Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення КП "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" по вул. Івасюка, 2 м.Червоноград Львівської області
Очікувана вартість
50 062 740,60 UAH
UA-2020-04-30-000812-c 8d9fee1929a9470485653fb0896013e4
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павлюк Петро Степанович

+380979647685 38894262viddilkbi@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Орган місцевоного самоврядування "Відділ капітального будівництва та інвестицій Червоноградської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 38894262
Місцезнаходження: 80100, Україна , Львівська обл., Червоноград, пр.Шевченка,19
Контактна особа: Павлюк Петро Степанович
+380979647685
38894262viddilkbi@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2020 17:00
Початок аукціону: 21 травня 2020 12:52
Очікувана вартість: 50 062 740,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 313,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 250000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приймального відділення КП "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" по вул. Івасюка, 2 м.Червоноград Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, вул. Івасюка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Бюджет?
Дата подання: 30 квітня 2020 23:22
Дата відповіді: 06 травня 2020 16:07
Скільки коштів вже є в бюджеті для реалізації такого дорогого проекту в такий важкий час?
Відповідь: Доброго дня, на сьогоднішній день, фінансування для реалізації проекту відсутнє. Планується фінансування об’єкту в повному обсязі у 2020 році. Дякуємо за ваше звернення.
Щодо характеру робіт - реконструкція
Дата подання: 08 травня 2020 11:18
Дата відповіді: 14 травня 2020 12:04
Чи буде вважатися аналогічним договором договір з характером робіт - нове будівництво (а не реконструкція, як про це зазначено в в додатку №2 розділ №3 п.1: Аналогічним договором є договір...з характером робіт - реконструкція?
Відповідь: Доброго дня!
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо наступне:
Згідно ДБН А.2.2-3:2014 Реконструкція - перебудова прийнятого в експлуатацію існуючого об'єкта, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
Нове будівництво відповідно до ДБН А.2.2-3:2014 це будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва.
Враховуючи відмінності між наведеними характерами робіт та важливістю об’єкта будівництва, що є предметом закупівлі повідомляємо, що аналогічним буде вважатись лише договір з характером робіт - реконструкція.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-30-000812-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40390404
Дата подання: 04 червня 2020 16:38
Скарга
оскарження результату закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 червня 2020 18:27
Рішення від 09.06.2020 №11222.pdf
Дата публікації: 09 червня 2020 18:26
Рішення від 18.06.2020 №12129.pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 21:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником виконано рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 25 червня 2020 16:58

Документи подані скаржником

04 червня 2020 17:27
скарга АМКУ.pdf

Документи подані замовником

12 червня 2020 15:59
Пояснення по суті скарги
12 червня 2020 15:59
Пояснення по суті скарги
25 червня 2020 16:56
Протокол розгляду

Документи Органу Оскарження

09 червня 2020 18:26
Рішення від 09.06.2020 №11222.pdf
23 червня 2020 21:05
Рішення від 18.06.2020 №12129.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 травня 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" 47 840 421,41
UAH з ПДВ
47 840 421,41
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Орбудсервіс 48 790 294,00
UAH з ПДВ
48 539 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Укренергомонтаж" 49 590 233,71
UAH з ПДВ
49 590 233,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 травня 2020 16:30
Електронний підпис
20 травня 2020 16:22
29 наявність досвіду.pdf
20 травня 2020 16:22
28 фін спроможн.pdf
20 травня 2020 16:22
27 Витяг ЄДР.pdf
20 травня 2020 16:22
26 Довідка ВПВ17.pdf
20 травня 2020 16:22
23 Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2020 16:22
22 Опис до статут ЄДР.pdf
20 травня 2020 16:22
20 Лист пояснення 1ПВ.pdf
20 травня 2020 16:22
16 Проект договору.pdf
20 травня 2020 16:22
13 Цінова пропозиція.pdf
20 травня 2020 16:22
11 Сертифікати.rar
20 травня 2020 16:22
9 дозвіл Спецбуд Захід.pdf
20 травня 2020 16:22
7 Графік фінансування.pdf
20 травня 2020 16:22
5 Кошторис.pdf
20 травня 2020 16:22
3 Гарантія.rar

Публічні документи

05 червня 2020 16:50
Електронний підпис
05 червня 2020 15:56
Довідка ДФС
05 червня 2020 15:56
Довідка МВС
02 червня 2020 15:32
Електронний підпис
02 червня 2020 15:26
інформ.довідка
02 червня 2020 15:26
акт готовності
02 червня 2020 15:26
відгук
02 червня 2020 15:26
наказ2
02 червня 2020 15:26
наказ1
02 червня 2020 15:26
лист пояснення
02 червня 2020 15:26
додаток 2
02 червня 2020 15:26
додаткова угода
02 червня 2020 15:26
договір оренди
02 червня 2020 15:26
мат-тех.база
20 травня 2020 16:45
Електронний підпис
20 травня 2020 16:44
штат.pdf
20 травня 2020 16:44
цінова пропозиція.pdf
20 травня 2020 16:44
тк2_Квасній.pdf
20 травня 2020 16:44
тк_Іванишин.pdf
20 травня 2020 16:44
технічна специфікація.pdf
20 травня 2020 16:44
техніка.pdf
20 травня 2020 16:44
субпідряд.pdf
20 травня 2020 16:44
статут нова редакція.pdf
20 травня 2020 16:44
статистика1ПВ.pdf
20 травня 2020 16:44
спеціаліст.pdf
20 травня 2020 16:44
робітник.pdf
20 травня 2020 16:44
протоколи.pdf
20 травня 2020 16:44
протокол_директор.pdf
20 травня 2020 16:44
проект договору.pdf
20 травня 2020 16:44
посвідчення_Іванишин.pdf
20 травня 2020 16:44
плат.доручення.pdf
20 травня 2020 16:44
Підписаний_G0520-7083-GL_tender.pdf
20 травня 2020 16:44
паспорти.pdf
20 травня 2020 16:44
паспорт_довідка_дфс.pdf
20 травня 2020 16:44
наказ_директор.pdf
20 травня 2020 16:44
ліцензія2018.doc.pdf
20 травня 2020 16:43
лист_підтв.pdf
20 травня 2020 16:43
згода_іст.умови.pdf
20 травня 2020 16:43
згода перс.дані.pdf
20 травня 2020 16:43
досвід.pdf
20 травня 2020 16:43
дозвіл_небезп.роб..pdf
20 травня 2020 16:43
додаток_Куликів.PDF
20 травня 2020 16:43
Додаткова угода _3.PDF
20 травня 2020 16:43
дод угода куликів нова.PDF
20 травня 2020 16:43
договірна ціна2020.pdf
20 травня 2020 16:43
договірна ціна.pdf
20 травня 2020 16:43
договір_офіс.pdf
20 травня 2020 16:43
договір_Куликів.pdf
20 травня 2020 16:43
договір оренди1_дод.pdf
20 травня 2020 16:43
договір оренди1.pdf
20 травня 2020 16:43
довідка_ст17.pdf
20 травня 2020 16:43
довідка_рух коштів.pdf
20 травня 2020 16:43
довідка_покриття.pdf
20 травня 2020 16:43
довідка_оз.pdf
20 травня 2020 16:43
довідка_банк_п2.pdf
20 травня 2020 16:43
довідка_банк_п1.pdf
20 травня 2020 16:43
довідка_банк_а.pdf
20 травня 2020 16:43
диплом.pdf
20 травня 2020 16:43
ДАБІ.PDF
20 травня 2020 16:43
графіки.pdf
20 травня 2020 16:43
гарантійні листи.pdf
20 травня 2020 16:43
відгук _Куликів.PDF
20 травня 2020 16:43
витяг_ПДВ.pdf
20 травня 2020 16:43
витяг_ВсесвітКомфорту.pdf
20 травня 2020 16:43
виписка_ЄДРПОУ.pdf
20 травня 2020 16:43
баланс2020.pdf
20 травня 2020 16:43
баланс2019.pdf
20 травня 2020 16:43
акт_передачі1.pdf
20 травня 2020 16:43
акт_Куликів3.PDF
20 травня 2020 16:43
акт_Куликів2.PDF
20 травня 2020 16:43
акт_Куликів1.pdf
20 травня 2020 16:43
sadok.jpg
20 травня 2020 16:43
ecos.png
20 травня 2020 16:43
1дф_2020.pdf
20 травня 2020 16:43
1дф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"

