Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт приміщень першого поверху будівлі Управління праці та соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 31 Б
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-04-30-001625-a ● 02ba5370d0e548dfbcf637e4397dd6a8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління праці та соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37393782 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 04071, Україна , Київська обл., Київ, вул. Ярославська, 31-Б |
Контактна особа: |
Бернадська Світлана Борисівна 380444824199 office@ruszn07.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2020 20:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 19 травня 2020 11:41 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 7500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт приміщень першого поверху будівлі Управління праці та соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 3
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень першого поверху будівлі Управління праці та соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 31 Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04071, Україна, м. Київ, м. Київ, Ярославська 31 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2020
—
31 липня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт приміщень першого поверху будівлі Управління праці та соціального захисту населення Подільської районної в місті Києві державної адміністрації, розташованої за адресою: м. Київ, вул. Ярославська, 31 Б | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 травня 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 травня 2020 16:07 |
РІШЕННЯ про внесення змін.doc | |
07 травня 2020 16:05 |
[30-04-2020 20.07.40]Технічна специфікація.xls | |
07 травня 2020 16:02 |
[30-04-2020 20.07.57]Тех вимоги.docx | |
07 травня 2020 16:00 |
[30-04-2020 20.06.49]Проект договору 1 2020docx.docx | |
07 травня 2020 15:58 |
[30-04-2020 20.06.11]Тендерна документація.doc |
07 травня 2020 16:16 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 травня 2020 16:07 |
РІШЕННЯ про внесення змін.doc
|
|||
07 травня 2020 16:05 |
[30-04-2020 20.07.40]Технічна специфікація.xls
|
|||
07 травня 2020 16:02 |
[30-04-2020 20.07.57]Тех вимоги.docx
|
|||
07 травня 2020 16:00 |
[30-04-2020 20.06.49]Проект договору 1 2020docx.docx
|
|||
07 травня 2020 15:58 |
[30-04-2020 20.06.11]Тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-30-001625-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Гіріх", Код ЄДРПОУ:37474871
Дата подання: 10 червня 2020 17:40
Вимога про скасування рішення
Скасувати рішення про визначення переможця. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ТОВ "АКАДЕМІЯ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації та ЗУ "Про публічні закупівлі".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 17:08
Шановний учасник, розглянувши Вашу вимогу № 282 від 10 червня 2020 року Тендерний комітет Управління праці та соціального захисту населення Подільської РДА надає наступну інформацію:
1. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник надає підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копії договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі та співставною вартістю не менше ніж 40% вартості предмета закупівлі. Учасник ТОВ «Академія будівельних технологій» надав копії аналогічного договору та довідок про вартість виконаних робіт (КБ3), що підтверджують виконання аналогічного договору, та позитивний відгук від Замовника. Наявність додатків до договору, вартість виконаних робіт були перевірені на загальнодоступному Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Еdata». Тобто Учасник виконав вимоги тендерної закупівлі та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. В «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації» (відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації) Учасник зазначив спеціальність працівників за освітою; в трудовій книжці зазначена посада, яку займає працівник в штаті підприємства. Для підтвердження наявності у Учасника кваліфікованих працівників вимагалося надати скановані копії трудових книжок, Учасник ТОВ «Академія будівельних технологій» дану вимогу виконав.
3. Щодо невідповідності дати «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації» ТОВ «Академія будівельних технологій» ми схиляємося до думки що, це є формальна не суттєва помилка (описка). Кожна довідка учасника має свої реквізити (№ довідки і дата).
4. Відповідно до п. 6 Додатка 7 Тендерної документації, вимога надати копії усіх сторінок паспорту застосовувалася лише для фізичних осіб. Учасник ТОВ «Академія будівельних технологій» є юридичною особою, тому ця вимога його не стосується.
5. Скановані копії посвідчень, чинних на дату подання пропозиції, та витяги з протоколів про проходження навчання «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», на виконавця робіт Бондаря Григорія Антоновича та директора Кожевнікова Олександра Володимировича, учасник ТОВ «Академія будівельних технологій» надав.
Враховуючи викладене, Замовник не має підстав задовільнити Вашу вимогу.
1. Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник надає підтвердження досвіду виконання аналогічних робіт. Відповідно до Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати копії договорів, аналогічних за видом робіт предмету закупівлі та співставною вартістю не менше ніж 40% вартості предмета закупівлі. Учасник ТОВ «Академія будівельних технологій» надав копії аналогічного договору та довідок про вартість виконаних робіт (КБ3), що підтверджують виконання аналогічного договору, та позитивний відгук від Замовника. Наявність додатків до договору, вартість виконаних робіт були перевірені на загальнодоступному Єдиному веб-порталі використання публічних коштів «Еdata». Тобто Учасник виконав вимоги тендерної закупівлі та ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. В «Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації» (відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації) Учасник зазначив спеціальність працівників за освітою; в трудовій книжці зазначена посада, яку займає працівник в штаті підприємства. Для підтвердження наявності у Учасника кваліфікованих працівників вимагалося надати скановані копії трудових книжок, Учасник ТОВ «Академія будівельних технологій» дану вимогу виконав.
3. Щодо невідповідності дати «Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації» ТОВ «Академія будівельних технологій» ми схиляємося до думки що, це є формальна не суттєва помилка (описка). Кожна довідка учасника має свої реквізити (№ довідки і дата).
4. Відповідно до п. 6 Додатка 7 Тендерної документації, вимога надати копії усіх сторінок паспорту застосовувалася лише для фізичних осіб. Учасник ТОВ «Академія будівельних технологій» є юридичною особою, тому ця вимога його не стосується.
5. Скановані копії посвідчень, чинних на дату подання пропозиції, та витяги з протоколів про проходження навчання «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», на виконавця робіт Бондаря Григорія Антоновича та директора Кожевнікова Олександра Володимировича, учасник ТОВ «Академія будівельних технологій» надав.
Враховуючи викладене, Замовник не має підстав задовільнити Вашу вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 травня 2020 12:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-СТРІМ" |
1 496 084,11
UAH з ПДВ
|
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Гіріх" |
1 499 975,30
UAH з ПДВ
|
1 290 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" |
1 463 479,43
UAH з ПДВ
|
1 463 479,43
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СВ-СТРІМ" #37695167 |
Відхилено |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2020 15:52
|
ТОВ "Гіріх" #37474871 |
Відхилено |
1 290 000,00
UAH з ПДВ
|
26 травня 2020 18:12
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АКАДЕМІЯ БУДІВЕЛЬНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" #36243786 |
Переможець |
1 463 479,43
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 15:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2020 15:02
|
ДУ №2 від 31.08.2020.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2020 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 16:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 серпня 2020 16:10
|
Допугода 1.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2020 15:19
|
Договір 10651 8 20.pdf | укладений |
23 червня 2020 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Отримання експертного звіту щодо розгляду кошторисної частини проектної документації №0459-4438-20/УЕГ/В від 27.07.2020 |
Номер договору про закупівлю: | №10651-8-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сума договору зменшена на суму витрат на технічний нагляд, у зв'язку з тим, що підрядник не має права виконувати функції технічного нагляду. |
Номер договору про закупівлю: | №10651-8-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |