Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)»
Очікувана вартість
10 664 000,00 UAH
UA-2020-04-29-002504-b 81e19730f6154c4ca49140f06dfd32bb
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорій Смоляр

+380685757111 gosbita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Городнянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 42050022
Місцезнаходження: 15100, Україна , Чернігівська обл., м. Городня, вул. Троїцька, буд. 13
Контактна особа: Григорій Смоляр
+380685757111
gosbita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 16:04
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 16:04
Початок аукціону: 29 травня 2020 12:16
Очікувана вартість: 10 664 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 106 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 15100, Україна, Чернігівська область, м.Городня, Троіцька 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування робіт залежить від реального надходження коштів до міського бюджету та коштів з Державного фонду регіонального розвитку та Замовник не несе відповідальності за затримку у проведенні розрахунків, пов’язану із станом обмеженого здійснення виплат органами Держказначейства. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 квітня 2020 16:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 16:26
ТД шокла 2 - 3 черга 29 04 20 готово.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення щодо установчих документів Учасника
Дата подання: 12 травня 2020 11:44
Дата відповіді: 12 травня 2020 14:44
Доброго дня! Просимо уточнення стосовно пункту "Копії повного комплекту Установчих документів Учасника" Що входить в "повний комлект" установчих документів,які вимагає Замовник? Надайте будь-ласка перелік, які це саме документи.
Відповідь: Установчі документи у відповідності ГК України та ЗУ України про господарські товариства
Умови оплати
Дата подання: 12 травня 2020 12:44
Дата відповіді: 12 травня 2020 14:46
В заяві пропозиції зазначено , що необхідно вказати умови оплати даної закупівлі. Однак п. 4.1. р. 4 "Порядок здійснення оплати" визначено, що . Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом оплати за фактично виконані роботи після підписання акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ 3. Також в оголошенні зазначено Тип оплати Піляоплати 100 %. Роз'ясніть будь ласка, навіщо зазначати умови оплати в заяві пропозицыії, якщо оголошенням та проектом Договору, ці умови вже визначені. Або роз'ясніть, що бажаж бачити Замовник в даному пункті та чи можливо передбачити аванс на закупівлю матеріалів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідності до умов договору тендерної документації оплата за роботи не передбачає авансу.
Копії повного комплекту установчих документів
Дата подання: 12 травня 2020 12:57
Дата відповіді: 12 травня 2020 15:00
Умовами п. 1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" Розділe ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції передбачається надання учасником Копії повного комплекту установчих документів Учасника (крім фізичних осіб) або копію усіх сторінок паспорту та довідки щодо ідентифікаційного коду Учасника (тільки для фізичних осіб, які проживають на території України).. Роз'ясніть, чи можливо надати копії таких документів у вигляді сканкопій оригіналів документів або потрібно надавати завірені копії документів знятих з оргигіналів ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи подаються у відповідності діючого законодавства ЗУ про Публічні закупівлі
Субпідрядникі
Дата подання: 12 травня 2020 14:42
Дата відповіді: 13 травня 2020 12:45
