Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Видалення, навантаження та перевезення золошлакової суміші
Очікувана вартість
5 739 754,80 UAH
UA-2020-04-30-001096-a c91e0f4d63eb40e9802e933412a5fcad
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артюх Олег Олександрович

+380990761680 sumteplo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТОВ Сумитеплоенерго
Код ЄДРПОУ: 33698892
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, вул.2га Залізнична,10
Контактна особа: Артюх Олег Олександрович
+380990761680
sumteplo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Відповідно до діючого законодавства (ч. 3 статті 16 Закону України від 24.06.2004 № 1875-IV «Про житлово-комунальні послуги», ст. 25 Закону України від 02.06.2005 № 2633-IV № «Про теплопостачання», п. 29, 31, 36 «Правил користування тепловою енергією» затверджених поставною Постановою Кабінету Міністрів України № 1198 від 03.10.2007), ТОВ «Сумитеплоенерго», відповідно до умов укладених договорів, повинно безперебійно та надійно надавати споживачам послуги по постачанню теплової енергії для опалення та гарячого водопостачання. Також відповідно до ст. 5 Закону України від 20 квітня 2000 р. № 1682-ІІІ «Про природні монополії», ТОВ «Сумитеплоенерго» є монополістом у сфері централізованого постачання теплової енергії, що підтверджується інформацією зокрема розміщеній в Реєстрі суб’єктів природних монополій у сферах теплопостачання та централізованого водопостачання та водовідведення. У пункті 2 статті 10 Закону України від 20 квітня 2000 року № 1682-ІІІ «Про природні монополії» зазначено, що суб’єкти природних монополій не можуть вчиняти дії, які призводять або можуть призвести до неможливості виробництва (реалізації) товарів, щодо яких здійснюється регулювання відповідно до цього Закону. На даний час ТОВ «Сумитеплоенерго» є одним із основних виробників та постачальників послуг централізованого опалення та гарячого водопостачання м. Суми (близько 80%). У пункті 2 статті 10 Закону України від 20 квітня 2000 року № 1682-ІІІ «Про природні монополії» зазначено, що суб’єкти природних монополій не можуть вчиняти дії, які призводять або можуть призвести до неможливості виробництва (реалізації) товарів, щодо яких здійснюється регулювання відповідно до цього Закону. Для виконання електростанцією (ТЕЦ) своїх соціальних і виробничих зобов’язань та мінімізації негативного впливу на навколишнє середовище та розташовані поблизу санітарної зони золовідвалу об’єкти, виникла нагальна необхідність в отриманні послуги з видалення, навантаження, перевезення для подальшої утилізації відходів золи з золошлаковідвалу Сумської ТЕЦ. На даний час необхідність виконання постійного та безперервного видалення відходів золошлакової суміші з золовідвалу обґрунтовується наступними обставинами: - В наступний час, не зважаючи на постійне видалення відходів, наявна велика ступінь заповнення проектних ємностей золошлаковідвалу золошлаковими відходами; - Не здійснення найскоріших заходів з видалення накоплених золошлакових відходів призведе до накоплення нових обсягів відходів, які буде важче видалити в подальшому; - Постійна робота Сумської ТЕЦ на вугіллі з підсвічуванням газу, особливо в опалювальному сезоні, призводить до постійного заповнення емностей золошлаковими відходами; - Можливість нарощування ємностей золовідвалу для розміщення додаткових обсягів відходів вичерпана; - У разі не отримання в найближчий час послуг з вивезення відходів, можливе настання критичної ситуації, в якої рівень заповнення секцій золовідвалу досягне максимально допустимих значень, можливе порушення режиму освітлення води, можливий перелив неосвітлених та неочищених стоків через дамбу, можливе виникнення загрози порушення цілісності загороджувальної дамби та виникнення надзвичайної ситуації розмиву дамби, та інші наслідки, які є не допустимими з точки зору негативного впливу на навколишнє природнє середовище. У зв’язку з наведеними обставинами для забезпечення безперебійної роботи Сумської ТЕЦ в опалювальному періоді та мінімізації негативного впливу на навколишнє природне середовище, для укладання договорів з отримання послуг з видалення, навантаження та перевезення відходів золошлакової суміші та відсутністю часу для проведення відкритих торгів (обґрунтування наведене вище) пропонується застосувати переговорну процедуру закупівлі для визначення виконавця послуг. А саме: згідно абзацу другого пункту третього частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з виникненням нагальної потреби у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням економічних чи соціальних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення відкритих торгів

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 14:27
Оскарження наміру укласти договір: 06 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90500000-2: Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34740 т
Видалення, навантаження та перевезення золошлакової суміші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40030, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Доватора
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 травня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90500000-2 — Послуги у сфері поводження зі сміттям та відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Протягом 10 календарних днів з дати укладання договору Замовник здійснює авансовий платіж в розмірі 50 % від загальної вартості договору Аванс 10 Календарні 50
Надання послуг Остаточні розрахунки за надані Виконавцем послуги, передбачені цим Договором, Замовник сплачує протягом 3 (трьох) банківських днів після надання Виконавцем рахунків на оплату наданих послуг (далі - рахунок), виставлених на підставі підписаних Сторонами Актів (форма КБ-2В) Пiсляоплата 3 Банківські 50

Тендерна документація

30 квітня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ «Прогресбудсервіс»
#41739042
Переможець 5 739 754,80
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 14:27
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ «Прогресбудсервіс» #41739042

№ рішення у справі

70/66-р/к

Дата рішення у справі

18.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

30 квітня 2020 14:27
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 14:27

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Прогресбудсервіс»
#41739042
5 739 754,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2020 14:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:45
Електронний підпис укладений
07 травня 2020 11:21
ДОГОВІР ПОСТАВКИ ПРОГРЕСБУДСЕРВІС.pdf укладений
07 травня 2020 11:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 739 754,80
UAH (в тому числі ПДВ 956 625,80 UAH)