСВ (з урах.інв.) 30.04.2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ДОКУМЕНТИ_ЩО_ПІДТВЕРДЖУЮТЬ_БЕЗПЕКУ
Дата подання: 04 травня 2020 22:59
Дата відповіді: 05 травня 2020 16:53
Шановний Замовнику,
Відповідно до технічних вимог, зазначених в Додатку №1 документації закупівлі: "Після встановлення товару Постачальник зобов’язаний надати документи, які підтверджують безпеку товару в цілому". Просимо уточнити, які саме документи Замовник має на увазі. Чи є таким документом, наприклад, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи або необхідні інші документи?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учаснику, в Додатку №1 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено, що "Після встановлення товару Постачальник зобов’язаний надати документи, які підтверджують безпеку товару в цілому".
Надаємо розяснення: Постачальник, після встановлення товару обовязково надає Замовнику лист-гарантію, складений у довільній формі, на бланку Постачальника (при наявності), про те, що поставлений та встановлений товар, відповідає всім санітарним нормам, стандартам, ДБН та ін. та Постачальник гарантує після встановлення товару безпечну його подальшу експлуатацію Замовником. До даного листа Постачальник може додати будь-які документи, які підтверджують безпечну експлуатацію товару.
Шановний учаснику, в Додатку №1 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено, що "Після встановлення товару Постачальник зобов’язаний надати документи, які підтверджують безпеку товару в цілому".
Надаємо розяснення: Постачальник, після встановлення товару обовязково надає Замовнику лист-гарантію, складений у довільній формі, на бланку Постачальника (при наявності), про те, що поставлений та встановлений товар, відповідає всім санітарним нормам, стандартам, ДБН та ін. та Постачальник гарантує після встановлення товару безпечну його подальшу експлуатацію Замовником. До даного листа Постачальник може додати будь-які документи, які підтверджують безпечну експлуатацію товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2020 11:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ" |
748 500,00
UAH з ПДВ
|
748 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАРКБУД-78" |
858 000,00
UAH з ПДВ
|
858 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ" |
859 600,00
UAH з ПДВ
|
859 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ" #3211107354 |
Переможець |
748 500,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 14:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 червня 2020 21:09 |
Кінець періоду оскарження: | 21 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 21 червня 2020 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг (п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону) |
Документи:
10 червня 2020 21:09
|
Електронний підпис |
10 червня 2020 21:08
|
Протокол № 43 від 10.06.2020 про визнання торгів такими, що не відбулись (МС 860 000).pdf |