У відповідності до п. 5.1. п. 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ТД Для підтвердження своєї відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід критерію Учасник має право залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У разі участі об'єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об'єднаних показників кожного учасника такого об'єднання на підставі наданої об'єднанням інформації. До виконання робіт з пожзахисту Учасник має намір залучити субпідрядника, але в обсязі що не перевищує 20% від вартості договору (ціни тендерної пропозиції). Надайте будь ласка роз'яснення чи потрібно надавати підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям з урахуванням показників субпідрядників, якщо він буде залучатися до робіт в обсязі меншому ніж 20 % від вартості Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідно надати інформацію щодо субпідрядників згідно умов тендерної документації, в якій все викладено у вичерпній формі.
Уточнення щодо невідповідностей проекту та технічного завдання
Дата подання: 18 травня 2020 11:17
Дата відповіді: 20 травня 2020 09:34
Доброго дня! Учасник звертається з проханням надати розяснення щодо деяких невідповідностей, які виникли під час ознайомлення з робочим проектом. 1 Роботи протипожежного призначення У кошторисної документації на Загально будівельні роботи, об’єм матеріалів для протипожежного призначення (пункти 10 і 70), не відповідає вимогам розділу 3, Регламенту робіт з вогнезахисту «Суміші просочувальні ДСА-1, ДСА-2 для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини», так як згідно цього розділу загальні витрати суміші просочувальні ДСА-2 для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини складають 750,4 г/м2 (антипірен ДСА-2 - 560,6 г/м2 + антисептик - 200 г/м2) + 20 - 30 % на технологічні витрати. У пунктах 1 і 2, (3 – черга), Додатку 6 «Технічне завдання», вказана площа зовнішніх стін, які підлягають утепленню - 2486 м2, а в аркуші 22, Робочого проекту 04-02-19 АБ зазначена площа зовнішніх стін, які підлягають утепленню - 2610 м2 У пункті 91, (3 – черга), Додатку 6 «Технічне завдання» вказана площа установлення та розбирання зовнiшніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, висота риштувань до 16 м – 160 м2, а у пункті 3, кошторисної документації на Загально будівельні роботи (3 – черга), вказано для зовнішніх стін, які підлягають утепленню необхідно 233м. цокольного профілю, тому при висоті будівлі 13,7м, необхідна площа установлення та розбирання зовнiшніх металевих трубчастих інвентарних риштувань, буде складати - 1600 м2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Згідно постанови КМУ №166-р від 10.03.2017 р. для поверхневої вогнебіозахисної обробки деревини було розроблено РЕГЛАМЕНТ РОБІТ З ВОГНЕЗАХИСТУ де в третьому розділі (Розрахунок витрат вогнезахисного засобу при поверхневій обробці) зазначено наступне:
- Згідно сертифікату відповідності UA 1.016.0016214-17 витрата робочого розчину (з терміном дії до 08.10.2019р.) антипірена ДСА-2 визначена за середнє значення 550,4 г/м² (в перерахунку на сухі солі - 165,1 г/м²) і робочого розчину антисептика - 200 г/м² (в перерахунку на суху речовину 4,0 г/м²).
Тобто на 1 м² поверхневої вогнебіозахисної обробки необхідно сухої речовини 169,1 г/м² (165,1+4,0=169,1). Загальна площа поверхні дерев’яних конструкцій покрівлі що підлягає обробленню 1233,44 м² (п.9 кошторису) та 2590 м² (п.69 кошторису) . Якщо 1233,44 м²*0,169,1 кг/м² = 208,575 кг та 2590 м²*0,169,1 кг/м² = 437,969 кг. Пунктами 10 та 70 передбачено 764,6 кг сухої речовини замість 646,544 кг, що на 118,056 кг (18,3%) більше нормативних параметрів.
Хочемо зазначити що більше ніж нормативні витрати матеріалів мають бути зафіксовані окремими актами з підтверджуючими розрахунками які в обов’язковому порядку погоджуються представниками авторського нагляду.

