Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №139 по вул. Артема, 28-а у м. Миколаєві ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015
Очікувана вартість
5 872 949,00 UAH
UA-2020-04-30-001486-b b4de157ea55a45e6b36754b0e48fdc70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 травня 2020 22:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 14:16
Очікувана вартість: 5 872 949,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 364,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 25000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №139 по вул. Артема, 28-а у м. Миколаєві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54000, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул. Артема, 28-а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Попередня оплата здійснюється шляхом перерахування бюджетних коштів Учаснику на небюджетний рахунок, відкритий на його ім’я в органах Державного казначейства України у встановленому законодавством порядку. Розмір попередньої оплати складає не більше 50 відсотків від вартості робіт, відповідно до Постанови КМУ №1764 від 27.12.2001 та Постанови КМУ №1070 від 04.12.2019. Учасник зобов’язується використати одержану попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів протягом 90 днів після одержання попередньої оплати, що буде підтверджено актом виконаних робіт (КБ-2в), довідкою вартості виконаних будівельних робіт та затрат (КБ-3). По закінченню терміну використання попередньої оплати , невикористана сума авансу повертається Замовнику у той же день. Замовник має право контролювати використання наданої Учаснику суми попередньої оплати. Аванс 7 Банківські 50
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: довідка вартості виконаних будівельних робіт та затрат (КБ-3) та акти виконаних робіт (КБ-2в). Оплату виконаних робіт Замовник проводить поетапно по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків капітального ремонту в сумі, що не перевищує розмір фактичного надходження коштів з бюджету. Подальша оплата виконаних робіт здійснюється при наступних надходженнях коштів з бюджету до проведення повного розрахунку (умова із відкладною обставиною відповідно до ч. 1 ст. 212 Цивільного кодексу України). Пiсляоплата 7 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 квітня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 14:02
Додаток 2 Критерії оцінки.docx
30 квітня 2020 14:02
Додаток 4 Проект договору .docx
30 квітня 2020 14:02
ТД.docx
30 квітня 2020 14:02
Додаток 3 Технічне завдання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість матеріалів та обладнання
Дата подання: 04 травня 2020 09:23
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:22
Доброго дня, Просимо Вас пояснити щодо р. 7 Зовнішнє оздоблення , перелік робіт та матеріалів: __ТИП СПЕА - 253 м2____ __ТИП СПЕ - 1100 м2____ __ТИП СКЕ - 258,1 м2____ __ТИП СЦП -____
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо наступне. Наведені у роздiлі 7 «Зовнішнє оздоблення» локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 технічного завдання щодо виконання «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №139 по вул. Артема, 28-а у м. Миколаєві ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація ДК 021:2015» найменування ТИП СПЕА - 253 м2, ТИП СПЕ - 1100 м2, ТИП СКЕ - 258,1 м2 узагальнюють підрозділи типів робіт вже виконаних обсягів робіт за проектом капітальний ремонт будівлі ДНЗ №139 по вул. Артема, 28-а у м. Миколаєві у попередні роки. Звертаємо Вашу увагу, що за строками ТИП СПЕА - 253 м2, ТИП СПЕ - 1100 м2, ТИП СКЕ - 258,1 м2 у локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 технічного завдання не наведено обсягу робіт у графах «Одиниця виміру», «Кількість». Тому при розрахунку кошторисної частини тендерної пропозиції учасник може не враховувати строки ТИП СПЕА - 253 м2, ТИП СПЕ - 1100 м2, ТИП СКЕ - 258,1 м2.
Разом з тим найменування «ТИП СЦП» наведене у роздiлі 7 «Зовнішнє оздоблення» локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 технічного завдання є найменуванням під розділу роздiлу 7 «Зовнішнє оздоблення» який відноситься до пунктів 401-412 локального кошторису на будівельні роботи № 2-1-1 технічного завдання щодо виконання «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №139 по вул. Артема, 28-а у м. Миколаєві.
Клас наслідків
Дата подання: 06 травня 2020 14:15
Дата відповіді: 07 травня 2020 16:22
Доброго дня! Просимо Вас дати відповідь, до якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об'єкт?
