Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050724 Криворіжжя - /на Костянтинівку/ на ділянці км 36+600 - км 40+400»
CPV 2008 : 45233142-6 - Road-repair works. The current average repair of the public highway of local importance «C050724 Kryvorizhzhya - /to Kostyantynivka/ on the section of km 36+600 - km 40+400»
Очікувана вартість
65 909 107,20 UAH
UA-2020-04-30-001897-b 1cb72754380c4403b58996ecd6289620
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Бойко

+380955745695 vladislavboyko13@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна , Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Контактна особа: Владислав Бойко
+380955745695
vladislavboyko13@gmail.com
Додаткові контактні особи: Шевченко Андрій
+380959300584
drbgp.zakupki@ukr.net
Супрун Інна
+380959300584
drbgp.zakupki@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Development of Basic Industries of Donetsk Regional State Administration
National ID: 38144140
Contact point: Vladyslav Boyko
+380955745695
vladislavboyko13@gmail.com
Additional contacts: Шевченко Андрій
+380959300584
drbgp.zakupki@ukr.net
Супрун Інна
+380959300584
drbgp.zakupki@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 21 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 11 червня 2020 13:09
Очікувана вартість: 65 909 107,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 988 636,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 329545 UAH
Publication date: 30 квітня 2020 15:23
Enquiries until: 21 травня 2020 18:00
Complaints submission until: до 27 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 31 травня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 65 909 107 UAH including VAT
Minimal lowering step: 988 637 UAH
Minimal lowering step, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050724 Криворіжжя - /на Костянтинівку/ на ділянці км 36+600 - км 40+400»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

The current average repair of the public highway of local importance «C050724 Kryvorizhzhya - /to Kostyantynivka/ on the section of km 36+600 - km 40+400»
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за послуги, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. №1070, за заявкою Виконавця при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30% вартості послуг на строк не більше трьох місяців. Після закінчення вказаного терміну, невикористані суми повертаються на рахунок Замовника в органі Держказначейства, а використані підтверджуються КБ-2в, КБ-3. Аванс 10 Робочі 30
Надання послуг Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично надані послуги. Оплата Замовником здійснюється протягом 10 робочих днів після підписання Сторонами акту приймання виконаних робіт/наданих послуг (ф. КБ-2в). Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 04 травня 2020 19:14
Дата відповіді: 05 травня 2020 08:48
Доброго дня! П. 3.5. Розділу 3 Тендерної документації, відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», передбачено надання учасником документально підтвердженої інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Предмет закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг. Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення «С050724 Криворіжжя - /на Костянтинівку/ на ділянці км 36+600 - км 40+400». В Додатку ж 4 Тендерної документації міститься довідка «про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) ** (з будівництва або з реконструкції або з капітального ремонту автомобільних доріг загального користування). Вважаємо за необхідне внести зміни в Тендерну документацію в частині визначення аналогічного предмету закупівлі договору і визначити в Додатку 4 можливість надання договору з поточного ремонту, як такого, що є аналогічним предмету закупівлі. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зміни до тендерної документації буде внесено найближчим часом.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 червня 2020
UA-2020-04-30-001897-b1cb72754380c4403b58996ecd6289620
Найменування: Департамент розвитку базових галузей промисловості Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38144140
Місцезнаходження: 84306, Україна, Донецька область обл., м.Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ДАНКОМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ІБК Енерготехнобуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 червня 2020 17:46

Документи

Публічні документи

30 травня 2020 16:36
Електронний підпис
30 травня 2020 16:36
Електронний підпис
30 травня 2020 16:09
Протокол НР.7Z
30 травня 2020 16:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 травня 2020 16:09
Лист для клієнтів.7z
30 травня 2020 16:09
Гарантія 4409-20.7z
30 травня 2020 16:09
Витяг із Статуту.7z
30 травня 2020 16:09
Банківська ліцензія.7z
30 травня 2020 16:09
17.Лист-згода.pdf
30 травня 2020 16:09
16.Сертифікат ISO 9001.pdf
30 травня 2020 16:09
15.Копія Статуту.pdf
30 травня 2020 16:09
8.Банківська гарантія.pdf
30 травня 2020 16:09
4.Ліцензія.pdf
30 травня 2020 16:09
2.Тендерна пропозиція.pdf

Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010

№ рішення у справі

77-р/тк

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

Публічні документи

31 травня 2020 17:44
Електронний підпис
31 травня 2020 17:44
Електронний підпис
31 травня 2020 17:34
Електронний підпис
31 травня 2020 17:34
Електронний підпис
31 травня 2020 14:13
Електронний підпис
31 травня 2020 14:13
Електронний підпис
31 травня 2020 14:09
Електронний підпис
31 травня 2020 14:09
Електронний підпис
31 травня 2020 13:32
Електронний підпис
31 травня 2020 13:32
Електронний підпис
31 травня 2020 13:32
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
31 травня 2020 05:00
Електронний підпис
31 травня 2020 05:00
Електронний підпис

Документи

Публічні документи

17 червня 2020 22:23
документи переможця 2
16 червня 2020 21:55
Документи Переможця 1
31 травня 2020 14:15
Електронний підпис
31 травня 2020 14:15
Електронний підпис
31 травня 2020 14:10
Ком частина.pdf
31 травня 2020 14:10
Тех частина.pdf
31 травня 2020 14:10
Квал частина_1.pdf
31 травня 2020 14:10
Квал частина.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (пропонуємо учаснику виправити, виявлені замовником невідповідності протягом 24 годин з моменту розміщення цього повідомлення в електронній системі закупівель) 1. Учасником на вимогу Додатку № 6 Тендерної документації (далі – ТД) «Відповідна інформація про право підписання договору про закупівлю» не надано скан-копію сторінки 6 паспорту уповноваженої на підписання документів особи. Порушення: не відповідає вимогам Додатку № 6 ТД. Усунення: надати скан-копію сторінки 6 паспорту уповноваженої на підписання документів особи. 2. Учасником на вимогу Додатку № 4 до ТД «Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази» надано довідку з наступними порушеннями: п.1 – у Довідці вказано Право користування, згідно з Договором фінансового лізингу № UA107L-17-06 від 13.02.2017 року (далі-Договір), проте згідно з п. 3.5. Договору, вивіз та використання Предмета лізингу на територіях Донецької, Луганської областей та АР Крим є забороненим, що свідчить про неможливість виконання робіт зазначеною технікою. п. 9 – у Довідці вказано Право користування, згідно з Договором фінансового лізингу № UA107L-18-10 від 18.12.2018, проте згідно з п. 3.5. Договору, вивіз та використання Предмета лізингу на територіях Донецької, Луганської областей та АР Крим є забороненим, що свідчить про неможливість виконання робіт зазначеною технікою. п. 11 - у Довідці вказано Право користування, згідно з Договором фінансового лізингу №UA 107L-18-09 від 05.11.2018, проте згідно з п. 3.5. Договору, вивіз та використання Предмета лізингу на територіях Донецької, Луганської областей та АР Крим є забороненим, що свідчить про неможливість виконання робіт зазначеною технікою. п. 12 - у Довідці вказано Право користування, згідно з Договором фінансового лізингу №UA107L-19-11 від 22.04.2019 року, проте згідно з п. 3.5. Договору, вивіз та використання Предмета лізингу на територіях Донецької, Луганської областей та АР Крим є забороненим, що свідчить про неможливість виконання робіт зазначеною технікою. Також Учасником у складі тендерної пропозиції було надано лист-підтвердження від ТОВ «Катерпіллар Файненшл Україна» щодо дії зазначених вище договорів при виконанні робіт в Донецькій області, що суперечить безпосередньо умовам договорів. Порушення: не відповідає вимогам Додатку №4 ТД. Усунення: надати скан-копії нотаріально засвідчених додаткових угод (з відміткою нотаріусу «згідно з оригіналом») до зазначених договорів фінансового лізингу щодо зміни пункту 3.5 із відповідним підтвердженням дозволу використання техніки на території Донецької області від лізингодавця. 3. Учасником на вимогу Додатку № 4 до ТД «Довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази» надано листи-підтвердження дії договорів від ТОВ «Катерпіллар Файненшл Україна», ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «СПЕЦБУДМОНТАЖ-21» та ТОВ «АЛЬТЕРА з порушеннями вимог п. 3.1. розділу 3 ТД, а саме: сканований варіант пропозицій містить накладення підписів, печаток та бланків підприємств. Порушення: не відповідає вимогам п. 3.1. розділу 3 ТД. Усунення: надати скан-копії нотаріально засвідчених листів-підтвердження, що розміщено в електронній системі закупівель, з відміткою нотаріусу «згідно з оригіналом».