2. Площа зовнішніх стін, які підлягають утепленню становить 2486 м². В робочому проекті 04-02-19 на аркуші 22, де зазначено площа утепленню стін 2610 м² описка.

3. Пунктом 195 кошторисної документації на загально будівельні роботи (3-черга) та п.145 (2-черга) заплановано 160 м² та 660 м² риштувань, що (з урахуванням висоти риштувань 13м) передбачає одночасне виконання робіт по довжині на 70,8 м. п. Ця довжина може бути подроблена на 2,3 або більш захваток. Ураховуючи те що школа ремонтується за бюджетні кошти вважаємо фінансово недоцільно передбачати одночасне встановлення риштувань на площі більше ніж передбачено кошторисом.
Крім цього хочемо зазначити що перед початком виконання будівельних робіт довжина та кількість риштувань має бути додаткова прорахована підрядною організацією та для забезпечення безпечного проведення освітнього процесу погоджена з адміністрацією закладу.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-002504-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:24838096
Дата подання: 11 червня 2020 14:55
Вимога про повернення до розгляду пропозиції ТОВ "УкрСпецСервіс"
Текст вимоги додано окремим файлом
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 червня 2020 16:16
Відповідно п.9 ч.1 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 11.06.2020, ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
П.1 ч.1 ст.1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» від 06.07.2020 визначає значення терміну «Будівництво», що є нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об’єкта будівництва;
Учасником не було надано у тендерній пропозиції ліцензію про господарську діяльність з будівництва об’єктів IV і V категорії складності.
Номер вимоги: UA-2020-04-29-002504-b.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БЕМ", Код ЄДРПОУ:31966754
Дата подання: 24 червня 2020 10:27
Щодо незаконності дискваліфікації ТОВ "Буденергомонтаж"
29 квітня 2020 року Відділом освіти Городянської міської ради (далі – Замовник) в електронній системі закупівель «prozorro.gov.ua» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-04-29-002504-b), предмет закупівлі: Роботи по об’єкту: «Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)» Код ДК 021:2015: 45450000-6.
Повідомленням про продовження строку розгляду тендерної пропозиції від 15.06.2020 року було зазначено невірний ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-16-002095-a замість UA-2020-04-29-002504-b, тому не зрозуміло, яку саме пропозицію розглядав тендерний комітет відділу освіти Городянської міської ради.
Після відхилення протоколом № 14 від 10.06.2020р. тендерної пропозиції ТОВ "УКРСПЕЦСЕРВІС", код ЄДРПОУ 24838096 - 8 978 969,74 грн з ПДВ, електронна система закупівель автоматично перейшла до найбільш вигідної пропозиції за списком: ТОВ «Буденергомонтаж», код ЄДРПОУ 31966754 – 9149000,00 з ПДВ.
Протоколом №18 від 18.06.2020 р. засідання тендерного комітету відділу освіти Городнянської міської ради було розглянуто пропозицію ТОВ „Буденергомонтаж” на закупівлю робіт по об`єкту «Капітальний ремонт із впровадженням комплексних заходів з теплореновації закладу загальної середньої освіти №2 по вул.Троїцька,2а в м. Городня, Городнянського району, Чернігівської області з виділенням черговості (друга та третя черги)», де головою тендерного комітету відділу освіти зазначено, що тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам тендерної документації, а саме:
- Відповідно розділу ІІІ частини 5, підпункту 5.3 тези 9 тендерної документації: Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо: 9) у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів).
- Відповідно пункту 9 частини другої статті 9 Закону України № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); у витязі по підприємству повинна міститися наступна інформація:
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, серія та номер паспорта громадянина України або паспортного документа іноземця, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу). У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься обґрунтована причина його відсутності”

Протоколом засідання тендерного комітету №18 від 18.06.2020 р. було встановлено невідповідність відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі статті 9 Закону України 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" а саме відсутня наступна інформація: дата народження, країна громадянства кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, що є порушенням статті 17 Закону України № 922-VIII „Про публічні закупівлі” та є підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Копія витягу з Єдиного державного реєстру № 1006761705 від 15/06/2020 додається до Протоколу.
Дані рішення Замовника є незаконними, дискримінаційними та ухваленими з порушенням положень Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», внаслідок чого підлягають скасуванню.
1. Щодо незаконності дискваліфікації ТОВ «Буденергомонтаж»
Замовником зазначено, що:
Тендерну пропозицію учасника ТОВ «Буденергомонтаж» було відхилено на підставі статті 17 Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі», як таку, що має невідповідність відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі статті 9 Закону України № 755-IV "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" а саме відсутня наступна інформація: дата народження, країна громадянства кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи.
Звертаю увагу, що Замовникам необхідно зважати на положення, передбачене частиною першою статті 19 Конституції України: „правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством”, та частиною першою статті 58 Конституції України: „ закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи”, норми якої є нормами прямої дії.
Виходячи зі змісту наведених конституційних норм та зважаючи на положення пункту 4 розділу Х „Прикінцеві та перехідні положення” Закону України 361-ІХ „Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”: „Юридичні особи, зареєстровані до набрання чинності цим Законом, подають державному реєстратору інформацію про кінцевого бенефіціарного власника в обсязі, визначеному цим законом, та структуру власника протягом трьох місяців з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності”.
Отже, робимо висновки:
1) нова редакція пункту 9 частини другої статті 9 Закону України № 755-IV „Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань” не має зворотної дії в часі, отже не поширюється автоматично на юридичних осіб, які були зареєстровані до набрання чинності Законом 361-ІХ;
2) у період з 28.04.2020р. до закінчення тримісячного строку, передбаченого пунктом 4 розділу Х Закону 361-ІХ від юридичних осіб, які зареєстровані до набрання чинності цим Законом, законодавство не вимагає наявності в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка вказана в новій редакції пункту 9 частини другої статті 9 Закону 755-IV і не була передбачена попередньою його редакцією;
3) відсутність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, зареєстрованої до 28.04.2020 р., в обсягах, передбачених новою редакцією пункту 9 частини другої статті 9 Закону 755-IV, не може бути підставою для застосування заходів юридичної відповідальності або інших наслідків правового характеру до закінчення тримісячного строку, встановленого пунктом 4 розділу Х Закону 361-ІХ.
З викладеного вище випливає, що до закінчення передбаченого пунктом 4 розділу Х Закону 361-ІХ тримісячного строку з дня набрання чинності нормативно-правовим актом, яким буде затверджена форма та зміст структури власності, щодо учасників – юридичних осіб, зареєстрованих до 28.04.2020 р. не може бути застосована підстава, передбачена пунктом 9 частини першої статті 17 Закону України № 922-VIII „Про публічні закупівлі”, через відсутність в ЄДР інформації про кінцевого бенефіціарного власника, яка передбачена саме новою редакцією пункту 9 частини другої статті 9 Закону №755-IV та яку не вимагало законодавство до набрання чинності Законом № 361-ІХ.

