Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тіньовий навіс з підлогою
Очікувана вартість
142 000,00 UAH
UA-2020-04-29-002832-b c89a5b8d5d814f71b857922fb24053ca
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Радіонова

+380972859922 parc_voroncova2011@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ САГАЙДАК" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37989075
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Ганна Радіонова
+380972859922
parc_voroncova2011@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 травня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 травня 2020 15:00
Початок аукціону: 18 травня 2020 13:18
Очікувана вартість: 142 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 4260 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


1) Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону у новій редакції/
2) Мова (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Оригінали документів, виданих іншими установами й підприємствами, викладені іншою мовою (наприклад сертифікати, паспорти, довідки, тощо) повинні мати автентичний переклад на українську мову. У разі надання документів (їх копій), що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника іноземною мовою, вони повинні мати переклад українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Тіньовий навіс з підлогою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, м. Дніпро
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 травня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 13:00
ТД зі змінами навіси 08.05.2020.doc
08 травня 2020 13:00
Перелік змін навіси 08.05.2020.docx
08 травня 2020 13:00
Додаток 6 зі змінами Проєкт Договору-навіс.docx
29 квітня 2020 18:36
Додаток 6 Проєкт Договору-навіс.docx
29 квітня 2020 18:36
ТД навіси 29.04.2020.doc
08 травня 2020 13:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 18:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 13:00
ТД зі змінами навіси 08.05.2020.doc
08 травня 2020 13:00
Перелік змін навіси 08.05.2020.docx
08 травня 2020 13:00
Додаток 6 зі змінами Проєкт Договору-навіс.docx
29 квітня 2020 18:36
Додаток 6 Проєкт Договору-навіс.docx
29 квітня 2020 18:36
ТД навіси 29.04.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 травня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ" 140 000,00
UAH з ПДВ
138 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРКБУД-78" 141 500,00
UAH з ПДВ
138 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 16:36
Електронний підпис
28 травня 2020 16:35
Довідка щодо ч.2 СТ17.pdf
21 травня 2020 17:49
Електронний підпис
15 травня 2020 15:56
Електронний підпис
14 травня 2020 19:15
Електронний підпис
14 травня 2020 19:12
Додаток5 Витяг з ЄДР_0001.pdf

Публічні документи

15 травня 2020 18:35
Електронний підпис
15 травня 2020 18:35
Статут (Додаток 5)_0001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"

ТОВ "ПАРКБУД-78"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
#2142100798
Переможець 138 580,00
UAH з ПДВ
21 травня 2020 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 травня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОБИЛЯЦЬКИЙ ВІКТОР АНДРІЙОВИЧ"
#2142100798
138 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 вересня 2020 17:22
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2020 17:19
Доп. угода 1 від 10.06.2020 до дог. 23.pdf зміни до договору
11 вересня 2020 17:17
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 17:52
Повідомлення про внесення змін до договору (прот.№ 46 від 10.06.2020 навес).pdf зміни до договору
11 червня 2020 17:51
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2020 10:23
Доп. угода 1 від 10.06.2020 до дог. 23.pdf зміни до договору
11 червня 2020 10:23
Електронний підпис укладений
10 червня 2020 20:32
дог 23 від 09.06.2020.pdf укладений
10 червня 2020 20:31
Протокол № 41 від 09.06.2020 про виправлення технічних помилок КЕКВ (навес).pdf укладений
10 червня 2020 20:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 69 290, 00 грн. (Шістдесят дев’ять тисяч двісті дев’яносто грн. 00 коп.) без ПДВ». 2. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Місце поставки Товару: Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пляж острова Монастирський». 3. Викладено Специфікацію до Договору в новій редакції (зменшено обсяг закупівлі) 4. Реквізити Замовника в розділі 14 Договору та у Специфікації до Договору викладені в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 69 290,00
UAH