Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електромонтажні роботи ( встановлення системи блискавкозахисту)
Очікувана вартість
159 624,00 UAH
UA-2020-04-30-001332-b 6197ce4bb20a49d696fdb0566e55dd54
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Горбачова

+380564041192 byh_pty62@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНИЙ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "КРИВОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ РОБІТНИЧИХ КАДРІВ ТОРГІВЛІ ТА РЕСТОРАННОГО СЕРВІСУ"
Код ЄДРПОУ: 01566502
Місцезнаходження: 50074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Гетьманська, 78
Контактна особа: Тетяна Горбачова
+380564041192
byh_pty62@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 13:30
Звернення за роз’ясненнями: до 07 травня 2020 13:06
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 13:07
Очікувана вартість: 159 624,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 798,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електромонтажні роботи ( встановлення системи блискавкозахисту)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50074, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вул. Гетьманська, буд.78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 травня 2020  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник здійснює оплату за фактично надані послуги в межах бюджетного фінансування на 2020 рік. У разі затримки бюджетного фінансування видатків за цим Договором, розрахунок за фактично надані послуги здійснювати протягом 30-х календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 травня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 13:30
Проект договору (2).docx
30 квітня 2020 13:30
Робочий проект (1) (1) (3).PDF
30 квітня 2020 13:30
Оголошення 1 (1).doc
05 травня 2020 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 13:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 13:30
Проект договору (2).docx
30 квітня 2020 13:30
Робочий проект (1) (1) (3).PDF
30 квітня 2020 13:30
Оголошення 1 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо Свідоцтва про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005
Дата подання: 04 травня 2020 22:01
Дата відповіді: 06 травня 2020 12:31
Замовник під час проведення закупівлі порушує основні принципи закупівель, що визначені в cт.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовник вимагає подати копію Свідоцтва про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання». Вважаємо дану вимогу дискримінаційною, що звужує коло учасників та суперечить вимогам законодавства в сфері публічних закупівель, позбавляє права учасників на добросовісну конкуренцію та недискримінацію учасників. Звертаємо увагу, що дане питання регулюється Законом України від 05.06.2014 № 1315-VII «Про стандартизацію» (далі - Закон). Статтею 23 Закону визначено, що Національні стандарти та кодекси усталеної практики застосовуються на добровільній основі, крім випадків, якщо обов’язковість їх застосування встановлена нормативно-правовими актами. З введенням в дію з 01 січня 2016 р. Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» атестація лабораторій на проведення вимірювань, як вид метрологічного контролю, була вилучена з положень зазначеного Закону. Перевірка компетентності лабораторії є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам. На державному рівні перевірка компетентності лабораторії проводиться виключно Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. Перевірка компетентності лабораторій на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 є добровільною та необов’язковою, оскільки на даний час законодавчі підстави для обов’язкового проведення перевірки компетентності лабораторії на підприємстві відсутні, що відповідає світовому досвіду. Вимагаємо виключити обов’язкову наявність Свідоцтва про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» з тендерної документації, або вказати чинний документ згідно якого наявність зазначеного Свідоцтва є обов’язковою для надання послуг з електромонтажних робіт ( встановлення системи блискавкозахисту). Підтвердженням дискримінаційності та протиправності вимог Замовників щодо надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015; IDT) та інших є практика рішень АМКУ –(наприклад, рішення органу оскарження №357-р/пк-ск від 15.03.2013 або рішення органу оскарження №1863-р/пк-пз від 01.03.2018 року щодо оголошення номер UA-2018-02-09-002766-a).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, робіт яка міститься на сайті prozorro.gov.ua, щодо виконання Замовником вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надання пояснень через непогодження та начебто встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні про проведення відбору для учасників через встановлення додаткових безальтернативний вимог компетентності електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСTУ ІSO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та наявність мінімум двох електрогазозварників не нижче 4-го розряду, як виду забезпечення договору робіт, з вимаганням вилучення цих вимог із тендерної документації, слід зазначити, що Замовник при складанні умов керувався чинним законодавством України.

Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу йому отримати Замовнику конкретну інформацію про учасника, що надасть можливість зорієнтуватись, наскільки учасник буде надійним у якості виконання своїх зобов’язань, що відповідає вимогам статей 2, 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції. Також якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Отже, Ваше особисте непогодження з процедурою здійснення Замовником принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель під час проведення прилюдних торгів та з вимогами усунути начебто «дискримінаційні» умови, необхідність внесення змін до Оголошення є лише суб’єктивною думкою; не доведеними та документальними не підтвердженими; у зв'язку з чим відсутні підстави для їх задоволення в цій частині.