Рішення Замовника в частині відхилення ТОВ «Буденергомонтаж» є незаконним і дискримінаційним та ухвалено з порушенням основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема, недискримінації, об’єктивної та неупередженої оцінки, а відтак є незаконним, противоправним і підлягає скасуванню.
Зважаючи на вищевикладене вимагаємо скасувати рішення яке прийнято Протоколом засідання тендерного комітету №18 від 18.06.2020 року в частині рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Буденергомонтаж».
У разі відхилення нашої вимоги, законної та обґрунтованої,нами буде ініційовано позов до суду.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 26 червня 2020 10:55
Причина: 1

Документи подані скаржником

11 червня 2020 14:50
3. Додаток 2 - оригінал.pdf
11 червня 2020 14:50
1. Вимога.pdf
11 червня 2020 14:50
1. Вимога.pdf.p7s
11 червня 2020 14:51
2. Додаток 1 - Ліцензія .pdf
11 червня 2020 14:54
4. Додаток 3 - оригінал.pdf

Документи

15 червня 2020 16:16
IMG_20200615_0001.pdf

Документи подані скаржником

24 червня 2020 10:27
Вимога БЕМ.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-24-000026 ● 2b83252a1da0421082b46dc52a649994
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 червня 2020 10:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
24.06.2020 № 39
Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 24.06.2020 № 39

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-04-29-002504-b 29.04.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків, RISK2-13-1:

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Зобовязання Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель виконано шляхом вжиття заходів щодо скасування попереднього рішення замовника та повторного розгляду тендерної пропозиції. Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4, пункту 8 частини другої статті 21, пункту 17 частини другої статті 22 Закону усунути неможливо тому щоданому етапі закупівлі відсутня технічна можливість для внесення змін до річного плану закупівель, оголошення, тендерної документації.

2020-07-08 16:12:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2020-07-10 08:29:44

Ризики, що спрацювали

RISK2-13-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 8 978 969,74
UAH з ПДВ
8 978 969,74
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЕМ" 9 648 150,17
UAH з ПДВ
9 149 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" 10 115 791,20
UAH з ПДВ
9 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП СЕМИДАР 9 920 822,44
UAH з ПДВ
9 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІОРО" 9 848 150,38
UAH з ПДВ
9 590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" 10 450 720,00
UAH з ПДВ
10 450 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 травня 2020 14:59
Електронний підпис
28 травня 2020 14:53
18.1. Гарантія.zip
28 травня 2020 14:51
30.1. Розрахунки в ПДФ.pdf
28 травня 2020 14:51
30.2. Городня.imd
28 травня 2020 14:51
12. Заява-пропозиція.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 12:47
Електронний підпис
28 травня 2020 12:47
2.imd
28 травня 2020 12:47
Заява-пропозиція.PDF
28 травня 2020 12:47
Розрахунки до ДЦ.PDF
28 травня 2020 12:47
Пояснювальна записка.pdf
28 травня 2020 12:46
Локальні кошториси.PDF
28 травня 2020 12:46
Договірна ціна.PDF
28 травня 2020 12:46
Технічна специфікація.pdf

