Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-28 Чернігів – Городня – Сеньківка на км 1+070 дачний масив, км 11+288 перехрестя Клочків – Черниш, км 11+592 перехрестя Клочків – Черниш, км 12+778 смт. Седнів, км 25+688 с. Смичин, км 25+904 с. Смичин, км 30+964 с. Дібрівне, Чернігівська область
Очікувана вартість
3 240 743,00 UAH
UA-2020-04-30-001907-b 435bcc2bf7024a3aa8f8724ae593c99f
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Роман Субчак

+380442570231 tender.fininpro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Фінансування інфраструктурних проектів"
Код ЄДРПОУ: 37264503
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хотівська, буд. 4-А
Контактна особа: Роман Субчак
+380442570231
tender.fininpro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 09 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 травня 2020 14:00
Початок аукціону: 20 травня 2020 15:58
Очікувана вартість: 3 240 743,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 203,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16203.72 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 Облаштування зон пішохідних переходів засобами підвищеної видимості пішохідного переходу, розташованих на автомобільній дорозі загального користування державного значення Н-28 Чернігів – Городня – Сеньківка на км 1+070 дачний масив, км 11+288 перехрестя Клочків – Черниш, км 11+592 перехрестя Клочків – Черниш, км 12+778 смт. Седнів, км 25+688 с. Смичин, км 25+904 с. Смичин, км 30+964 с. Дібрівне, Чернігівська область
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості Послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за надані Послуги здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування на свій рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 травня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 12:19
зміни до ТД.docx
06 травня 2020 12:19
Тендерна документація (зі змінами).docx
06 травня 2020 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 12:19
зміни до ТД.docx
06 травня 2020 12:19
Тендерна документація (зі змінами).docx
30 квітня 2020 15:24
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ст.17
Дата подання: 03 травня 2020 12:16
Дата відповіді: 06 травня 2020 10:38
Відповідно до умов ТД переможець процедури закупівлі повинен надати замовнику документи , що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. Просимо конкретизувати у якому форматі потрібно надати документи по кожному з цих пунктів.
Відповідь: Шановний учаснику! До тендерної документації будуть внесені зміни.
Документи переможця
Дата подання: 07 травня 2020 12:34
Дата відповіді: 08 травня 2020 17:06
Доброго дня, підкажіть будь ласка, надання переможцем торгів електронної довідки про несудимість не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції переможця?
Відповідь: Шановний учаснику! Згідно додатку №4 тендерної документації, Замовником встановлено вимоги до Переможця, зокрема щодо надання оригіналу документу про те, що посадова особа/фізична особа, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку (виданого не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу).
Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону. У разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію/пропозицію такого учасника, визначає переможця процедури закупівлі серед тих учасників, строк дії тендерної пропозиції яких ще не минув.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-30-001907-b.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД, Код ЄДРПОУ:32753517
Дата подання: 01 червня 2020 15:58
Звернення
Звернення на скасування рішення Замовника
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

01 червня 2020 15:57
Звернення

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-30-001907-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД, Код ЄДРПОУ:32753517
Дата подання: 01 червня 2020 16:57
Неправомірно прийняте рішення Замовника
На скасування рішення Замовника щодо визначення переможцем ТОВ "ВілКом Монтаж"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 04 червня 2020 22:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вимог рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 16.06.2020 року № 11924-р/пк-пз, скасовано рішення про визначення ТОВ «ВілКом Монтаж» переможцем процедури закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 25 червня 2020 18:02

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2020 16:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж 2 149 999,99
UAH з ПДВ
2 117 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" 2 236 112,64
UAH з ПДВ
2 132 220,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорстрой Монтаж Київ 2 657 409,20
UAH з ПДВ
2 132 796,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УКР ДОР СВІТЛО 2 657 909,00
UAH з ПДВ
2 657 909,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД 3 077 600,00
UAH з ПДВ
2 869 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорекс-Безпека руху 3 040 743,00
UAH з ПДВ
2 870 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 17:03
Електронний підпис
10 липня 2020 17:01
Довідка ДПС
10 липня 2020 17:01
Довідка МВС
10 липня 2020 17:01
Довідка Стаття 17
26 червня 2020 14:03
Електронний підпис
26 червня 2020 13:59
План - схема приміщення
26 червня 2020 13:59
Звіт про оцінку майна
26 червня 2020 13:59
Довідка
26 червня 2020 13:59
Лист - пояснення
01 червня 2020 16:51
Електронний підпис
29 травня 2020 17:16
Довідка Стаття 17
29 травня 2020 17:14
Довідка МВС
19 травня 2020 11:31
Електронний підпис
19 травня 2020 11:29
Технічне завдання.pdf
19 травня 2020 11:29
Накази на працівників.pdf
19 травня 2020 11:29
Лист відгук 2.pdf
19 травня 2020 11:29
Лист відгук 1.pdf
19 травня 2020 11:29
Копії листів відгуків.pdf
19 травня 2020 11:28
Витяг платника ПДВ.pdf
19 травня 2020 11:28
Виписка.pdf
19 травня 2020 11:28
БГ 008 735 ГР.rar
19 травня 2020 11:28
аналогічний договір 2-2.pdf
19 травня 2020 11:28
Аналогічний договір 1-1.pdf

