Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2020 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 18 травня 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2020 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2020 17:46 |
Тендерна_документацiя_інструменти хірургічні.doc | |
30 квітня 2020 17:46 |
Проект договору інструменти.docx | |
30 квітня 2020 17:46 |
Медико-технічні вимоги інструменти.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-16-000019 ● c087f5b8af8a4c5caa26775692b47c1a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 липня 2020 10:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
16.07.2020 № 123
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2020 № 123.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-30-000849-c 30.04.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок про результати моніторингу від 04 серпня 2020 р. UA-M-2020-07-16-000019 Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо мови, якою повинні готуватись тендерні пропозиції. Технічний функціонал електронного майданчика, через який здійснює свою закупівельну діяльність замовник не передбачає окремого поля для внесення відповідної інформації. Відповідно до ч. 7 розділу 1 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську. Оскільки, тендерна документація публікується разом з оголошенням про проведення відкритих торгів інформація про мову підготовки тендерних пропозицій, яка міститься в тендерній документації вважається частиною оголошення. Відповідно роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (запит №82/2017, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA) замовник може виправити технічну (механічну) помилку шляхом підписання відповідного протоколу. Враховуючи зазначене, тендерним комітетом було оприлюднено в електронній системі закупівель протокол щодо виправлення технічної (механічної помилки) в умовах оголошення. 2. Щодо декларації відповідності: На сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками міститься відкритий єдиний державний реєстр, доступ до якого є вільний, Державний реєстр медичної техніки та виробів медичного призначення, за допомогою якого Замовник торгів самостійно здійснив перевірку, в результаті якої підтвердив про введення в обіг або експлуатацію (застосування) медичного виробу компанії Surgiwell. 3. Щодо довідки відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: Ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» мітиться імперативні норми закону в той час як в ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Відтак, виходячи з вимог ч.2 ст. 17 Замовник торгів має право, а не обов’язок, встановлювати відповідну вимогу та приймати рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі за наявності відповідних підстав. Окрім цього, варто зазначити, що на момент оголошення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (Інструменти хірургічні, НК 024:2019 – 44058 - Багаторазовий набір для проведення загальнохірургічних процедур, що не містить лікарських засобів) не було офіційного роз’яснення щодо застосування статті 17. Замовник торгів було оприлюднено оголошення в електронній системі закупівель 30 квітня 2020 р., а офіційне роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо застосування статті 17 Закону» 3304-04/34835-06 з’явилося 03.06.2020 р., тобто фактично Замовник торгів не мав офіційного роз’яснення як діяти в даній частині. Окрім цього, враховуючи те ж роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо застосування статті 17 Закону» 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 р., підтвердження інформації про відсутність підстав відмови в участі в процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону для переможця визначається в тендерній документації самостійно. Однак, в тендерній документації на дану закупівлю відсутня вимога щодо документального підтвердження підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Варто зазначити, станом на дату укладення договору за результатами даної закупівлі у Замовника торгів з Учасником ФОП Касаховський Володимир Олексійович відсутній досвід співпраці, а отже і будь які зобов’язання. Враховуючи вказане, Учасник ФОП Касаховський Володимир Олексійович фактично і не міг підтвердити відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, які визначені в ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, Замовником торгів не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків.
2020-08-06 11:26:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 травня 2020 12:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Касаховський Володимир Олексійович |
1 494 804,38
UAH з ПДВ
|
1 494 804,38
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЦІОНАЛЬНА МЕДИЦИНА" |
1 497 852,95
UAH з ПДВ
|
1 497 852,95
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Касаховський Володимир Олексійович #2822418153 |
Переможець |
1 494 804,38
UAH з ПДВ
|
20 травня 2020 20:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2020 12:26
|
Електронний підпис | укладений |
06 серпня 2020 11:24
|
Протокол про виправлення помилки.pdf | зміни до договору |
06 серпня 2020 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 17:33
|
Договір | укладений |
02 червня 2020 17:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про виправлення технічної (механічної) помилки. |
Номер договору про закупівлю: | 86 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |