Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт навчальних кімнат цокольного поверху навчального корпусу №2 літ. Б-4 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд. 24, м. Запоріжжя». Коригування. Додаткові роботи ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Очікувана вартість
1 044 967,00 UAH
UA-2020-04-30-000538-c 718066c1b07f44d5965b01e91deb59b9
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григоренко Вікторія Ігорівна

061-236-22-92 GRIGORENKO@ZSMU.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Григоренко Вікторія Ігорівна
061-236-22-92
GRIGORENKO@ZSMU.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Під час виконання основного договору виникла необхідність проведення додаткових робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту. Виконання робіт за основним проектом здійснює Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРІНГ», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту. Визначені додаткові роботи технічно пов’язані з первинним договором і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія їх виконання унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковою проектно-кошторисною документацією. Для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт - Товариством з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРІНГ», що забезпечить дотримання технологічного процесу при виконанні будівельно-монтажних робіт, а також сприятиме більшому строку експлуатації об’єкта. Продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до виникнення проблем технічного та економічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію. Отже, на теперішній час є необхідність проведення закупівлі додаткових робіт відповідно до вимог п.6 ч.2 ст.35 Закону у Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРІНГ».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 квітня 2020 13:50
Оскарження наміру укласти договір: 11 травня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
«Капітальний ремонт навчальних кімнат цокольного поверху навчального корпусу №2 літ. Б-4 ЗДМУ за адресою: пр. Маяковського, буд. 24, м. Запоріжжя». Коригування. Додаткові роботи ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (капітальний ремонт і реставрація за кодом CPV ДК 021:2015 – 45453000-7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 24, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

30 квітня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ»
#41845084
Переможець 1 044 967,00
UAH з ПДВ
30 квітня 2020 13:50
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ» #41845084

№ рішення у справі

№ 54/62-р/к

Дата рішення у справі

17.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

30 квітня 2020 13:50
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 квітня 2020 13:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС-БУД ІНЖИНІРИНГ»
#41845084
1 044 967,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 квітня 2020 13:50
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:22
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 15:34
047 доп.угода 3 (1).pdf зміни до договору
02 вересня 2020 15:23
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 08:28
доп. угода 2 (2).pdf зміни до договору
03 червня 2020 08:28
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2020 14:25
доп.угода (1).pdf зміни до договору
21 травня 2020 14:25
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 11:56
Договір №047Р-20.pdf укладений
15 травня 2020 11:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Нова редакція Додатку 1
Номер договору про закупівлю: 047Р-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 047Р-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 047Р-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 011 568,68
UAH (в тому числі ПДВ 168 594,78 UAH)