Будівництво зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк”
Очікувана вартість
4 541 548,00 UAH
UA-2020-04-29-002886-b d85285019f314fbca64806178ac21f75
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А 0959
Код ЄДРПОУ: 26614739
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Ківерцівська, 85
Контактна особа: Владислав Анатолійович Деребон
+30992253009
a0959br@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2020 20:18
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2020 20:18
Початок аукціону: 18 травня 2020 13:58
Очікувана вартість: 4 541 548,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 68 123,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місце проведання робіт: об'єкт замовника згідно Розділу 1, п.п. 4.3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, Ківерцівська 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Робочі 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Об'єми робіт
Дата подання: 30 квітня 2020 12:34
Дата відповіді: 30 квітня 2020 20:07
Прохання конкретизувати об'єми робіт по данному тендеру.
Відповідь: Об'єми робіт відповідно до технічного завдання наданого у тендерній документації, а також відповідно кошторисів проектної документації зазначено в Розділах 7-2, 7-4, яка виложена окремим файлом (загорожа протяжністю 2680 м з сітки на металевих стовпах та освітлення ззовні огорожі на 52 залізобетонних стовпах).
Запитання щодо огорожі
Дата подання: 05 травня 2020 10:48
Дата відповіді: 05 травня 2020 20:30
Доброго дня! Шановний замовнику! Просимо надати вдповідь на запитання: "Всі елементи збудованої огорожі пофарбувати олійними білилами з додаванням кольору грат, рам, труб діаметром менше 50 мм тощо за 2 рази." 1. Навіщо побудовану огорожу фарбувати, якщо можна пофарбувати при виготовленні?
Відповідь: Неважливо коли будуть пофарбовані елементи огорожі, чи під час виготовлення, чи після будівництва, але важливо, щоб фабрування було якісним та двошаровим.
Очікувана вартість закупівлі
Дата подання: 05 травня 2020 14:32
Дата відповіді: 05 травня 2020 20:12
Доброго дня, шановний Замовнику! Проаналізувавши Тендерну документацію закупівлі робіт з «Будівництва зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк”» за номером ID: UA-2020-04-29-002886-b, просимо Вас надати відповідь на наступні запитання: 1. Яким чином Замовником було визначено очікувану вартість робіт «Будівництва зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк”» (так як кошторисна вартість вказаних робіт значно перевищує очікувану)? 2. Чи входять роботи локального кошторису № 7-4-2 до вартості очікуваної закупівлі?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість складається з локального кошторису на зовнішню огорожу №7-2-1 (внутрішня орогожа за локальним кошторисом №7-2-2 була побудована власними силами) та об'єктного кошторису на зовнішнє освітлення №7-4, який складається з локальних кошторисів №7-4-1 та №7-4-2.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-002886-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД", Код ЄДРПОУ:42729784
Дата подання: 21 травня 2020 11:01
вимога
вимога щодо скасування рішення про відхилення пропозиції учасника
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2020 07:19
Уповноваженою особою військової частини А0959 з організації та здійснення процедур закупівель, товарів, робіт і послуг за державні кошти розглянуто Вашу вимогу та про результати повідомляє наступне.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 – стандарт, який установлює основні правила з визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту .
Цей стандарт є обов’язковим, особливо коли будівництво здійснюється за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій.
Згідно зміни №2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 , сторінка 5, додаток Д розмір адміністративних витрат 1,23 для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, в нашому випадку це нове будівництво.
Згідно зміни №2 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 , сторінка 6, додаток Е розмір кошторисного прибутку 6,8 для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою, в нашому випадку це нове будівництво.
Розмір заробітної плати для робітників будівельних професій не можна прирівнюватися до мінімальної законодавчо встановленої, тому що це є соціальна гарантія. Зарплата будівельників однозначно має бути більшою.
Мінімальна інвесторська середньомісячна заробітна плата для розряду 3,8 у будівництві прийнята Держбудом - 8527,32 грн.
Луцька міська рада прийняла для розряду 3,8 – 12300 грн. – інвесторська;
Хмельницька область для розряду 3,8 – 9954,78 грн. – інвесторська;
Івано-франківська область для розряду 3,8 – 12550,грн. – інвесторська;
Але ніяк не 7200 грн.
Учасником, ТзОВ «ІНТЕРРОУД», розроблено кошторис, в тому числі додатковий кошторис на освітлення, де включені додаткові обсяги (одиниці виміру, кількість робіт і витрат, витрати труда робітників, відомості про будівельні матеріали, вироби, конструкції та будівельні машини і механізми), на весь проект об’єкту згідно з Робочим проектом від 2019 року (Зведеним кошторисним розрахунком. Кошторисною документацією). Проте, Замовником встановлені технічні вимоги до предмету закупівлі на частину Робочого проекту. Тому кошторис не відповідає технічним вимогам до предмета закупівлі.

Замовником повторно перевірено інформацію про дотримання вимоги щодо наявності в Системі в складі тендерної пропозиції учасника копії ліцензії/сертифікату/дозволу Учасника торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності у будівництві об'єктів (пункт 9 розділ ІІ Додатка 1 до Тендерної документації).
У Вашій вимозі подання копії Ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів за класом наслідків СС2, а також дозволу, не підтвердилося.
Учасник відповідає за своєчасне одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів, висновків або інших документів, пов’язаних з підготовкою тендерної пропозиції та самостійно несе всі витрати на їх отримання (пункт 2 Розділ 5 Тендерної документації).
Отже, якщо Замовником встановлена вимога надати документ в складі тендерної пропозиції, то документ надається (завантажується в Систему) в складі тендерної пропозиції, а не після підписання Договору про закупівлю.
Вважаємо тендерну пропозицію ТзОВ «ІНТЕРРОУД» як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації.
ЛИСТ
від 31 січня 2019 року N 78
Директорам філій
ДП "Укрдержбудекспертиза"
(за списком)
ДП "Укрдержбудекспертиза" надсилає інформацію щодо кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва.
Відповідно до наказу Мінрегіонувід 20 жовтня 2016 року № 281 "Про затвердження Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів" (зареєстровано в Мін'юсті 11.11.2016 за № 1469/29599) та враховуючи дані Держстату щодо середньомісячної заробітної плати за видом економічної діяльності "Будівництво" за період з початку року у 2018 році і прогнозний індекс споживчих цін на 2019 рік відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.07.2018 № 546 розмір кошторисної заробітної плати при визначенні вартості будівництва на стадії розроблення проектної документації має бути не нижче ніж 8527,52 грн. (де: 7845 гривень – дані Держстату, 108,7 відсотків – індекс споживчих цін).

