Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів
Очікувана вартість
561 000,00 UAH
UA-2020-04-30-000853-a 8768606ab78848039d4def384c49b922
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 12:59
Звернення за роз’ясненнями: до 12 травня 2020 13:03
Оскарження умов закупівлі: до 18 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2020 13:03
Початок аукціону: 25 травня 2020 11:07
Очікувана вартість: 561 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 805,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, територія Центрального району м. Маріуполя.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 травня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:04
Протокол внесення змін до ТД.pdf
14 травня 2020 15:04
ПЕРЕЛИК ЗМІН 1.doc
14 травня 2020 15:04
Тендерная документация
14 травня 2020 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 травня 2020 15:04
Протокол внесення змін до ТД.pdf
14 травня 2020 15:04
ПЕРЕЛИК ЗМІН 1.doc
14 травня 2020 15:04
Тендерная документация
30 квітня 2020 12:59
Тендерная документация

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-30-000853-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сушко Олег Михайлович, Код ЄДРПОУ:2682320338
Дата подання: 16 червня 2020 14:15
Лист вимога до Замовника
Лист вимога до Замовника , згідно з ч.4 ст.33 ЗУ "Про публічні закупівлі "
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 червня 2020 15:39
Добрий день!
У відповідь на Ваш лист-вимогу повідомляємо наступне.
Відповідно до тендерної документації Замовника Учасник повинен був надати скановану копію договору з обслуговуючим підприємством, яке має право розміщувати тверді побутові відходи на звалищному полігоні м. Маріуполя.
Учасником ФОП Сушко О.М у документах, наданих для підтвердження своєї пропозиції, було надано договір з КП «Полігон ТПВ» на приймання і захоронення будівельних відходів, а не твердих побутових відходів.
Таким чином, Замовником було відхилено пропозицію учасника ФОП Сушко О.М. згідно зі статею 31 Закону України "Про публічні закупівлі" через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Документи подані скаржником

16 червня 2020 14:15
Лист вимога .pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-30-000853-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сушко Олег Михайлович, Код ЄДРПОУ:2682320338
Дата подання: 26 червня 2020 12:10
Скарга на дії Замовника
Скарга на дії Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 20:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: Погоджуємося з рішенням АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 14 серпня 2020 09:10

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 травня 2020 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сушко Олег Михайлович 535 416,00
UAH з ПДВ
535 416,00
UAH з ПДВ
Документи
КП "КОМУНАЛЬНИК" 560 914,05
UAH з ПДВ
560 914,05
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 вересня 2020 11:07
Нова довідка ДПС
21 вересня 2020 14:07
довідка ст.17
21 вересня 2020 14:07
довідка ДПС
21 вересня 2020 14:07
Довідка МВС
18 травня 2020 13:10
Центральній район .7z
18 травня 2020 13:10
ТО_пр.власн техніка.rar
18 травня 2020 13:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 червня 2020 14:50
Електронний підпис
25 червня 2020 14:48
справка (1).pdf
25 червня 2020 14:48
Dovidka_20142562990570029589.pdf
22 травня 2020 10:28
Електронний підпис
22 травня 2020 10:25
Лот1-3.pdf
22 травня 2020 10:25
Лот 1-2.pdf
22 травня 2020 10:25
Лот1-1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сушко Олег Михайлович

КП "КОМУНАЛЬНИК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сушко Олег Михайлович
#2682320338
Рішення скасоване 535 416,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 09:10
КП "КОМУНАЛЬНИК"
#32164402
Рішення скасоване 560 914,05
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 09:10
ФОП Сушко Олег Михайлович
#2682320338
Переможець 535 416,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 17:16

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2020 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сушко Олег Михайлович
#2682320338
535 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 19:10
ЗВІТ укладений
29 січня 2021 19:09
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 10:57
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:20
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 15:39
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:35
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
18 листопада 2020 15:35
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2020 18:02
Договір 579.pdf укладений
05 жовтня 2020 17:59

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
08 грудня 2020 11:28
184 472,00 UAH UA678201720344221020110037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA783354290000026004060221549
ФОП Сушко Олег Михайлович
Оплачений
28 грудня 2020 16:48
135 206,40 UAH UA678201720344221020110037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA783354290000026004060221549
ФОП Сушко Олег Михайлович
Оплачений
28 грудня 2020 16:48
135 192,00 UAH UA678201720344221020110037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA783354290000026004060221549
ФОП Сушко Олег Михайлович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до Додатку №2 «Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів». Розширити перелік автотехніки виконавця додавши наступні транспортні засоби: 1.1 Самоскид FAW держ. номер АН9755КО 1.2 Самоскид FAW держ. номер АН9203КО 1.3 Навантажувач LIUGONG clg835 держ.номер 18038АН. 2. Усі інші пункти договору №579 від 05.10.2020 залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 579
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зменшити суму Договору №579 від 025.10.2020 р. на 80 545,60 грн.(вісімдесят тисяч п’ятсот сорок п’ять грн. 60 коп.). 2. Пункт 3.1. розділу 3 «Оплата послуг та порядок їх приймання» Договору №579 від 025.10.2020 р. викласти в наступній редакції: « 3.1. За надання передбачених Договором послуг Замовник виплачує Виконавцю 454 870,40 грн. (чотириста п’ятдесят чотири тисячі вісімсот сімдесят гривень, сорок копійок) без ПДВ». 3. Інші пункти договору №579 від 05.10.2020 залишаються незмінними.
Номер договору про закупівлю: 579
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 454 870,40
UAH

Інформація про відміну

Скасовано
Дата оприлюднення: 14 серпня 2020 09:33
Кінець періоду оскарження: 25 серпня 2020 00:00
Дата скасування відміни: 14 вересня 2020 08:47
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку із необхідністю внесення суттєвих змін до технічного завдання по закупівлі послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів у кількості 1 послуга за кодом ДК 021:2015 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям», тендерним комітетом прийнято рішення відмінити торги відповідно до п.2 частини 1 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон).
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-04-30-000853-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Сушко Олег Михайлович, Код ЄДРПОУ:2682320338
Дата подання: 21 серпня 2020 12:15
Скарга відповідно до ст. 18 Закону України "Про Публічні Закупівлі"
Скарга міститься в прикріплених файлах
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 20:49
рішення від 26.08.2020 № 16033 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 20:49
рішення від 03.09.2020 № 16642 .pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 23:06
Коментар замовника щодо усунення порушення: За результатами рішення №16642-р/пк-пз від 03.09.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель виконавчому комітету Маріупольської міської ради необхідно скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-04-30-000853-a. Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерним комітетом Замовника прийнято рішення про відміну рішення щодо скасування закупівлі послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, видалення і захоронення відходів у кількості 1 послуга за кодом ДК 021:2015 90510000-5 «Утилізація сміття та поводження зі сміттям»
Дата виконання рішення замовником: 14 вересня 2020 08:59

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 11:21
Скарга
21 серпня 2020 11:21
Скарга doc

Документи подані замовником