Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір та канцелярські товари
Очікувана вартість
2 291,44 UAH
UA-2020-04-30-001233-b 1da15ea9aaa149f59a5df7ce126e92c9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Жалоба

+380993761150 mirnogradcz@donocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Мирноградський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25097806
Місцезнаходження: 85320, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, пров. Лісовий, 1
Контактна особа: Наталя Олександрівна Жалоба
+380993761150
mirnogradcz@donocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Продавець гарантує належну якість та комплектність Товару, передбаченого цим Договором, відповідно до технічних вимог виробника та вимог, що зазвичай ставляться на ринку товарів в Україні до аналогічних (однорідних) товарів згідно з вимогами чинного українського законодавства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Папір та канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85327, Україна, Донецька область, Мирноград, м-н Молодіжний 37Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2020  —  31 травня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить розрахунок на підставі рахунку та накладної впродовж п‘ятнадцяти календарних днів з моменту постачання Товару. У разі затримки фінансування Покупець, як прирівняний до бюджетної державної установи, зобов’язаний провести розрахунок впродовж чотирнадцяти банківських днів з дня поновлення фінансування та отримання ним коштів на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

30 квітня 2020 13:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЖУШМАН ЯНА ВСЕВОЛОДІВНА
#3287320861
Переможець 2 291,44
UAH
30 квітня 2020 13:07

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 13:12
Специфікація.pdf укладений
30 квітня 2020 13:10
Договір_2стор.pdf укладений
30 квітня 2020 13:10
Договір_1стор.pdf укладений
30 квітня 2020 13:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 квітня 2020 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 2 291,44
UAH