Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015–15110000-2 «М’ясо» (Філе куряче заморожене)
Очікувана вартість
91 090,00 UAH
UA-2020-04-30-001753-b f9c896afa9444e1d9f8c7d4fa0a4a505
Спрощена/Допорогова закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Васалатова

+380685021341 nvasalatova@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ОНКОЛОГІЧНИЙ ДИСПАНСЕР" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 02007265
Вебсайт: http://www.oblonko.at.ua
Місцезнаходження: 49055, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гавриленка, 1
Контактна особа: Наталія Васалатова
+380685021341
nvasalatova@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 11:28
Очікувана вартість: 91 090,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 456,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Інформація зазначена в документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
990 кілограми
ДК 021:2015–15110000-2 «М’ясо» (Філе куряче заморожене)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Гавриленка,1, Дніпро, Дніпропетровська область, 49055, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються згідно договору постачання та видаткової накладної шляхом безготівкового перерахунку грошових коштів на рахунок Постачальника по факту відвантаження при наявності фінансування на протязі 5 робочих днів з дати отримання фінансування. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Партії поставки
Дата подання: 04 травня 2020 13:13
Дата відповіді: 04 травня 2020 13:32
Шановий замовник! Просимо надати інформацію щодо мінімальної партії поставки товару та приблизного графіку, дякуєемо.
Відповідь: Добрий день!Мінімальна партія поставки філе розрахована згідно примірного графіку поставки (додаток №2 до проекту Договору поставки). Дякуємо за запитання.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-30-001753-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 04 травня 2020 13:25
Тендерна документація
Шановний Замовнику. В Україні застосування систем управління безпечністю харчових продуктів, заснованих на принципах НАССР, є обов'язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Цього вимагає Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Оскільки запровадження НАССР потребує часу та певних ресурсів, законом були передбачені певні перехідні періоди. Зокрема, для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), ця норма вже стала обов'язковою з 20 вересня 2017 року. Підприємства, які займаються виробництвом, реалізацією або введенням в обіг харчових продуктів, що не містять необроблених інгредієнтів тваринного походження (крім малих потужностей) мали впровадити систему управління безпечністю харчових продуктів до 20 вересня 2018 року. А всі підприємства з малими потужностями – до 20 вересня 2019 року. 23 липня 2014 р. Верховна Рада України проголосувала за законопроект № 4179 а, який стосується гармонізації законодавства України та Європейського Союзу у сфері безпеки та якості харчових продуктів. Зазначений документ передбачає введення в Україні європейської моделі системи гарантування безпеки і якості продуктів харчування, що базується на процедурах HACCP (Hazard Analysis and Critical Control Points — аналіз небезпечних чинників і критичні контрольні точки). Впровадження даної процедури є обов’язковим для всіх підриємств, починаючи з 20 вересня 2019р., тобто з 20 вересня 2019 року всі підприємства України зобов’язані мати сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та безпечністю ДСТУ ISO 22000:2007 видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку. Таким чином, задля того, щоб Ви були впевнені, що отримуючи продукти харчування від постачальників Ви не наражаєте військовослужбовців на небезпеку після їх вживання, а також для того, щоб не порушувати чинне законодавство України Ви зобов’язані внести зміни у тендерну документацію та доповнити перелік документів, що вимагаєте надати при закупівлі продуктів харчування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 травня 2020 16:32
Добрий день! Зміни до оголошення прозакупівлі внесено. Дякуємо за звернення
Номер вимоги: UA-2020-04-30-001753-b.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко Оксана Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3315114308
Дата подання: 04 травня 2020 17:06
Щодо санітарних паспортів
Доброго дня!
Відповідно до п.8 Додатку № 2 Оголошення, від Учасників вимагається надання «Санітарний паспорт на спец. автомобіль для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини, особиста медична книжка водія;»
Повідомляємо Вас, що документ «санітарний паспорт на спец.автомобіль для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини» наразі не видається жодних органом.
Так, листом за вих. № 602-121-12/121/2536 від 21.04.2017 за підписом Першого заступника Голови Держспоживслужби, чітко визначено, що оформлення санітарних паспортів на транспорт взагалі не передбачено.
Далі наводимо текст листа:
«Держпродспоживслужба розглянула ваше звернення стосовно надання роз’яс нення щодо видачі санітарних паспортів на автотранспорт та повідомляє. Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів та визначення порядку забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї, регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі — Закон). Статтями 43 та 44 Розділу VII «Загальні гігієнічні вимоги щодо поводження з харчовими продуктами» Закону встановлено гігієнічні вимоги до рухомих та/або тимчасових потужностей та транспортних засобів, згідно з якими оформлення санітарних паспортів на транспорт не передбачено. Вимогами до обігу об’єктів санітарних заходів Закону (пункт 7 статті 37) визначено, що документом, який повинен супроводжувати об’єкти санітарних заходів в обігу, крім випадків, передбачених цим Законом, є товарно-транспортна накладна. Встановлення вимог щодо наявності додаткових документів, що повинні супроводжувати харчові продукти в обігу, здійснюється виключно шляхом внесення змін до цього Закону.»
