Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Н-26 Чугуїв-Мiлове (через м.Старобільськ), км 2+852 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance N-26 Chuhuyiv-Milove (cherez m.Starobilʹsʹk), km 2+852 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
Очікувана вартість
32 828 300,00 UAH
UA-2020-04-30-001178-a cafcc72bdf5e467ea6b153c64c049bf0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0577732521 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Highway services in Kharkiv region
National ID: 30885376
Contact point: Kukhar Roman
0577732521
ADMIN-SAD@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 11:12
Очікувана вартість: 32 828 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 165 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 328283 UAH
Publication date: 30 квітня 2020 14:47
Enquiries until: 30 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 05 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 червня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 32 828 300 UAH including VAT
Minimal lowering step: 165 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
108.94 п.м.
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Н-26 Чугуїв-Мiлове (через м.Старобільськ), км 2+852 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance N-26 Chuhuyiv-Milove (cherez m.Starobilʹsʹk), km 2+852 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 1.04
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 1.56
Дата подання заявки Пункт 5.25 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 29.22
Надання послуг Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пiсляоплата 30 Робочі 68.18

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 травня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 13:08
Тендерна документація зі змінами.PDF
19 травня 2020 13:08
Зміни до ТД.PDF
30 квітня 2020 14:44
Тендерна документація.PDF
30 квітня 2020 14:44
Проект договору.docx
19 травня 2020 13:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 травня 2020 13:08
Тендерна документація зі змінами.PDF
19 травня 2020 13:08
Зміни до ТД.PDF
30 квітня 2020 14:44
Тендерна документація.PDF
30 квітня 2020 14:44
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Виконання аналогичного договору в частині обсягів виконаних робіт (ІІ єтап)
Дата подання: 15 травня 2020 11:57
Дата відповіді: 19 травня 2020 13:09
Компанія має досвід з поточного та середнього ремонту мостів та шляхопроводів в частині виконання аналогічних видів робіт. Попередні договори виконані на 100 % без зауважень до якості робіт . Але фізичний обсяг виконаних робіт менший за наданий в тендерній документації . Досвід попередніх скарг згідно нової тендерної документації після розгляду АМКУ вказує на те, що дані критерії є дискримінаційними. В зв’язку з тим, що строк надання послуг до 31.12.2021 року, просимо розглянути можливість коригування тендерної документації по етапу II досвіду виконання аналогічного договору «Види та обсяги наданих послуг за останні 3 роки» не меньше ніж: - Влаштування монолітної залізобетонної накладної плити мостового полотна – 246 м3 - Влаштування гідроізоляції мостової споруди – 921 м2 - Влаштування асфальтобетонного покриття – 888 м2 - Влаштування бар’єрного мостового огородження – 222 м - Встановлення перильного огородження – 222 м» Просимо разглянути можливість розрахунку обсягів основних видів робіт на 1 календарний рік із розрахунку не більше 40% від загальних обсягів робіт на 2020 рік).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на дане питання будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме замовником видалено з таблиці обсяги послуг за останні 3 роки по ІІ етапу розділу 3. Вимоги до кваліфікації за критерієм "Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Додатку № 2 тендерної документації
Підтвердження якості та відповідності бетону.
Дата подання: 15 травня 2020 11:59
Дата відповіді: 19 травня 2020 13:10
В звязку з тим, що постачальник бетону не має можливості підтвердити якість та відповідність бетону вимогам та стандартам, в тому числі ДСТУ Б В.2.7-43-96 «Бетони важкі. Технічні умови». ДСТУ Б В.2.7-176:2008 « Будівельні матеріли. Суміші бетонні та бетон. Загальні технічні умови», який випускається на заводі,просимо разглянути можливість надання підтвердження якості бетону паспортом, наданного сертификованою
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на дане питання будуть внесені зміни до тендерної документації, а саме замовником видалено відповідність вимогам та стандартам саме ДСТУ Б В.27-43-96.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-04-30-001178-acafcc72bdf5e467ea6b153c64c049bf0
Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Учасник Документи Рішення
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ Документи
Очікується рішення
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1" Документи
Очікується рішення
Документи