Відповідь: На Ваше питання повідомляємо наступне. Об’єкт «Капітальний ремонт будівлі ДНЗ №139 по вул. Артема, 28-а у м. Миколаєві» відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
Дата подання: 07 травня 2020 12:15
Дата відповіді: 13 травня 2020 20:53
Умовами тендерної документації замовника встановлено: "2.4. АНТИДЕМПІНГОВЕ ЗАСТЕРЕЖЕННЯ ЗАМОВНИКА: у разі зниження Учасником остаточної пропозиції більше ніж на 2% від очікуваної вартості договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник до підписання договору зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні). В разі ненадання вищезазначених документів, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника. Замовник має право перевірити відповідність наявних матеріальних ресурсів у Учасника-Переможця документам, які були надані Замовнику для підтвердження наявності та вартості всіх матеріальних ресурсів." Згідно вищевказаного Учасники мають право знизити ціну не більше ніж на 2 відсотки від очікованої вартості договору без надання документів, що підтверджують вартість ВСІХ матеріальних ресурсів, що вказані в пропозиції. Повідомляємо, що дана вимога ускладнює процес підготовки документів тендерної пропозиції для учасника-переможця, оскільки неможливо за короткий срок підготувати таку кількість документів. Також дана вимога створює додаткові перешкоди для подання учасниками більш вигідної для замовника цінової пропозиції для економії бюджетних коштів. У зв'язку з цим просимо внести зміни у тендерну документацію та збільшити поріг зменшення ціни до 5%.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У пп.2.4 п.2 Розділу 4 тендерної документації встановлено вимогу, що у разі зниження Учасником остаточної пропозиції більше ніж на 2% від очікуваної вартості договірна ціна для такого учасника встановлюється твердою. При цьому такий Учасник до підписання договору зобов’язаний надати Замовнику оригінали документів, що підтверджують вартість всіх матеріальних ресурсів, які вказані в його остаточній комерційній пропозиції (остаточній договірній ціні). В разі ненадання вищезазначених документів, Замовник має право відхилити тендерну пропозицію Учасника як таку, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника.
Разом з тим, вважаємо за необхідне зазначити, що питання організації трудової діяльності учасників процедури закупівель щодо менеджменту та стратегії отримання прибутку, організації роботи їх працівників (фахівців, служб супроводження процедур закупівель, залучених організацій) у частині отримання необхідних дозвільних, довідкових, розпорядчих та інших документів, згідно з вимогами тендерної документації замовника, не входить до таких, які повинні обов’язково враховуватися всіма замовниками та учасниками публічних закупівель.
Роз'яснення до тендерної докуменції
Дата подання: 07 травня 2020 16:14
Дата відповіді: 13 травня 2020 18:38
Згідно тендерної документації у: "Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції у пункті 8 Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам вказано:8.1. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. 8.2. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. 8.3. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. Просимо надати роз'яснення щодо даного пункту - які саме документи має надати учасник на стадії подання тендерної пропозиції? Замовником вказано, що він МОЖЕ вимагати вказані документи. Тобто Учасник подає ці документи тільки за вимогою Замовника, а неподання даних документів без вимоги Замовника не призведе до відхилення тендерної пропозиції Учасника? Також просимо пояснити, на якому етапі Замовник може вимагати ці документи та у який строк Учасник має їх надати?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник надає свою тендерну пропозицію та документи що складають тендерну пропозицію відповідно до вимог тендерної документації.
В пункті 8.1 тендерної документації встановлено, що Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Проте Замовником в тендерній документації не вимагається від учасників жодних інших (додаткових) документів ніж ті що передбачені відповідно до вимог тендерної документації.
Учасником подаються документи, що складають його тендерну пропозицію до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА" 5 755 490,02
UAH з ПДВ
5 755 490,02
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ВОЛКОВ АНДРІЙ ВІКТРОВИЧ" 5 839 039,00
UAH з ПДВ
5 755 490,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 11:20
Електронний підпис
02 червня 2020 11:12
Електронний підпис
15 травня 2020 14:47
Електронний підпис
15 травня 2020 14:41
Лист-пояснення.pdf
13 травня 2020 15:14
Електронний підпис
13 травня 2020 15:06
30 Відомість ресурсів.pdf
13 травня 2020 15:06
29 Розрахуноки №1-4.pdf
13 травня 2020 15:06
20 Лист-гарантія.pdf
13 травня 2020 15:06
07 ТП Мерс.pdf
30 квітня 2020 14:19
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:13
03 Наказ на директора.pdf
30 квітня 2020 14:13
01 Статут.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 11:06
Електронний підпис
15 травня 2020 10:51
15 Договірна ціна (2).pdf
15 травня 2020 10:51
13 Розрахунки №1-4.pdf
15 травня 2020 10:51
6 Проект договору.pdf
15 травня 2020 10:51
5 Лист гарантія.pdf
15 травня 2020 10:51
2 Паспорт Волков.pdf
15 травня 2020 10:51
1 Свідоцтво Волков.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"

ФОП "ВОЛКОВ АНДРІЙ ВІКТРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"
#33969521
Переможець 5 755 490,02
UAH з ПДВ
25 травня 2020 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 травня 2020 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖИТЛОРЕМБУД-НІКА"
#33969521
5 755 490,02
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 13:56
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 13:53
Додаткова угода №1 до дог. №6-14 від 11.06.2020.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 13:50
Електронний підпис укладений
11 червня 2020 16:35
Договір №6-14.pdf укладений
11 червня 2020 16:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" зменшити загальну суму договору на 2668550,02 грн. з ПДВ. Після зменшення загальна сума Договору складає 3086940,00 грн. з ПДВ. 2. Розірвати договір №6-14 від 11.06.2020 року. 3. Ця угода набуває чинності з дня ії підписання .
Номер договору про закупівлю: 6-14
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 086 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 514 490,00 UAH)