Номер вимоги: UA-2020-04-29-002886-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43090878
Дата подання: 22 травня 2020 12:52
Неправомірне визнання переможця
Не погодження з рішенням Замовника про визнання переможця та вимога скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів “UA-2020-04-29-002886-b” – ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ”

На підставі ст.33 Закону України "Про публічні закупівлі"(далі Закон) звертаємося до Вас з вимогою відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця ТОВ " БУДСТРОЙ ІНВАЙТ " як таку,що не відповідає Закону та умовам тендерної документації.

- Предметом закупівлі є «нове будівництво зовнішнього(!) освітлення»,а ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ” в своїй пропозиції надав ліцензію в переліку видів робіт якої наявний «монтаж внутрішніх(!) інженерних мереж» та відсутній вид робіт по монтажу зовнішніх інженерних мереж електропостачання і електроосвітлення.ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ” не підтвердив відповідність пропозиції згідно п.9 розділу ІІ Додатку 1 та й взагалі не має права виконувати монтаж зовнішніх інженерних мереж згідно законодавства України..
- Технічними вимогами до предмета закупівлі передбачено влаштування огорожі: «Висота огорожі складає 2,0 м, висота сітки-рабиці 2,2 м, (0,2 м нижнього краю сітки-рабиці розмістити в грунті), розмір чарунок сітки-рабиці – 45 х 45 мм. Довжина огорожі – 2680 м» Таким чином кількість сітки-рябиці для влаштування огорожі складає 2680*2,2= 5896 м.кв. У пропозиції ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ” 5360 м.кв. що не відповідає технічних вимогам замовника, чим пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
- Умовами тендерної документації вказано «Якщо у складі тендерної пропозиції учасника надано скан-копію будь-якого документу, текст якої є нечитабельним (нечітке зображення, відсутність окремих фрагментів сторінки/інформації документу на його копії, тощо), вважатиметься, що учасник не надав такого документу, та з настанням відповідних наслідків згідно ст. 30 Закону». . В пропозиції ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ” надано скан-копії договорів оренди транспортних засобів, тексти яких є нечитабельними. Окрім того в договорі на постачання обладнання в договорі купівлі-продажу між ФОП Кардаш А.М. та ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ” в розділі місцезнаходження і реквізити сторін Постачальником вказаний ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ” Замовником ФОП Кардаш А.М., що протирічить Видатковим накладним, де Постачальником вказано ФОП Кардаш А.М., а покупцем ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ”.
Таким чином надана недостовірна інформація учасником, що не відповідає умовам тендерної документації.

Враховуючи вищенаведене пропозиція Учасника ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ” не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво зовнішньої огорожі та зовнішнього освітлення об'єктів спеціальної інженерної служби на військовому аеродромі Луцьк, вул. Ківерцівська, 85» (код ДК 021:2015 – 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)»

Вважаємо, що Замовник не об’єктивно та упереджено оцінив пропозицію учасника ТОВ “БУДСТРОЙ ІНВАЙТ” при визначенні переможця закупівлі, що порушує ст.5 Закону України «Про публічні Закупівлі», а саме: принципи здійснення закупівель - відкритості та прозорості, об’єктивності і неупередженої оцінки тендерної пропозиції та запобігання корупційним діям і зловживанням.

Хочемо нагадати Уповноваженій особі Замовника,що згідно нової редакції Закону про публічні закупівлі за порушення законодавства в цій сфері встановлено відповідальність посадових осіб Замовника та тягне за собою накладення штрафів.



В разі незадоволення наших вимог будемо змушені для захисту наших прав звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 травня 2020 21:03
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Замовником встановлена Тендерною документацією вимога надання Учасником копії ліцензії/сертифікату/дозволу Учасника торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності у будівництві об'єктів (пункт 9 розділ ІІ Додатка 1 до Документації).
Учасник, Товариство з обмеженою відповідальністю «Будстрой Інвайт», надав в оригіналі ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві об’єктів за класом наслідків СС2, дозвіл на виконання роботи підвищеної небезпеки та декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тим самим виконав вимоги Тендерної документації.
Комплекс монтажних робіт мереж здійснюються в межах внутрішнього електропостачання (живлення) споживача на території аеродрому. Відтак ліцензія ТзОВ «Будстрой Інвайт» (з переліком видів робіт на монтаж внутрішніх інженерних мереж, виконання пусконалагоджувальних робіт), а також дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, надає учаснику право виконувати роботи згідно предмету закупівлі.
Щодо витрат матеріалів, учасником ТзОВ «Будстрой Інвайт» розроблено розрахунки згідно з будівельними нормами і правилами та нормами витрат щодо даної розцінки. Порушення в цій частині відсутні.
Також Замовником встановлено в тендерній документації вимогу надати договір купівлі-продажу, оренди, надання послуг, свідоцтво на право власності або інші документи на всі вказані машини та механізми. Тобто Замовник надав право вибору в подачі документів, яка б підтвердна кваліфікацію учасника. З переліку наданого учасником пакету документів є достатньо інформації (в тому числі читабельної), яка підтверджує його кваліфікацію.
В тому числі, що стосується договору купівлі-продажу між ФОП Кардаш А.М. та ТОВ «БУДСТРОЙ ІНВАЙТ», в реквізитах є відмітка, що ТзОВ «Будстрой Інвайт» є замовником (покупцем), та розцінюється як формальна помилка між сторонами. Водночас, насамперед видаткові накладні підтверджують факт купівлі та отримання учасником товару.
Таким чином, пропозиція Учасника відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво зовнішньої огорожі та зовнішнього освітлення об'єктів спеціальної інженерної служби на військовому аеродромі Луцьк, вул. Ківерцівська, 85»(код ДК 021:2015 – 45340000-2 Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів)».

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-04-29-002886-b.b3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43090878
Неправомірне визначення переможця
Військова частина А 0959 (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-04-29-002886-b на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Будівництво зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк” Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 16 травня 2020 року до 20:18. Очікувана вартість закупівлі 4 541 548 грн. з ПДВ. Рішенням Замовника (Протокол № 74 від 20 травня 2020 року) тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю " БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, та опубліковано, повідомлення, про намір укласти договір. Проте, з аналізу тендерної пропозиції зазначеного учасника випливають численні її невідповідності чинному законодавству та тендерній документації, які були проігноровані Замовником, та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", якого було визнано переможцем даної закупівлі. Зазначене полягає у наступному: 1.Вимога тендерної документації: 1. Відповідно до п. 9 частини ІІ Додатку 1 Переліку документів, що подаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: - Копії ліцензії/сертифікату/дозволу Учасника торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності у будівництві об'єктів» Також Замовником визначені технічні вимоги: Кабель між стовпами освітлення силовий, алюмінієвими жилами, розрахований на напругу 1000В, марка АВБбШВ-1, з числом жил та перерізів 2х16 мм², кабель на живлення АВВГ 2х2,5 мм²) Надано учасником, якого визначено переможцем: ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл № 086.20.07 виданий Управлінням Держпраці у Волинській області на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: 1. Зведення, монтаж, демонтаж будинків і спору та зміцнення їх аварійних частин (пункт 14 Додатку №2 до Порядку видачі дозволів); та Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком робіт: 1.Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; 2.Роботи верхолазні; 3.Роботи в траншеях, котлованах; 4.Земельні роботи, виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; 5.Зварювальні роботи; 6.Зберігання балонів із стисненими та зрідженими газами. Відповідно до чинного законодавства, декларація є документом дозвільного характеру і тісно пов’язана з дозволами на виконання робіт та використання машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства є відповідним документом, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. Необхідність оформлення декларації обумовлена Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року (Додатки 6, 7). У п. 12. додатку 6 постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 чітко зазначено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти. У декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що надана учасником ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", у переліку робіт, відсутні роботи, які передбачені вимогами Замовника,а саме в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти. Обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції переможця вимогам ТД: Відсутність в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в переліку робіт - робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти, яку надає ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", не дає права, проводити роботи по монтажу електрокабеля, які передбачені тендерною документацією Замовника, як наслідок не виконано вимоги п.9 частина ІІ. додатку 1 переліку документів, що подаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) у зв’язку із чим тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 2. Можливість Учасника здійснювати вид діяльності передбачений умовами та предметом закупівлі. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі визначених у Додатку 5 до тендерної документації «Нового будівництва зовнішнього освітлення навколо збудованої огорожі об’єктів спеціальної інженерної служби на військовому аеродромі Луцьк, вул.Ківерцівська, 85» «Зовнішнє освітлення повинно: бути побудованим на сучасному високонадійному обладнанні; забезпечувати необхідне освітлення підступів до збудованої зовнішньої огорожі об’єктів спеціальної інженерної служби; мати автоматичне та ручне керування режимами роботи. Світильники повинні бути розміщено на окремо стоячих залізобетонних опорах із кабельним вводом, довжиною опори 10,5 м, по 2 світильники на одній опорі, під кутом 90º один до одного для більшого обзору освітлення, висота розміщення світильників не повинно бути нижчою 6,5 м від землі, відстань між опорами складає 30 м, кількість віброваних для освітлення 52 шт., марка СВ 105. Кількість світильників 104 шт., лампи у світильниках світлодіодні. Технічні вимоги по світильниках: потужність (не більше) – 80 (вт) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; діапазон робочої напруги — 100-305В) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; частота струму 50 Гц) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу); світловий потік – не менше 150 Лм/Вт) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; колірна температура – в діапазоні 4000 К- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; коефіцієнт потужності не менше – 0,95- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; індекс кольоропередачі (Ra) - не менше 75- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; тип кривої сили світла у вертикальній площині — Ш (е) широка- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; конструкція оптичного модуля – smd технології. ступінь захисту світильника від впливу навколишнього середовища - не нижче ІР65- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; стійкість до впливу механічної вібрації – М1- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу); клас захисту від ураження електричним струмом – не гірше І (першого) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; захист від перенапруги - не менше 4кВ ; світильник вимикається при напрузі більше 305 В, після стабілізації напруги світильник продовжує працювати у звичайному режимі ; робоча температура – в діапазон і -40 +40С- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу); кліматичне виконання –У1 - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; мінімальний ресурс роботи - не менше 100 000 годин; спосіб кріплення світильника – консольне, на трубу діаметром не більше -50 мм; матеріал корпуса-радіатора – екструдований алюміній марки АД 31, порошкова фарба; блок живлення встановлений в окремому кожусі не повинен бути вмонтований у світильник, для запобігання перегріву світильника; конструктивні елементи світильників, включно з елементами кріплення, повинні бути виготовлені з корозієстійкого матеріалу; гарантійний строк служби – не менше 10 років Кожен технічний параметр підтвердити паспортом виробника. Світло від світильників не повинно потрапляти на дорогу охорону варти, спостережні вежі, постові грибки, окопи, захисні стінки та маршрути руху чатових. При будівництві зовнішнього освітлення передбачити електрозабезпечення зовнішнього освітлення та можливість підключення до резервного джерела живлення.» Клас наслідків – СС2. Обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції переможця вимогам ТД: Відповідно до Стаття 37-1 Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів Закону Укрраїни «Про регулювання містобудівної діяльності» 1. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. 2. Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. 3. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування. Виходячи з вище викладеного та враховуючи, що об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) (СС2), ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" в цій частині виконало вимоги тендерної документації. При цьому, відповідно до додатку до наданої ліцензії, яка є невід’ємною частиною ліцензії, з переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками відсутній код видів робіт передбачений предметом закупівлі, а саме: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво зовнішньої огорожі та зовнішнього освітлення об'єктів спеціальної інженерної служби на військовому аеродромі Луцьк, вул. Ківерцівська, 85». Відповідно до ПЕРЕЛІКУ видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, які підлягають ліцензуванню, такий вид робіт як: монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, має код 2.02.00, даний код безпосередньо відповідає предмету закупівлі та вимогам Замовника, а Виконавець надав у своїй тендерній пропозиції Ліцензію на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання з кодом 2.01.00 Відповідно до вище наведеного, ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" не має ліцензійного дозволу на виконання робіт по предмету закупівлі, а від так не має права виконувати їх, що в свою чергу являється не відповідністю кваліфікаційним критеріям встановленим ст. 16 Закону та умовам тендерної документації Замовника, як наслідок підлягає відхилиню у відповідності до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" надано Довідку від 15 травня 2020 року за № 108 щодо виконання робіт власними силами, а саме про не залучення субпідрядника, унеможливлює факт виконання будь яких робіт згідно вимог Замовника так як виключає факт залучення будь яких стронніх спеціалістів які мають необхідні документи, дозволи, ліцензії, дикларації та будь які дозвільні документи для повного виконання вимог Замовника згідно предмету даної Закупівлі. З урахуванням недоліків зазначених у п.1 та у п.2 даної скарги, та врахуванням довідки, щодо виконання робіт власними силами №108 від 15 травня 2020р. в якій прописано, що роботи виконуються власними силами учасника (без залучення субпідрядних організацій) та в повному обсязі, що унеможливлює залучення субпідрядників з необхідними дозвільними документами, які необхідні для виконання умов договору, та у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" положенням чинного законодавства та тендерній документації Замовника, пропозиція ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" має бути відхилена. Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" замовник порушив вимоги частини першої ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Відповідно до статті 5 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до положень якої за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ". Частиною 18 ст.18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі, та п. 4 частини 19 ст. 18 Закону Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначається, що у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника. На підставі викладеного, відповідно до п.1 частини І ст.31 Закону, керуючись ст. 18 Закону, ПРОШУ: Прийняти скаргу до розгляду. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ". Зобов’язати Військова частина А 0959 скасувати рішення про визначення ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" переможцем процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Будівництво зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк”.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився
Номер скарги: UA-2020-04-29-002886-b.b4
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43090878
Неправомірне визначення переможця
Військова частина А 0959 (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-04-29-002886-b на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Будівництво зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк” Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 16 травня 2020 року до 20:18. Очікувана вартість закупівлі 4 541 548 грн. з ПДВ. Рішенням Замовника (Протокол № 74 від 20 травня 2020 року) тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю " БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, та опубліковано, повідомлення, про намір укласти договір. Проте, з аналізу тендерної пропозиції зазначеного учасника випливають численні її невідповідності чинному законодавству та тендерній документації, які були проігноровані Замовником, та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", якого було визнано переможцем даної закупівлі. Зазначене полягає у наступному: 1.Вимога тендерної документації: 1. Відповідно до п. 9 частини ІІ Додатку 1 Переліку документів, що подаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: - Копії ліцензії/сертифікату/дозволу Учасника торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності у будівництві об'єктів» Також Замовником визначені технічні вимоги: Кабель між стовпами освітлення силовий, алюмінієвими жилами, розрахований на напругу 1000В, марка АВБбШВ-1, з числом жил та перерізів 2х16 мм², кабель на живлення АВВГ 2х2,5 мм²) Надано учасником, якого визначено переможцем: ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл № 086.20.07 виданий Управлінням Держпраці у Волинській області на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: 1. Зведення, монтаж, демонтаж будинків і спору та зміцнення їх аварійних частин (пункт 14 Додатку №2 до Порядку видачі дозволів); та Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком робіт: 1.Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; 2.Роботи верхолазні; 3.Роботи в траншеях, котлованах; 4.Земельні роботи, виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; 5.Зварювальні роботи; 6.Зберігання балонів із стисненими та зрідженими газами. Відповідно до чинного законодавства, декларація є документом дозвільного характеру і тісно пов’язана з дозволами на виконання робіт та використання машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства є відповідним документом, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. Необхідність оформлення декларації обумовлена Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року (Додатки 6, 7). У п. 12. додатку 6 постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 чітко зазначено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти. У декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що надана учасником ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", у переліку робіт, відсутні роботи, які передбачені вимогами Замовника,а саме в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти. Обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції переможця вимогам ТД: Відсутність в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в переліку робіт - робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти, яку надає ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", не дає права, проводити роботи по монтажу електрокабеля, які передбачені тендерною документацією Замовника, як наслідок не виконано вимоги п.9 частина ІІ. додатку 1 переліку документів, що подаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) у зв’язку із чим тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 2. Можливість Учасника здійснювати вид діяльності передбачений умовами та предметом закупівлі. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі визначених у Додатку 5 до тендерної документації «Нового будівництва зовнішнього освітлення навколо збудованої огорожі об’єктів спеціальної інженерної служби на військовому аеродромі Луцьк, вул.Ківерцівська, 85» «Зовнішнє освітлення повинно: бути побудованим на сучасному високонадійному обладнанні; забезпечувати необхідне освітлення підступів до збудованої зовнішньої огорожі об’єктів спеціальної інженерної служби; мати автоматичне та ручне керування режимами роботи. Світильники повинні бути розміщено на окремо стоячих залізобетонних опорах із кабельним вводом, довжиною опори 10,5 м, по 2 світильники на одній опорі, під кутом 90º один до одного для більшого обзору освітлення, висота розміщення світильників не повинно бути нижчою 6,5 м від землі, відстань між опорами складає 30 м, кількість віброваних для освітлення 52 шт., марка СВ 105. Кількість світильників 104 шт., лампи у світильниках світлодіодні. Технічні вимоги по світильниках: потужність (не більше) – 80 (вт) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; діапазон робочої напруги — 100-305В) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; частота струму 50 Гц) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу); світловий потік – не менше 150 Лм/Вт) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; колірна температура – в діапазоні 4000 К- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; коефіцієнт потужності не менше – 0,95- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; індекс кольоропередачі (Ra) - не менше 75- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; тип кривої сили світла у вертикальній площині — Ш (е) широка- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; конструкція оптичного модуля – smd технології. ступінь захисту світильника від впливу навколишнього середовища - не нижче ІР65- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; стійкість до впливу механічної вібрації – М1- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу); клас захисту від ураження електричним струмом – не гірше І (першого) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; захист від перенапруги - не менше 4кВ ; світильник вимикається при напрузі більше 305 В, після стабілізації напруги світильник продовжує працювати у звичайному режимі ; робоча температура – в діапазон і -40 +40С- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу); кліматичне виконання –У1 - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; мінімальний ресурс роботи - не менше 100 000 годин; спосіб кріплення світильника – консольне, на трубу діаметром не більше -50 мм; матеріал корпуса-радіатора – екструдований алюміній марки АД 31, порошкова фарба; блок живлення встановлений в окремому кожусі не повинен бути вмонтований у світильник, для запобігання перегріву світильника; конструктивні елементи світильників, включно з елементами кріплення, повинні бути виготовлені з корозієстійкого матеріалу; гарантійний строк служби – не менше 10 років Кожен технічний параметр підтвердити паспортом виробника. Світло від світильників не повинно потрапляти на дорогу охорону варти, спостережні вежі, постові грибки, окопи, захисні стінки та маршрути руху чатових. При будівництві зовнішнього освітлення передбачити електрозабезпечення зовнішнього освітлення та можливість підключення до резервного джерела живлення.» Клас наслідків – СС2. Обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції переможця вимогам ТД: Відповідно до Стаття 37-1 Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів Закону Укрраїни «Про регулювання містобудівної діяльності» 1. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. 2. Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. 3. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування. Виходячи з вище викладеного та враховуючи, що об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) (СС2), ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" в цій частині виконало вимоги тендерної документації. При цьому, відповідно до додатку до наданої ліцензії, яка є невід’ємною частиною ліцензії, з переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками відсутній код видів робіт передбачений предметом закупівлі, а саме: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво зовнішньої огорожі та зовнішнього освітлення об'єктів спеціальної інженерної служби на військовому аеродромі Луцьк, вул. Ківерцівська, 85». Відповідно до ПЕРЕЛІКУ видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, які підлягають ліцензуванню, такий вид робіт як: монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, має код 2.02.00, даний код безпосередньо відповідає предмету закупівлі та вимогам Замовника, а Виконавець надав у своїй тендерній пропозиції Ліцензію на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання з кодом 2.01.00 Відповідно до вище наведеного, ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" не має ліцензійного дозволу на виконання робіт по предмету закупівлі, а від так не має права виконувати їх, що в свою чергу являється не відповідністю кваліфікаційним критеріям встановленим ст. 16 Закону та умовам тендерної документації Замовника, як наслідок підлягає відхилиню у відповідності до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" надано Довідку від 15 травня 2020 року за № 108 щодо виконання робіт власними силами, а саме про не залучення субпідрядника, унеможливлює факт виконання будь яких робіт згідно вимог Замовника так як виключає факт залучення будь яких стронніх спеціалістів які мають необхідні документи, дозволи, ліцензії, дикларації та будь які дозвільні документи для повного виконання вимог Замовника згідно предмету даної Закупівлі. З урахуванням недоліків зазначених у п.1 та у п.2 даної скарги, та врахуванням довідки, щодо виконання робіт власними силами №108 від 15 травня 2020р. в якій прописано, що роботи виконуються власними силами учасника (без залучення субпідрядних організацій) та в повному обсязі, що унеможливлює залучення субпідрядників з необхідними дозвільними документами, які необхідні для виконання умов договору, та у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" положенням чинного законодавства та тендерній документації Замовника, пропозиція ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" має бути відхилена. Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" замовник порушив вимоги частини першої ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Відповідно до статті 5 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до положень якої за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ". Частиною 18 ст.18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі, та п. 4 частини 19 ст. 18 Закону Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначається, що у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника. На підставі викладеного, відповідно до п.1 частини І ст.31 Закону, керуючись ст. 18 Закону, ПРОШУ: Прийняти скаргу до розгляду. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ". Зобов’язати Військова частина А 0959 скасувати рішення про визначення ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" переможцем процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Будівництво зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк”
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-04-29-002886-b.b5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ", Код ЄДРПОУ:43090878
Неправомірне визначення переможця
Військова частина А 0959 (надалі – Замовник) оголосив відкриті торги в системі Prozorro за номером у ЦБД UA-2020-04-29-002886-b на закупівлю: ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Будівництво зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк” Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 16 травня 2020 року до 20:18. Очікувана вартість закупівлі 4 541 548 грн. з ПДВ. Рішенням Замовника (Протокол № 74 від 20 травня 2020 року) тендерна пропозиція Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю " БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" була визнана такою, що відповідає вимогам тендерної документації, та опубліковано, повідомлення, про намір укласти договір. Проте, з аналізу тендерної пропозиції зазначеного учасника випливають численні її невідповідності чинному законодавству та тендерній документації, які були проігноровані Замовником, та є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника, Товариства з обмеженою відповідальністю "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", якого було визнано переможцем даної закупівлі. Зазначене полягає у наступному: 1.Вимога тендерної документації: 1. Відповідно до п. 9 частини ІІ Додатку 1 Переліку документів, що подаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції: - Копії ліцензії/сертифікату/дозволу Учасника торгів та субпідрядних організацій на провадження господарської діяльності у будівництві об'єктів» Також Замовником визначені технічні вимоги: Кабель між стовпами освітлення силовий, алюмінієвими жилами, розрахований на напругу 1000В, марка АВБбШВ-1, з числом жил та перерізів 2х16 мм², кабель на живлення АВВГ 2х2,5 мм²) Надано учасником, якого визначено переможцем: ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" у складі тендерної пропозиції надано Дозвіл № 086.20.07 виданий Управлінням Держпраці у Волинській області на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: 1. Зведення, монтаж, демонтаж будинків і спору та зміцнення їх аварійних частин (пункт 14 Додатку №2 до Порядку видачі дозволів); та Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці з переліком робіт: 1.Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метри; 2.Роботи верхолазні; 3.Роботи в траншеях, котлованах; 4.Земельні роботи, виконуються на глибині понад 2 метри або в зоні розташування підземних комунікацій; 5.Зварювальні роботи; 6.Зберігання балонів із стисненими та зрідженими газами. Відповідно до чинного законодавства, декларація є документом дозвільного характеру і тісно пов’язана з дозволами на виконання робіт та використання машин, механізмів, устаткувань підвищеної небезпеки. Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства є відповідним документом, який є необхідний суб’єкту господарювання для виконання робіт підвищеної небезпеки і використання машин, механізмів та устаткувань без отримання дозволу на ці види діяльності. Необхідність оформлення декларації обумовлена Постановою КМУ №1107 від 26.10.2011 року (Додатки 6, 7). У п. 12. додатку 6 постанови КМУ №1107 від 26.10.2011 чітко зазначено види робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а саме: роботи в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти. У декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що надана учасником ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", у переліку робіт, відсутні роботи, які передбачені вимогами Замовника,а саме в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти. Обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції переможця вимогам ТД: Відсутність в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, в переліку робіт - робіт в діючих електроустановках напругою понад 1000 В і в зонах дії струму високої частоти, яку надає ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", не дає права, проводити роботи по монтажу електрокабеля, які передбачені тендерною документацією Замовника, як наслідок не виконано вимоги п.9 частина ІІ. додатку 1 переліку документів, що подаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника вимогам Замовника, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності відповідно до ч. 2 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" (надалі - Закон) у зв’язку із чим тендерна пропозиція цього учасника не відповідає умовам тендерної документації Замовника. 