З урахуванням вищевикладеного, просимо внести зміни до Оголошення, виключивши вимогу про надання Учасниками «санітарний паспорт на спец.автомобіль для транспортування харчових продуктів та продовольчої сировини» та привести його у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 14:27
Добрий день! Зміни до оголошення про закупівлю внесено. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2020-04-30-001753-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРАТ "АНГАР", Код ЄДРПОУ:11122222
Дата подання: 06 травня 2020 12:15
1
1
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 11:33
Добрий день! У зв'язу з тим, що Ваша вимога оформлена не належним чином, ми не можемо дати відповідь.
Номер вимоги: UA-2020-04-30-001753-b.b4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛАВІЯ ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40894667
Дата подання: 06 травня 2020 17:17
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ, А САМЕ ВСТАНОВЛЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Шановний Замовнику!
Звертаємось до Вас із вимогою про усунення порушення, яке полягає у наступному.
У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено оголошення про спрощену закупівлю. У додатку 1 до такого оголошення міститься наступна вимога: «Перелік документів про якість предмету закупівлі, що обов’язково подаються Учасником: … Копія чинних сертифікатів видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку: на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, та на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007…».
Повідомляємо Вам, що така вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію.
Редакція цієї вимоги у повному обсязі міститься у доданому файлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 травня 2020 16:10
Шановний учасник! В нашому закладі на стаціонарному лікуванні (380 ліжок) перебувають онкохворі, які повинні забезпечуватись повноцінним якісним харчуванням . Безпека і якість харчування є одним із основних принципів функціонування підприємства. Сертифікація системи управління якістю (ISO 9001), та системи управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) є однією із гарантій отримання якісної та безпечної продукції, а також гарантій того, що договір буде виконано в повному обсязі, і Постачальник, внаслідок будь-яких причин не припинить свою діяльність, що може призвести до зриву безперебійного забезпечення хворих лікувальним харчуванням.
Нагадуємо, що призначення сертифікатів системи управління якістю та системи управління безпечністю харчових продуктів – постійне покращення діяльності і як наслідок , підвищення конкурентоспроможності організацій як на вітчизняному так і на світових ринках. На сьогодні системи управління якістю – найбільш авторитетна в світі, її використовують у більш ніж 1000000 організаціях. У 161 країні.
Наявність сертифікатів – це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність постачання продукції чи надання послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення впевненості в тому, що товари, що постачаються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість продукції, знаходяться під контролем.
Впровадження системи НАССР в Україні регулюється Законом від 23.12.97 р. № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності харчових продуктів» (далі — Закон 771), Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України № 590 від 01.10.2012 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» та ін.
З 20 вересня 2019 р. стало обов’язковим впровадження системи управління безпечністю харчової продукції НАССР на всіх українських підприємствах, у тому числі МСБ, діяльність яких пов’язана з харчовими продуктами.
Проте сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою (стаття 21 пункт 7), але обов’язковою є наявність програм - передумов розробленої системи НАССР. На підтвердження виконання системи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті повинні бути надані документи, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, де оператори ринку гарантують, що документи містять достовірну інформацію.(стаття 21 пункт 6).
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною. Сподіваємось на розуміння
Номер вимоги: UA-2020-04-30-001753-b.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС», Код ЄДРПОУ:33667686
Дата подання: 07 травня 2020 14:31
Додаткова інформація щодо вимоги замовником наданням учасниками ISO 9001 та ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005)
Шановний Замовнику! Під опікою вашого підприємства під час проходження стаціонарного лікування одночасно знаходяться багато осіб, які нажаль мають онкологічні захорювання. У нашому розумінні безпека і якість харчування є одним із основних принципів функціонування вашої лікарні.
Сертифікація системи управління якістю (ISO 9001), та системи управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) є однією із гарантій отримання якісної та безпечної продукції, а також гарантій того, що договір буде виконано в повному обсязі, і Постачальник, внаслідок якихось економічних причин не припинить свою діяльність, що може призвести до зриву безперебійного забезпечення хворих лікувальним харчуванням.
Нагадуємо, що призначення сертифікатів системи управління якістю та системи управління безпечністю харчових продуктів – постійне покращення діяльності і як наслідок підвищення конкурентоспроможності організацій як на вітчизняному так і на світових ринках. На сьогодні системи управління якістю – найбільш авторитетна в світі, її використовують у більш ніж 1000000 організаціях. У 161 країні. В умовах жорсткої конкуренції гарантії якості роблять вирішальний внесок щодо вибору споживачем продукції або послуги. Наявність сертифікатів – це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечити якість та безпечність постачання продукції чи надання послуг протягом усього часу їх надання; забезпечення впевненості в тому, що товару, що постачаються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість продукції, знаходяться під контролем.
