Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модульні споруди
Очікувана вартість
860 000,00 UAH
UA-2020-04-30-002293-b 34087c57b2214804a17c6b07035680d7
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Радіонова

+380972859922 parc_voroncova2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ САГАЙДАК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37989075
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Ганна Радіонова
+380972859922
parc_voroncova2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 17:31
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 12:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 11:01
Очікувана вартість: 860 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


1) Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону у новій редакції
2) Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Оригінали документів, виданих іншими установами й підприємствами, викладені іншою мовою (наприклад сертифікати, паспорти, довідки, тощо) повинні мати автентичний переклад на українську мову. У разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Модульні споруди
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 17:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 16:49
Додаток 6 зі змінами Проєкт договору.docx
08 травня 2020 16:49
ТД зі змінами МСВ (з урах.інв.) 08.05.2020.doc
08 травня 2020 16:49
Перелік змін мод.спор. 08.05.2020.docx
30 квітня 2020 17:31
Додаток 6 Проєкт договору.docx
30 квітня 2020 17:31
ТД МСВ (з урах.інв.) 30.04.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ДОКУМЕНТИ_ЩО_ПІДТВЕРДЖУЮТЬ_БЕЗПЕКУ
Дата подання: 04 травня 2020 22:59
Дата відповіді: 05 травня 2020 16:53
Шановний Замовнику, Відповідно до технічних вимог, зазначених в Додатку №1 документації закупівлі: "Після встановлення товару Постачальник зобов’язаний надати документи, які підтверджують безпеку товару в цілому". Просимо уточнити, які саме документи Замовник має на увазі. Чи є таким документом, наприклад, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи або необхідні інші документи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Шановний учаснику, в Додатку №1 до тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" зазначено, що "Після встановлення товару Постачальник зобов’язаний надати документи, які підтверджують безпеку товару в цілому".
Надаємо розяснення: Постачальник, після встановлення товару обовязково надає Замовнику лист-гарантію, складений у довільній формі, на бланку Постачальника (при наявності), про те, що поставлений та встановлений товар, відповідає всім санітарним нормам, стандартам, ДБН та ін. та Постачальник гарантує після встановлення товару безпечну його подальшу експлуатацію Замовником. До даного листа Постачальник може додати будь-які документи, які підтверджують безпечну експлуатацію товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ" 748 500,00
UAH з ПДВ
748 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРКБУД-78" 858 000,00
UAH з ПДВ
858 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ" 859 600,00
UAH з ПДВ
859 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 травня 2020 16:40
Документи переможця.pdf
20 травня 2020 11:58
Електронний підпис
20 травня 2020 11:57
Скан 20 мая 2020 г., 11.56.pdf
20 травня 2020 11:53
Електронний підпис
20 травня 2020 11:52
паспорт оригінал.pdf
20 травня 2020 11:52
Лист НБУ по ліцензії.pdf
20 травня 2020 11:52
копія паспорту.pdf
20 травня 2020 11:52
копія витягу.pdf
20 травня 2020 11:52
копія виписки.pdf
20 травня 2020 11:52
іпн копія.pdf
20 травня 2020 11:52
витяг платників єп.pdf
20 травня 2020 11:52
витяг єдр 19.05.2020.pdf
20 травня 2020 11:52
виписка оригінал.pdf
20 травня 2020 11:52
30-04-2020-12.17.48(2).pdf
20 травня 2020 11:52
30-04-2020-12.17.48(1).pdf

Публічні документи

20 травня 2020 09:37
Електронний підпис
19 травня 2020 18:22
Електронний підпис
19 травня 2020 18:20
Статут (Додаток 5)_0001.pdf

Публічні документи

20 травня 2020 10:21
Електронний підпис
20 травня 2020 10:20
(Додаток5) Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВ "ПАРКБУД-78"

ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ"
#3211107354
Переможець 748 500,00
UAH з ПДВ
27 травня 2020 14:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 травня 2020 14:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СУЩИНСЬКИЙ ІЛЛЯ ВІКТОРОВИЧ"
#3211107354
748 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 червня 2020 21:09
Кінець періоду оскарження: 21 червня 2020 00:00
Дата відміни: 21 червня 2020 00:01
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг (п. 2 ч. 5 ст. 32 Закону)