Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська 119-б, в с. Путрівка Васильківського району Київської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи)
Очікувана вартість
4 578 832,71 UAH
UA-2020-04-29-002316-b a480dfe2a65941cfbe79336fb171263e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Леонідівна Чернова

+380457124400 vascpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ВАСИЛЬКІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38312395
Місцезнаходження: 08600, Україна , Київська обл., м. Васильків, вул. Декабристів, 87
Контактна особа: Олена Леонідівна Чернова
+380457124400
vascpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Договір №218 від 26.03.2020р. укладено на виконання рішення Господарського суду Київської області від 27 січня 2019р. у справі №911/2586/19, за результатами процедури закупівлі, відповідно до оголошення, розміщеного в електронній системі закупівель за №UA-2019-09-06-001546-b, яка наразі знаходиться в статусі «Торги не відбулися», а отже замовник немає технічної можливості вчиняти будь-які дії стосовно закупівлі, в тому числі оприлюднити через авторизований електронний майданчик на веб-порталі Уповноваженого органу договір про закупівлю, повідомлення про внесення змін до договору, звіт про виконання договору. Тому тендерним комітетом, з метою виконання рішення суду, як виняток і єдиний технічно можливий варіант оприлюднення договору, прийнято рішення розмістити в електронній системі закупівель звіт про укладений договір.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Будівництво амбулаторії первинної медичної допомоги по вул. Путрівська 119-б, в с. Путрівка Васильківського району Київської області» відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45300000-0 – Будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08600, Україна, Київська область, Васильківський район, с. Путрівка, вул. Путрівська 119-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45300000-0 — Будівельно-монтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник, при наявності відповідного бюджетного фінансування, може перерахувати Підряднику аванс на придбання матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання (устаткування), роботи у розмірі не більше 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та постанови Кабінету Міністрів України №117 від 23.04.2014 р. «Питання попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами) Аванс 14 Календарні 30
Виконання робіт Проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більш як 95% їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації. Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету та кошти Державного бюджету України Пiсляоплата 14 Календарні 70

Тендерна документація

29 квітня 2020 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 квітня 2020 15:53
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЯЛИК"
#34019103
Переможець 4 578 832,71
UAH
29 квітня 2020 15:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 14:56
ПП Ялик..zip зміни до договору
28 грудня 2020 14:52
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 16:22
Додаткова угода 1.zip зміни до договору
29 квітня 2020 16:16
Електронний підпис укладений
29 квітня 2020 16:06
договір з додатками.rar укладений
29 квітня 2020 15:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору на 2020 рік в межах кошторисних призначень становить 1 000 000,00 грн. з ПДВ, у зв’язку з чим викладено в новій редакції Додаток 1 та Додаток 2.
Номер договору про закупівлю: 218
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML