Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Городнянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42050022 |
Місцезнаходження: | 15100, Україна , Чернігівська обл., м. Городня, вул. Троїцька, буд. 13 |
Контактна особа: |
Григорій Смоляр +380685757111 gosbita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2020 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 травня 2020 16:04 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 травня 2020 16:04 |
Початок аукціону: | 29 травня 2020 12:16 |
Очікувана вартість: | 10 664 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 106 640,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Фінансування робіт залежить від реального надходження коштів до міського бюджету та коштів з Державного фонду регіонального розвитку та Замовник не несе відповідальності за затримку у проведенні розрахунків, пов’язану із станом обмеженого здійснення виплат органами Держказначейства. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 квітня 2020 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 квітня 2020 16:26 |
ТД шокла 2 - 3 черга 29 04 20 готово.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
- Згідно сертифікату відповідності UA 1.016.0016214-17 витрата робочого розчину (з терміном дії до 08.10.2019р.) антипірена ДСА-2 визначена за середнє значення 550,4 г/м² (в перерахунку на сухі солі - 165,1 г/м²) і робочого розчину антисептика - 200 г/м² (в перерахунку на суху речовину 4,0 г/м²).
Тобто на 1 м² поверхневої вогнебіозахисної обробки необхідно сухої речовини 169,1 г/м² (165,1+4,0=169,1). Загальна площа поверхні дерев’яних конструкцій покрівлі що підлягає обробленню 1233,44 м² (п.9 кошторису) та 2590 м² (п.69 кошторису) . Якщо 1233,44 м²*0,169,1 кг/м² = 208,575 кг та 2590 м²*0,169,1 кг/м² = 437,969 кг. Пунктами 10 та 70 передбачено 764,6 кг сухої речовини замість 646,544 кг, що на 118,056 кг (18,3%) більше нормативних параметрів.
Хочемо зазначити що більше ніж нормативні витрати матеріалів мають бути зафіксовані окремими актами з підтверджуючими розрахунками які в обов’язковому порядку погоджуються представниками авторського нагляду.
2. Площа зовнішніх стін, які підлягають утепленню становить 2486 м². В робочому проекті 04-02-19 на аркуші 22, де зазначено площа утепленню стін 2610 м² описка.
3. Пунктом 195 кошторисної документації на загально будівельні роботи (3-черга) та п.145 (2-черга) заплановано 160 м² та 660 м² риштувань, що (з урахуванням висоти риштувань 13м) передбачає одночасне виконання робіт по довжині на 70,8 м. п. Ця довжина може бути подроблена на 2,3 або більш захваток. Ураховуючи те що школа ремонтується за бюджетні кошти вважаємо фінансово недоцільно передбачати одночасне встановлення риштувань на площі більше ніж передбачено кошторисом.
Крім цього хочемо зазначити що перед початком виконання будівельних робіт довжина та кількість риштувань має бути додаткова прорахована підрядною організацією та для забезпечення безпечного проведення освітнього процесу погоджена з адміністрацією закладу.
Вимоги про усунення порушення
П.1 ч.1 ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 06.07.2020 визначає значення терміну «Будівництво», що є нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва;
Учасником не було надано у тендерній пропозиції ліцензію про господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності.
Повідомленням про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 15.06.2020 року було зазначено невірний ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-16-002095-a замість UA-2020-04-29-002504-b, тому не зрозуміло, яку саме пропозицію розглядав тендерний комітет відділу освіти Городянської міської ради.
Після відхилення протоколом № 14 від 10.06.2020р. тендерної пропозиції ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС", код ЄДРПОУ 24838096 - 8 978 969,74 грн з ПДВ, електронна система закупівель автоматично перейшла до найбільш вигідної пропозиції за списком: ТОВ «Буденергомонтаж», код ЄДРПОУ 31966754 – 9149000,00 з ПДВ.
Протоколом №18 від 18.06.2020 р. засідання тендерного комітету відділу освіти Городнянської міської ради було розглянуто пропозицію ТОВ „Буденергомонтаж” на закупівлю робіт по об`єкту «Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)», де головою тендерного комітету відділу освіти зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Відповідно розділу ІІІ частини 5, підпункту 5.3 тези 9 тендерної документації: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
- Відповідно пункту 9 частини другої статті 9 Закону України № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); у витязі по підприємству повинна міститися наступна інформація:
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності”
Протоколом засідання тендерного комітету №18 від 18.06.2020 р. було встановлено невідповідність відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі статті 9 Закону України 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" а саме відсутня наступна інформація: дата народження, країна громадянства кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, що є порушенням статті 17 Закону України № 922-VIII „Про публічні закупівлі” та є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Копія витягу з Єдиного державного реєстру № 1006761705 від 15/06/2020 додається до Протоколу.
Дані рішення Замовника є незаконними, дискримінаційними та ухваленими з порушенням положень Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», внаслідок чого підлягають скасуванню.