Замовник має право знати відомості про досвідченості виконавця робіт. Згідно нормативних документів з охорони праці кожен виконавець робіт повинен бути фахівцем.
Відповідно до постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 пп. 65-68 цього документа, виконавець робіт повинен:
— відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, в тому числі мати досвід виконання аналогічних видів робіт і ресурси, достатні для їх виконання;
— відповідно до п.п. 9.2.2 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008 блискавко захисні пристрої після їх монтажу приймає робоча комісія. Склад такої комісії визначає замовник. Робоча комісія проводить повну перевірку і огляд виконаних будівельно-монтажних робіт із монтажу блискавкозахисних пристроїв. Введення останніх в експлуатацію оформлюється актами-допусками відповідних органів державного контролю і нагляду (п.п. 9.2.6 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008). Зокрема, до її складу, як правило, залучають фахівців електротехнічної лабораторії які по закінченню робіт видають акт вимірювань.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015р. №222-УШ (Редакція станом на 01.03.2020р.) передбачаються обов'язкові переліки робочого і інженерного персоналу (фахові спроможності) виконавця робіт.
Дефектний акт містить перелік робіт та матеріалів.
Робочий проект містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Склад та зміст проектної документації визначається державними будівельними нормами При наявності робочого проекту дефектній акт зайвий.

Враховуюче все вищезазначене, що наші вимоги щодо проведення робіт згідно проекту цілком обґрунтовані і не заперечують основним нормативно-правовим актам.
Щодо наявності у Виконавця електрогазозварників
Дата подання: 04 травня 2020 22:02
Дата відповіді: 06 травня 2020 12:31
Просимо пояснити чим керувався Замовник при встановленні вимоги щодо наявності мінімум двох електрогазозварників не нижче 4го розряду. Адже в робочому проекті 015185/10-78-БЗ, який є частиною тендерної документації, взагалі немає зварювальних робіт, а з’єднання елементів проводяться за допомогою затискачів. В зв’язку з цим вимагаємо вилучити вимогу щодо наявності мінімум двох електрогазозварників не нижче 4го розряду з тендерної документації як таку, що не має підстав та є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, робіт яка міститься на сайті prozorro.gov.ua, щодо виконання Замовником вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надання пояснень через непогодження та начебто встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні про проведення відбору для учасників через встановлення додаткових безальтернативний вимог компетентності електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСTУ ІSO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та наявність мінімум двох електрогазозварників не нижче 4-го розряду, як виду забезпечення договору робіт, з вимаганням вилучення цих вимог із тендерної документації, слід зазначити, що Замовник при складанні умов керувався чинним законодавством України.

Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу йому отримати Замовнику конкретну інформацію про учасника, що надасть можливість зорієнтуватись, наскільки учасник буде надійним у якості виконання своїх зобов’язань, що відповідає вимогам статей 2, 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції. Також якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Отже, Ваше особисте непогодження з процедурою здійснення Замовником принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель під час проведення прилюдних торгів та з вимогами усунути начебто «дискримінаційні» умови, необхідність внесення змін до Оголошення є лише суб’єктивною думкою; не доведеними та документальними не підтвердженими; у зв'язку з чим відсутні підстави для їх задоволення в цій частині.

Замовник має право знати відомості про досвідченості виконавця робіт. Згідно нормативних документів з охорони праці кожен виконавець робіт повинен бути фахівцем.
Відповідно до постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 пп. 65-68 цього документа, виконавець робіт повинен:
— відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, в тому числі мати досвід виконання аналогічних видів робіт і ресурси, достатні для їх виконання;
— відповідно до п.п. 9.2.2 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008 блискавко захисні пристрої після їх монтажу приймає робоча комісія. Склад такої комісії визначає замовник. Робоча комісія проводить повну перевірку і огляд виконаних будівельно-монтажних робіт із монтажу блискавкозахисних пристроїв. Введення останніх в експлуатацію оформлюється актами-допусками відповідних органів державного контролю і нагляду (п.п. 9.2.6 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008). Зокрема, до її складу, як правило, залучають фахівців електротехнічної лабораторії які по закінченню робіт видають акт вимірювань.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015р. №222-УШ (Редакція станом на 01.03.2020р.) передбачаються обов'язкові переліки робочого і інженерного персоналу (фахові спроможності) виконавця робіт.
Дефектний акт містить перелік робіт та матеріалів.
Робочий проект містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Склад та зміст проектної документації визначається державними будівельними нормами При наявності робочого проекту дефектній акт зайвий.