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною.
Крім того, роз’яснюємо, що відповідно до п.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначається, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Споживач має право на перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни продукції, що постачається, демонстрацію безпечного та правильного її використання.
На вимогу споживача продавець (виконавець, постачальник) зобов’язаний надати йому документи про якість, безпеку, ціну продукції (п.4 ст.17 та п.1 ст.15 ЗУ «Про захист прав споживачів»). Продавець (виробник, виконавець, постачальник) на вимогу споживача зобов’язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції, (п.2 ст.6 ЗУ «Про захист прав споживачів»).
Також, в Україні застосування систем управління безпечністю харчових продуктів, заснованих на принципах НАССР, є обов'язковим для всіх підприємств, які займаються виробництвом або введенням в обіг харчових продуктів. Цього вимагає Закон України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Оскільки запровадження НАССР потребує часу та певних ресурсів, законом передбачені певні перехідні періоди. Зокрема, для потужностей, які провадять діяльність з харчовими продуктами, у складі яких є необроблені інгредієнти тваринного походження (крім малих потужностей), ця норма вже стала обов'язковою з 20 вересня 2017 року. Підприємства, які займаються виробництвом, реалізацією або введенням в обіг харчових продуктів, що не містять необроблених інгредієнтів тваринного походження (крім малих потужностей) мали впровадити систему управління безпечністю харчових продуктів до 20 вересня 2018 року. А всі підприємства з малими потужностями – до 20 вересня 2019 року.
Враховуючи вище перераховані факти - відсутність у оператору ринку сертифікатів системи управління якістю (ISO 9001) та системи управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) є підозрою на невідповідність умов внутрішньої роботи та стану приміщень для зберігання та обігу продуктів харчування оператора ринку. У ході отримання даних документів підприємство, що проводить сертифікацію дотримується жорстких вимог, щодо діяльності підприємства що їх отримує. Підприємство перевіряється у всіх напрямках своєї роботи та в обов’язковому порядку покращує свою роботу та умови зберігання продуктів харчування, якщо це передбачено вимогами сертифікатів ISO задля впевненості оперативного та безперешкодного постачання якісних продуктів для харчування людей.
Враховуючи, що торги проводяться для закупівлі Філе курячого замороженого, яке вважається швидкопсувним продуктом харчування, вимога до потенційних учасників щодо надання сертифікатів системи управління якістю (ISO 9001) та системи управління безпечністю харчових продуктів (ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005) є достатньо аргументованою та не дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 16:14
Шановний Учасник! Згідно Додатку №1 та Додатку №2 (п.8) вимоги щодо надання копій чинних сертифікатів ISO 9001, ISO 22000 вже внесені в оголошення про закупівлю. Дякуємо.
Номер вимоги: UA-2020-04-30-001753-b.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко Оксана Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3315114308
Дата подання: 07 травня 2020 17:47
Дискримінаційна вимога про сертифікати
Доброго дня!
У межах цієї закупівлі Вами оприлюднено оголошення про спрощену закупівлю. У додатку 2 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" до такого оголошення міститься наступна вимога:
«...8. Копії чинних сертифікатів видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку:
- на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, та
- на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007.
..."
Відповідно до Розділу 1 «Сфера застосування» ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та Розділу 1 «Сфера застосування» ДСТУ ISO 22000:2007 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга» положення цих національних стандартів поширюються лише на організації.
Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 97 від 28.05.2004 р. було затверджено Державний класифікатор України «Класифікація організаційно – правових форм господарювання ДК 002:2004» (далі – Класифікатор).
Відповідно до пп. 3.4.1 п. 3.4 цього Класифікатора, визначено поняття «організації». Так, ОРГАНІЗАЦІЯ (УСТАНОВА, ЗАКЛАД) - організаційна структура, створена однією або кількома особами (засновниками), які не беруть участі в управлінні нею, шляхом об'єднання (виділення) їхнього майна для досягнення мети, визначеної засновниками, за рахунок цього майна.
Звертаю увагу Замовника, що в публічних закупівлях також мають право брати участь Учасники, що зареєстровані не як організації, а як фізичні особи – підприємці. Відповідно до пп. 3.9.1 п. 3.9 Класифікатора, ПІДПРИЄМЕЦЬ-ФІЗИЧНА ОСОБА, яка є громадянином України, іноземним громадянином, особою без громадянства, що здійснює підприємницьку діяльність. Громадянин визнається суб'єктом господарювання у разі здійснення ним підприємницької діяльності за умови державної реєстрації його як підприємця без статусу юридичної особи.
У зв’язку з тим, що національні стандарти ДСТУ ISO 9001:2015 та ДСТУ ISO 22000:2007, за якими отримуються сертифікати на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007 розповсюджуються лише на організації, фізичні особи – підприємці взагалі не мають можливості отримати вищезазначені сертифікати.
А тому, встановлення Замовником в оголошенні вимоги про надання Учасниками:
Копії чинних сертифікатів видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку:
- на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, та
- на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007.
..."
є дискримінаційною по відношенню до потенційних учасників закупівлі, що зареєстровані як фізичні особи – підприємці.