ТОВ Орбудсервіс

ПрАТ "Укренергомонтаж"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"
#40390404
Очікує рішення 47 840 421,41
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:58
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД"
#40390404
Рішення скасоване 47 840 421,41
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:58
ТОВ Орбудсервіс
#39331047
Рішення скасоване 48 539 000,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 16:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 червня 2020 17:16

Документи

Документи

26 травня 2020 17:06
Електронний підпис
26 травня 2020 17:05
Протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Орбудсервіс в процедурі відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція приймального відділення КП "Центральна міська лікарня Червоноградської міської ради" по вул. Івасюка, 2 м.Червоноград Львівської області» (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією відповідно до ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» та документів, що підтверджують право підписання тендерної пропозиції та/або договору. 1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до додатку №2 до Тендерної документації : учасник надає довідку про наявність матеріально-технічної бази у формі наведеній в Таблиці А. В складі учасника ТОВ Орбудсервіс надана така довідка, проте в полі 3 Матеріально технічна база (виробнича база, складські приміщення, тошо) відсутня інформація. - На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» відповідно до додатку №2 до Тендерної документації: у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками).- у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів та техніки надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Орбудсервіс наданий договір оренди матеріально-технічної бази №01-16/1-2018 від 16.01.2018 року не в повному обсязі. - На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» відповідно до додатку №2 до Тендерної документації: Для підтвердження інформації про наявність ІТР учасник повинен надати:- документи про освіту, трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих з оригіналу копій. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Орбудсервіс не надано накази про прийняття на роботу ІТР. - На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до додатку №2 до Тендерної документації надається: Скановану(і) з оригіналу(ів) копію листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Наданий в складі пропозиції учасника ТОВ Орбудсервіс лист відгук не містить назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі. - На підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» відповідно до додатку №2 до Тендерної документації: у разі якщо договір виконаний в повному обсязі в ч.1 Розділу 3 Додатку 1 тендерної документації учасник надає інформацію про документ засвідчує прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта. В складі тендерної пропозиції учасника наданий акт готовності об’єкта до експлуатації, проте в ньому не зазначений рік його видачі. - На підтвердження правомочності на укладення договору про закупівлю та підписання тендерних пропозиції відповідно до додатку №2 до Тендерної документації: Сканована з оригіналу копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, яка підписує тендерні пропозицію та/або уповноважена на підписання договору про закупівлю: Зразок підпису уповноваженої(их) особи(осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору. В складі тендерної пропозиції відсутній Зразок підпису уповноваженої(их) особи(осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку про наявність матеріально-технічної бази у формі наведеній в Таблиці А; - договір оренди матеріально-технічної бази №01-16/1-2018 від 16.01.2018 року з Додатками в повному обсязі; - витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру на ІТР; - Скановану(і) з оригіналу(ів) копію листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г». Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу; - Акт готовності об’єкта до експлуатації із зазначенням року його видачі; - Зразок підпису уповноваженої(их) особи(осіб) на підписання документів тендерної пропозиції та/або договору. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 червня 2020 17:39
Кінець періоду оскарження: 06 липня 2020 00:00
Дата відміни: 06 липня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливо усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, виявлено порушення при публікації річного плану закупівель.
Документи:
25 червня 2020 17:39
Електронний підпис
25 червня 2020 17:36
Лікарня відміна_0001.pdf