Враховуюче все вищезазначене, що наші вимоги щодо проведення робіт згідно проекту цілком обґрунтовані і не заперечують основним нормативно-правовим актам.
Щодо наявності у Виконавця мінімум двох верхолазів
Дата подання: 04 травня 2020 22:13
Дата відповіді: 06 травня 2020 12:31
Просимо надати пояснення якими нормативно- правовими Актами керувався Замовник при встановленні вимоги щодо наявності мінімум двох верхолазів не нижче 6го розряду. При відсутності посилання на нормативно-правовий акт вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації як таку, що не має законодавчих підстав та є дискримінаційною та встановити замість неї кваліфікаційний критерій щодо наявності одного верхолаза не нижче 6го розряду.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, робіт яка міститься на сайті prozorro.gov.ua, щодо виконання Замовником вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надання пояснень через непогодження та начебто встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні про проведення відбору для учасників через встановлення додаткових безальтернативний вимог компетентності електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСTУ ІSO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та наявність мінімум двох електрогазозварників не нижче 4-го розряду, як виду забезпечення договору робіт, з вимаганням вилучення цих вимог із тендерної документації, слід зазначити, що Замовник при складанні умов керувався чинним законодавством України.

Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу йому отримати Замовнику конкретну інформацію про учасника, що надасть можливість зорієнтуватись, наскільки учасник буде надійним у якості виконання своїх зобов’язань, що відповідає вимогам статей 2, 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції. Також якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Отже, Ваше особисте непогодження з процедурою здійснення Замовником принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель під час проведення прилюдних торгів та з вимогами усунути начебто «дискримінаційні» умови, необхідність внесення змін до Оголошення є лише суб’єктивною думкою; не доведеними та документальними не підтвердженими; у зв'язку з чим відсутні підстави для їх задоволення в цій частині.

Замовник має право знати відомості про досвідченості виконавця робіт. Згідно нормативних документів з охорони праці кожен виконавець робіт повинен бути фахівцем.
Відповідно до постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 пп. 65-68 цього документа, виконавець робіт повинен:
— відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, в тому числі мати досвід виконання аналогічних видів робіт і ресурси, достатні для їх виконання;
— відповідно до п.п. 9.2.2 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008 блискавко захисні пристрої після їх монтажу приймає робоча комісія. Склад такої комісії визначає замовник. Робоча комісія проводить повну перевірку і огляд виконаних будівельно-монтажних робіт із монтажу блискавкозахисних пристроїв. Введення останніх в експлуатацію оформлюється актами-допусками відповідних органів державного контролю і нагляду (п.п. 9.2.6 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008). Зокрема, до її складу, як правило, залучають фахівців електротехнічної лабораторії які по закінченню робіт видають акт вимірювань.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015р. №222-УШ (Редакція станом на 01.03.2020р.) передбачаються обов'язкові переліки робочого і інженерного персоналу (фахові спроможності) виконавця робіт.
Дефектний акт містить перелік робіт та матеріалів.
Робочий проект містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Склад та зміст проектної документації визначається державними будівельними нормами При наявності робочого проекту дефектній акт зайвий.

Враховуюче все вищезазначене, що наші вимоги щодо проведення робіт згідно проекту цілком обґрунтовані і не заперечують основним нормативно-правовим актам.
Щодо наявності посвідчень
Дата подання: 04 травня 2020 22:14
Дата відповіді: 06 травня 2020 12:31
Просимо надати пояснення яким нормативно-правовим документом передбачена видача посвідчень працівників про проходження навчання з загальної підготовки працівників підприємств, установ та організацій до дій у надзвичайних ситуаціях (наголошуємо, питання саме в видачі посвідчень; щодо необхідності проведення такого навчання питань немає). При відсутності посилання на нормативно-правовий акт вимагаємо вилучити дану вимогу з тендерної документації як таку, що не має законодавчих підстав та є дискримінаційною.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, робіт яка міститься на сайті prozorro.gov.ua, щодо виконання Замовником вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надання пояснень через непогодження та начебто встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні про проведення відбору для учасників через встановлення додаткових безальтернативний вимог компетентності електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСTУ ІSO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та наявність мінімум двох електрогазозварників не нижче 4-го розряду, як виду забезпечення договору робіт, з вимаганням вилучення цих вимог із тендерної документації, слід зазначити, що Замовник при складанні умов керувався чинним законодавством України.

Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу йому отримати Замовнику конкретну інформацію про учасника, що надасть можливість зорієнтуватись, наскільки учасник буде надійним у якості виконання своїх зобов’язань, що відповідає вимогам статей 2, 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції. Також якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Отже, Ваше особисте непогодження з процедурою здійснення Замовником принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель під час проведення прилюдних торгів та з вимогами усунути начебто «дискримінаційні» умови, необхідність внесення змін до Оголошення є лише суб’єктивною думкою; не доведеними та документальними не підтвердженими; у зв'язку з чим відсутні підстави для їх задоволення в цій частині.

Замовник має право знати відомості про досвідченості виконавця робіт. Згідно нормативних документів з охорони праці кожен виконавець робіт повинен бути фахівцем.
Відповідно до постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 пп. 65-68 цього документа, виконавець робіт повинен:
— відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, в тому числі мати досвід виконання аналогічних видів робіт і ресурси, достатні для їх виконання;
— відповідно до п.п. 9.2.2 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008 блискавко захисні пристрої після їх монтажу приймає робоча комісія. Склад такої комісії визначає замовник. Робоча комісія проводить повну перевірку і огляд виконаних будівельно-монтажних робіт із монтажу блискавкозахисних пристроїв. Введення останніх в експлуатацію оформлюється актами-допусками відповідних органів державного контролю і нагляду (п.п. 9.2.6 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008). Зокрема, до її складу, як правило, залучають фахівців електротехнічної лабораторії які по закінченню робіт видають акт вимірювань.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015р. №222-УШ (Редакція станом на 01.03.2020р.) передбачаються обов'язкові переліки робочого і інженерного персоналу (фахові спроможності) виконавця робіт.
Дефектний акт містить перелік робіт та матеріалів.
Робочий проект містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Склад та зміст проектної документації визначається державними будівельними нормами При наявності робочого проекту дефектній акт зайвий.

Враховуюче все вищезазначене, що наші вимоги щодо проведення робіт згідно проекту цілком обґрунтовані і не заперечують основним нормативно-правовим актам.
Дефектній акт
Дата подання: 04 травня 2020 23:05
Дата відповіді: 06 травня 2020 12:32
Шановній замовнік додайте до тендерної документації дефектний акт . Дякуємо.
Відповідь: Розглянувши інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, робіт яка міститься на сайті prozorro.gov.ua, щодо виконання Замовником вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надання пояснень через непогодження та начебто встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні про проведення відбору для учасників через встановлення додаткових безальтернативний вимог компетентності електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСTУ ІSO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та наявність мінімум двох електрогазозварників не нижче 4-го розряду, як виду забезпечення договору робіт, з вимаганням вилучення цих вимог із тендерної документації, слід зазначити, що Замовник при складанні умов керувався чинним законодавством України.

Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу йому отримати Замовнику конкретну інформацію про учасника, що надасть можливість зорієнтуватись, наскільки учасник буде надійним у якості виконання своїх зобов’язань, що відповідає вимогам статей 2, 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції. Також якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Отже, Ваше особисте непогодження з процедурою здійснення Замовником принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель під час проведення прилюдних торгів та з вимогами усунути начебто «дискримінаційні» умови, необхідність внесення змін до Оголошення є лише суб’єктивною думкою; не доведеними та документальними не підтвердженими; у зв'язку з чим відсутні підстави для їх задоволення в цій частині.

Замовник має право знати відомості про досвідченості виконавця робіт. Згідно нормативних документів з охорони праці кожен виконавець робіт повинен бути фахівцем.
Відповідно до постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 пп. 65-68 цього документа, виконавець робіт повинен:
— відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, в тому числі мати досвід виконання аналогічних видів робіт і ресурси, достатні для їх виконання;
— відповідно до п.п. 9.2.2 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008 блискавко захисні пристрої після їх монтажу приймає робоча комісія. Склад такої комісії визначає замовник. Робоча комісія проводить повну перевірку і огляд виконаних будівельно-монтажних робіт із монтажу блискавкозахисних пристроїв. Введення останніх в експлуатацію оформлюється актами-допусками відповідних органів державного контролю і нагляду (п.п. 9.2.6 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008). Зокрема, до її складу, як правило, залучають фахівців електротехнічної лабораторії які по закінченню робіт видають акт вимірювань.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015р. №222-УШ (Редакція станом на 01.03.2020р.) передбачаються обов'язкові переліки робочого і інженерного персоналу (фахові спроможності) виконавця робіт.
Дефектний акт містить перелік робіт та матеріалів.
Робочий проект містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Склад та зміст проектної документації визначається державними будівельними нормами При наявності робочого проекту дефектній акт зайвий.

