Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інструменти хірургічні, НК 024:2019 – 44058 - Багаторазовий набір для проведення загальнохірургічних процедур, що не містить лікарських засобів
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2020-04-30-000849-c 2b78bd8f9039441aa4f3f3b5eca68a92
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федорович Людмила Михайлівна

+380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996639
Місцезнаходження: 79059, Україна , Львівська обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9
Контактна особа: Федорович Людмила Михайлівна
+380322587021
emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 травня 2020 18:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 12:16
Очікувана вартість: 1 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Під кількістю 152 найменування слід розуміти кількість відповідно до Технічної специфікації, яка міститься в Додатку №2. Катерогія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
152 найменувань
Інструменти хірургічні, НК 024:2019 – 44058 - Багаторазовий набір для проведення загальнохірургічних процедур, що не містить лікарських засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколачука, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 44058 — Багаторазовий набір для проведення загальнохірургічних процедур, що не містить лікарських засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000019 ● c087f5b8af8a4c5caa26775692b47c1a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 10:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2020 № 123

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2020 № 123.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-30-000849-c 30.04.2020. Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У відповідь на висновок про результати моніторингу від 04 серпня 2020 р. UA-M-2020-07-16-000019 Замовник торгів повідомляє наступне: 1. Щодо мови, якою повинні готуватись тендерні пропозиції. Технічний функціонал електронного майданчика, через який здійснює свою закупівельну діяльність замовник не передбачає окремого поля для внесення відповідної інформації. Відповідно до ч. 7 розділу 1 тендерної документації встановлено, що тендерна пропозиція складається українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені на українську. Оскільки, тендерна документація публікується разом з оголошенням про проведення відкритих торгів інформація про мову підготовки тендерних пропозицій, яка міститься в тендерній документації вважається частиною оголошення. Відповідно роз’яснень Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (запит №82/2017, https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=06e168a1-038f-4292-96ca-34be3ca4d7da&lang=uk-UA) замовник може виправити технічну (механічну) помилку шляхом підписання відповідного протоколу. Враховуючи зазначене, тендерним комітетом було оприлюднено в електронній системі закупівель протокол щодо виправлення технічної (механічної помилки) в умовах оголошення. 2. Щодо декларації відповідності: На сайті Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками міститься відкритий єдиний державний реєстр, доступ до якого є вільний, Державний реєстр медичної техніки та виробів медичного призначення, за допомогою якого Замовник торгів самостійно здійснив перевірку, в результаті якої підтвердив про введення в обіг або експлуатацію (застосування) медичного виробу компанії Surgiwell. 3. Щодо довідки відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі»: Ч. 1 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» мітиться імперативні норми закону в той час як в ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Відтак, виходячи з вимог ч.2 ст. 17 Замовник торгів має право, а не обов’язок, встановлювати відповідну вимогу та приймати рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі за наявності відповідних підстав. Окрім цього, варто зазначити, що на момент оголошення відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 33160000-9 – Устаткування для операційних блоків (Інструменти хірургічні, НК 024:2019 – 44058 - Багаторазовий набір для проведення загальнохірургічних процедур, що не містить лікарських засобів) не було офіційного роз’яснення щодо застосування статті 17. Замовник торгів було оприлюднено оголошення в електронній системі закупівель 30 квітня 2020 р., а офіційне роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо застосування статті 17 Закону» 3304-04/34835-06 з’явилося 03.06.2020 р., тобто фактично Замовник торгів не мав офіційного роз’яснення як діяти в даній частині. Окрім цього, враховуючи те ж роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Щодо застосування статті 17 Закону» 3304-04/34835-06 від 03.06.2020 р., підтвердження інформації про відсутність підстав відмови в участі в процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону для переможця визначається в тендерній документації самостійно. Однак, в тендерній документації на дану закупівлю відсутня вимога щодо документального підтвердження підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Варто зазначити, станом на дату укладення договору за результатами даної закупівлі у Замовника торгів з Учасником ФОП Касаховський Володимир Олексійович відсутній досвід співпраці, а отже і будь які зобов’язання. Враховуючи вказане, Учасник ФОП Касаховський Володимир Олексійович фактично і не міг підтвердити відсутність підстав для відмови в участі в процедурі закупівлі, які визначені в ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, Замовником торгів не вчинено жодних порушень, що суперечать чинному законодавству та принципам здійснення закупівель, у тому числі такі зауваження не призводять до наслідків, які завдали державі збитків.

2020-08-06 11:26:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Касаховський Володимир Олексійович 1 494 804,38
UAH з ПДВ
1 494 804,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЦІОНАЛЬНА МЕДИЦИНА" 1 497 852,95
UAH з ПДВ
1 497 852,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 травня 2020 18:49
Електронний підпис
15 травня 2020 17:05
Електронний підпис
15 травня 2020 17:02
ВО_Таблиця мтв.pdf
15 травня 2020 17:01
ВО_Ст.17.pdf
15 травня 2020 17:01
ВО_Паспорт_код.pdf
15 травня 2020 17:01
ВО_Листи мтв.pdf
15 травня 2020 17:01
ВО_Інші довідки.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 17:23
Електронний підпис
15 травня 2020 17:22
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
15 травня 2020 17:22
ТЕХЧАСТИНА.PDF
15 травня 2020 17:22
СТАТУТ, ВИТЯГ ПДВ.PDF
15 травня 2020 17:22
ОСНОВНІ УМОВИ.PDF
15 травня 2020 17:22
ДОВІДКИ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Касаховський Володимир Олексійович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РАЦІОНАЛЬНА МЕДИЦИНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Касаховський Володимир Олексійович
#2822418153
Переможець 1 494 804,38
UAH з ПДВ
20 травня 2020 20:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 травня 2020 20:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Касаховський Володимир Олексійович
#2822418153
1 494 804,38
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 12:26
Електронний підпис укладений
06 серпня 2020 11:24
Протокол про виправлення помилки.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 11:20
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 17:33
Договір укладений
02 червня 2020 17:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол про виправлення технічної (механічної) помилки.
Номер договору про закупівлю: 86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 494 804,38
UAH