Публічні документи

28 травня 2020 14:20
Електронний підпис
28 травня 2020 14:11
500.imd
28 травня 2020 13:03
про субпідрядника.rar
28 травня 2020 11:08
графік.PDF
28 травня 2020 11:08
додаток 5.PDF
28 травня 2020 10:56
лист-підтвердження.PDF
28 травня 2020 10:56
розрахунки машини.PDF
28 травня 2020 10:56
розрах витрат.PDF
28 травня 2020 10:56
КД.rar
28 травня 2020 10:56
пропозиція.PDF
28 травня 2020 09:40
МТ база.rar
27 травня 2020 17:32
довідка з банку.rar
27 травня 2020 17:32
Довідка (2).zip
27 травня 2020 17:32
Банківська гарнтія.rar
27 травня 2020 17:32
лист_згода.PDF
27 травня 2020 17:32
про захист довкілля.PDF
27 травня 2020 17:32
згода проект договору.PDF
27 травня 2020 17:32
роботи без авансу.PDF
27 травня 2020 17:32
дозвільні документи.rar
27 травня 2020 17:32
ЄДРПОУ.rar
27 травня 2020 17:32
статут.rar
27 травня 2020 17:32
щодо права підпису.rar
27 травня 2020 17:32
про санкції.PDF
27 травня 2020 17:32
ст. 17.PDF
27 травня 2020 17:32
бухзвіти_2019.PDF
27 травня 2020 17:32
про власну базу.rar
27 травня 2020 17:32
МТ база.PDF

Публічні документи

28 травня 2020 13:27
Електронний підпис
28 травня 2020 13:05
Фін зв..pdf
28 травня 2020 13:05
Технічне завдання.PDF
28 травня 2020 13:05
Статут.PDF
28 травня 2020 13:05
Свідоцтво ПДВ.PDF
28 травня 2020 13:05
Проект договору.PDF
28 травня 2020 13:05
Повідомлення.PDF
28 травня 2020 13:05
ПД забезпечення.pdf
28 травня 2020 13:05
Наказ директор.PDF
28 травня 2020 13:05
ЛК_ПВР.PDF
28 травня 2020 13:05
кв2 1мс 2019 Семидар.pdf
28 травня 2020 13:05
Інф. ст.17 ЗУ.PDF
28 травня 2020 13:04
Згода на обробку інф.PDF
28 травня 2020 13:04
Згода на договір.PDF
28 травня 2020 13:04
Заява-пропозиція.PDF
28 травня 2020 13:04
Дозволи та ліцензії.PDF
28 травня 2020 13:04
Договірна ціна.PDF
28 травня 2020 13:04
Довідка.PDF
28 травня 2020 13:04
Довідка про досвід.PDF
28 травня 2020 13:04
Довідка про досвід 1.PDF
28 травня 2020 13:04
Довідка МТБ.PDF
28 травня 2020 13:04
Дов про працівників.PDF
28 травня 2020 13:04
Дов забезпечення.PDF
28 травня 2020 13:04
ГЛ календ. план.PDF
28 травня 2020 13:04
ГЛ інф достовірна.PDF
28 травня 2020 13:04
Витяг з ЄДР.PDF
28 травня 2020 13:04
101-городня тендер.imd
28 травня 2020 13:04
016-001-19284-2020.zip

Публічні документи

28 травня 2020 13:45
Електронний підпис
28 травня 2020 13:44
Лист НБУ по ліцензії.pdf
28 травня 2020 13:44
8. Заява-пропозиція.PDF
28 травня 2020 13:44
630__Городня__кап_ремонт_.imd
28 травня 2020 13:44
6.2. Локальні кошториси.pdf
28 травня 2020 13:44
6.1. Договірна ціна.pdf
28 травня 2020 13:44
5. Стаття 17.PDF

