Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Бланкова продукція і канцтовари: папір для друкуючих та копіювальних пристроїв, ватман, ручки, стріжні різні, олівці, фломастери, маркери, коректори, гумки, точилки та ін., вироби металеві канцелярські (скоби,кнопки,скріпки та ін), конверти, сегрегатори, коробки архівні та ін.,штемпельні подушки, датори, штампи, нумератори та ін., степлери, дироколи, меблі, протипожежне обладнання, оргтехніка, пакувальні матеріали, інше).
Очікувана вартість
2 070 000,00 UAH
UA-2020-04-29-001912-a 62743518f0874b27889eec101424b66b
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Касьяненко Антон Володимирович

+380627486431 TENDER@ARTYOMSALT.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АРТЕМСІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 00379790
Вебсайт: http://www.artyomsalt.com
Місцезнаходження: 84545, Україна , Донецька обл., Соледар, 84545, Донецька обл., Бахмутський район, місто Соледар, ВУЛИЦЯ ЧКАЛОВА, будинок 1-А
Контактна особа: Касьяненко Антон Володимирович
+380627486431
TENDER@ARTYOMSALT.COM
Категорія: Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 квітня 2020 16:41
Звернення за роз’ясненнями: до 05 травня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 17:00
Очікувана вартість: 2 070 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Бланкова продукція і канцтовари: папір для друкуючих та копіювальних пристроїв, ватман, ручки, стріжні різні, олівці, фломастери, маркери, коректори, гумки, точилки та ін., вироби металеві канцелярські (скоби,кнопки,скріпки та ін), конверти, сегрегатори, коробки архівні та ін.,штемпельні подушки, датори, штампи, нумератори та ін., степлери, дироколи, меблі, протипожежне обладнання, оргтехніка, пакувальні матеріали, інше).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

29 квітня 2020 16:40
КД_3019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

W4U120 шириною 80мм,довжиною 300м або еквівалент
Дата подання: 30 квітня 2020 13:15
Дата відповіді: 30 квітня 2020 17:10
матеріал Термотрансферна стрічка WAX,Resin, Wax/resin або на чому друкують, щоб запропонувати еквівалент стрічки
Відповідь: Мається на увазі термотрансферна стрічка WAX, яка використовується для друку на напівглянцевій етикетці.
Нумератор
Дата подання: 01 травня 2020 15:24
Чи розглядаєте аналоги товарів інших торгових марок які за характеристиками не поступаються заявленим товарам у тендерній документації ( питання до товару Лот №5)
Відповідь відсутня
Щодо характеристик товарів
Дата подання: 05 травня 2020 16:39
Шановний Замовнику! Чи розглядаєте аналоги товарів інших торгових марок які за характеристиками не поступаються заявленим товарам у тендерній документації?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-29-001912-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 26 травня 2020 15:06
Визначення переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає умовам закупівлі
Вимога у вкладенні.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 08:36
відповідь у прикріпленому файлі

Документи подані скаржником

Документи

04 червня 2020 08:36
відповідь на вимогу.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Папір для друкуючих та копіювальних пристроїв
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 1 335 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6 700,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2071 стоп.пап
Папір А3   Щільність - 80 г/м2, кількість у пачкі- 500 аркушів, білизна не нижче 150 СІЕ, непрозорість не нижче 92%, товщина 102-108 мікрон. Основне призначення - друк (одно та двусторонній) на сучасній офісній оргтехніці.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
9197 стоп.пап
Папір А4  Щільність - 80г/м2, кількість у пачкі - 500 аркушів, білизна 146+/-3% СІЕ, не прозорість Міn 91%, товщина - 106+/-4 мікрон. Основне призначення - друк (одно та двусторонній) на сучасній офісній оргтехніці.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
206 кор
Папір перфорований   СПФ 210 мм 55г/м2 кількість аркушів у коробці- 1600
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
197 кор
Папір перфорований   СПФ 420мм 55г/м2 кількість аркушів у коробці- 1700.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
60 арк
Ватман А-1  Щільність 190 г/м2
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
300 арк
Ватман А-3  Щільність 190 г/м2
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
1 рул
Папір для плоттерів 841мм х 50м, щільність 80 г / м2
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Продавця на підставі рахунку Продавця в наступному порядку: по факту поставки, протягом 60 календарних днів з дати надходження товару на склад Покупця. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 1 147 158,90
UAH з ПДВ
1 147 158,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 травня 2020 16:01
Електронний підпис
14 травня 2020 16:01
Електронний підпис
14 травня 2020 14:40
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Очікує рішення 1 147 158,90
UAH з ПДВ
15 травня 2020 16:12
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 травня 2020 08:26
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Згідно протокольного рішення комітету з проведення торгів
Документи:
19 травня 2020 08:26
Електронний підпис
19 травня 2020 08:25
4805-0518-02.pdf