Документи

Публічні документи

08 червня 2020 15:13
Електронний підпис
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 9.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 1.PDF
08 червня 2020 14:59
1етап лист-погодження.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 2.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 4.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 6.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 7.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 1.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 5.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 3.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Працівники.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.5.pdf
08 червня 2020 14:59
1 етап Спеціалісти.pdf
08 червня 2020 14:59
1 етап техника1.pdf
08 червня 2020 14:59
1етап техника2.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.3.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 3,4.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.4.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.1.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 5,6.PDF
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.2.pdf
08 червня 2020 14:59
Лабораторія.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 7 Субподряд.PDF
08 червня 2020 14:59
додаток 6.PDF
08 червня 2020 14:59
Додаток 3.PDF
08 червня 2020 14:59
додаток 1 гарант лист.PDF

Документи

Публічні документи

08 червня 2020 19:05
Електронний підпис
08 червня 2020 19:04
14 Інші умови.pdf
08 червня 2020 19:04
13.7 Довіренність 5669-К-О.pdf
08 червня 2020 19:04
13.6 Довіренність 501-К-Н.pdf
08 червня 2020 19:04
13.4 Виписка .pdf
08 червня 2020 19:04
7 Цем.Бет. Завод.pdf
08 червня 2020 19:04
6 Асфальтний завод.pdf
08 червня 2020 19:04
5 Мат.Техн. База.pdf
08 червня 2020 19:04
2 Адмін. приміщення.pdf
08 червня 2020 19:04
1 Гарантійний Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1" Документи

Публічні документи

08 червня 2020 15:13
Електронний підпис
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 9.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 1.PDF
08 червня 2020 14:59
1етап лист-погодження.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 2.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 4.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 6.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 7.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 1.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 5.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Трудові 3.pdf
08 червня 2020 14:59
АБЗ Працівники.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.5.pdf
08 червня 2020 14:59
1 етап Спеціалісти.pdf
08 червня 2020 14:59
1 етап техника1.pdf
08 червня 2020 14:59
1етап техника2.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.3.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 3,4.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.4.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.1.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 5,6.PDF
08 червня 2020 14:59
Додаток 2 таблица 7.2.pdf
08 червня 2020 14:59
Лабораторія.pdf
08 червня 2020 14:59
Додаток 7 Субподряд.PDF
08 червня 2020 14:59
додаток 6.PDF
08 червня 2020 14:59
Додаток 3.PDF
08 червня 2020 14:59
додаток 1 гарант лист.PDF

Публічні документи

08 червня 2020 19:05
Електронний підпис
08 червня 2020 19:04
14 Інші умови.pdf
08 червня 2020 19:04
13.7 Довіренність 5669-К-О.pdf
08 червня 2020 19:04
13.6 Довіренність 501-К-Н.pdf
08 червня 2020 19:04
13.4 Виписка .pdf
08 червня 2020 19:04
7 Цем.Бет. Завод.pdf
08 червня 2020 19:04
6 Асфальтний завод.pdf
08 червня 2020 19:04
5 Мат.Техн. База.pdf
08 червня 2020 19:04
2 Адмін. приміщення.pdf
08 червня 2020 19:04
1 Гарантійний Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІНТЕХ КОМПЛЕКТ

Товариство з обмеженою відповідальністю "Впроваджувальне підприємство Мост-1"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 22 червня 2020 12:49
Кінець періоду оскарження: 03 липня 2020 00:00
Дата відміни: 03 липня 2020 00:00
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відсутня подальша потреба в закупівлі послуг в обсягах зазначених в технічному завданні
Документи:
22 червня 2020 12:49
Електронний підпис
22 червня 2020 12:45
Протокол № 3 Відміна торгів.PDF
22 червня 2020 12:45
Повідомлення про відміну торгів.PDF