1. Щодо незаконності дискваліфікації ТОВ «Буденергомонтаж»
Замовником зазначено, що:
Тендерну пропозицію учасника ТОВ «Буденергомонтаж» було відхилено на підставі статті 17 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», як таку, що має невідповідність відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі статті 9 Закону України № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" а саме відсутня наступна інформація: дата народження, країна громадянства кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Звертаю увагу, що Замовникам необхідно зважати на положення, передбачене частиною першою статті 19 Конституції України: „правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством”, та частиною першою статті 58 Конституції України: „ закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи”, норми якої є нормами прямої дії.
Виходячи зі змісту наведених конституційних норм та зважаючи на положення пункту 4 розділу Х „Прикінцеві та перехідні положення” Закону України 361-ІХ „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”: „Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим законом, та структуру власника протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності”.
Отже, робимо висновки:
1) нова редакція пункту 9 частини другої статті 9 Закону України № 755-IV „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” не має зворотної дії в часі, отже не поширюється автоматично на юридичних осіб, які були зареєстровані до набрання чинності Законом 361-ІХ;
2) у період з 28.04.2020р. до закінчення тримісячного строку, передбаченого пунктом 4 розділу Х Закону 361-ІХ від юридичних осіб, які зареєстровані до набрання чинності цим Законом, законодавство не вимагає наявності в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка вказана в новій редакції пункту 9 частини другої статті 9 Закону 755-IV і не була передбачена попередньою його редакцією;
3) відсутність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, зареєстрованої до 28.04.2020 р., в обсягах, передбачених новою редакцією пункту 9 частини другої статті 9 Закону 755-IV, не може бути підставою для застосування заходів юридичної відповідальності або інших наслідків правового характеру до закінчення тримісячного строку, встановленого пунктом 4 розділу Х Закону 361-ІХ.
З викладеного вище випливає, що до закінчення передбаченого пунктом 4 розділу Х Закону 361-ІХ тримісячного строку з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, щодо учасників – юридичних осіб, зареєстрованих до 28.04.2020 р. не може бути застосована підстава, передбачена пунктом 9 частини першої статті 17 Закону України № 922-VIII „Про публічні закупівлі”, через відсутність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка передбачена саме новою редакцією пункту 9 частини другої статті 9 Закону №755-IV та яку не вимагало законодавство до набрання чинності Законом № 361-ІХ.
Рішення Замовника в частині відхилення ТОВ «Буденергомонтаж» є незаконним і дискримінаційним та ухвалено з порушенням основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема, недискримінації, об’єктивної та неупередженої оцінки, а відтак є незаконним, противоправним і підлягає скасуванню.
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо скасувати рішення яке прийнято Протоколом засідання тендерного комітету №18 від 18.06.2020 року в частині рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буденергомонтаж».
У разі відхилення нашої вимоги, законної та обґрунтованої,нами буде ініційовано позов до суду.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-24-000026 ● 2b83252a1da0421082b46dc52a649994
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 10:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.06.2020 № 39
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 24.06.2020 № 39
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-04-29-002504-b 29.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK2-13-1:
Надання інформації про усунення порушення замовником
Зобовязання Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель виконано шляхом вжиття заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції. Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22 Закону усунути неможливо тому щоданому етапі закупівлі відсутня технічна можливість для внесення змін до річного плану закупівель, оголошення, тендерної документації.
2020-07-08 16:12:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2020-07-10 08:29:44
Ризики, що спрацювали
RISK2-13-1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 травня 2020 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" |
8 978 969,74
UAH з ПДВ
|
8 978 969,74
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЕМ" |
9 648 150,17
UAH з ПДВ
|
9 149 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" |
10 115 791,20
UAH з ПДВ
|
9 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП СЕМИДАР |
9 920 822,44
UAH з ПДВ
|
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІОРО" |
9 848 150,38
UAH з ПДВ
|
9 590 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
10 450 720,00
UAH з ПДВ
|
10 450 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" #24838096 |
Відхилено |
8 978 969,74
UAH з ПДВ
|
10 червня 2020 11:46
|
ТОВ "БЕМ" #31966754 |
Відхилено |
9 149 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 14:56
|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" #14239928 |
Відхилено |
9 150 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 14:59
|
ПП СЕМИДАР #37199010 |
Відхилено |
9 300 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 15:01
|
ТОВ "ДІОРО" #22960999 |
Відхилено |
9 590 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 15:04
|
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" #41310760 |
Очікує рішення |
10 450 720,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 16:13
|
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" #41310760 |
Рішення скасоване |
10 450 720,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 16:13
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 09 липня 2020 15:19 |
Кінець періоду оскарження: | 20 липня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 20 липня 2020 00:01 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Зобовязання Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель виконано шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону |
09 липня 2020 15:19
|
Електронний підпис |
09 липня 2020 15:19
|
Відміна закупівлі.PDF |