2. Можливість Учасника здійснювати вид діяльності передбачений умовами та предметом закупівлі. Відповідно до Технічних вимог до предмета закупівлі визначених у Додатку 5 до тендерної документації «Нового будівництва зовнішнього освітлення навколо збудованої огорожі об’єктів спеціальної інженерної служби на військовому аеродромі Луцьк, вул.Ківерцівська, 85» «Зовнішнє освітлення повинно: бути побудованим на сучасному високонадійному обладнанні; забезпечувати необхідне освітлення підступів до збудованої зовнішньої огорожі об’єктів спеціальної інженерної служби; мати автоматичне та ручне керування режимами роботи. Світильники повинні бути розміщено на окремо стоячих залізобетонних опорах із кабельним вводом, довжиною опори 10,5 м, по 2 світильники на одній опорі, під кутом 90º один до одного для більшого обзору освітлення, висота розміщення світильників не повинно бути нижчою 6,5 м від землі, відстань між опорами складає 30 м, кількість віброваних для освітлення 52 шт., марка СВ 105. Кількість світильників 104 шт., лампи у світильниках світлодіодні. Технічні вимоги по світильниках: потужність (не більше) – 80 (вт) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; діапазон робочої напруги — 100-305В) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; частота струму 50 Гц) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу); світловий потік – не менше 150 Лм/Вт) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; колірна температура – в діапазоні 4000 К- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; коефіцієнт потужності не менше – 0,95- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; індекс кольоропередачі (Ra) - не менше 75- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; тип кривої сили світла у вертикальній площині — Ш (е) широка- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; конструкція оптичного модуля – smd технології. ступінь захисту світильника від впливу навколишнього середовища - не нижче ІР65- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; стійкість до впливу механічної вібрації – М1- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу); клас захисту від ураження електричним струмом – не гірше І (першого) - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; захист від перенапруги - не менше 4кВ ; світильник вимикається при напрузі більше 305 В, після стабілізації напруги світильник продовжує працювати у звичайному режимі ; робоча температура – в діапазон і -40 +40С- (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу); кліматичне виконання –У1 - (підтвердити протоколом випробувань акредитованого органу) ; мінімальний ресурс роботи - не менше 100 000 годин; спосіб кріплення світильника – консольне, на трубу діаметром не більше -50 мм; матеріал корпуса-радіатора – екструдований алюміній марки АД 31, порошкова фарба; блок живлення встановлений в окремому кожусі не повинен бути вмонтований у світильник, для запобігання перегріву світильника; конструктивні елементи світильників, включно з елементами кріплення, повинні бути виготовлені з корозієстійкого матеріалу; гарантійний строк служби – не менше 10 років Кожен технічний параметр підтвердити паспортом виробника. Світло від світильників не повинно потрапляти на дорогу охорону варти, спостережні вежі, постові грибки, окопи, захисні стінки та маршрути руху чатових. При будівництві зовнішнього освітлення передбачити електрозабезпечення зовнішнього освітлення та можливість підключення до резервного джерела живлення.» Клас наслідків – СС2. Обґрунтування невідповідності тендерної пропозиції переможця вимогам ТД: Відповідно до Стаття 37-1 Ліцензування господарської діяльності з будівництва об’єктів Закону Укрраїни «Про регулювання містобудівної діяльності» 1. Господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України "Про ліцензування видів господарської діяльності" з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. 2. Органом ліцензування є центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду. 3. Контроль за дотриманням ліцензійних умов та здійсненням будівельних робіт на об’єктах будівництва здійснюється органом ліцензування. Виходячи з вище викладеного та враховуючи, що об’єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) (СС2), ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" в цій частині виконало вимоги тендерної документації. При цьому, відповідно до додатку до наданої ліцензії, яка є невід’ємною частиною ліцензії, з переліку видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками відсутній код видів робіт передбачений предметом закупівлі, а саме: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво зовнішньої огорожі та зовнішнього освітлення об'єктів спеціальної інженерної служби на військовому аеродромі Луцьк, вул. Ківерцівська, 85». Відповідно до ПЕРЕЛІКУ видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, які підлягають ліцензуванню, такий вид робіт як: монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання, має код 2.02.00, даний код безпосередньо відповідає предмету закупівлі та вимогам Замовника, а Виконавець надав у своїй тендерній пропозиції Ліцензію на монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання з кодом 2.01.00 Відповідно до вище наведеного, ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" не має ліцензійного дозволу на виконання робіт по предмету закупівлі, а від так не має права виконувати їх, що в свою чергу являється не відповідністю кваліфікаційним критеріям встановленим ст. 16 Закону та умовам тендерної документації Замовника, як наслідок підлягає відхилиню у відповідності до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». У складі тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" надано Довідку від 15 травня 2020 року за № 108 щодо виконання робіт власними силами, а саме про не залучення субпідрядника, унеможливлює факт виконання будь яких робіт згідно вимог Замовника так як виключає факт залучення будь яких стронніх спеціалістів які мають необхідні документи, дозволи, ліцензії, дикларації та будь які дозвільні документи для повного виконання вимог Замовника згідно предмету даної Закупівлі. З урахуванням недоліків зазначених у п.1 та у п.2 даної скарги, та врахуванням довідки, щодо виконання робіт власними силами №108 від 15 травня 2020р. в якій прописано, що роботи виконуються власними силами учасника (без залучення субпідрядних організацій) та в повному обсязі, що унеможливлює залучення субпідрядників з необхідними дозвільними документами, які необхідні для виконання умов договору, та у зв’язку з невідповідністю тендерної пропозиції ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" положенням чинного законодавства та тендерній документації Замовника, пропозиція ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" має бути відхилена. Не відхиливши тендерну пропозицію ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" замовник порушив вимоги частини першої ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Відповідно до статті 5 «Принципи здійснення закупівель» Закону, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до положень якої за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі. Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Процедури закупівлі ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ". Частиною 18 ст.18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі, та п. 4 частини 19 ст. 18 Закону Орган оскарження за результатами розгляду скарги приймає обґрунтоване рішення, у якому зазначається, що у разі якщо скаргу задоволено повністю або частково - зобов’язання усунення замовником порушення процедури закупівлі та/або відновлення процедури закупівлі з моменту попереднього законного рішення чи правомірної дії замовника. На підставі викладеного, відповідно до п.1 частини І ст.31 Закону, керуючись ст. 18 Закону, ПРОШУ: Прийняти скаргу до розгляду. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі під час визначення переможцем ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ". Зобов’язати Військова частина А 0959 скасувати рішення про визначення ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" переможцем процедури закупівлі ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Будівництво зовнішньої огорожі та облаштування зовнішнього освітлення спеціальної інженерної служби військової частини, аеродром “Луцьк".
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

30 травня 2020 13:09
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

30 травня 2020 17:48
Скарга.pdf

Документи подані скаржником

31 травня 2020 12:34
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД" 3 965 630,84
UAH з ПДВ
3 698 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" 4 226 960,66
UAH з ПДВ
3 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВО ІНЖЕНІРІНГ" 4 248 810,00
UAH з ПДВ
3 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВЕСТ-ВЕКТОР" 4 351 777,00
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛУЦЬКТЕХНОБУД" 4 522 662,29
UAH з ПДВ
3 890 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОСЕРВІС" 4 541 546,77
UAH з ПДВ
4 541 546,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 травня 2020 14:17
sign.p7s
15 травня 2020 14:16
sign.p7s
15 травня 2020 14:08
sign.p7s
15 травня 2020 14:05
підсумкова вр.pdf
15 травня 2020 14:05
довідка про договора.pdf
15 травня 2020 14:05
об єктні кошториси.pdf
15 травня 2020 14:05
а договір певжа.pdf
15 травня 2020 14:05
мтб.гарант на техніку.pdf
15 травня 2020 14:05
накази на працівників.pdf
15 травня 2020 14:05
загальновиробничі.pdf
15 травня 2020 14:05
пропозиція.pdf
15 травня 2020 14:05
працівники.pdf
15 травня 2020 14:05
ст.17.pdf
15 травня 2020 14:05
витяг ПДВ.pdf
15 травня 2020 14:05
право підпису.pdf
15 травня 2020 14:05
локальні кошториси.pdf
15 травня 2020 14:05
а договір ліцей.pdf
15 травня 2020 14:05
пояснювальна. дц.pdf
15 травня 2020 14:05
відгук Певжа.pdf
15 травня 2020 14:05
відгук ліцей.pdf
15 травня 2020 14:05
відомості про уасника.pdf
15 травня 2020 14:05
ОПИС.pdf
15 травня 2020 14:05
витяг 14 05 20.pdf