Публічні документи

18 травня 2020 21:41
Електронний підпис
18 травня 2020 21:40
11.Витяг ПДВ.pdf
18 травня 2020 21:40
7. Технічне завдання.pdf
18 травня 2020 21:40
6.ст.17.pdf
18 травня 2020 21:40
5.4.Копії відгуків.pdf
18 травня 2020 21:40
5. Довідка досвід.pdf
18 травня 2020 21:40
4. Довідка працівники.pdf
18 травня 2020 21:40
3.3.Довідка механізми.pdf
18 травня 2020 21:40
0. Гарантійний лист.pdf
18 травня 2020 21:40
Гарантія.rar

Публічні документи

18 травня 2020 22:34
Електронний підпис
18 травня 2020 22:33
22. Витяг ПДВ.pdf
18 травня 2020 22:33
18. Технічне завдання.pdf
18 травня 2020 22:33
17.ст.17.pdf
18 травня 2020 22:33
15. відгук ШРБУ-48.pdf
18 травня 2020 22:33
12. Довідка досвід.pdf
18 травня 2020 22:33
10. Накази працівники.pdf
18 травня 2020 22:33
9. Довідка працівники.pdf
18 травня 2020 22:33
1. Гарантійний лист.pdf
18 травня 2020 22:33
Банк гарантія.rar

Публічні документи

19 травня 2020 03:10
Електронний підпис
19 травня 2020 03:09
Лицензия с ЭЦП.pdf
19 травня 2020 03:09
G0520-6928-GL_tender.pdf
19 травня 2020 03:09
guarantee.zip
19 травня 2020 03:00
Електронний підпис
19 травня 2020 02:59
таблиця 1 приміщення.pdf
19 травня 2020 02:56
Електронний підпис
19 травня 2020 02:45
Електронний підпис
19 травня 2020 02:44
таблиця 3_працівники.pdf
19 травня 2020 01:00
таблиця 4 досвід.pdf
19 травня 2020 01:00
таблиця 3_працівники.pdf
19 травня 2020 01:00
СТАТУТ. ОПИС..pdf
19 травня 2020 01:00
МТБ ТЕХНІКА документи.pdf
19 травня 2020 01:00
ВИТЯГ ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВілКом Монтаж

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ"

ТОВ Дорстрой Монтаж Київ

ТОВ УКР ДОР СВІТЛО

ТОВ БУДГАЗКОНСАЛТИНГ ЛТД

ТОВ Дорекс-Безпека руху

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
Рішення скасоване 2 117 592,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:59
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
Переможець 2 117 592,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 14:57
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 червня 2020 18:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВілКом Монтаж #41905200

№ рішення у справі

63/42- р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасником в складі тендерної пропозиції не надано договір від 01.05.2018 №9/2018 (в повному обсязі), а саме, відсутні план-схема орендованих приміщень, звіт про незалежну оцінку майна, що передається в оренду (з рецензією) та витяг з Державного реєстру щодо реєстрації Договору (у випадку оренди нерухомого майна на термін, не менший ніж на три роки). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - У пункті 1 Інформації про наявність виробничих, адміністративних та інших приміщень, Додатку 3 тендерної документації, вимагається: «Для підтвердження виробничих, адміністративних та інших приміщень, на кожну позицію зазначену в Таблиці № 1, учасник надає відповідний документ про власність або договір оренди або інший документ підтверджуючий право користання цим майном». 3. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати план-схему орендованих приміщень, звіт про незалежну оцінку майна, що передається в оренду (з рецензією) та витяг з Державного реєстру щодо реєстрації Договору (у випадку оренди нерухомого майна на термін, не менший ніж на три роки) до договору №9/2018 від 01.05.2018 що є його невід’ємною частиною.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ ВілКом Монтаж #41905200

№ рішення у справі

63/42- р/к

Дата рішення у справі

10.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВілКом Монтаж
#41905200
2 117 592,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 17:03
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:44
ДУ №6 до БДР 97-07-20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:04
ДУ №5 до БДР 97-07-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 14:03
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2020 15:31
ДУ №4 до БДР 97-07-20.pdf зміни до договору
19 грудня 2020 15:30
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 17:55
ДУ №3 до БДР 97-07-20.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 17:55
Електронний підпис зміни до договору
04 вересня 2020 17:17
ДУ №2 до БДР 97-07-20.pdf зміни до договору
04 вересня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
30 липня 2020 10:17
ДУ №1 до БДР 97-07-20.pdf зміни до договору
30 липня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 18:21
БДР 97-07-20.pdf укладений
21 липня 2020 18:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку №2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-97/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до Договору №БДР-97/07-20 від 21.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-97/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-97/07-20 від 21.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-97/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 до Договору №БДР-97/07-20 від 21.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 2.1., Додатку 2 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-97/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до Договору №БДР-97/07-20 від 21.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до Додатку 2 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-97/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №5 до Договору №БДР-97/07-20 від 21.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п. 3.1., Додатку 1 та 3 Договору
Номер договору про закупівлю: БДР-97/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №6 до Договору №БДР-97/07-20 від 21.07.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 586 172,00
UAH (в тому числі ПДВ 264 362,00 UAH)