Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб
Очікувана вартість
68 200,00 UAH
UA-2020-04-30-002217-b 3853dee00e7343218a1f0575b6b0c792
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліівна Турубарова-Леунова

+380505418911 tenderoknpokkc@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБЛАСНЕ КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРНІВЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ КАРДІОЛОГІЧНИЙ ЦЕНТР"
Код ЄДРПОУ: 43334908
Місцезнаходження: 58013, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Героїв Майдану, буд. 230
Контактна особа: Наталія Анатоліівна Турубарова-Леунова
+380505418911
tenderoknpokkc@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 16:49
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 травня 2020 17:00
Очікувана вартість: 68 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 341,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5200 кілограми
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58013, Україна, Чернівецька область, М.Чернівці, вул. Героїв Майдану, 230
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 16:49
Оголошення_хліб.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 травня 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Чоботар Василь Іванович" 68 160,00
UAH з ПДВ
68 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 травня 2020 16:22
Електронний підпис
12 травня 2020 16:20
18. Проект договору.PDF
12 травня 2020 16:20
03. Паспорт.pdf
12 травня 2020 16:20
01. Тендерна пропозиція.PDF
12 травня 2020 16:20
00. Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Чоботар Василь Іванович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Чоботар Василь Іванович"
#2196819877
Переможець 68 160,00
UAH з ПДВ
14 травня 2020 13:05

Документи

14 травня 2020 13:05
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 травня 2020 13:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Чоботар Василь Іванович"
#2196819877
68 160,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 травня 2020 13:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2023 12:03
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 10:46
Додаткова2до131.PDF зміни до договору
16 січня 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:52
Додаткова1до131.PDF зміни до договору
31 грудня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
21 травня 2020 15:29
Договір131.2.jpg укладений
21 травня 2020 15:28
Договір131.3.jpg укладений
21 травня 2020 15:28
Договір131.специфікація.jpg укладений
21 травня 2020 15:28
Договір131.1.jpg укладений
21 травня 2020 15:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі згідно Договору №131 від 21 травня 2020 року, відповідно пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Загальна вартість цього договору становить : 32972,40 грн. (тридцять дві тисячі дев’ятсот сімдесят дві гривні 08 коп.) без ПДВ. Обсяг: 3870 шт».
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Постачальник, керуючись нормами ЗУ «Про публічні закупівлі» чинного цивільного та господарського законодавства, прийшли до згоди продовжити строк дії Договору № 131 від 21 травня 2020 року для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. 3. Вартість цієї Додаткової угоди складає 6 500 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 131
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 39 464,64
UAH (в тому числі ПДВ 6 577,44 UAH)