Враховуюче все вищезазначене, що наші вимоги щодо проведення робіт згідно проекту цілком обґрунтовані і не заперечують основним нормативно-правовим актам.
Щодо проекту та вимог тендерної документації
Дата подання: 05 травня 2020 15:11
Дата відповіді: 06 травня 2020 12:32
1. Чому на тендер виставлені роботи згідно з проекту, який виконаний в квітні 2020року з посиланнями на вже не діючий ДСТУ Б.В.2.5-38:2008 2. Чому в проекті передбачено використання "активних" стрижнів блискавкозахисту, що через якісь недіючі в Україні норми можуть захищати площу, в рази більшу, ніж нормативно розраховані згідно з ДСТУ EN 62305:2012 і які відсутні в п.5.2.1а), в), с) цих норм? (лист технічного комітету додається) 3. Чому до проекту доданий сертифікат ТзОВ "ЛеоЛайтман", яким активні блискавкоприймальні елементи "Pro-Hale-60" не затверждені (група М)? 4. Чому відсутній елементарний лист ГУ МНС України про відсутність порушень норм в проекті (тим паче, що на об'єкті знаходяться діти)? 5. По додатку 1 документів, які необхідно представити монтажній організації прошу роз'яснити наступне: - навіщо організації мати вантажні автомобілі? якщо маючи в оренді авто ВАЗ 2104, наша організація виконувала аналогічні роботи, та перевозила на цьому автомобілі необхідні матеріали - навіщо для виконання робіт мати свою сертифіковану ел.лабораторію, якщо вже після системи оформляється "паспорт блискавкозахисту об'єкта" і для замірів розтікання струму в землі заключається договір субпідряду з такою лабораторією, що входить в кошторис робіт. - звідки (нормативні посилання) Замовник робіт взяв вимоги о необхідності в наявності у Виконавця робіт 2-х верхолазів 6 розряду та 2-х ел.зорювальників, якщо при виконанні робіт з матеріалів, передбачених проектом, ніяких зварювальних робіт не передбачається виконувати, а автопідйомник при необхідності береться в спеціальній організації згідно з окремим договором. - яка необхідність в посвідченнях робітників-монтажників блискавкозахисту по їх навчанню з електробезпеки до 1000В, якщо посвідчення з напругою, яка є при ударі блискавки не видаються (значно вище 1000В), а при монтажі зовнішня система блискавкозахисту відокремлена від електроживлення та ще й заземлена!?! - які надзвичайні обставини в місті вимагають навчання робітників та коли вони можуть виникнути при виконанні робіт? - монтаж системи блискавкозахисту не представляє собою надзвичайних робіт, які б не зміг виконати любий слюсар, монтажник та не вимагає спеціального навчання. - навіщо потрібно для виконання робіт з монтажу блискавкозахисту копія сертифікату інженера-проектувальника, завірена належним чином??? (копія сертифікату проектувальника додана разом з проектом) Всі вищенаведені вимоги виглядають дуже сумнівно щодо вибору виконавців робіт!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши інформацію, розміщену в електронній системі закупівель, робіт яка міститься на сайті prozorro.gov.ua, щодо виконання Замовником вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та надання пояснень через непогодження та начебто встановлення дискримінаційних вимог у оголошенні про проведення відбору для учасників через встановлення додаткових безальтернативний вимог компетентності електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСTУ ІSO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та наявність мінімум двох електрогазозварників не нижче 4-го розряду, як виду забезпечення договору робіт, з вимаганням вилучення цих вимог із тендерної документації, слід зазначити, що Замовник при складанні умов керувався чинним законодавством України.

Встановлення такого кваліфікаційного критерію дає змогу йому отримати Замовнику конкретну інформацію про учасника, що надасть можливість зорієнтуватись, наскільки учасник буде надійним у якості виконання своїх зобов’язань, що відповідає вимогам статей 2, 16, 17 Закону України «Про публічні закупівлі» з метою забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції. Також якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.