Публічні документи

27 червня 2020 18:56
Електронний підпис
26 червня 2020 15:18
Електронний підпис
26 червня 2020 12:14
Електронний підпис
26 червня 2020 11:00
Електронний підпис
26 червня 2020 10:59
Пояснювальна записка
26 червня 2020 10:39
Об'єктні кошториси
26 червня 2020 10:39
Локальні кошториси
26 червня 2020 10:12
Рішення на Дерекцію
26 червня 2020 10:12
Рішення на Гендиректора
26 червня 2020 09:36
Витяг ПДВ
26 червня 2020 09:36
Опис кінцевий власник
26 червня 2020 09:36
Опис документів
26 червня 2020 09:36
Опис документів
26 червня 2020 09:32
Оригінал Статуту
26 червня 2020 09:32
Копія Статуту та описів
26 червня 2020 09:10
Реєстрація МТБ
26 червня 2020 09:10
Декларація МТБ
26 червня 2020 08:59
Відповідність ст. 17
28 травня 2020 14:31
Електронний підпис
28 травня 2020 13:56
Електронний підпис
28 травня 2020 13:48
Електронний підпис
28 травня 2020 13:45
Свідоцтво ПДВ.PDF
28 травня 2020 13:45
Статут ЗАТ Реланж.PDF
28 травня 2020 13:45
Сертифікат ISO 9001 англ.pdf
28 травня 2020 13:45
Сертифікат ISO 9001 росій.pdf
28 травня 2020 13:45
Сертифікат ISO 9001 укр.pdf
28 травня 2020 13:45
Гарантія Інекс Реал.zip
28 травня 2020 13:45
паспорт Гаман.pdf
28 травня 2020 13:44
Копія відомостей з ЄДР.pdf
28 травня 2020 13:44
Копія виписки з ЄДР.pdf
28 травня 2020 13:44
витяг ПДВ.pdf
28 травня 2020 13:44
Відомості статистика.pdf
28 травня 2020 13:44
статут Інекс Реал.pdf
28 травня 2020 13:44
Ліцензія ЗАТ Реланж.PDF
28 травня 2020 13:15
Заява пропозиція.pdf
28 травня 2020 13:14
Лицензия на ПБ.PDF
28 травня 2020 13:14
Дозвол ШБУ -14 кран.pdf
28 травня 2020 13:14
дозвола Інекс Реал.pdf
28 травня 2020 13:14
ліцензія ІНЕКС РЕАЛ.pdf
28 травня 2020 13:14
Пояснювальна записка.pdf
28 травня 2020 13:14
Обєктні кошториси.pdf
28 травня 2020 13:14
Локальні кошториси.pdf
28 травня 2020 13:14
Договірна ціна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ "БЕМ"

ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"

ПП СЕМИДАР

ТОВ "ДІОРО"

ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"
#24838096
Відхилено 8 978 969,74
UAH з ПДВ
10 червня 2020 11:46
ТОВ "БЕМ"
#31966754
Відхилено 9 149 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 14:56
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС"
#14239928
Відхилено 9 150 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 14:59
ПП СЕМИДАР
#37199010
Відхилено 9 300 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:01
ТОВ "ДІОРО"
#22960999
Відхилено 9 590 000,00
UAH з ПДВ
18 червня 2020 15:04
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Очікує рішення 10 450 720,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:13
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
#41310760
Рішення скасоване 10 450 720,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:13

Документи

18 червня 2020 14:59
Електронний підпис
18 червня 2020 14:58
мжк сервіс.rtf

Документи

18 червня 2020 15:01
Електронний підпис
18 червня 2020 15:00
семидар.rtf

Документи

18 червня 2020 15:04
Електронний підпис
18 червня 2020 15:03
діоро.rtf

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 09 липня 2020 15:19
Кінець періоду оскарження: 20 липня 2020 00:00
Дата відміни: 20 липня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Зобовязання Держаудитслужби щодо усунення порушень законодавства у сфері державних закупівель виконано шляхом вжиття заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону
Документи:
09 липня 2020 15:19
Електронний підпис
09 липня 2020 15:19
Відміна закупівлі.PDF