Документи

Публічні документи

04 червня 2020 16:51
Електронний підпис
04 червня 2020 16:49
Сторінка 6 паспорту.pdf
31 травня 2020 16:52
Електронний підпис
31 травня 2020 16:51
Електронний підпис
31 травня 2020 16:49
частина 11.pdf
31 травня 2020 16:49
Банквська гарантія.rar
31 травня 2020 16:49
частина 5.pdf
31 травня 2020 16:49
частина 1.pdf
31 травня 2020 16:49
частина 3.pdf
31 травня 2020 16:49
частина 2.pdf
31 травня 2020 16:49
частина 4.pdf
31 травня 2020 16:49
частина 4.1..pdf
31 травня 2020 16:49
частина 6.pdf
31 травня 2020 16:49
Частина 7.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДАНКОМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА ДОРОЖНЬО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 червня 2020 13:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд 65 808 000,00
UAH з ПДВ
64 819 363,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАНКОМ 65 250 000,00
UAH з ПДВ
65 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" 65 550 000,00
UAH з ПДВ
65 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 22:23
документи переможця 2
16 червня 2020 21:55
Документи Переможця 1
31 травня 2020 14:15
Електронний підпис
31 травня 2020 14:15
Електронний підпис
31 травня 2020 14:10
Ком частина.pdf
31 травня 2020 14:10
Тех частина.pdf
31 травня 2020 14:10
Квал частина_1.pdf
31 травня 2020 14:10
Квал частина.pdf

Публічні документи

30 травня 2020 16:36
Електронний підпис
30 травня 2020 16:36
Електронний підпис
30 травня 2020 16:09
Протокол НР.7Z
30 травня 2020 16:09
Наказ Фролова Ю.М.7Z
30 травня 2020 16:09
Лист для клієнтів.7z
30 травня 2020 16:09
Гарантія 4409-20.7z
30 травня 2020 16:09
Витяг із Статуту.7z
30 травня 2020 16:09
Банківська ліцензія.7z
30 травня 2020 16:09
17.Лист-згода.pdf
30 травня 2020 16:09
16.Сертифікат ISO 9001.pdf
30 травня 2020 16:09
15.Копія Статуту.pdf
30 травня 2020 16:09
8.Банківська гарантія.pdf
30 травня 2020 16:09
4.Ліцензія.pdf
30 травня 2020 16:09
2.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

31 травня 2020 17:44
Електронний підпис
31 травня 2020 17:44
Електронний підпис
31 травня 2020 17:34
Електронний підпис
31 травня 2020 17:34
Електронний підпис
31 травня 2020 14:13
Електронний підпис
31 травня 2020 14:13
Електронний підпис
31 травня 2020 14:09
Електронний підпис
31 травня 2020 14:09
Електронний підпис
31 травня 2020 13:32
Електронний підпис
31 травня 2020 13:32
Електронний підпис
31 травня 2020 13:32
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
31 травня 2020 05:00
Електронний підпис
31 травня 2020 05:00
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІБК Енерготехнобуд

ТОВ ДАНКОМ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 червня 2020 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІБК Енерготехнобуд
#34327586
64 819 363,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:58
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2020 10:19
ДУ №1 ПСР №103_20 Криворіжжя - на Костянтинівку км 36+600 - км 40+400.PDF зміни до договору
08 липня 2020 10:19
Електронний підпис укладений
26 червня 2020 13:15
Договір ПСР №103_20 Криворіжжя - на Костянтинівку км 36+600 - км 40+400.PDF укладений
26 червня 2020 13:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 103/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 64 039 230,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 673 205,00 UAH)