Отже, Ваше особисте непогодження з процедурою здійснення Замовником принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель під час проведення прилюдних торгів та з вимогами усунути начебто «дискримінаційні» умови, необхідність внесення змін до Оголошення є лише суб’єктивною думкою; не доведеними та документальними не підтвердженими; у зв'язку з чим відсутні підстави для їх задоволення в цій частині.

Замовник має право знати відомості про досвідченості виконавця робіт. Згідно нормативних документів з охорони праці кожен виконавець робіт повинен бути фахівцем.
Відповідно до постанови КМУ від 1 серпня 2005 р. № 668 пп. 65-68 цього документа, виконавець робіт повинен:
— відповідати кваліфікаційним та іншим вимогам, в тому числі мати досвід виконання аналогічних видів робіт і ресурси, достатні для їх виконання;
— відповідно до п.п. 9.2.2 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008 блискавко захисні пристрої після їх монтажу приймає робоча комісія. Склад такої комісії визначає замовник. Робоча комісія проводить повну перевірку і огляд виконаних будівельно-монтажних робіт із монтажу блискавкозахисних пристроїв. Введення останніх в експлуатацію оформлюється актами-допусками відповідних органів державного контролю і нагляду (п.п. 9.2.6 ДСТУ Б В. 2.5-38:2008). Зокрема, до її складу, як правило, залучають фахівців електротехнічної лабораторії які по закінченню робіт видають акт вимірювань.
Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015р. №222-УШ (Редакція станом на 01.03.2020р.) передбачаються обов'язкові переліки робочого і інженерного персоналу (фахові спроможності) виконавця робіт.
Дефектний акт містить перелік робіт та матеріалів.
Робочий проект містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Склад та зміст проектної документації визначається державними будівельними нормами При наявності робочого проекту дефектній акт зайвий.

Враховуюче все вищезазначене, що наші вимоги щодо проведення робіт згідно проекту цілком обґрунтовані і не заперечують основним нормативно-правовим актам.
Дефектний акт
Дата подання: 06 травня 2020 16:40
Дата відповіді: 07 травня 2020 08:49
Шановний Замовник Проект не містить том з кошторисною документацією , де є перелік робіт. Закупівля має назву електромонтажні роботи ( а не придбання обладнання) - тому має складатися кошторис в якому прописується перелік робіт на основі Вашого дефектного акту , який повинен міститися в кошторисній документації. Тому просимо Вас надати дефектний акт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дефектний акт містить перелік робіт та матеріалів.
Робочий проект містить текстові та графічні матеріали, якими визначаються архітектурні, конструктивні, технічні, технологічні рішення, а також кошториси об'єктів будівництва.
Склад та зміст проектної документації визначається державними будівельними нормами При наявності робочого проекту дефектній акт зайвий.
Дефеутний акт
Дата подання: 07 травня 2020 09:04
Шановний Замовник . Ваша проектна документація не містить кошториси ,як Ви відповідаєте, а має тільки 1 сторінку -пояснювальну записку. Просимо Вас додати до документів закупівлі повний обсяг кошторисної документації ,а нетільки першу сторінку -пояснювальну записку.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 травня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 158 274,00
UAH з ПДВ
158 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
Переможець 158 274,00
UAH з ПДВ
15 травня 2020 11:11

Документи

15 травня 2020 11:11
Електронний підпис
15 травня 2020 11:10
ПРОТОКОЛ 59.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 травня 2020 11:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"
#42676235
158 274,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 травня 2020 11:11
Електронний підпис
15 травня 2020 11:10
ПРОТОКОЛ 59.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2021 13:31
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 16:26
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:26
Додаток №11.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:26
Додаток №12.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:26
Електронний підпис зміни до договору
17 червня 2020 16:22
ПРОТОКОЛ.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаток №7.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаток №2.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаток №6.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаток №10.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаток №8.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаток №9.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаток №3.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаток №4.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Додаток №5.pdf зміни до договору
17 червня 2020 16:19
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 15:05
2240 11.pdf укладений
22 травня 2020 15:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Тимчасова зміна керівництва,та зміна пунктів договору
Номер договору про закупівлю: 2240/11
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Тимчасова зміна керівництва.
Номер договору про закупівлю: 2240/11
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 158 274,00
UAH (в тому числі ПДВ 26 379,00 UAH)