Така вимога, порушує принципи здійснення публічних закупівель, що визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), а саме принцип: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, звертаю увагу Замовника, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) визначено вичерпний перелік кваліфікаційних критеріїв, які можуть встановлюватись Замовником до Учасників. Вказаний перелік не містить в собі критерію щодо надання вищезазначених сертифікатів. Також, Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) взагалі не встановлено, що Учасники обов’язково повинні мати вищезазначені сертифікати. Вважаю за необхідне зазначити, що відповідно до п.11 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) зазначено, що Замовники – це суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 цього Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до цього Закону. Тобто, це свідчить про те, що кожен Замовник повинен закуповувати товари, роботи і послуги відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), не виходячи за рамки цього Закону.
Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
З урахуванням вищевикладеного, вимагаю виключити дискримінаційну вимогу з Оголошення, яка міститься у додатку 2 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" а саме про надання Учасниками:
«...8. Копії чинних сертифікатів видані органом із сертифікації, на ім'я оператора ринку:
- на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, та
- на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007.
..."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 14:34
З 20 вересня 2019 року для операторів ринку харчових продуктів набули чинності п.2 ч.2 ст. 20, ст.21, п.4 ч.1 ст. 64 Закону від 23.12.1997р. №771/97-ВР«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів».
Згідно із зазначеними нормами оператори ринку зобов’язані:
- розробляти, уводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (далі – процедури), а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування процедур відповідальних за них осіб під час виробництва та обігу харчових продуктів (п.2 ч.2 ст.20);
- дотримуватися вимог до застосування процедур, установлених ст..21, зокрема: надавати компетентному органу під час держконтролю докази відповідності діяльності вимогам до розроблення, запровадження та використання процедур; гарантувати, що документи, у яких наводиться опис процедур, містять достовірну інформацію, тощо;
- зберігати документи і записи про використання протягом 3-х місяців після кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників, та окремих показників якості харчових продуктів (п.6 ст.21).
Мінагрополітики підготовлено наказ від 01.10.2012 № 590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.10.2012 за № 1704/22016 (із змінами).
Проте сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою (стаття 21 пункт 7), але обов’язковою є наявність програм - передумов розробленої системи НАССР. На підтвердження виконання системи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті повинні бути надані документи, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, де оператори ринку гарантують, що документи містять достовірну інформацію.(стаття 21 пункт 6).
Сертифікат системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT);Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) , повідомляємо наступне: Відносини між органами виконавчої влади, операторами ринку харчових продуктів та споживачами харчових продуктів і визначає порядок забезпечення безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, що виробляються, перебувають в обігу, ввозяться (пересилаються) на митну територію України та/або вивозяться (пересилаються) з неї регулюються Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», який набрав чинності 20.09.2015. 20 вересня 2016 року набув чинності розділ VII Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», де зазначено, що у всіх операторів ринку харчових продуктів мають бути обов’язково впровадженні програми-передумови системи НАССР протягом наступних 3-х років. При цьому мораторій на перевірки бізнесу закінчився 31.12.2018 року, а кінцевий термін впровадження вимог законодавства – 20 вересня 2019 року. Для підтвердження якості продукції виробники продуктів харчування повинні впровадити систему НАССР, оформити необхідні документи (зареєструвати і узгодити нормативні документи (технічні умови, технологічні конструкції та маркування), отримати добровільні сертифікати відповідності УкрСЕПРО, протоколи випробувань продукції). В Україні вимоги щодо розробки та впровадження систем управління харчовими продуктами задекларовано ДСТУ ISO 22000 (системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга). Стандарти ISO 22000 являють собою систему управління саме безпекою виробництва харчових продуктів. Вони охоплюють питання від контролю якістю сировини, з якої виробляється продукція, матеріалу упаковки, а також доставки готової продукції кінцевим споживачам. Вимоги стандарту НАССР забезпечують контроль на всіх стадіях виробництва харчових продукті, в будь-якому місці процесу, від виробництва і зберігання до реалізації продукції.
Тому, на підставі вищезазначеного, повідомляємо, що дана вимога не є дискримінаційною.
Дякуємо за розуміння.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-04-30-001753-b.c7
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Чубенко Оксана Вікторівна, Код ЄДРПОУ:3315114308
Дата подання: 07 травня 2020 17:48
про надання пояснень
Доброго дня!
З огляду на те, що відповідно до ч.11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Просимо надати пояснення:
1. чи потрібно Учаснику, для якого не передбачено законодавством наявність сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007, надавати пояснення з цього приводу у складі тендерної пропозиції?
2. в якому чинному нормативно – правовому акті України встановлена вимога щодо обов’язкової наявності у Учасника процедури закупівлі сертифікатів на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 та на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2007? В якій формі видаються ці сертифікати?

Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 травня 2020 14:28
1. Згідно ч.3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами): «В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація» у складі пропозиції щодо кваліфікації Учасників закупівлі продуктів харчування (Додаток №2) ми вимагаємо наявність сертифікатів ISO 9001, ISO 22000, виданих на ім’я Учасника. Така вимога не є дискримінаційною, тому що регулюється чинним законодавством.
2. З 20 вересня 2019 року для малих потужностей операторів харчових продуктів набули чинності п.2 ч.2 ст. 20, ст.21, п.4 ч.1 ст. 64 Закону від 23.12.1997р. №771/97-ВР«Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Згідно із зазначеними нормами оператори ринку зобов’язані:
- розробляти, уводити в дію та застосовувати постійно діючи процедури, засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (далі – процедури), а також забезпечувати належну підготовку з питань застосування процедур відповідальних за них осіб під час виробництва та обігу харчових продуктів (п.2 ч.2 ст.20);
- дотримуватися вимог до застосування процедур, установлених ст..21, зокрема: надавати компетентному органу під час держконтролю докази відповідності діяльності вимогам до розроблення, запровадження та використання процедур; гарантувати, що документи, у яких наводиться опис процедур, містять достовірну інформацію, тощо;
- зберігати документи і записи про використання протягом 3-х місяців після кінцевої дати продажу харчового продукту, нанесеної на маркуванні, якщо інше не передбачено рекомендаціями об’єднань виробників, та окремих показників якості харчових продуктів (п.6 ст.21).
Мінагрополітики підготовлено наказ від 01.10.2012 № 590 "Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 09.10.2012 за № 1704/22016 (із змінами).
Проте сертифікація постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою (стаття 21 пункт 7), але обов’язковою є наявність програм - передумов розробленої системи НАССР. На підтвердження виконання системи, у яких наводиться опис процедур, розроблених відповідно до вимог цієї статті повинні бути надані документи, які засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, де оператори ринку гарантують, що документи містять достовірну інформацію.(стаття 21 пункт 6).
Отримати сертифікат якості може будь-яка організація, що працює у відповідності до стандартів ISO 9001, а наявність перелічених сертифікатів сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності щодо якісного виконання своїх обов’язків, тому дана вимога не є дискримінаційною.
А щодо форми сертифікатів, то радимо звернутися до відповідного законодавства.
Дякуємо за розуміння.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи

Документи

05 травня 2020 14:27
Протокол УО №2-в (філе).PDF

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 89 991,00
UAH з ПДВ
53 955,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ 79 200,00
UAH з ПДВ
56 430,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 80 190,00
UAH з ПДВ
58 806,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ 69 201,00
UAH з ПДВ
62 360,10
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС» 74 250,00
UAH з ПДВ
68 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 13:55
1. установчі документи.pdf
20 травня 2020 13:54
тех паспорта копія.pdf
20 травня 2020 13:54
iso 14001.pdf
20 травня 2020 13:54
цінова пропозиція.pdf
20 травня 2020 13:54
транспорт довідка.pdf
20 травня 2020 13:54
Технічні вимоги.pdf
20 травня 2020 13:54
складське.pdf
20 травня 2020 13:54
медичні книжки.pdf
20 травня 2020 13:54
проект договору.pdf
20 травня 2020 13:54
про взяття на облік.pdf
20 травня 2020 13:54
Лист-згода.pdf
20 травня 2020 13:54
потужність.pdf
20 травня 2020 13:54
експлуатаційний.pdf
20 травня 2020 13:54
9001.pdf
20 травня 2020 13:54
довкілля.pdf
20 травня 2020 13:54
22000.pdf
20 травня 2020 13:54
4.Мат база.pdf
20 травня 2020 13:54
9 про санкції.pdf
20 травня 2020 13:54
ВИТЯГ ПДВ.pdf
20 травня 2020 13:54
декларація виробника.pdf

Публічні документи

Публічні документи

20 травня 2020 15:19
М'ясо_compressed.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 14:04
Відмова 03,06,20 1.docx
20 травня 2020 09:31
додаток 1,3,4 филе 20,05,20.doc
20 травня 2020 09:31
декларація філе.pdf
20 травня 2020 09:31
Акт інспектування СЕС.pdf
20 травня 2020 09:31
серт 9001 Сергієв ДЛ.pdf
20 травня 2020 09:31
серт 22000 Сергієв Д Л.pdf
20 травня 2020 09:31
паспорт + код.pdf
20 травня 2020 09:31
Документы.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 15:16
Електронний підпис
19 травня 2020 14:42
Електронний підпис
19 травня 2020 14:41
Статутні документи.pdf
19 травня 2020 14:41
технічні вимоги.pdf
19 травня 2020 14:41
Ст 17 Закону.PDF
19 травня 2020 14:41
Договір на транспорт.pdf
19 травня 2020 14:41
тех.паспорти.pdf
19 травня 2020 14:41
ст.44.PDF
19 травня 2020 14:41
Сан.обробка 12.05.2020.pdf
19 травня 2020 14:41
декларація виробника.pdf
19 травня 2020 14:41
Рішення засновника.PDF
19 травня 2020 14:41
Довідка МТБ.pdf
19 травня 2020 14:41
мед.книжка_Резниченко.PDF
19 травня 2020 14:41
ISO ДСТУ 9001-2015.PDF
19 травня 2020 14:41
ISO ДСТУ 22000-2007, 22000-2005.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Рішення скасоване 53 955,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 08:58
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Відхилено 53 955,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 09:02
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ КАЛИНОВСЬКИЙ ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ
#3129214517
Відхилено 56 430,00
UAH з ПДВ
01 червня 2020 10:56
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.
#2707716424
Відхилено 58 806,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 13:54
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРГІЄВ ДМИТРО ЛЬВОВИЧ
#2497000357
Відхилено 62 360,10
UAH з ПДВ
03 червня 2020 15:00
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
Переможець 68 310,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 15:39

Документи

25 травня 2020 10:19
Електронний підпис

Документи

01 червня 2020 10:56
Електронний підпис

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. #2707716424

№ рішення у справі

141-р/тк і 142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

03 червня 2020 15:00
Електронний підпис

Документи

03 червня 2020 15:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІСПОЛІН ПЛЮС»
#33667686
68 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 червня 2020 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2020 09:27
Договір №57 від 09.06.2020 філе.PDF укладений
09 червня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 16:26
Електронний підпис зміни до договору
20 липня 2020 11:14
ДУ №1 дог. 57 філе.PDF зміни до договору
20 липня 2020 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 310,00
UAH (в тому числі ПДВ 11 385,00 UAH)