Публічні документи

26 травня 2020 17:36
sign.p7s
26 травня 2020 17:33
Довідки НАЗК
25 травня 2020 19:58
sign.p7s
25 травня 2020 19:54
Довідка МВС
25 травня 2020 19:54
Податкова довідка
25 травня 2020 19:54
Тендерна пропозиція
25 травня 2020 19:54
Кошторис
25 травня 2020 19:54
ДЦ
16 травня 2020 19:23
sign.p7s
16 травня 2020 19:21
Статут.pdf
16 травня 2020 19:21
Підтведження досвіду 1.pdf
16 травня 2020 19:21
Наявність працівників.pdf
16 травня 2020 19:21
МТБ.pdf
16 травня 2020 19:21
Ліцензія.pdf
16 травня 2020 19:21
Витяг з ПДВ.pdf
16 травня 2020 19:21
Технічні вимоги.pdf
16 травня 2020 19:21
Довідка відомості.pdf
16 травня 2020 19:21
Гарантійний лист (тех).pdf
16 травня 2020 19:21
Вимоги статті 17 Закону.pdf
16 травня 2020 19:21
194.imd
16 травня 2020 19:21
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 16:53
sign.p7s
15 травня 2020 16:41
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2020 16:41
Статут.pdf
15 травня 2020 16:41
Рiшення1 засновника.pdf
15 травня 2020 16:41
Опис документів.pdf
15 травня 2020 16:41
Лiцензiя.pdf
15 травня 2020 16:41
Календарний план.pdf
15 травня 2020 16:41
Дозвіл.pdf
15 травня 2020 16:41
Договірна ціна.pdf
15 травня 2020 16:41
Декларація Інженірінг.pdf
15 травня 2020 16:41
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 травня 2020 16:41
Виписка.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 17:50
Кошторис.pdf
15 травня 2020 17:50
додаток 5.2.jpeg
15 травня 2020 17:50
додаток 5.1.jpeg
15 травня 2020 17:50
додаток 5.6.jpg
15 травня 2020 17:50
додаток 5.5.jpg
15 травня 2020 17:49
додаток 5.4.pdf
15 травня 2020 17:49
Тендерна пропозиція.pdf
15 травня 2020 17:49
Календарний план.pdf
15 травня 2020 17:49
Договір.pdf
15 травня 2020 17:49
r_1161_ДЦ_ЛС1_7-4-1.rtf
15 травня 2020 17:49
r_1161_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
15 травня 2020 17:49
r_1161_ДЦ_ИВР.rtf
15 травня 2020 17:49
r_1161_ДЦ_ДЦ.rtf
15 травня 2020 17:49
1161.imd
15 травня 2020 17:49
Статут.pdf
15 травня 2020 17:49
Витяг з ЄДР.pdf
15 травня 2020 17:49
Виписка з ЄДР.pdf
15 травня 2020 17:49
Лист захист довкілля.pdf
15 травня 2020 17:49
Інф про учасника.pdf
15 травня 2020 17:49
Довідка субпідрядник.pdf
15 травня 2020 17:49
Довідка про судимість.pdf
15 травня 2020 17:49
Довідка про податки.pdf
15 травня 2020 17:49
Довідка про ЄДР.pdf
15 травня 2020 17:49
Довідка ЄДР стаття 9.pdf
15 травня 2020 17:49
Обладнання.pdf
15 травня 2020 17:49
Персонал.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0012.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0011.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0010.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0009.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0008.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0007.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0006.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0005.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0004.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0003.pdf
15 травня 2020 17:49
IMG_0001.pdf
15 травня 2020 17:49
Договір СПЕЦТЕХ.pdf
15 травня 2020 17:49
Договір Луцьк Світло.pdf
15 травня 2020 17:49
додаток 2.5.3.pdf
15 травня 2020 17:49
додаток 2.5.2..pdf
15 травня 2020 17:48
додаток 2.5..4.pdf
15 травня 2020 17:48
Додаток 2 5.1.pdf
15 травня 2020 17:48
IMG_0002.pdf
15 травня 2020 17:48
Паспорт ДСУ05У 80Вт.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 12:41
sign.p7s
15 травня 2020 12:39
Технічні вимоги.PDF
15 травня 2020 12:39
Тендерна пропозиція.PDF
15 травня 2020 12:39
статут 2 частина+опис.PDF
15 травня 2020 12:39
статут 1 частина.PDF
15 травня 2020 12:39
Проект Договору.PDF
15 травня 2020 12:39
Ліцензія.PDF
15 травня 2020 12:39
Лист-згода.PDF
15 травня 2020 12:39
Календарний план.PDF
15 травня 2020 12:39
дозвіл.PDF
15 травня 2020 12:39
Довідка ст.17.PDF
15 травня 2020 12:39
Довідка ст. 16.PDF
15 травня 2020 12:39
Довідка МТБ.PDF
15 травня 2020 12:39
Довідка (санкції).PDF
15 травня 2020 12:39
Гарантійний лист0001.PDF
15 травня 2020 12:39
Гарантійний лист.PDF
15 травня 2020 12:39
відомість ЄДРПОУ.PDF
15 травня 2020 12:39
Відгуки.PDF
15 травня 2020 12:39
витяг.PDF
15 травня 2020 12:39
виписка з ЄДРПОУ.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРРОУД"
#42729784
Відхилено 3 698 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2020 20:00
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"
#42382835
Переможець 3 699 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"
#42382835
3 699 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 червня 2020 22:12
ст 38.jpg укладений
09 червня 2020 22:11
ст 37.jpg укладений
09 червня 2020 22:11
ст 20.jpg укладений
09 червня 2020 22:01
ст 16.jpg укладений
09 червня 2020 22:01
ст 29.jpg укладений
09 червня 2020 22:01
ст 41.jpg укладений
09 червня 2020 22:01
ст 52.jpg укладений
09 червня 2020 22:01
ст 39.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 10.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 25.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 5.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 8.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 24.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 23.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 47.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 3.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 50.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 36.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 43.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 49.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 34.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 46.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 19.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 9.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 31.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 48.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 28.jpg укладений
09 червня 2020 22:00
ст 11.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 27.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 40.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 21.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 35.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 2.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 1.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 14.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 13.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 18.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 4.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 15.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 22.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 45.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 32.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 30.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 44.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 42.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 26.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 7.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 33.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 51.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 37.jpg укладений
09 червня 2020 21:59
ст 38.jpg укладений
09 червня 2020 21:58
ст 17.jpg укладений
09 червня 2020 21:58
ст 6.jpg укладений
09 червня 2020 21:58

Актуальні тендери

До пошуку